Jump to content

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Recommended Posts

quote:

...fajn pri MZju z "oblečeno" verigo. Nikoli ni blo treba podmazovat, niti po dežju. Stari dobri cajti...

Ja, Duhc, imaš prav. Pa nepozabne menjave bakelitnega (!!! ) pokrova zadnjega zobnika, ko je ketno odtrgal...

-------------------------------------------------------

I started out with nothing, and I still have most of it left.

Popravil/a - transalp dne 30/05/2002 ob 12:45:06

Link to comment
Share on other sites

Kaj pa zobati jermen namesto verige? Prednosti in slabosti?

Znanje je omejeno, neumnost je brezmejna

Link to comment
Share on other sites

quote: Kaj pa zobati jermen namesto verige? Prednosti in slabosti?

Imel sem izkušnje z zobatim jermenon na EN 500 in lahko samo pohvalim. V 25.000 km ni bilo nobenih problemov, nič mazanja, nič umazanije, samo dvakrat nastavitev (podobno kot veriga). Videl sem pa tudi že v revijah jermene ja močnejše motorje (npr yama xjr1200, Honda cb750, Kawa Zephyr in ZR-7.....), ki se namestijo namesto verige. Trdijo, da je cenejše kot veriga in pribljižno toliko vzdržljivo (novi materiali kevlar, sintetična vlakna...). Se pa sprašujem, zakaj že v tovarnah ne nameščajo jermenov namesto verig (ok pri motorjih 100 bhp vemo zakaj), ampak npr. čoperji, pa nakedi....? Cena dodatne opreme (jermen in dva zobnika)je cca 1300 eurov. Mogoče ve kdo kaj več, ICE ali kdo drug?

Lp, Onim

p.s. aja a ma kdo od formurašev montiran scottoiler? Izkušnje, prosim in a se ga dobi pri nas (enkrat se mi zdi, da ste že nekaj razpravljali...)? Nov rekord vzdržljivosti verige + scottoiler v.7 je 78.000 km, kaj pravte a?

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Link to comment
Share on other sites

quote:

p.s. aja a ma kdo od formurašev montiran scottoiler? Izkušnje, prosim in a se ga dobi pri nas (enkrat se mi zdi, da ste že nekaj razpravljali...)? Nov rekord vzdržljivosti verige + scottoiler v.7 je 78.000 km, kaj pravte a?

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Sam sem ga namontiral pred sezono, naredil z njim(do sedaj)3000km. V glavnem samo pohvalno. Vzel sem normalni model ne touring, napolnil samo enkrat, in je sedaj malo pod polovico. Ketna je čista kot ni bila še nikdar. Edino kar me malce moti, je svinarija ki jo dela po zadnji feltni. Ampak me tudi pod razno ne mmoti toliko, da bi ga dal dol.

Skratka nobenega dela, razen dolivanja olja(5000km?).

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Link to comment
Share on other sites

.... kje si ga pa nabavil in koliko si dal? Kakšno olje pa se doliva, videl sem, da obstaja prav scottoil olje, ali je kakšno drugo tudi o.k.? Koliko pa dobiš zraven olja? Se pravi, je zate ketnsprej preteklost? A se umazanija od olja pozna še kje drugje (mogoče na gumi)?

Hvala in lp,

Onim

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Link to comment
Share on other sites

quote:ve kdo mogoce kaksna je razlika med O-ring in XW-ring verigo?

.... ja obstaja pa tudi Z ring (po navedbah še boljši od X ring verige).

Lp, Onim

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Link to comment
Share on other sites

quote:

.... ja obstaja pa tudi Z ring (po navedbah še boljši od X ring verige).

bo ti to malo bolj objasnil,prosim.se nisem naletel na to cudo.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Link to comment
Share on other sites

verjetno je tesnilo v obliki crke Z, ce bi ga gledal precno

IZI

***

Vsak ima svoje navade je rekel vrag in sedel v koprive.

***

Link to comment
Share on other sites

quote:

.... kje si ga pa nabavil in koliko si dal? Kakšno olje pa se doliva, videl sem, da obstaja prav scottoil olje, ali je kakšno drugo tudi o.k.? Koliko pa dobiš zraven olja? Se pravi, je zate ketnsprej preteklost? A se umazanija od olja pozna še kje drugje (mogoče na gumi)?

Hvala in lp,

Onim

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Louis, 119 evrov

Zaenkrat dolivam njihovo olje, katerega pa bom kot izgleda imel za 40.000km. Kolikor sem bral po netu, je olje za avtomatične menjalnike isto dobro.

Mislim da ga dobiš pol litra.

Keten spreja letos še nisem vzel v roke.

Na gumi nisem opazil, nekaj je tudi na zadnji tablici.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kupiti moram oba zobnika in verigo za Yamaho R-6. A kdo ve za kakšmega prodajalca, kjer bi se to najceneje dobilo ?

Link to comment
Share on other sites

IKE

ketno čistiš redno z drat piršno (žična krtača), samo ne iz jeklene ampak medeninaste žice, da ne poškoduješ ringov- ketno očistiš iz vseh strani

baje je petrolej dobra zadeva za čiščenje samo ketno moraš sneti,

razmasti ti svinjarijo ketne ti pa ne izsuši, kar je zelo pomenbno

po dežju je tudi pametno ketno namazat

ketno podmazuješ zgoraj in spodaj- približno 3x greš okoli in okoli

če se voziš po "prahu" je čiščenje bolj potrebno , drugače več ali manj samo mazanje vsaj na 500 km

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Mene pa neki zanima.

Men se je veriga že toliko raztegnila da je ne morem več našponat, zdaj pa ne vem ali naj grem kar nov komplet kupit ali naj jo skrajšam.Verižniki so videti še kar OK motor pa ima cca 33 000 km.Koliko naj bi verige sploh delale km na motorju kot je KLE.

A mogoče kdo ve koliko pride DID ov komplet veriga + oba verižnika za motor Kawasaki KLE 500.

LP

Leteči

Kolikor ti lahko svetujem iz lastnih izkusenj:

-zobniki verjetno samo "izgledajo" ok....... moji zobniki so pri teh kilometrih kazali enako podobo, dokler jih ni pogledal strokovnjak, ki mu zaupam in mi je samo svetoval, da jih menjam.

-kilometri so ze taksni, da bi ze lahko bil cas za menjavo verige

- za DID-jeve verige zal ne vem cen, za moj motor(KLR) pa je bil komplet Reginnih veriznikov in verige okrog 27.000 sit!!

Link to comment
Share on other sites

Na vseh mopedih in ostali motorizaciji se verige čistijo edino z motornim petrolejem ali nafto. Pustiš preko noči, da malo izhlapi. Verige ni potrebno snemati, ker to lahko opraviš z napojeno cunjo in vrtenjem kolesa na stojalu. Tako istočasno delno očistiš tudi zobčenike. :roll:

Jest namest cunje priporočam kar navaden čopič. Lepo opereš in posušiš, spodaj pa nekaj podložiš, da ti svinarija ne teče na tla!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Koliko nasprejate verigo ?

Ali je dosti, da greš enkrat počasi naokol, ali je boljš večkrat (večja možnost odletavanja spreja???)

Jast grem ponavadi 2× okol in mažem le po tisti strani ki se dotika zobnikov. Je to OK?

TENKS

Link to comment
Share on other sites

Jaz našpricam enkrat, sicer je preveč in potem pri gonilnem verižniku leti dol na ohišje in potem v garaži počasi kaplja dol in je vse zapacano.

Ravno včeraj sem izpraznil spray, ki mi je služil za 10500 km. Je to dovolj namazano? Menda je, škripa nič :lol:

Pri gonilnem verižniku nam vsem dol leti(tistim ki špricamo :D se mi zdi da je za to kriva centrifugalna sila)

Tisti ki pa nič ne špricajo in pa nima kej dol letet.

Bolje da ti kej dol pade, kot da vsakih 10000km menjaš verigo :lol: :lol:

Sprej je sigurno cenejši od verige, saj tko se mi zdi :?: :?:

Link to comment
Share on other sites

Jast grem ponavadi 2× okol in mažem le po tisti strani ki se dotika zobnikov. Je to OK?

je ok,samo nasprejaj tudi 1-2x na zunanji strani.obvezno vsaj 30 min pocakati,preden se odpeljes,da izhlapi razredcilo.

Link to comment
Share on other sites

Koliko nasprejate verigo ?

Ali je dosti, da greš enkrat počasi naokol, ali je boljš večkrat (večja možnost odletavanja spreja???)

Jast grem ponavadi 2× okol in mažem le po tisti strani ki se dotika zobnikov. Je to OK?

TENKS

Po vsaki voznji, ko zvecer zapeljem motor v garazo, nasprejam verigo, ta pa je zaradi voznje se topla. Motor dam na centralno stojalo, dam v prvo, da se veriga pocasi vrti. Na kratko nasprejam z vseh strani. Potemi ma spray celo noc casa, da se "prilepi" verige.

Na motorju imam 38.500 km s ta prvo verigo. Pred nekaj dnevi so mi na servisu prvic nasponali verigo in me pohvalili, da jo lepo mazem.

Poznam tipe, ki so mazali verigo enkrat na tri tedne. Oni so jo morali menjati na 18.000 km.

Tadej

Link to comment
Share on other sites

Koliko nasprejate verigo ?

Ali je dosti, da greš enkrat počasi naokol, ali je boljš večkrat (večja možnost odletavanja spreja???)

Jast grem ponavadi 2× okol in mažem le po tisti strani ki se dotika zobnikov. Je to OK?

TENKS

Pa na občasno čiščenje verige tud ne pozabi.

Link to comment
Share on other sites

Namažem vsakih 300-500km, ponavadi se potem tisti dan itak več ne peljem.

Na koliko km približno jo pa spucate?

p.s. pa hvala za vse odgovore :wink:

Link to comment
Share on other sites

Meni se je pa poškodovala veriga.

Da se zjasnem: en O-ring se mi je strgal! Zadnjič se sklonim da pogledam kolko je kej našponana pa vidim da visi ena "lunca" gumijastega obročka vn z verige!

Verigo čistim tko, da nanašam z mehkim čopičem čisti bencin. Nikoli nism s kako grobo krtačo.

A je zdej ful za paničarit? Ima kdo izkušnje s tem? Kaj mi priporočate naredit?

LP duhec

Link to comment
Share on other sites

Duhec, na tole vprašanje ni lahko dati dobrega odgovora. Funkcija O-ringov v členih verige je takale:

V notranjosti valjčkov verige je mazivo, ki je pri O-ring verigi tam za vso njeno življenjsko dobo. O-ring tesnila preprečujejo, da bi vdrla voda in umazanija, ki bi učinek maziva uničila. Mazanje O-ring verige je pomembno le zaradi zunanjega trenja verige ob verižnike ter druge elemente poti verige (drsniki). Samih ležajev verige, to je notranjosti valjčkov, razna zunanja maziva (spreji) ne dosežejo prav zaradi O-ring tesnil.

Če imaš uničeno eno od tesnil, to pomeni, da je en zglob (valjček) izpostavljen zunanjim vplivom. V primeru, da ta zglob izgubi vse mazivo, se bo pričel prekomerno obrabljati, zaradi močnejše obrabe pa se lahko veriga na tem mestu pretrga. Koliko časa bo tak valjček zdržal brez O-ringa, je zelo težko napovedati - lahko zdrži do konca življenjske dobe verige ali pa precej manj.

Ena od možnosti za popravilo verige je, da vzameš ven člen s poškodovanim O-ringom in ga nadomestiš s spojnim členom, pri katerem dobiš tudi O-ring tesnila. Spojni člen je treba zakovičiti s posebnim orodjem. Spojnih členov, ki se montirajo brez kovičenja z vzmetno "varovalko", ti ne bi svetoval.

Sicer pa je bencin za čiščenje O-ring verig prepovedan, priporoča pa se petrolej. Glej npr.:

http://www.didchain.com/question.html

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!