bizo Posted May 24, 2002 Share Posted May 24, 2002 quote: ve kdo mogoce kaksna je razlika med O-ring in XW-ring verigo? Poglej na http://www.didchain.com/street.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
transalp Posted May 24, 2002 Share Posted May 24, 2002 quote: ...fajn pri MZju z "oblečeno" verigo. Nikoli ni blo treba podmazovat, niti po dežju. Stari dobri cajti... Ja, Duhc, imaš prav. Pa nepozabne menjave bakelitnega (!!! ) pokrova zadnjega zobnika, ko je ketno odtrgal... ------------------------------------------------------- I started out with nothing, and I still have most of it left. Popravil/a - transalp dne 30/05/2002 ob 12:45:06 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elektronik Posted May 30, 2002 Share Posted May 30, 2002 Kaj pa zobati jermen namesto verige? Prednosti in slabosti? Znanje je omejeno, neumnost je brezmejna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onim Posted May 30, 2002 Share Posted May 30, 2002 quote: Kaj pa zobati jermen namesto verige? Prednosti in slabosti? Imel sem izkušnje z zobatim jermenon na EN 500 in lahko samo pohvalim. V 25.000 km ni bilo nobenih problemov, nič mazanja, nič umazanije, samo dvakrat nastavitev (podobno kot veriga). Videl sem pa tudi že v revijah jermene ja močnejše motorje (npr yama xjr1200, Honda cb750, Kawa Zephyr in ZR-7.....), ki se namestijo namesto verige. Trdijo, da je cenejše kot veriga in pribljižno toliko vzdržljivo (novi materiali kevlar, sintetična vlakna...). Se pa sprašujem, zakaj že v tovarnah ne nameščajo jermenov namesto verig (ok pri motorjih 100 bhp vemo zakaj), ampak npr. čoperji, pa nakedi....? Cena dodatne opreme (jermen in dva zobnika)je cca 1300 eurov. Mogoče ve kdo kaj več, ICE ali kdo drug? Lp, Onim p.s. aja a ma kdo od formurašev montiran scottoiler? Izkušnje, prosim in a se ga dobi pri nas (enkrat se mi zdi, da ste že nekaj razpravljali...)? Nov rekord vzdržljivosti verige + scottoiler v.7 je 78.000 km, kaj pravte a? GSF {Genuine Suzuki Fun} Link to comment Share on other sites More sharing options...
mat Posted May 31, 2002 Share Posted May 31, 2002 quote: p.s. aja a ma kdo od formurašev montiran scottoiler? Izkušnje, prosim in a se ga dobi pri nas (enkrat se mi zdi, da ste že nekaj razpravljali...)? Nov rekord vzdržljivosti verige + scottoiler v.7 je 78.000 km, kaj pravte a? GSF {Genuine Suzuki Fun} Sam sem ga namontiral pred sezono, naredil z njim(do sedaj)3000km. V glavnem samo pohvalno. Vzel sem normalni model ne touring, napolnil samo enkrat, in je sedaj malo pod polovico. Ketna je čista kot ni bila še nikdar. Edino kar me malce moti, je svinarija ki jo dela po zadnji feltni. Ampak me tudi pod razno ne mmoti toliko, da bi ga dal dol. Skratka nobenega dela, razen dolivanja olja(5000km?). mat http://vara_mat.tripod.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onim Posted May 31, 2002 Share Posted May 31, 2002 .... kje si ga pa nabavil in koliko si dal? Kakšno olje pa se doliva, videl sem, da obstaja prav scottoil olje, ali je kakšno drugo tudi o.k.? Koliko pa dobiš zraven olja? Se pravi, je zate ketnsprej preteklost? A se umazanija od olja pozna še kje drugje (mogoče na gumi)? Hvala in lp, Onim GSF {Genuine Suzuki Fun} Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onim Posted May 31, 2002 Share Posted May 31, 2002 quote:ve kdo mogoce kaksna je razlika med O-ring in XW-ring verigo? .... ja obstaja pa tudi Z ring (po navedbah še boljši od X ring verige). Lp, Onim GSF {Genuine Suzuki Fun} Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice Posted May 31, 2002 Share Posted May 31, 2002 quote: .... ja obstaja pa tudi Z ring (po navedbah še boljši od X ring verige). bo ti to malo bolj objasnil,prosim.se nisem naletel na to cudo. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miki Posted May 31, 2002 Share Posted May 31, 2002 verjetno je tesnilo v obliki crke Z, ce bi ga gledal precno IZI *** Vsak ima svoje navade je rekel vrag in sedel v koprive. *** Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onim Posted May 31, 2002 Share Posted May 31, 2002 Vir: http://www.regina.it/moto/index.html Lp, Onim GSF {Genuine Suzuki Fun} Link to comment Share on other sites More sharing options...
mat Posted May 31, 2002 Share Posted May 31, 2002 quote: .... kje si ga pa nabavil in koliko si dal? Kakšno olje pa se doliva, videl sem, da obstaja prav scottoil olje, ali je kakšno drugo tudi o.k.? Koliko pa dobiš zraven olja? Se pravi, je zate ketnsprej preteklost? A se umazanija od olja pozna še kje drugje (mogoče na gumi)? Hvala in lp, Onim GSF {Genuine Suzuki Fun} Louis, 119 evrov Zaenkrat dolivam njihovo olje, katerega pa bom kot izgleda imel za 40.000km. Kolikor sem bral po netu, je olje za avtomatične menjalnike isto dobro. Mislim da ga dobiš pol litra. Keten spreja letos še nisem vzel v roke. Na gumi nisem opazil, nekaj je tudi na zadnji tablici. mat http://vara_mat.tripod.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Virko Posted June 18, 2002 Share Posted June 18, 2002 Kupiti moram oba zobnika in verigo za Yamaho R-6. A kdo ve za kakšmega prodajalca, kjer bi se to najceneje dobilo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.J. Posted June 23, 2002 Share Posted June 23, 2002 IKE ketno čistiš redno z drat piršno (žična krtača), samo ne iz jeklene ampak medeninaste žice, da ne poškoduješ ringov- ketno očistiš iz vseh strani baje je petrolej dobra zadeva za čiščenje samo ketno moraš sneti, razmasti ti svinjarijo ketne ti pa ne izsuši, kar je zelo pomenbno po dežju je tudi pametno ketno namazat ketno podmazuješ zgoraj in spodaj- približno 3x greš okoli in okoli če se voziš po "prahu" je čiščenje bolj potrebno , drugače več ali manj samo mazanje vsaj na 500 km Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindau Posted July 14, 2002 Share Posted July 14, 2002 Mene pa neki zanima. Men se je veriga že toliko raztegnila da je ne morem več našponat, zdaj pa ne vem ali naj grem kar nov komplet kupit ali naj jo skrajšam.Verižniki so videti še kar OK motor pa ima cca 33 000 km.Koliko naj bi verige sploh delale km na motorju kot je KLE. A mogoče kdo ve koliko pride DID ov komplet veriga + oba verižnika za motor Kawasaki KLE 500. LP Leteči Kolikor ti lahko svetujem iz lastnih izkusenj: -zobniki verjetno samo "izgledajo" ok....... moji zobniki so pri teh kilometrih kazali enako podobo, dokler jih ni pogledal strokovnjak, ki mu zaupam in mi je samo svetoval, da jih menjam. -kilometri so ze taksni, da bi ze lahko bil cas za menjavo verige - za DID-jeve verige zal ne vem cen, za moj motor(KLR) pa je bil komplet Reginnih veriznikov in verige okrog 27.000 sit!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojzi Posted July 15, 2002 Share Posted July 15, 2002 Na vseh mopedih in ostali motorizaciji se verige čistijo edino z motornim petrolejem ali nafto. Pustiš preko noči, da malo izhlapi. Verige ni potrebno snemati, ker to lahko opraviš z napojeno cunjo in vrtenjem kolesa na stojalu. Tako istočasno delno očistiš tudi zobčenike. :roll: Jest namest cunje priporočam kar navaden čopič. Lepo opereš in posušiš, spodaj pa nekaj podložiš, da ti svinarija ne teče na tla! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrho1679 Posted August 28, 2002 Share Posted August 28, 2002 Koliko nasprejate verigo ? Ali je dosti, da greš enkrat počasi naokol, ali je boljš večkrat (večja možnost odletavanja spreja???) Jast grem ponavadi 2× okol in mažem le po tisti strani ki se dotika zobnikov. Je to OK? TENKS Link to comment Share on other sites More sharing options...
viking Posted August 29, 2002 Share Posted August 29, 2002 Jaz našpricam enkrat, sicer je preveč in potem pri gonilnem verižniku leti dol na ohišje in potem v garaži počasi kaplja dol in je vse zapacano. Ravno včeraj sem izpraznil spray, ki mi je služil za 10500 km. Je to dovolj namazano? Menda je, škripa nič :lol: Pri gonilnem verižniku nam vsem dol leti(tistim ki špricamo :D se mi zdi da je za to kriva centrifugalna sila) Tisti ki pa nič ne špricajo in pa nima kej dol letet. Bolje da ti kej dol pade, kot da vsakih 10000km menjaš verigo :lol: :lol: Sprej je sigurno cenejši od verige, saj tko se mi zdi :?: :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice Posted August 29, 2002 Share Posted August 29, 2002 Jast grem ponavadi 2× okol in mažem le po tisti strani ki se dotika zobnikov. Je to OK? je ok,samo nasprejaj tudi 1-2x na zunanji strani.obvezno vsaj 30 min pocakati,preden se odpeljes,da izhlapi razredcilo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.T. Posted August 29, 2002 Share Posted August 29, 2002 Koliko nasprejate verigo ? Ali je dosti, da greš enkrat počasi naokol, ali je boljš večkrat (večja možnost odletavanja spreja???) Jast grem ponavadi 2× okol in mažem le po tisti strani ki se dotika zobnikov. Je to OK? TENKS Po vsaki voznji, ko zvecer zapeljem motor v garazo, nasprejam verigo, ta pa je zaradi voznje se topla. Motor dam na centralno stojalo, dam v prvo, da se veriga pocasi vrti. Na kratko nasprejam z vseh strani. Potemi ma spray celo noc casa, da se "prilepi" verige. Na motorju imam 38.500 km s ta prvo verigo. Pred nekaj dnevi so mi na servisu prvic nasponali verigo in me pohvalili, da jo lepo mazem. Poznam tipe, ki so mazali verigo enkrat na tri tedne. Oni so jo morali menjati na 18.000 km. Tadej Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARJA Posted August 29, 2002 Share Posted August 29, 2002 Koliko nasprejate verigo ? Ali je dosti, da greš enkrat počasi naokol, ali je boljš večkrat (večja možnost odletavanja spreja???) Jast grem ponavadi 2× okol in mažem le po tisti strani ki se dotika zobnikov. Je to OK? TENKS Pa na občasno čiščenje verige tud ne pozabi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrho1679 Posted August 29, 2002 Share Posted August 29, 2002 Namažem vsakih 300-500km, ponavadi se potem tisti dan itak več ne peljem. Na koliko km približno jo pa spucate? p.s. pa hvala za vse odgovore :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice Posted August 29, 2002 Share Posted August 29, 2002 2-3x na sezono (cca.20k km) Link to comment Share on other sites More sharing options...
duhec Posted August 31, 2002 Share Posted August 31, 2002 Meni se je pa poškodovala veriga. Da se zjasnem: en O-ring se mi je strgal! Zadnjič se sklonim da pogledam kolko je kej našponana pa vidim da visi ena "lunca" gumijastega obročka vn z verige! Verigo čistim tko, da nanašam z mehkim čopičem čisti bencin. Nikoli nism s kako grobo krtačo. A je zdej ful za paničarit? Ima kdo izkušnje s tem? Kaj mi priporočate naredit? LP duhec Link to comment Share on other sites More sharing options...
transalp Posted August 31, 2002 Share Posted August 31, 2002 Duhec, na tole vprašanje ni lahko dati dobrega odgovora. Funkcija O-ringov v členih verige je takale: V notranjosti valjčkov verige je mazivo, ki je pri O-ring verigi tam za vso njeno življenjsko dobo. O-ring tesnila preprečujejo, da bi vdrla voda in umazanija, ki bi učinek maziva uničila. Mazanje O-ring verige je pomembno le zaradi zunanjega trenja verige ob verižnike ter druge elemente poti verige (drsniki). Samih ležajev verige, to je notranjosti valjčkov, razna zunanja maziva (spreji) ne dosežejo prav zaradi O-ring tesnil. Če imaš uničeno eno od tesnil, to pomeni, da je en zglob (valjček) izpostavljen zunanjim vplivom. V primeru, da ta zglob izgubi vse mazivo, se bo pričel prekomerno obrabljati, zaradi močnejše obrabe pa se lahko veriga na tem mestu pretrga. Koliko časa bo tak valjček zdržal brez O-ringa, je zelo težko napovedati - lahko zdrži do konca življenjske dobe verige ali pa precej manj. Ena od možnosti za popravilo verige je, da vzameš ven člen s poškodovanim O-ringom in ga nadomestiš s spojnim členom, pri katerem dobiš tudi O-ring tesnila. Spojni člen je treba zakovičiti s posebnim orodjem. Spojnih členov, ki se montirajo brez kovičenja z vzmetno "varovalko", ti ne bi svetoval. Sicer pa je bencin za čiščenje O-ring verig prepovedan, priporoča pa se petrolej. Glej npr.: http://www.didchain.com/question.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
transalp Posted August 31, 2002 Share Posted August 31, 2002 Našel sem še en dober PDF dokument o vzdrževanju verig: http://www.diamondchain.com/PDF/DC_cycle_chain.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now