Jump to content

Verige, prenosi in spreji za verige


Recommended Posts

Pozdravljeni!

Poletna cistka topicov pruinasa nekaj sprememb. Namesto v zdruzenem topicu o motorjih in verigah bosta sedaj oba posebej.

Torej tukaj lahko razpravljate o verigah.

Uredil - Ice on 19/12/2001 16:38:11

Uredil - Ice on 19/12/2001 16:50:32

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    294

  • Snečer

    211

  • Ice

    151

  • danci1973

    109

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zadnji hit pri čiščenju verige oz. verižnika. V storitev zajeta kontrola napetosti verige in stanja profila zadnje gume.. Mucek s.p

Po garaži se mi je "valjal" pravšnji profil, pa sem si rekel, pa da naredim še en "ČIP ĐEK" ker mi je "ČIP OJLER" tako lepo uspel .   http://youtu.be/S7aDxT1QUYQ   Kot sem napisal, poceni, uporab

DIY (naredi sam po naše) za patent ni, je pa poceni enostavno in deluje. Cena pa če odštejem :beer1:  pod 10€.   Pipica za gorivo 1kom   5€ cev plastična 80cm       0,8€ cev plastična 80cm       0

Posted Images

Pa gremo na kaj konkretnega..

Za zacetek bi imel še kakno vprašanje in sicer sem zadnjic prebral, da obstajajo poleg O-Ring verig še X-Ring. Ve mogoce kdo kaj vec?

Edited by - gregs on 04/07/2001 02:43:42

Link to post
Share on other sites

Mogoce bi lahko napisali tudi kaj na temo vzdržljivosti verig.?!

No meni je originalna zdržala 33.000km na ZX9.

Sedaj se je pa ne da vec pravilno napeti -neenakomerna. Tako da jo bom moral zamenjati z novim kompletom (zobniki+veriga). Sicer sem že pri cca 25.000km opazil pa na nekaterih clenih manjkajo tesnilni obrocki (o-ringi).

Link to post
Share on other sites

oblika tesnilke je X namesto O med zunanjim,stranskim delom verige in notranjim clenom,ki tece po zobniku.naj bi bolje zadrzeval mazivo med clenki.

-----------

Injection is nice,but I´d rather be blown.

Link to post
Share on other sites

Naj bi?

Verjetno najbolje da sedaj kupim x-ring verigo in vidim ce bo zdržala dlje, pod pogojem da jo enako vzdržujem seveda.

Mogoec se bo pojavil kdo, ki lahko rece pa je že preizkusil obe verigi?

Kaj pa drugi, koliko km uspete narediti z eno verigo?

Edited by - gregs on 04/07/2001 02:47:35

Link to post
Share on other sites

quote:

Mogoec se bo pojavil kdo, ki lahko rece pa je že preizkusil obe verigi?

Kaj pa drugi, koliko km uspete narediti z eno verigo?

sem ze obe sprobal,ocitne razlike pri mojem stilu voznje ni.verige so mi zdrzale nekje med 20-25.000km z rednim vzdrzevanjem.menjavam zobnike in verigo hkrati.

scottoiler,kje si?!

-----------

Injection is nice,but I´d rather be blown.

Link to post
Share on other sites

quote:

Meni je na Aprilii Pegaso pri 21.500 km raztrgalo verigo.

No comment!

ves zakaj?

-----------

Injection is nice,but I´d rather be blown.

Link to post
Share on other sites

Pojma nimam. Na zadnjega ga nisem nikol postavljal, veriga je bila redno spricana, pravilno napeta...

Sumim, da se je to zgodilo zato, ker se na motorju dosti voziva dva + prtljaga...

Link to post
Share on other sites

quote:

Pojma nimam. Na zadnjega ga nisem nikol postavljal, veriga je bila redno spricana, pravilno napeta...

Sumim, da se je to zgodilo zato, ker se na motorju dosti voziva dva + prtljaga...

Kakor sem jaz prebral je priporocljivo, da je veriga malo manj napeta, ce se vozita dva.

Ker v tem primeru zadnja vilica v malo drugacnem položaju kot ce se voziš sam in naj bi zato bila veriga bolj napeta...

Nisme pa cisto 100% glede tega

Link to post
Share on other sites

quote:

vsak mehanik, ki se kaj spozna na motorje ti bo povedal, da ti vec ne bo zdržala nobena veriga. Kupi original nazaj pa je. Pa obvezna menjava obeh zobnikov tudi seveda.

25000 km je neka zgornja meja ki jo tovarna predpisuje za verigo, ti si pa naredil kar 8000 km vec. Kaj bi še rad vec?

Edited by - gregs on 04/07/2001 02:48:16

Za mojo verigo piše, da je servisni interval od 15.000km do 45.000km. Torej sem jo zdrajsal kar 10.000 prej..

Glede originala mi je pa diler rekel, da je cena skoraj 60.000sit za verigo in zobnike.

Moj komentar na to je, da se jim je utrgalo!!!!

Niti pod razno, ne mislim, dat toliko za verigo, garancije pa ti tako ali tako ne dajo ne vem kakšne.

Link to post
Share on other sites

BTW, zaradi športnega duha mašinke namontirane na mojega KLEja bi si omislil zadaj malo manjši zobnik, da bi podaljšal prestave (zmanjšal obrate mašine pri isti hitrosti). Ma kdo kake izkušnje, ketna je gor cca 5000 km, a je že prepozno ali mi bo ketno razjebalo ce dam zdaj novega gor in ali moram zamenjati zobnik še spredaj (da je kao usklajeno nekako)

Hvala za odgovore.

Keep moving

Link to post
Share on other sites

kolikor jaz vem dobiš verigo in zobnike za okoli 30k SIT (Original ali pa DID, Regina).

Težko verjamem da je 60 k SIT...

Edited by - gregs on 04/07/2001 23:24:42

Link to post
Share on other sites

quote:

Ma kdo kake izkušnje, ketna je gor cca 5000 km, a je že prepozno ali mi bo ketno razjebalo ce dam zdaj novega gor in ali moram zamenjati zobnik še spredaj (da je kao usklajeno nekako)

Hvala za odgovore.

Keep moving

verige ti ne bo unicilo,vec kot en,dva zoba pa itak ne bi vecal.samo poglej,ce se z dolzino verige izide.spredaj bi pa original pustil.

Link to post
Share on other sites

quote: zaradi športnega duha mašinke namontirane na mojega KLEja bi si omislil zadaj malo manjši zobnik, da bi podaljšal prestave (zmanjšal obrate mašine pri isti hitrosti). Ma kdo kake izkušnje, ketna je gor cca 5000 km, a je že prepozno ali mi bo ketno razjebalo ce dam zdaj novega gor in ali moram zamenjati zobnik še spredaj (da je kao usklajeno nekako

Dodajam link na temo, kaj dobim/izgubim, pri menjavi zobnikov na motorju. Download-ajte si programcek (zelo dober) in izracunajte, kar vas zanima...

http://home.t-online.de/home/Sven.Schmidt....ge/geardata.zip

Npr. pri Hornetu je z originalnimi zobniki teoreticna mogoca koncna hitrost okoli 270 km/h - realno okoli 230 km/h. Z menjavo zobnikov (uporabi program) spredaj npr.za 2 zoba vecji, dobiš tako na pospešku, kot na koncni hitrosti (ca.245 km/h).

Pozdrav

Link to post
Share on other sites

ma dobre verige so DID,EUNUMA,RK,REGINA in se kaksnih sto drugih,pa mi trenutno njihova imena uhajajo.glej,da imas verigo z pravilno nateznostjo za moc motorja.

Link to post
Share on other sites

quote:

Npr. pri Hornetu je z originalnimi zobniki teoreticna mogoca koncna hitrost okoli 270 km/h - realno okoli 230 km/h. Z menjavo zobnikov (uporabi program) spredaj npr.za 2 zoba vecji, dobiš tako na pospešku, kot na koncni hitrosti (ca.245 km/h).

Pozdrav

Tole pa ne bo drzalo. Ce je teoreticna hitrost visja od prakticne, to pomeni, da se motor ne zvrti do konca. Najvecjo hitrost pa dosezemo s takim prestavnim razmerjem, da se motor ravno se lahko zavrti do konca, ce sem natancnejsi, do vrtljajev kjer ima najvecjo moc. V opisanem primeru bi bilo potrebno prestavno razmerje skrajsati, kar pomeni da je potrebno prednji zobnik zmanjsati in ne povecati!!!

Link to post
Share on other sites

nope.teoreticna (racunska) koncna hitrost je vecja kot prakticna,ker se pri racunski ne uposteva zracni upor motorja in voznika in mehanske in termicne izgube moci pri prenosu.

-----

clean and sober

Link to post
Share on other sites

Najprej razjasnimo kaj je teoreticna hitrost:

To je hitrost, ki bi jo pri danem prestavnem razmerju motor dosegel v najvisji prestavi, pri maksimalnih vrtljajih. Se vedno trdim, da sta teoreticna in prakticna max. hitrost ob ustreznem prestavnem razmerju enaki in da je to tudi max. hitrost, ki jo motor s svojo mocjo v danih pogojih lahko doseze.

Link to post
Share on other sites

sorry,kolikor jaz vem,lahko (racunsko) masina z dano mocjo v najvecji prestavi doseze vecjo hitrost,kot pa z voznikom na pisti,zaradi ze omenjenega zracnega upora in izgub pri prenosu moci na zadnje kolo in podlago.zato je dejanska koncna hitrost vozila nekaj odstotkov manjsa,kot racunska.

-----

clean and sober

Link to post
Share on other sites

Ce ne upostevas zracnega upora in ostalih izgub, lahko pospesis z vsako masino do neskoncne hitrosti, ker gre pac vsa energija samo v pospesevanje. Zato je nesmiselno govoriti o teoreticni hitrosti masine (pogonskega agregata) ampak le motornega kolesa kot celote, z vsemi njegovimi izgubami in seveda zracnim uporom saj je le zracni upor tisti upostevanja vreden faktor, ki nam omejuje max. hitrost.

Link to post
Share on other sites

Meni se zdi razlaga, ki jo je navedel ICE bolj logicna. Za moje pojme je teoreticna hitrost hitrost, ki se izracuna na podlagi max. stevila vrtljajev motorja, prenosa na kolo, ter obsega gume.

primer:

max-obrati - 10000min=166/s

10 obratov masine za en obrat kolesa v najvisji prestavi

obseg gume 180cm

(166/10*180)/100*3,6=107

Se prav teoreticna hitrost bi bila 107, v praksi pa bi se spustila pod 100.

Kot sm reku je to za moje pojme :) Lahko pa da NIMAM POJMA

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!