Skoči na vsebino

Sklopke, lamele, vzmeti...


batzajla

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Ker imam problem, predstavljen v 1. postu te teme in še ni bil razrešen, vas sprašujem isto :)

Kje dobiti kakšne neoriginalne lamele za sklopko, ki so cenejše kot originalne, ker Aprilija kot vedno malo nabija cene:) ????

Hvala za pomoč !!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem zdaj pogledal, pa nimajo direktno za Aprilio RS125. Kaj paše kakšna od katerega drugega motorja tudi gor?

PS: Ice, še imaš mogoče kaj trgovin na zalogi :)

Kaj pa kje v SLO?

Hvala za pomoč.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja.. Mogoče pa slučajno veš kak je s temi sklopkami... To so čist ospecifične za vsak motor ali so kake mere enake in modeli (da bi lahko uporabil od kirga drugega)

Hvala, LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekatere se vsaj med modeli posamznega proizvajalca lahko zamenjujejo.

razdri, izmeri in preglej kataloge. drugega ti ne morem svetovati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

kje dobim čim cenejšo sklopko za Aprilia RS50(70) 99 letnik?

lp

P.S.Ali je full bolša športna?

Popravljeno . Popravil agodno
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

no pa po skoraj dveh letih še jaz enkrat vprašam.. kje bi človek dobil najcenje set, lamele in vzmeti za sklopko... sicer za Thundercato :?

pa slišal sem že za Luisa a večkrat našel cenejše izdelke za prvim vogalom.... :grim

Popravljeno . Popravil pizdek 69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok... recimo da vzamem Luisove... caa 80€... samo na servisu kamor vozim motor pravijo naj dam originalne, ker Luisove naj bi bile za qurac... original komplet pa je čez 200€, kakor mi je bilo rečeno... :slap:

kaj menite... :? so res Luisove zanič? :cry:

need second opinion... help

raje tri Luisove komplete?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok... recimo da vzamem Luisove... caa 80€... samo na servisu kamor vozim motor pravijo naj dam originalne, ker Luisove naj bi bile za qurac... original komplet pa je čez 200€, kakor mi je bilo rečeno... :slap:

kaj menite... :? so res Luisove zanič? :cry:

need second opinion... help

raje tri Luisove komplete?

Jaz sem na prejšnjem miopedu vgradil Hein Gerickove, ki so verjetno po kvaliteti na istem nivoju z Louis-ovimi... Pa so bile OK in b.p.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mi lahko kdo pove, kateri komplet lamel naj vzamem :? <TUKAJ>

ker ni posebej za moj model motorja... vem da ima skoraj isto mašino kot fzr 600r in deli večinoma pašejo na oba ampak bi res rad za zagotovo vedel... :huh:

kaj pa vzmeti? ker sta dva različna tipa za fzr-ke... >VZMETI<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Imam naročene lamela za mojega kawasakija kmx 125 in bo treba zamenjat. Malo gledam navodila na eni nemški strani pa nekaj ne razumem.

Kaj pomeni tole:

Jetzt die neuen Kupplungsscheiben mit den alten Stahlscheiben, beginnend mit einer Kupplungsscheibe abwechselnd einbauen. Achtet darauf, dass nur die letzte Kupplungsscheibe so eingebaut wird, dass die Zungen in die Aussparungen an den Oberseiten der Kupplungsgehäusefinger eingreifen.

Beim Einbau neuer, trockener Stahlscheiben und Kupplungsscheiben ist Motoröl aufzutragen, damit die Kupplungsscheiben nicht fressen.

Še googlov prevod:

Now the new clutch plates with the old steel plates, beginning with an alternate install disc clutch. Make sure that only the last clutch disc is installed so that the tabs in the notches on the tops of the fingers clutch housing.

When installing new, dry steel plates and clutch plates engine oil is applied to not eat the clutch plates.

A je to, da je potrebno lamele pred sestavo namazat z oljem?

Link - http://www.kmx-125.de/ -> tehnik -> wartung -> kupplung Ne morem prilimat točnega linka ker je vedno isti ne glede na podstran.

Popravljeno . Popravil robivitez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolš da potegneš z neta service manual. Drugače morš pa pazit,da daš lamele in kovinske obroče v pravilnem zaporedju. Možno da je prva lamelaq malo drugačna, ni pa nujno. lamele je pa potrebno namazat z oljem, oz. jih kar čez noč pustiš namakat v olju.

Kar se pa tega teksta tiče je pa moja nemščina preveč oksidirana, da ga bi prevajal. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima ce je ze kdo dal na svoj motor sklopko za dirkat se pravi tisto ki v eno stran drsi v drugo pa ne....ali je potrebno menjat samo lamele al komplet salco in use skup...pa kolk kej to kosta in kje se da dobit...zmontiral bi sam.....drugi ki ne veste tocno kaj mislim z tem da drsi je to tako da ko nazigas gas ne drsi ko pa zbijas brzine dol ti ne zablokira zadna guma ampak drsi sklopka....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima ce je ze kdo dal na svoj motor sklopko za dirkat se pravi tisto ki v eno stran drsi v drugo pa ne....ali je potrebno menjat samo lamele al komplet salco in use skup...pa kolk kej to kosta in kje se da dobit...zmontiral bi sam.....drugi ki ne veste tocno kaj mislim z tem da drsi je to tako da ko nazigas gas ne drsi ko pa zbijas brzine dol ti ne zablokira zadna guma ampak drsi sklopka....

Temu se reče 'slipper clutch' in stanejo kar zajeten kupček denarja (okrog 550 GBP + DDV). Zamenja se pa vse - razen lamel in vzmeti (verjetno je to malce odvisno tudi od posameznega proizvajalca).

Nekateri motorji imajo to že serijsko (npr. 2007+ GSX-R600), a pravijo, da tile 'aftermarket' delajo mnogo bolje.

Kako dela 'slipper clutch' in kako se nastavlja...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jetzt die neuen Kupplungsscheiben mit den alten Stahlscheiben, beginnend mit einer Kupplungsscheibe abwechselnd einbauen. Achtet darauf, dass nur die letzte Kupplungsscheibe so eingebaut wird, dass die Zungen in die Aussparungen an den Oberseiten der Kupplungsgehäusefinger eingreifen.

Beim Einbau neuer, trockener Stahlscheiben und Kupplungsscheiben ist Motoröl aufzutragen, damit die Kupplungsscheiben nicht fressen.

Izmenjuje namesti nove lamele in stare kovinske plošče, pri čemer začneš z lamelo. Pazi, da bo le zadnja lamela vgrajena tako, da se 'jezički' zataknejo v izreze v zgornjem delu ohišja sklopke.

Pri vgradnji novih kovinskih plošč in lamel je treba nanesti olje, da se lamele ne 'zažrejo'.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam naročene lamela za mojega kawasakija kmx 125 in bo treba zamenjat. Malo gledam navodila na eni nemški strani pa nekaj ne razumem.

Ti jaz po domače razložim; ko demontiraš tvoje stare lamele jih lepo zloži po vrsti in ravno tako v obratnem vrstnem redu montiraj nove lamele.Pazit moraš predvsem na prvo(ki se večkrat razlikuje od ostalih) in na zadnjo.Kar setiče mazanja pa takole plošče(lamele) z oblogo moraš vsaj za eno uro namočit v olje najbolje pa je kar čez noč tako da se obloge napojijo z oljem uporabi enako olje kot ga daješ v mašino ali šebolje je čim redkeje !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima ce je ze kdo dal na svoj motor sklopko za dirkat se pravi tisto ki v eno stran drsi v drugo pa ne....ali je potrebno menjat samo lamele al komplet salco in use skup...pa kolk kej to kosta in kje se da dobit...zmontiral bi sam.....drugi ki ne veste tocno kaj mislim z tem da drsi je to tako da ko nazigas gas ne drsi ko pa zbijas brzine dol ti ne zablokira zadna guma ampak drsi sklopka....

Nevem ali misliš to na antihoping sklopko ali postoji še kaj drugega, namreč antihoping sklopko moraš menjat v kompletu in npr.za moj motor stane ca 1500€ :whistle::whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdav imam hondo cbr 954 malo me skrbi glede sklopke imam prevoženih 38k kilometrov vsakič ko vžgem mrzel motor imam sicer navado da stisnem sklopko.. (moč navade) no uglavnm in ko zalaufa spustim sklopko mi na trenutke sklopka tolče al kko bi temu rekel to traja dokler se motor ne segreje na dobrih 50 stopinj celzija....sicer imam namen v nekaj dneh zamenjat motorno olje...jst osebno si mislim da je pač zarad olja..oziroma bi bile lamele in šušte za zamenjat..kaj pa vaša mnenja izkušnje..? hvala v naprej za odgovore lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdav imam hondo cbr 954 malo me skrbi glede sklopke imam prevoženih 38k kilometrov vsakič ko vžgem mrzel motor imam sicer navado da stisnem sklopko.. (moč navade) no uglavnm in ko zalaufa spustim sklopko mi na trenutke sklopka tolče al kko bi temu rekel to traja dokler se motor ne segreje na dobrih 50 stopinj celzija....sicer imam namen v nekaj dneh zamenjat motorno olje...jst osebno si mislim da je pač zarad olja..oziroma bi bile lamele in šušte za zamenjat..kaj pa vaša mnenja izkušnje..? hvala v naprej za odgovore lp

Nisi napisal ali imaš motor,ko ga vžgeš na sredinskem štenderju(dvignjen od tal) ali ti stoji kolo na tleh na stranski tački.Ko stisneš sklopko in je zadnje kolo v zraku se naj nebi menjalnik vrtel zato tudi mirno laufa in ko sklopko spustiš kot praviš slišiš nekakšno ropotanje.To po mojem mnenju nemore prihajat iz sklopke ampak iz menjalnika,ker se takrat začne vrteti. :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!