Jump to content
DAMI34
Message added by DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Recommended Posts

Posted
mat,zdi se mi,da si imel nastavljeno na premalo mazanja.125 ml bi naj zadostovalo za cca.3-4k km; manj,ce se vozis veliko po dezju.vsaj tako sem bral.

125ml ??? a nima osnovni rezervoarčem 50 ml ?? Ice, ali imaš ti kak drug ScotOiler ??

Posted

jaz nimam nobenega (se)..... sem samo na enem motorju videl rezervoarcek s 125 ml.mogoce ni bil scottoiler,ampak druga firma.

  • 3 months later...
Posted

Najprej moram g.ICE-tu povedat,da sem pridno prečekiral vse kar smo o verigi in njenih dejavnostih že napisali,pa ni bilo nič od tega,kar me muči!

Klimbra je pač malo bolj lev,kar se tehnike in iznajdljivosti tiče,pa na svoji LEPI,PREČUDOVITI,NAJBOLJŠI,KRASNI,BOŽANSKI,SAMO ZAME NAREJENI........TDM-jki nikakor ne poštudira,kako bi majpreprosteje namazal ketnco.

Malo sem se že naveličal sprehajanja po ulici,ki zgleda nekak takole:

-postavim na tačko

-založim s kartonom

-pošpricam

-odložim karton

-odložim ketenfetsprey

-sedem na moped

-porinem 0,5m

-razjaham

-podložim karton

-pošpricam

.

.

.

.

.

.

i tako to više puta.

Ma se mi že vse stare mame režijo k me gledajo.

PS:pa ne mi zdej tistega famoznega mazalca ponujat,k ga ne mislm kupvat,sem kumi za rore našparu. :( :( :(

Posted
Poglej si kako enostaven je postopek, če imaš opremo

...In če je nimaš? Tudi jaz se mučim podobno kot Klimbra, le da ne prerivam motorja, ampak namesto tega potegnem zadnji del motorja (primem ga tam, kjer se drži sovoznik) na tisto stran, na kateri je tačka in ga vlečem toliko časa, dokler zadnje kolo ni v zraku (v bistvu ga nekoliko naslonim nase). Nato kolo obrnem in ponavljam postopek, dokler ketna ni okoli.

Posted
...In če je nimaš?

Zadnje stojalo stane 10-12 kSIT. Glede na to, da so tudi zime precej dolge, ne vem zakaj se komu se zdi, da se mu ga ne splača imeti. :unsure:

Seveda pa obstaja še več načinov kako z matranjem namazati verigo. Tvoj je pa po drugi strani tudi rahlo riskanten, tako zate kot za motor. ;)

Posted

Najverjetneje rabiš nekaj takega:

10003368_910_anw_FR_03.JPG

Za 30EUR se to dobi v Louisu, v Graz-u naprimer... Zelo priročno, si nameravam kupit ravno za mazanje verige...

Posted

...ali pa ti zavari podobno zadevo, kdo ki ima varilni aparat....sam mere mu povej... ;)

Posted

Kaj nimate kardana?!? :P :D :lol: OK, OK, OK! SORRY!!!!!!! Tudi jaz sem motor postavljal na tačko in ga dvigoval, verjetno ženska to težje počne kot 105 kg ded....

Enkrat sem videl v salamoncu oglas je en tip iz MB prodajal HOME MADE stojala za motzorje za okrog 8 kSIT (sorry nisem zapisal številke :( ).

LP Bajsi

Posted

LP.

Mislim, da je najbolje ce si omislis ali centralno stojalo ali pomozno stojalo iz cevnih profilov.

Jaz imam slednjega pa nimam nobenih problemov z mazanjem ketne.

Posebej, ker skoraj vedno najprej ocistim ketno z petrolejem ali WD-40 in jo potem namazem.

Ko pa samo namazem ketno (npr. na dopustu brez stojala) pa uporabim kr zgoraj omenjeni sistem nagnjevanja motorja na stranskem stojalu. Je priporocljivo, ce sta dva, gre lazje.

Posted

Možne rešitve:

1. Kupiš zadnje stojalo (vrjetno odpade, ker nimaš $)

2. kupiš centralno stojalo (vrjetno odpade, ker nimaš $) :( :(

3. Kupiš drug motor, ki ima centralno stojalo ali kardan(glej zgoraj)

4. najdeš nekoga, ki zna porivat (motor seveda, da ne bo pomote)

5. najdeš nekoga, ki zna s spreyem špricat .... ;) ;)

6. ...... ......

;) ;) ;)

Posted

ko postane veriga suha in potrebna maziva zalajaš vanjo in kupiš novo. :ph34r: :blink: :lol:

Posted (edited)

Enkrat sem videl v salamoncu oglas je en tip iz MB prodajal HOME MADE stojala za motzorje za okrog 8 kSIT (sorry nisem zapisal številke  :(  ).

LP Bajsi

Verjetno si mislil tole :

http://www.motoristi.alcad.si

Edited by airy
Posted

Ne zelo preprost način pa vendar ko se ga navadiš gre.......................gre pa takole!!

Ob bok motorja si naštimam ravno pravo višino tlakovcev (štiri komadi + lesena deščica za moj motor) in nato nagnem motor na stransko tačko tako da zadnja guma pogleda v zrak, nato pa pod motor z nogo zarinem tlakovce! Tako motor stoji na sprednji gumi tački in kupčku tlakovcev!!!Zadeva je sicer malenkost zamudna pa vendar ko se zverzeraš zadeva špila tipi topi!!Pol pa sam še verigo namažem tako da vrtim zadnjo gumo in šppricam po vrigi!Postopek za snetje motorja poteka v obratnem vrstnem redu!!! ;)

Drugač pa loh tut motor sam držim pa mi bejbika našprica ketno1Je še hitrej sam pomoč rabiš!!! :rolleyes: <_< ;) :P

Ciao,by Pero

PS:Klimbra ne počni neumnosti po ulci k loh še kako staro mamo fršlok zadane!!!

Posted

sam en uprašene k je ma off topic: a je gun na slikci ta nov SV al ta star, sicer glede mazanja sm u motoristu vidu enkrat kao eno "stransko tačko" za na desno stran sam pršraufaš, mislm da bi blo glih tko dobr, mrbit kgo to pozna?

LP by gebre

Posted
a je gun na slikci ta nov SV al ta star

ni ta nov, da ne rečem da je tastar... :rolleyes: ;)

Posted

Klimbra, uporabi živo silo. B)

Z Masterjem Od Disasterjem maževa verigo Gilerce tako, da jo eden drži pokonci in tišči po travi pred hišo, drugi pa poskakuje zraven in šprica. :lol: :lol: :lol:

Verjetno malo smešno na pogled, a učinkujoče in nič investicije za stojalo, ki se ti potem itak večino časa valja po garaži in povečuje stopnjo gneče v njej :D

Posted

Ko sem še imel XVS250,sem vedno prosil nekoga,da mi je rinil motor jaz sem pa šprical.Zdaj inam XJ600 pa ni več problem,ker imam centralno stojalo.

Posted

js pa vzamem pol metra vrvi in pribl. pol metra dolg kos lesa. vrv zavezem okrog rocke prednje zavore, da je kolo zablokirano, desko pa dam pod nosilec sovoznikove desne stopalke. tako je motor na treh tockah (prednje kolo, stransko stojalo in deska), zadnje kolo pa je v zraku, in se lahko prosto suce. ;)

Posted

Navijam za Perotovo varijanto, ki jo prakticiram tudi sam........le da jaz ne šlepam tlakovcev, temveč uporabim primerno dolg kos lesa (ročaj male sekirce).

Posted

Točno tako Brrrm. tudi jaz sem imel isti postopek mazanja verige. nekoga posadiš na motor da ti počasi rine motor ti pa zraven čepe špricaš po verigi. Sicer pa jaz osebno nisem uporabljal kartonov ker nisem toliko ekološko osveščen :unsure: :huh: no vsaj pri tej stvari nisem bil

Posted
Sicer pa jaz osebno nisem uporabljal kartonov ker nisem toliko ekološko osveščen :unsure: :huh: no vsaj pri tej stvari nisem bil

Mislim, da gre manj za ekološko osveščenost, kot pa za to da ne "onečediš" motorja.

Nenazadnje tudi karton, ki si ga zašmiral vržeš proč.

Posted
Sicer pa jaz osebno nisem uporabljal kartonov ker nisem toliko ekološko osveščen :unsure:  :huh: no vsaj pri tej stvari nisem bil

Mislim, da gre manj za ekološko osveščenost, kot pa za to da ne "onečediš" motorja.

Nenazadnje tudi karton, ki si ga zašmiral vržeš proč.

Pa najbrž tudi za to, da mast ne gre po gumi.

Posted
Mislim, da gre manj za ekološko osveščenost, kot pa za to da ne "onečediš" motorja.

Nenazadnje tudi karton, ki si ga zašmiral vržeš proč.

No meni ni uspelo da bi prav na veliko našprical po gumi. Če imaš kakšen bolj slab sprey ti ga več potem sama veriga vrže na gumo kot pa prej pri špricanju.

Posted

kahem ahem .......... mebbe bebbe this:

10003338_860.JPG

pri Louis npr.sigurno tudi kje drugje.cena ni pretirana in se relativno majhna zadevica je.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!