Jump to content
DAMI34
Message added by DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Recommended Posts

Posted

rossie preberi temo od začetka in marsikaj ti bo jasno ...

ali pa za prvič vprašaj kakega lokalnega motorista, serviserja, prodajalca ... in ti bo zagotovo pmagal in pokazal, kako je najlažje...

Posted

Najprej verigo očistiš z Chain Cleaner cca 2500SIT piksna.

Če je zelo usrana, jo pomožnosti pokrtačiš s kako staro ščetko, samo, da ne pušča kocin,

potem še malo posprejaš z Chain Cleanerjem.

Jaz nato grem počasi v avto pralnico, in jo očistim še s kirherjem (pa ne preblizu, ker lahko uničiš semiringe, ki so v ketni.

Ko se veriga posuši, jo namažeš z omenjenim Castrol Chain sprejem.

Zgleda kot nova.

Priporočam ti, da namesto Castrola kupiš DID, ker za sabo pušča manj svinarije na feltni.

+ Redno mazanje ketne.

Posted

hvala za pomoč... sem prebrala temo, samo nikej zasledila kaj konkretnega o samem čiščenju verige, o mazanju pa mi je jasno.

hvala vam, ker zdaj razumem zadevo .)

aja... pa ta castrolov sprej sem dobila za darilo, ko sem kupila olje.

Posted

Od sprejev za mazanje je zelo dober Motul Road Plus. Dobro se prime verige in nič ne umaže feltne. Je pa kar drag, 3300sit piksna.

Posted

jest vzamem nafto ali kurilca :D, in čopič, spodej eno kanto odrezano in opucam, pol obrišem s cunjo in namažem čez neki časa s sprejem

Posted

včasih kdo celo da še dve opozorili:

- maži segreto verigo (po vožnji)

- po mazanju se pelji

dodajam pa še: pametni mažejo med vožnjo s Škotom

Posted

Za kakšne dolge vožnje sem videl že sistem mazanja verige kapljica do kapljice. Če se ne motim je to uporabljala Benka Pulko na svojem potovanju z BMW650.

Zanimiva rešitev. Imaš pa mogoče pri takšnem mazanju ostanke olja tudi po hrbtu ali pa po prtljagi.

Posted

- po mazanju se pelji

ampak tole pa ne mislis resno, kenede. :grrr

(jaz bi pocakal ca. 30 min, da razredcilo spreja izpari. drugace si samo sprej porabil, mazalnega efekta pa ne bo "veliko").

Posted (edited)

Za čiščenje sem uporabljal že različne spreje, ampak nekako mi najbolj odgovarja od Procycle (glej na Louis spletni strani.). Cel set dobiš za samo 10 eurov!

Ko je veriga res umazana najraje uporabim ščetko za zobe - no kako staro ne tisto, ki jo trenutno uporabljam .)

Tehnika pa je nekako tako:

1. posprejam en delček

2. skrtačim

3. posprejam še enkrat

To ponavljam dokler ni končana celotna veriga.

Prav ti pride stojalo za dvig zadnjega dela motorja.

Lahko uporabiš tudi kako krpo (če moraš še kaj drugega očistit razen verige) - posprejaš in nato hitro pobrišeš, saj zadeva hitro hlapi.

No ko očistiš verigo (pazi da ti odstranjena mast ni prišla na tekalno površino gume) se zapelji par km da segreješ verigo in nato jo namažeš/namastiš.

Tolko na kratko.

Edited by Brrrm
Posted

jest vzamem nafto ali kurilca :D, in čopič, spodej eno kanto odrezano in opucam, pol obrišem s cunjo in namažem čez neki časa s sprejem

Pri obeh motorjih, ki sem jih imel, Kawasaki Eliminator in Hyosung Comet, piše v servisni knjigi, da je zaradi kemične sestave goriv za čiščenje verige primeren zgolj petrolej. Sicer ne vem kako je z nafto pa kurilcem, ampak za bencin vem, da lahko pri nekaterih ketnah precej uniči tesnila. Tako da jaz čistim kar s petrolejem, kakor je svetovano in sem zaenkrat zelo zadovoljen.

Posted

Od sprejev za mazanje je zelo dober Motul Road Plus. Dobro se prime verige in nič ne umaže feltne. Je pa kar drag, 3300sit piksna.

Motorex race je zakon :OK: :OK: :OK:

Posted

Mažeš verigo na svoji FJR-ki? :blink: O:-)

Posted

A kdo mogoče uporablja varijanto za čišenje verige in sicer , da verigo nasprejaš z cleanerom pustiš delovati kolikor ta sprej pač predpisuje in enostavno za wapom dol opereš pustiš da se zadeva posuši in namažeš za mazilom.

Meni se zdi zelo enostavna rešitev, ki je na tem motorju sicer še nisem probal, ampak tako mi je svetoval prodajalec cleanera in mazila.

Če ma kdo izkušnje z tem naj kaj napiše prosim! :hmm: :hmm:

Posted

..samo ne smeš imeti premočnega wapa, ker ti pol lahko tesnila poškoduje :doze:

Posted

.............min. 30 cm (raje vec) vstran od vseh delov kjer so tesnila.

Posted

A kdo mogoče uporablja varijanto za čišenje verige in sicer , da verigo nasprejaš z cleanerom pustiš delovati kolikor ta sprej pač predpisuje in enostavno za wapom dol opereš pustiš da se zadeva posuši in namažeš za mazilom.

Jaz sem naredil nekaj podobnega. Sicer tako, da sem snel zadnje kolo, snel verigo tudi s sprednjega zobnika, tudi tam okrog se nabere dost svinjarije, pa ko je veriga sneta, se je lažje ukvarjati z njo. Potem našprical s Motulovim cleanerjem za verigo. Počakaš par minut, da se svinjarija in mast zmehča, obrišeš s suho krpo. In potem še dvakrat isto, našpricaš in obrišeš s krpo. Veriga je bila potem kot nova. Vse skupaj zmontiraš nazaj in jo lepo namažeš. Bolj zamudno, kot da jo samo z wapom opereš, sam sem bil nekak bolj zadovoljen.

Je pa verjetno najlažje, če se da veriga snet in jo namočit v petrolej.

Oz. še lažje - kardan. :)

Posted (edited)

... če želiš uspešno in hitro uničiti verigo priporočam:

- pranje z vapom, po možnosti s vročo vodo

- dodatno čiščenje s WD 40 ali drugim agresivnim čistilom ...

(prverjenouničiverigoprejkosičloektolahkozamislipress)

Edited by Gallus
Posted

Pišuka zdaj pa ne vem ali je to dost ali ne??

to je ravno prav ... če bo mokra bo metalo olje okoli :)

Posted

Nedaj Bože da ketno špricaš z WD40... :slap: :slap: Kaj ti pa je :blink: Ta WD ti lahko poškoduje tesnila na ketni in bo prec za zamenat :nono: ne se igreat s tem, prosim

Posted

medklic: motorji so za vozit, ne za glancat in doktorirat iz verige...

Posted

No SymRu me prav zanima kako je pa pogledat motor ki ni ravno off road varianta ki je usran ko svina pa odzadaj cel masten .... al pa veriga rjava...

Iščemo pač najlažje ali pa najučinkovitejše variante kako oprati svinjarijo z verige, ker če maš na verigi pesek itd ne vem kako dolgo se boš ti vozil z enim kompletom. No razen če ti je to pač en strošek več ki ga mimogrede opraviš.

Očitno za večino ni ker pol nebi mazali...

Glede wapa pa itaq da nisem mislil nekega nevemkakega pritiska pač normalni pritisk kot pereš avto z razdalje 30 cm ali več, to mislim da nebi smelo škodovati gumicam v verigi!

Posted

No SymRu me prav zanima kako je pa pogledat motor ki ni ravno off road varianta ki je usran ko svina pa odzadaj cel masten .... al pa veriga rjava...

glej bandita z grasko registracijo. :naughty:

samo veriga ni rjava. :grrr

Posted

ampak tole pa ne mislis resno, kenede. :grrr

(jaz bi pocakal ca. 30 min, da razredcilo spreja izpari. drugace si samo sprej porabil, mazalnega efekta pa ne bo "veliko").

YO! Veriga je veriga a si že videl kako se maže pri motorni žagi :slap: .

Drugače pa mazanje verige, ki sem ga omenil ni namenjeno mazanju za vožnje do prve picerije in nazaj :) .

Posted

Pri obeh motorjih, ki sem jih imel, Kawasaki Eliminator in Hyosung Comet, piše v servisni knjigi, da je zaradi kemične sestave goriv za čiščenje verige primeren zgolj petrolej. Sicer ne vem kako je z nafto pa kurilcem, ampak za bencin vem, da lahko pri nekaterih ketnah precej uniči tesnila. Tako da jaz čistim kar s petrolejem, kakor je svetovano in sem zaenkrat zelo zadovoljen.

Se strinjam popolnoma.... bencin je grozno agresiven na o-ringih, nafta malo manj ampak še vedno jih požre. Petrolej za svetilke je definitivno najboljši in najvarnejši sistem za čiščenje verige.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!