-
Zadnje objave
-
Avtor DAMI34 · Objavljeno
Točno. Da mi nekdo ponudi 2 cilindraša s 95konjiči in 120kg (polna posoda goriva) se bom vprašal, kdaj se bo vse skup razpadlo ali zvilo. Dejstvo je, da okvir s sedaj znanimi materiali in tudi fantastično osnovo gre težko pod vrednosti, ki jih opisujemo (opisujete) in ki so zvagane točno v tej temi. Mogoče bo v prihodnosti kak nov material tipa "ćinesium ali donaldesium" ki bo imel polovične vrednosti glede na težo in enake vrednosti, kot jih imajo sedanji materiali po trdnosti, rigidnosti, fleksibilnosti...sam ta čas še ni prišel. -
Avtor Frenk 67 · Objavljeno
Sem ga vprašu, kdaj bo svečana otvoritev pa prav, da jo lohk načnem in so tri že pojedl. 😳 -
Avtor Ni3ous · Objavljeno
Tukaj primerjaš težo enocilidraša z Twinom. Glede na to da na trgu ne obstaja twin ADV motocikel, ki bi imel tako malo kil, je to presežek. Agregat dveh cilindrov, je že v osnovi 15 kg težji od enocilidrašev, temu moramo dodat močnejši okvir in vse kar zraven spada... tako da to smatram kar za dosežek. Pa ne mislim da ima Kove neke izjemne vesoljske materiale ali pa toliko boljše inženirje... Le lotli so se izdelat motor, ki ga trg želi. To bi zmogle tudi druge znamke. Zato me veseli kaj bo v prihodnjih petih letih naredila konkurenca, ker neka reakcija bo. -
-
Avtor Snečer · Objavljeno
Če se normalno pelješ, je največja ovira še vedno teža, ne pa moč, navor itd., ki ga ima že 125. ka dovolj. Saj menda z neko prtljago ne boš skakal po brezpotjih itd. V glavnem pohvalo, da ga je stehtal, da se ne rabimo 10 strani vrtet okoli tehtanja. Slabih poti pa je tu okoli nas malo, nedovoljeno, ali 40kmh omejitev. To isto kot da se menimo o avtomobilih in končni hitrosti, kateri ima preko 250, če je omejitev na ac max 130.
-