Skoči na vsebino

Skuterji in mopedi - predelave

Predelave "zunaj" in "znotraj", tuning, styling, izboljšave, odblokiranje, blokiranje, skratka, vse vrste modifikacij...


956 tem v kategoriji

    • 0 odgovorov
    • 1k ogledov
  1. odstranitev blokad na scooterju Hyosung

    • 4 odgovorov
    • 2,1k ogledov
  2. Gilera Stalker tuning

    • 19 odgovorov
    • 6,3k ogledov
  3. eno vprašanje

    • 2 odgovorov
    • 1k ogledov
  4. diode - upori 1 2 3

    • 55 odgovorov
    • 6,8k ogledov
  5. led diode

    • 1 odgovor
    • 922 ogledov
  6. Karbonske lamele am6

    • 13 odgovorov
    • 2,5k ogledov
  7. mbk spirit...evo 4T kitajčka

    • 2 odgovorov
    • 1,3k ogledov
  8. APN6 predelava Extreme Chrom

    • 6 odgovorov
    • 5,4k ogledov
  9. svetleči ventilčki

    • 16 odgovorov
    • 3,9k ogledov
  10. stransko stojalo

    • 5 odgovorov
    • 2,3k ogledov
  11. Yamaha Spy ne gre nikamor

    • 1 odgovor
    • 1,6k ogledov
  12. yamaha dt50

    • 2 odgovorov
    • 1,2k ogledov
  13. STRANSKA TAČKA (STOJALO)

    • 6 odgovorov
    • 3,1k ogledov
  14. Supermoto 50

    • 0 odgovorov
    • 960 ogledov
  15. rebrne podloge za stopala

    • 13 odgovorov
    • 2,1k ogledov
  16. Zunanja predelava TOMOSA Youngst'R Racing

    • 8 odgovorov
    • 7,1k ogledov
  17. blokada v variatorju pri benelli 491

    • 15 odgovorov
    • 4,2k ogledov
  18. Piaggio x8 125 na 400

    • 0 odgovorov
    • 781 ogledov
  19. aprilia sr 50 r factory (piaggio agregat) 1 2

    • 47 odgovorov
    • 15,7k ogledov
    • 0 odgovorov
    • 605 ogledov
  20. Moj soundboard :D

    • 0 odgovorov
    • 903 ogledov
  21. Aprilia sr50r factory pospeševanje

    • 1 odgovor
    • 1k ogledov
  22. aprillia sr50 di techt-izpuh

    • 1 odgovor
    • 875 ogledov
  23. PIAGGIO ZIP50

    • 1 odgovor
    • 711 ogledov


  • Zadnje objave

    • miran985
      Utekanje novega motorja zmeraj obožujem. Za prvo menjavo olja pri Kove 450 rally je potrebno narediti 500km. Pa dajmo to naredit v enem dnevu po lokalnih zavitih cestah in izključno po asfaltu in to z motorjem za katerega pravijo da "naj nebi bil za cesto".   Zjutraj ob 9 natociva in akcija. Pot je sledila takole: Naklo,trzic begunje,kranjska gora,rabeljsko jezero,sella nevea,učja,kobarid,kolovrat,tolmin,nova gorica,dornberk,divaca,postojna predjama,podkraj,col,godovic,idrija,most na soci,podbrdo,skofja loka,kranj.   Slikam števec na začetku in na koncu. Prilagam slike in čase ter par lokacij.   Motor se je premikal 8ur, povprečje vožnje celega dne tik pod 60km/h. Vrtenje agregata pa zgolj do 6.500 obratov Max. (Vrti se do 10000). pri teh obratih to pomeni cca 30konj na gredi.  V povprečju nekje pa okoli 25konj (4-5K obratov). Maksimalna hitrost pa 120kmh (zaradi obratov). Pa seveda na serijskih 50/50 cst gumah. Ustaviva pri dobrih 500kmh na koncu dneva.   Na poti sva srečevala (horde) motorjev ni da ni. Vsi opremljeni do zob in z karseda čimveč konji in kubiki. Vse ok, moti pa me sledeče, oziroma me skrbi....kam smo zašli 🤔. Niti eden ni držal tempa enovalnika z vsega 450ccm, kar nekaj jih je bilo v napoto avtomobilom ali kombijem.... vožnja po celem pasu, pred ovinkom cele drame kaj kako kje....čemu je tega treba? Zakaj folk kupuje motor na katerem je popolnoma trd in počasen. Leta leta nazaj takih prizorov ki jih dozivljam zadnje čase ni bilo toliko. Folk se je peljal tekoče, gladko, varno brez drame.   Zlitje motorja z človekom...tega manjka. Če tega ni, potem je nevarno. Ne mislim da se je treba peljat hitro. Konc koncev je bila 120kmh Max. Govorim o hitrostih do 100kmh. Pravilna zajemanja ovinkov, kdaj bremzat, kako, kdaj gas pa koliko.  Čemu danes cornering abs pa traction če narod ne pride niti blizu tega (so izjeme seveda). Overall 90% danes ki sva jih dohitela in prehitela enostavno ne ve kaj počne. Omenjam vse to zgolj zaradi varnosti v prometu. Če si počasen ne pomeni da si varen.   Z izjemo parih motoristov bi danes lahko vzel 125ccm motor in držal tempo večine raznoraznih potovalnih adv motorjev.    Kove pa......zabava na zabavo. Čisto zaupanje in kontrola. Naj še kdo reče da se s temle ne da peljat po cesti normalno kot samo okoli bajte. A je kdo slišal že tistole: Videz vara!    Naslednjič pa 1000km v enem dnevu po lokalnih cestah.
    • gusar
      ERste klaSE
    • Satao
      in, prva, 2, in si noter......Sem pa slisal da je KTM obcutljiv na vlago.....Jebe ga paljenje...samo sem čuo...:)
    • Satao
      ti se spilaj vlakca....men je to out .....Dejansko je pa nevarno!...Poznam primer, ko so se fural v skupini in model uletu v kolega na semaforju.....
    • franc
      B vitamin (v konkretnih dozah). Krepi "ovojnice" živcev in blaži bolečine, sicer bolj v kombinaciji z mehanskimi (pritisk na živec, vkleščenje) ampak na splošno pomaga pri bolečinah v hrbtenici (arjuveda in te scene, ampak meni je pomagalo). Lp
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!