Skoči na vsebino

Vzdrževanje, popravila in okvare

Križi in težave, vzdrževanje, nasveti in napotki, vprašanja...


1.031 tem v kategoriji

  1. Aprilia sr 50 2010 zgublja moč

    • 0 odgovorov
    • 530 ogledov
  2. Yamaha Spy 50

    • 0 odgovorov
    • 499 ogledov
    • 1 odgovor
    • 465 ogledov
    • 0 odgovorov
    • 635 ogledov
  3. Aprillia sr50 ne vžge na tipkk

    • 0 odgovorov
    • 448 ogledov
  4. Yamaha Aerox 2002

    • 0 odgovorov
    • 791 ogledov
  5. Peda Cobra

    • 0 odgovorov
    • 937 ogledov
  6. Skuter Peda VIA50

    • 0 odgovorov
    • 928 ogledov
  7. kompresija

    • 1 odgovor
    • 702 ogledov
  8. Yamaha TZR 50ccm

    • 0 odgovorov
    • 666 ogledov
  9. Tomos APN 6S

    • 6 odgovorov
    • 3,3k ogledov
  10. Piaggio ZIP 50 4t

    • 0 odgovorov
    • 720 ogledov
  11. Ropotanje ventilatorja Zip 45

    • 0 odgovorov
    • 345 ogledov
  12. Skuter....Akumulator se prazni

    • 3 odgovorov
    • 2,4k ogledov
  13. Olje menjalnika Tomos APN

    • 1 odgovor
    • 1k ogledov
  14. Olje menjalnika Tomos APN

    • 0 odgovorov
    • 557 ogledov
  15. Skuter Sym

    • 0 odgovorov
    • 713 ogledov
  16. Yamaha Aerox hladilna tekocina

    • 0 odgovorov
    • 932 ogledov
  17. Baotian ne vžge!

    • 0 odgovorov
    • 1,2k ogledov
  18. Skuter ima kontakt ampak ne vžge

    • 0 odgovorov
    • 886 ogledov
  19. Piaggio NRG 50 problem z hlajnejem

    • 1 odgovor
    • 1k ogledov
  20. Tomos a3 poka, smrdi po olju, ugasne

    • 0 odgovorov
    • 775 ogledov
  21. SYM Jet BasiX 50ccm 2006

    • 0 odgovorov
    • 810 ogledov
  22. Aprilia SR 50 R izgubljeni ključi

    • 2 odgovorov
    • 1,2k ogledov
  23. Suzuki Burgman 650

    • 1 odgovor
    • 1,5k ogledov


  • Zadnje objave

    • skalar36
      Kva to pomeni, da bomo šli s konjem? Lok je treba s sabo imet?
    • MARE 65
      na kolko stopinj in koliko časa moraš drkat...
    • simon555
      Sem prvi lastnik skuterja Piaggio Beverly 250 l.2008. Ima 8.000km in je kot nov. Septembra 2024 sem ga peljal na Pleško moto servis na Brezovico zaradi rahlega puščanja vodne črpalke. Po enem mesecu so zamenjali vodno črpalko, kar naj bi stalo 250€, potem pa so ugotovili, da pušča še ena cev in da me bodo obvestili, ko bo popravilo končano. Po več kot treh mesecih čakanja so mi povedali, da je motor zariban in da čakajo, da ga pridem iskat, saj naj bi me o tem že obvestili in naj bi jim jaz to tudi obljubil. Po večkratnih neuspešnih poskusih pisne komunikacije, sem šel osebno tja. Tam so me poskušali prepričati, da sem jim pripeljal že zariban motor, kar seveda ni res. Dobil sem predračun za popravilo cilindra za 856€ in za popravilo črpalke 550€. Po daljšem pogovoru so mi ponudili, da stroške popravila cilindra prevzamejo oni, strošek popravila črpalke pa bodo znižali pod 400€, ter da dobim vse skupaj potrjeno na mail. Maila ni bilo, zato sem jim večkrat pisal in ker niso odgovorili, sem šel čez en mesec spet tja, kjer sem se sestal z direktorjem. Predelala sva celo zgodbo, on pa mi je obljubil, da se bo osebno zavzel za to, da bo moj motor čim prej popravljen pod obljubljenimi pogoji. Kljub temu se je vse skupaj zavleklo še za tri mesece, komunikacija je bila zelo slaba, obljub niso držali, zato sem moral vmes ponovno osebno tja. Ko je bil motor že sestavljen, se je potem pojavilo še puščanje na glavi in so jo morali obnoviti. Ko sem po devetih mesecih končno prišel po motor, sem ugotovil, da je površno sestavljen in da so izgubili moje rokavice, podkapi, očala in prometno dovoljenje, servisno knjižico sem pa dobil nazaj skoraj popolnoma uničeno. Za nameček je motor takoj, ko sem ga odpeljal, začel cukati in ugašati, čez nekaj dni pa ni več vžgal. S težavo sem uspel doseči, da so prišli ponj in obljubili so mi, da bodo vse hitro uredili. Spet se je vleklo, komunikacije nisem uspel vzpostaviti, zato sem po več kot enem mesecu moral ponovno tja, kjer sem jim samo rekel, da se je moje potrpljenje končalo in če še isti dan od njih ne dobim povratnih informacij, bom šel naslednji dan na vse ustrezne institucije. Isti dan sem dobil sporočilo, da so motorju očistili dovod goriva in da deluje normalno in da lahko naslednji dan pridem ponj. Drugi dan prevzem ni bil možen, ker so mi sporočili, da bodo naslednji teden uredili prometno dovoljenje in tehnični pregled, ker je vmes potekla registracija. Tudi to se ni zgodilo, zato sem šel tja in odpeljal neregistriran motor brez prometnega dovoljenja. Motor je ponovno cukal in ugašal, vendar sem uspel narediti tehnični pregled. Takoj sem pisal direktorju glede vseh težav in želel dokončno rešitev situacije, vendar odgovora nisem prejel. Naslednji dan sem se s cukajočim motorjem odpeljal na njihov servis na Vrhniko, kjer so mi zatrdili, da je pri njih motor deloval brezhibno in da ne vedo, v čem bi lahko bil problem. Odpeljal sem se na en drug servis, kjer so mi takoj odpravili težavo s cukanjem in ugašanjem. Poškodovana sta bila vbrizgalna šoba in konektor na šobi. Ob tem popravilu so še ugotovili, da manjkata pokrovček na oddušku goriva in varovalna guma na akumulatorju, med glavo in cilindrom pa pušča olje. Očitno so mi pri Pleškotu površno nazaj sestavili motor. Kljub temu, da so mi dali enoletno garancijo, ne vem, če bi jo uveljavljal. Kaj naj naredim? Zgodbo sem močno skrajšal, če koga zanima celotna zgodba z vsemi podrobnostmi, jo lahko prebere tukaj https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vT6ywZ2A8tAXWkpoaGx4iG_lClpnSd_CViLhUKMrfdASmCE_YXdd60EN7zTCjB7P448tsURjBaMuoA2/pub .
    • marincspeedshop
      Desmo servis #Ducati #MarincSpeedShop
    • MARE 65
      Probaj tle https://www.motoposlovalnica.si/
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!