Skoči na vsebino

Vzdrževanje, popravila in okvare

Križi in težave, vzdrževanje, nasveti in napotki, vprašanja...


1.031 tem v kategoriji

  1. zmigavci na aeroxu

    • 3 odgovorov
    • 1,8k ogledov
  2. znimgavci neutripajo

    • 1 odgovor
    • 768 ogledov
  3. zrabljen disk

    • 5 odgovorov
    • 1,7k ogledov
  4. zračni filter pri skuterju

    • 13 odgovorov
    • 8,5k ogledov
  5. Zvok DiTech SR50 Sport

    • 11 odgovorov
    • 2,1k ogledov
  6. zvonec

    • 18 odgovorov
    • 3,2k ogledov


  • Zadnje objave

    • pik1
      . ... katerakoli že je ... akumulator bo treba počas zamenjat 
    • z_l_a_t_k_o
      Živjo  Oglašam se prvič. Sin prvič vstopa v svet motorizma in je glede na leta naredil A2 izpit.  Malce pa se zatakne pri izbiri motorja, saj je vprašljivo ali se splača kupovati A2 motorje, ki jih je dokaj malo na trgu (gleda predvsem rabljene), poleg tega bo verjetno prodaja težja. Zato je padla ideja, da poišče močnejši motor, ki bi ga omejil in potem odstranil omejitev, ko in če naredi poln izpit ali pa če vse skupaj propade, lažje tudi prodal. Tle pa se zatakne, ker nima pojma, kako poiskati primeren stroj za izvedbo tega posega. A lahko kdo predlaga kako se tega lotiti in kako poiskati primeren motorček? Izpit je delal isto na omejeni MT07, čeprav mu ni čisto všeč, sej vemo mora biti tudi lep. Bolj mu ustrezajo naked/športne verzije.
    • MARE 65
      Fuck, jaz pa na malci danes gledam če je kje...včasih se srečava
    • MARE 65
      Glede na blažen nasmeh, na nečem že sedi...
    • Renec1986
      Se popolnoma strinjam s tabo glede razlikovanja med športom in tekmovanjem. Pri motošportih je res poseben miks – fizična pripravljenost je nujna, a hkrati tehnika, reflekse in sposobnost obvladovanja stroja pogosto prevladajo nad »klasičnim« športnim naporom. Zato je težko postaviti jasno ločnico. Kar se tiče primerjave z računalniškimi igrami, je zanimiva. Tam je prav tako ogromno znanja, refleksov in treninga, samo fizični vidik je manj izrazit. Morda bi bilo bolj pošteno govoriti o različnih vrstah športa: enkrat bolj fizično intenziven, drugič bolj mentalno in tehnično zahteven. Pri drag-race in vlečenju bremena pa mislim, da je odvisnost od voznika precej manjša kot pri motokrosu ali F1. Tam ima stroj ogromno vlogo, voznik pa mora predvsem obvladati start, reakcijo in držati linijo. Še vedno pa brez spretnosti in zbranosti voznika ni rezultata. Dobro si tudi izpostavil merjenje časa – tam je nivo profesionalnosti res visok, tako da je težko govoriti o pristranskosti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!