Skoči na vsebino

Motocikli 125ccm

Odkrijte razburljiv svet 125ccm motornih koles - od starih do novih modelov, izkušnje, predelave, preizkusi in reševanje težav. Pridružite se nam!

  • Filtriraj teme po forumu
    1. Rezervni deli Husqvarna

    2. CH Racing !!!

    3. Cagiva sp525 1 2

    4. nujno..prosiim..

    5. Kawasaki 125 težave s prvo prestavo

    6. Cagiva enduro W8

    7. Rabljeni motorji 1 2

    8. iščem vespo 50,125,150cc

    9. Hyosung agila 125 ali Daelim vt 125

    10. Aprilia MX 125 1 2

    11. 2T ali 4T 1 2 3 4 29

    12. Kakšno olje za 2T motorje 1 2 3 4 21

    13. Aprilia Tuareg 1 2

    14. avspuh rx-etx

    15. Cagiva cross 125

    16. Husqvarna wr 125 1 2

    17. Kawasaki D-Tracker 125

    18. Honda CRM 125-blokada??

    19. ktm250

    20. Cross 250

    21. Deli

    22. Načrt motorja cr 125

    23. Cross ali full face čelada? 1 2

    24. Derbi DRD 125 SM




    • Zadnje objave

      • Satao
      • Snečer
        Sestava nazaj. Nastavitev verige, čiščenje. Čakam še sprednje pakne, nato spremni. Jutri še malo krivine počistim in prezračim zadnjo zavoro. Orodje za zanetat imam od te firme: https://www.louis.de/artikel/craft-meyer-kettentrenn-und-vernietwerkzeug-fuer-d-i-d-und-saito/10002556?filter_article_number=10002556 Vrhunsko, rekreativna roka skoraj s prve zadene toleranco    
      • Snečer
        Orodje za zanetanje, uporaba šublerja. Nova varnostna šelna, vse premerjeno. Stara ketna še niti ni tako slaba.     Zadnje pakne.  
      • Snečer
        Nato odtegovanje sprednjega verižnika, ki je lahko nočna mora pri nekateri. K sreči je šlo odtegnit s Hofer moment ključem in rekreativno roko. Za blokiranje verige sem uporabil vrtno orodje  lopato, vrhunsko orodje.   Nasadni ključ 27, podaljšani Matador 6 robni (v ozadju je čakal kompresor, a ni bilo potrebe Vmes še menjava olja in filtra.   Stari verižnik na oko kot nov, montaža izvedena po knjigi.  
      • Snečer
        Jesenski remont: gume: tokrat Mitas Touring force, prejšnje TKC 70 so držale le 14869km (se nisem odločil, da še enkrat pojadram z njimi), 236 EUR s premontažo zavorne obloge: menjava po 37000km, isto Brembo sintrane, čeprav stare vidim, da so še kot nove, 110 EUR veriga: menjava po 39120km, spet D.I.D. ZVMX + JT sprocket, Kettenmax.de , plus nova varnostna šelna, 159 EUR olje Motul 7100 + hiflo krom filter, 32 EUR delo: neprecenljivo     Čiščenje zavor, pakne še veliko mesa, za nekaj sezon Titan vodilo brezhibno.  
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!