Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

glede na to da xt350 nima lučke za olje niti oljnega hladilnika, ta louisov merilec temperature niti ni tako slaba ideja... koliko bi naj bila sploh delovna temperatura pri zračno hlajenem enocilindrašu?

PS: gre kdo v kratkem v louisa? potem bi se priporočal za en merilec za xt350, tip 55V :)

Objavljeno

za krajši čas do ene 150 stopinj, drugače pa okrog 100. Zelo pomaga kvalitetno sintetično olje.

Objavljeno

eno vprašanje za vas...

kako vem, če mi lučka za temperaturo dela? na kakšen način jo lahko preizkusim?

hvala

Objavljeno

odklopiš ventilator na hladilniku in upaš, da ti prej ne zakuha :whistle: .

Objavljeno (popravljeno)

Če ti posveti, ko daš komntakt potem ti dela, sicer pa ne. Stikalo za tlak olja je namreč narejeno tako, da se lučka ob zadostnem tlaku ugasne. nekateri motorji imajo narejeno tako, da se lučka posveti samo za kakšne 2sek, ko daš kontakt, potem pa ugasne(ali pa, če ti med delovanjem pade tlak olja).

U zajebopu sem-tu govorim o tlaku olja... Naj briše moderator, ker jaz ne morem... :ninja:

Drugače pa za temperaturo... Vzemi stikalo ven iz motorja, začepi luknjo z matico, potegni kable in senzor kuhaj v vreli vodi pa boš videla.

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Objavljeno
Če ti posveti, ko daš komntakt potem ti dela, sicer pa ne. Stikalo za tlak olja je namreč narejeno tako, da se lučka ob zadostnem tlaku ugasne. nekateri motorji imajo narejeno tako, da se lučka posveti samo za kakšne 2sek, ko daš kontakt, potem pa ugasne(ali pa, če ti med delovanjem pade tlak olja).

U zajebopu sem-tu govorim o tlaku olja... Naj briše moderator, ker jaz ne morem... :ninja:

Drugače pa za temperaturo... Vzemi stikalo ven iz motorja, začepi luknjo z matico, potegni kable in senzor kuhaj v vreli vodi pa boš videla.

za olje sem ugotovila da je lučka ja...

glede temperature pa ja... hvala :winkiss:

Objavljeno

Ni za kaj :rolleyes: Tega sicer še nisem počel ampak sigurno velja da je laže reči kot storiti... Zato je najboplje,če si vzameš eno popoldne in zvečer se ne dogovarjaj za pijačo, ker se zna stvar zavlečt... Priporočam obdobje grdega vremena :P Če pa se zadeve vendarle lotiš pa poročaj, OK?

Objavljeno
Drugače pa za temperaturo... Vzemi stikalo ven iz motorja, začepi luknjo z matico, potegni kable in senzor kuhaj v vreli vodi pa boš videla.

Vrela voda je premalo vroča.

Objavljeno

Ima voda v hladilnem sistemu več kot 100°C? Možno ampak ne dosti več, sicer bi zavrela(ampak ker je zaprt sistem in višji tlak zavre pri višji temperaturi). Potem naj kuha v ekonom-loncu(kakšna stara mama ga še ima). Tam se da doseč temperaturo kakšnih 120°C. Nisem še probou in ne me zdej za jaj**, če ni res :xx:

Objavljeno

destilirana voda v zaprtih sistemih gre čez 110°C.

Ventilator se vklopi pri ene 105-107°C, lučka pa verjetno še pozneje.

Senzor rajši z odprtim ognjem pogrej ali skuhaj v olju.

najlažje pa bo, če odklopiš ventilator in probaš.

Objavljeno
destilirana voda v zaprtih sistemih gre čez 110°C.

Ventilator se vklopi pri ene 105-107°C, lučka pa verjetno še pozneje.

Senzor rajši z odprtim ognjem pogrej ali skuhaj v olju.

najlažje pa bo, če odklopiš ventilator in probaš.

Malo pretiravaš!!!! senzor probat z odprtim ognjem NOROST ga takoj lahko stran vržeš.

Termo tipalo ventilatorja ki mora vključit najkasneje med 95 in 98 stopinjami((to je temperatura vode v hladilniku)kjer je ponavadi montirano termo stikalo ni pa nujno,lahko je montirano tudi na glavi motorja.Kako preizkusit: najenostavneje odviješ pokrov hladilnika vstaviš termometer(lahko ga vzameš ven iz bojlerja) vstaviš v hladilno tekočino motor naj laufa na prostem teku in pri ca 98 stopin se mora ventilator vključiti.Je pa res da se tipalo(za lučko) vžge precej pozneje in to pri ca 130 stopinj,kajti pri vseh zaprtih sistemih se temperatura kar precej dvigne za ca 10 stopinj. :worship:

Objavljeno
Malo pretiravaš!!!! senzor probat z odprtim ognjem NOROST ga takoj lahko stran vržeš.

Termo tipalo ventilatorja ki mora vključit najkasneje med 95 in 98 stopinjami((to je temperatura vode v hladilniku)

V servisnem navodilu za moj moped piše:

Cooling fan thermo-switch operating temperature

Standard (OFF -> ON) : Approx. 105 °C (221 °F)

(ON -> OFF) : Approx. 100 °C (212 °F)

Torej - ventilator se vklopi pri približno 105 °C, izklopi pa pri 100 °C...

D.

Objavljeno
V servisnem navodilu za moj moped piše:

Torej - ventilator se vklopi pri približno 105 °C, izklopi pa pri 100 °C...

D.

To je možno ampak termo tipalo je sigurno montirano na glavi motorja in tam je temperatura vedno malo višja kot v hladilniku ,ča je stikalo na hladilniku (pri večini avtomobilov) vključi vedno predno je 100 stopinj celzija. :OK:

post-9445-1184692668_thumb.jpg

Objavljeno

hvala za pomoč... nekaj bomo preizkusili. :worship:

Objavljeno

vecinoma v hladilnih sistemih ni samo vode; navadne ali destilirane.

magna naj bi imela samo honda hladilno tekocino noter. kar lahko vrelisce dvigne za kar nekaj °C.

Objavljeno

že destilirana voda ima višje vrelišče kot navadna.

  • 7 let pozneje...
Objavljeno

Bliža se jesen, in zna bit da bo jeseni več sončnih dni kot jih je v tem poletju.

Za večino motorjev je pomembno da se pred vožnjo vsaj nekoliko ogrejejo, pri novejših napiše OIL TEMP OK. ali kaj pdobnega. 

Moj mlinček se ogreva zelo dolgo, če čakam da pride kazalec temperature vode na "ogreto", ker voda hladi motor in je za podmazovanje motorja pomebno olje razmišljam da bi dodal indikator temperature olja, tako da bi spokal izpred garaže npr. ko olje doseže kakšnih 70°C ali kolikor je pač minimum da lepo podmazuje.

 

Izbire je ogromno, ponekod kod na primer polo, luis imajo ločeno senzor in števček, 

 

Eni se mi zdijo manj uporabni:

10034142-10034156_870_FR_02.JPG

 

eni malo bolj uporabne:

53dcd2f82f2e0f3b0e2ece284b3368f3.jpg

samo ne pove kater števec se priključi gor.

Potem so kitajski narejeni bolj za avte in se mi zdijo malce preveliki:

$_12.JPG

 

Ve kdo za kakšen majhen indikator temperature kot na primer tisti indikatorji prestav?

Mali LCD termometri grejo ponavadi samo do 70 °C

 

LP

Objavljeno

Torej kaj takega samo da bi šlo do 150°C

$T2eC16d,!yME9s5qIGEoBQmHPr))U!~~60_12.J

Objavljeno

Čas, ko zapreš garažna vrata, zapreš zadrgo jakne, natakneš čelado in rokavice je povsem dovolj za ogrevanje motorja, če pa še upoštevaš prvih par km na izi, da se ogrejejo gume je to dovolj za ogrevanje olja do delovne temperature.

Če ti je pa fetiš število raznih "pokazal" potem pa kar - tistega, ki ti je najbolj všeč.

Objavljeno

Nepotreben balast ! ! Za segrevanje mašine-hladilne tekočine kot tudi olja je najpriporočljivejše,da motor vžgeš se vsedeš nanj in ga od začetka prvih par kilometrov čim prej šaltaš v višjo prestavo tako, da ga ne vrtiš v visoke obrate ampak ga celo malo matraš, tako se voda in olje najhitreje segreje na delovno temperaturo.Bolj važno je,da se segreje mašina - voda na delovno temperaturo ne pa olje saj zato so takoimenovana merberajh olja npr;15w50,ki mažejo tako pri niskih kot tudi pri visokih temperaturah in ne pozabit,da se olje v mašini segreje tuidi do 160+stop.celzija še sploh pri zračno hlajenih motorjih !

Ps; večji problem je ker se olje preveč segreje in takrat premalo maže zato se montira oljne hladilnike na vse sodobne motorje neglede ali je mašina vodno ali zračno hlajena.

Objavljeno

Kot jaz vem je za olje podan pdatek kako maže pri 300rpm, sej vem da sem morda eden redkih, ampak za normalno vožnjo da speljem potrebujem vsaj 5000 obratov.

Vem tudi na ER-5 sem dal čok in se na začetku počasi peljal par km pod čokom dokler se mašina ni ogrela, trenutno ap tega ravno ne morem.

 

LP

Objavljeno

Lej... jaz imam ta števec za temperaturo že enih pet let gor. Od začetka sem ga še gledal in mi je bilo fensi... Zdaj ga ne bi več kupil, ne rabiš ga. Vžgeš motor, in se začneš oblačiti -jakna, pas, podkapa, rokavice, čelada...  potem sedeš na motor, preveriš svetlobno signalizacijo in zavore.... pa je motor ogret. Sicer pa z roko potipaj blok motorja. Ko je mlačen ali topel, pelji. Lahko pa kupiš Louisovega, tapoceni, če že mora biti.

Objavljeno

Kot jaz vem je za olje podan pdatek kako maže pri 300rpm, sej vem da sem morda eden redkih, ampak za normalno vožnjo da speljem potrebujem vsaj 5000 obratov.

Vem tudi na ER-5 sem dal čok in se na začetku počasi peljal par km pod čokom dokler se mašina ni ogrela, trenutno ap tega ravno ne morem.

 

LP

Pri tvojih 250 ccm je morda res problem pri speljevanju jaz lahko speljem z 1500o/min.pa naj bo motor mrzel ali topel neglede na obremenitev !

Objavljeno

Videl, da očitno bi to pasalo samo v temo ninja 250, ker nihče drug se ni spraševal o temperaturah motorja. 

Sem mislil da še komu med vožnjo pade indikator temperature vode na C (oziroma čisto na dno) , očitno to muči samo tiste ki imamo kawasaki 250 mašino. Ker greš na kufe, se usedeš nazaj na motor in kazalec temperature vode je čisto na dnu in s emi zdi skoraj nemogoče da bi moral spet ogrevat mašino. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!