jegrmajstr Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 glede na to da xt350 nima lučke za olje niti oljnega hladilnika, ta louisov merilec temperature niti ni tako slaba ideja... koliko bi naj bila sploh delovna temperatura pri zračno hlajenem enocilindrašu? PS: gre kdo v kratkem v louisa? potem bi se priporočal za en merilec za xt350, tip 55V :)
simonsi Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 za krajši čas do ene 150 stopinj, drugače pa okrog 100. Zelo pomaga kvalitetno sintetično olje.
rosse20 Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 eno vprašanje za vas... kako vem, če mi lučka za temperaturo dela? na kakšen način jo lahko preizkusim? hvala
simonsi Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 odklopiš ventilator na hladilniku in upaš, da ti prej ne zakuha :whistle: .
Lowrenc Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 (popravljeno) Če ti posveti, ko daš komntakt potem ti dela, sicer pa ne. Stikalo za tlak olja je namreč narejeno tako, da se lučka ob zadostnem tlaku ugasne. nekateri motorji imajo narejeno tako, da se lučka posveti samo za kakšne 2sek, ko daš kontakt, potem pa ugasne(ali pa, če ti med delovanjem pade tlak olja). U zajebopu sem-tu govorim o tlaku olja... Naj briše moderator, ker jaz ne morem... :ninja: Drugače pa za temperaturo... Vzemi stikalo ven iz motorja, začepi luknjo z matico, potegni kable in senzor kuhaj v vreli vodi pa boš videla. Popravljeno Julij 17, 2007. Popravil Lowrenc
rosse20 Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 Če ti posveti, ko daš komntakt potem ti dela, sicer pa ne. Stikalo za tlak olja je namreč narejeno tako, da se lučka ob zadostnem tlaku ugasne. nekateri motorji imajo narejeno tako, da se lučka posveti samo za kakšne 2sek, ko daš kontakt, potem pa ugasne(ali pa, če ti med delovanjem pade tlak olja). U zajebopu sem-tu govorim o tlaku olja... Naj briše moderator, ker jaz ne morem... :ninja: Drugače pa za temperaturo... Vzemi stikalo ven iz motorja, začepi luknjo z matico, potegni kable in senzor kuhaj v vreli vodi pa boš videla. za olje sem ugotovila da je lučka ja... glede temperature pa ja... hvala :winkiss:
Lowrenc Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 Ni za kaj :rolleyes: Tega sicer še nisem počel ampak sigurno velja da je laže reči kot storiti... Zato je najboplje,če si vzameš eno popoldne in zvečer se ne dogovarjaj za pijačo, ker se zna stvar zavlečt... Priporočam obdobje grdega vremena :P Če pa se zadeve vendarle lotiš pa poročaj, OK?
simonsi Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 Drugače pa za temperaturo... Vzemi stikalo ven iz motorja, začepi luknjo z matico, potegni kable in senzor kuhaj v vreli vodi pa boš videla. Vrela voda je premalo vroča.
Lowrenc Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 Ima voda v hladilnem sistemu več kot 100°C? Možno ampak ne dosti več, sicer bi zavrela(ampak ker je zaprt sistem in višji tlak zavre pri višji temperaturi). Potem naj kuha v ekonom-loncu(kakšna stara mama ga še ima). Tam se da doseč temperaturo kakšnih 120°C. Nisem še probou in ne me zdej za jaj**, če ni res :xx:
simonsi Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 destilirana voda v zaprtih sistemih gre čez 110°C. Ventilator se vklopi pri ene 105-107°C, lučka pa verjetno še pozneje. Senzor rajši z odprtim ognjem pogrej ali skuhaj v olju. najlažje pa bo, če odklopiš ventilator in probaš.
Guest Brumer Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 destilirana voda v zaprtih sistemih gre čez 110°C. Ventilator se vklopi pri ene 105-107°C, lučka pa verjetno še pozneje. Senzor rajši z odprtim ognjem pogrej ali skuhaj v olju. najlažje pa bo, če odklopiš ventilator in probaš. Malo pretiravaš!!!! senzor probat z odprtim ognjem NOROST ga takoj lahko stran vržeš. Termo tipalo ventilatorja ki mora vključit najkasneje med 95 in 98 stopinjami((to je temperatura vode v hladilniku)kjer je ponavadi montirano termo stikalo ni pa nujno,lahko je montirano tudi na glavi motorja.Kako preizkusit: najenostavneje odviješ pokrov hladilnika vstaviš termometer(lahko ga vzameš ven iz bojlerja) vstaviš v hladilno tekočino motor naj laufa na prostem teku in pri ca 98 stopin se mora ventilator vključiti.Je pa res da se tipalo(za lučko) vžge precej pozneje in to pri ca 130 stopinj,kajti pri vseh zaprtih sistemih se temperatura kar precej dvigne za ca 10 stopinj. :worship:
danci1973 Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 Malo pretiravaš!!!! senzor probat z odprtim ognjem NOROST ga takoj lahko stran vržeš. Termo tipalo ventilatorja ki mora vključit najkasneje med 95 in 98 stopinjami((to je temperatura vode v hladilniku) V servisnem navodilu za moj moped piše: Cooling fan thermo-switch operating temperatureStandard (OFF -> ON) : Approx. 105 °C (221 °F) (ON -> OFF) : Approx. 100 °C (212 °F) Torej - ventilator se vklopi pri približno 105 °C, izklopi pa pri 100 °C... D.
Guest Brumer Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 V servisnem navodilu za moj moped piše:Torej - ventilator se vklopi pri približno 105 °C, izklopi pa pri 100 °C... D. To je možno ampak termo tipalo je sigurno montirano na glavi motorja in tam je temperatura vedno malo višja kot v hladilniku ,ča je stikalo na hladilniku (pri večini avtomobilov) vključi vedno predno je 100 stopinj celzija. :OK:
simonsi Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 Za avte to drži, za motorje pa ne.
rosse20 Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 hvala za pomoč... nekaj bomo preizkusili. :worship:
Ice Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 vecinoma v hladilnih sistemih ni samo vode; navadne ali destilirane. magna naj bi imela samo honda hladilno tekocino noter. kar lahko vrelisce dvigne za kar nekaj °C.
simonsi Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 že destilirana voda ima višje vrelišče kot navadna.
smasher Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 Bliža se jesen, in zna bit da bo jeseni več sončnih dni kot jih je v tem poletju. Za večino motorjev je pomembno da se pred vožnjo vsaj nekoliko ogrejejo, pri novejših napiše OIL TEMP OK. ali kaj pdobnega. Moj mlinček se ogreva zelo dolgo, če čakam da pride kazalec temperature vode na "ogreto", ker voda hladi motor in je za podmazovanje motorja pomebno olje razmišljam da bi dodal indikator temperature olja, tako da bi spokal izpred garaže npr. ko olje doseže kakšnih 70°C ali kolikor je pač minimum da lepo podmazuje. Izbire je ogromno, ponekod kod na primer polo, luis imajo ločeno senzor in števček, Eni se mi zdijo manj uporabni: eni malo bolj uporabne: samo ne pove kater števec se priključi gor. Potem so kitajski narejeni bolj za avte in se mi zdijo malce preveliki: Ve kdo za kakšen majhen indikator temperature kot na primer tisti indikatorji prestav? Mali LCD termometri grejo ponavadi samo do 70 °C LP
smasher Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 Torej kaj takega samo da bi šlo do 150°C
MiNa Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 Čas, ko zapreš garažna vrata, zapreš zadrgo jakne, natakneš čelado in rokavice je povsem dovolj za ogrevanje motorja, če pa še upoštevaš prvih par km na izi, da se ogrejejo gume je to dovolj za ogrevanje olja do delovne temperature. Če ti je pa fetiš število raznih "pokazal" potem pa kar - tistega, ki ti je najbolj všeč.
Bremzer Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 Nepotreben balast ! ! Za segrevanje mašine-hladilne tekočine kot tudi olja je najpriporočljivejše,da motor vžgeš se vsedeš nanj in ga od začetka prvih par kilometrov čim prej šaltaš v višjo prestavo tako, da ga ne vrtiš v visoke obrate ampak ga celo malo matraš, tako se voda in olje najhitreje segreje na delovno temperaturo.Bolj važno je,da se segreje mašina - voda na delovno temperaturo ne pa olje saj zato so takoimenovana merberajh olja npr;15w50,ki mažejo tako pri niskih kot tudi pri visokih temperaturah in ne pozabit,da se olje v mašini segreje tuidi do 160+stop.celzija še sploh pri zračno hlajenih motorjih ! Ps; večji problem je ker se olje preveč segreje in takrat premalo maže zato se montira oljne hladilnike na vse sodobne motorje neglede ali je mašina vodno ali zračno hlajena. bajsi 1
smasher Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 Kot jaz vem je za olje podan pdatek kako maže pri 300rpm, sej vem da sem morda eden redkih, ampak za normalno vožnjo da speljem potrebujem vsaj 5000 obratov. Vem tudi na ER-5 sem dal čok in se na začetku počasi peljal par km pod čokom dokler se mašina ni ogrela, trenutno ap tega ravno ne morem. LP
motofrik Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 Lej... jaz imam ta števec za temperaturo že enih pet let gor. Od začetka sem ga še gledal in mi je bilo fensi... Zdaj ga ne bi več kupil, ne rabiš ga. Vžgeš motor, in se začneš oblačiti -jakna, pas, podkapa, rokavice, čelada... potem sedeš na motor, preveriš svetlobno signalizacijo in zavore.... pa je motor ogret. Sicer pa z roko potipaj blok motorja. Ko je mlačen ali topel, pelji. Lahko pa kupiš Louisovega, tapoceni, če že mora biti.
Bremzer Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 Kot jaz vem je za olje podan pdatek kako maže pri 300rpm, sej vem da sem morda eden redkih, ampak za normalno vožnjo da speljem potrebujem vsaj 5000 obratov. Vem tudi na ER-5 sem dal čok in se na začetku počasi peljal par km pod čokom dokler se mašina ni ogrela, trenutno ap tega ravno ne morem. LP Pri tvojih 250 ccm je morda res problem pri speljevanju jaz lahko speljem z 1500o/min.pa naj bo motor mrzel ali topel neglede na obremenitev !
smasher Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 Videl, da očitno bi to pasalo samo v temo ninja 250, ker nihče drug se ni spraševal o temperaturah motorja. Sem mislil da še komu med vožnjo pade indikator temperature vode na C (oziroma čisto na dno) , očitno to muči samo tiste ki imamo kawasaki 250 mašino. Ker greš na kufe, se usedeš nazaj na motor in kazalec temperature vode je čisto na dnu in s emi zdi skoraj nemogoče da bi moral spet ogrevat mašino.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se