Jure Objavljeno Januar 3, 2010 Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 (popravljeno) [ Popravljeno Januar 3, 2010. Popravil Jure
pelikan Objavljeno Januar 10, 2010 Opozori Objavljeno Januar 10, 2010 Pozdrav vsem! Razmišljam o nakupu Nolan N90. Trenutno še iščem kako primerjavo ali review, kjer bi bila npr. primerjava napram drugim preklopnim čeladam. Je kdo v zvezi z N90 že kaj iskal in/ali pa kje že našel kaki link? Hvala za vsako informacijo! Lep maxi pozdrav, Pelikan p.s. Zanimalo bi me tudi, kako se kaj obnese n-com samo s standardnim kitom in/ali z morebitim z bluetoothom...? Ne rabim za telefoniranje, ampak le za poslušanje glasbe in enkrat v prihodnosti tudi za "poslušanje" navigacije...
SCORPIONS Objavljeno Januar 10, 2010 Opozori Objavljeno Januar 10, 2010 (popravljeno) Pozdrav vsem! Razmišljam o nakupu Nolan N90. Trenutno še iščem kako primerjavo ali review, kjer bi bila npr. primerjava napram drugim preklopnim čeladam. Je kdo v zvezi z N90 že kaj iskal in/ali pa kje že našel kaki link? Hvala za vsako informacijo! Lep maxi pozdrav, Pelikan p.s. Zanimalo bi me tudi, kako se kaj obnese n-com samo s standardnim kitom in/ali z morebitim z bluetoothom...? Ne rabim za telefoniranje, ampak le za poslušanje glasbe in enkrat v prihodnosti tudi za "poslušanje" navigacije... nolan n-90 če pozorno pogledaš samo čelado je po dizajnu identična nolanki n-61...,ki sem jo kupil leta 2006 (takrat je bila po motorrad reviji prva v svojem segmentu po testih)..in sem jo nosil zelo malo ker je čelada namenjena bolj skuteristom kot motoristom....(zakaj)--ker nima serijske podbradne zaščite kar fajn piha ...no to sem rešil tako da sem od ene druge čelade dal gor........bistvo.....če voziš skuter ti bo n-90 verjetno dobra...jaz že 2 sezoni...imam n-102..in je dobra čelada--samo je res malo pretežka-- ko jo snameš po eno 400 km turne vožnje.. vratne mišice kar trpijo...skratka pretežka..pa še kakšno malenkost bi imel za napisat....n-com uredu zadeva samo predraga...zato kar boš ti nucal..je več cenejših varijant...škoda denarja....sicer pa goooofigure....kaj pa kako,,,,,!! ..je pa dejstvo da za nolanke je slovenski compaco posledično g.Kompare...kar se vseh servisnih in informacijskih zadev tiče ..No1..!! ..BTW...imam eno n-102..bordo rdečo..S..velikost...malo rabljena ..kot nova..od žene...ji je pretežka..sem moral lažjo ji kupit...cena samo 100€..letnik 2009..!!res kot nova...bla-bla -bla.... l.p. Popravljeno Januar 10, 2010. Popravil SCORPIONS
pelikan Objavljeno Januar 10, 2010 Opozori Objavljeno Januar 10, 2010 @Skorpions, pozdravlljen! Hvala za informacije! Žal sem bolj novi v svetu motorjev in starejših tipov čelad ne poznam. Vozim maxiskuter z dobro veterno zaščito in me podbradna začita najverjetnje ne bi preveč motila (sam veter), razen če bi vplivala na povečan hrup v čeladi... Ja, N103 sem že probal in mi na glavo glih ne paše kot vlita, pa še ful težka mi je bila. Verjetno pa je (na kar me je že opozoril @Dant3), da zna biti v N90 enaka školjka in obloga. Mogoče je pri N90 za nijanso bolj zaprta in se obloga bolj prilega vratu. No, preden bo padla odločitev za nakup, jo bom šel probat v Velenje... Hvala vseeno za ponudbo! Lp p.s. Komunikacija n-com me zanima zato, ker se z motrjem ne vozim le po mestu ampak tudi potujem oz. se zapeljem tudi na kak daljši izlet... Zato me zanimajo preklopne čelade z možnostjio vgradnje kom.sistema... Vem, da obstajajo še druge variante univerzalnih kom.sistemov, a je potrebno pogosto prilagodit čelade, da imaš kam sploh namestit zvočnike in mikrofon (en tak sistem sem si že vgradil v Jet čelado)... in to ni to... ker moraš v čeladi naredit prostor, ki je že iztak omejen... Pri n-conu me je zanimalo, če zaradi hrupnosti sploh slišiš muziko, ali so ti sistemi v stereo izvedbi (pri bluetooth varianti), kako je z nastavljanjem glasnosti. Ali so tipke odzivne, koliko ur zdrži bluetooth povezava na telefon (v uporabi kot mp3 player) in koliko, če je še istočasno preko bluetootha povezan na navigacijo,...
kompi Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 Pozdravljeni! Bom kar tule vprašal...imam na zatemnjenem vizirju "ogledalo efekt" zeloo globok ris. Ali je možno s kako pasto ali pa s čim ga vsaj malo umiliti? Med vožnjo me ne moti preveč, je pa zelo opazen ko pogledaš v čelado... Lp! V strukturo polikarbonata zažrtih prask na vizirju žal ni mogoče očistiti/spolirati. Lp, Boris Kompare
kompi Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 Mene pa zanima katera čelada je po vašem mnenju/izkušnjah najtišja, oz. katero priporočate za naked tip motocikla. Torej iščem čim tišjo čelado, za katero sm pripravljen dat max 300 bruseljčanov. Sem pa gledal mal po Schuberth s1 ima kdo kakšne izkušnje z njo ? Povsem enak model čelade se lahko na različnih motorjih, oziroma od motorista do motorista, odziva povsem različno. Na dobro počutje v čeladi (tudi hrup) namreč vplivajo številni dejavniki: najprej kvalitetna čelada, prava izbira velikosti in seveda, za kakšne namene jo nameravaš uporabljali. Pogosto pa niso zanemarljivi niti vplivi, kot so nagib vetrobranskega stekla na motociklu, krogotok zraka, način vožnje, drža in postava motorista … Toplo ti priporočam, da še pred nakupom osebno preizkusiš izbrani model čelade, na lastnem motociklu! Noben testni voznik ne bo znal bolje oceniti ustreznosti izbrane čelade, kot prav ti sam! Izbrane modele čelad v vseh velikostih imamo za brezplačne testne vožnjeves čas na voljo v Nolan centru v Velenju, v kateremkoli našem prodajnem centru pa po predhodnem dogovoru. Lp, Boris Kompare
kompi Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 tudi jaz iščem novo čelado. zelo se mi dopade schubert s1 pro. predvsem zaradi dodatnega zatemnjenega vizirja v notranjosti. to da je kvalitetna, tiha, lahko, zračna, to mora biti samoumevno (pač čim bolj). morda ve kdo za kakšno konkurenčno z dodatnim vizirjem v notranjosti? rad bi malo primerjave in več opcij pred nakupom. ~500€ le ni tak malo... vse kar sem našel do sedaj in kar vsebuje dodatni vizir kot schuberca je bolj ali manj plastik fantatik. N85? Lp, Boris Kompare
kompi Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 Pozdrav vsem! Razmišljam o nakupu Nolan N90. Trenutno še iščem kako primerjavo ali review, kjer bi bila npr. primerjava napram drugim preklopnim čeladam. Je kdo v zvezi z N90 že kaj iskal in/ali pa kje že našel kaki link? Hvala za vsako informacijo! Lep maxi pozdrav, Pelikan p.s. Zanimalo bi me tudi, kako se kaj obnese n-com samo s standardnim kitom in/ali z morebitim z bluetoothom...? Ne rabim za telefoniranje, ampak le za poslušanje glasbe in enkrat v prihodnosti tudi za "poslušanje" navigacije... Primerjalnih testov za čelado N90 trenutno še ni, saj povsem nova N90 šele prihaja na prodajne police. Jo boš pa lahko zato sam preizkusil na lastnem motociklu. In verjemi, noben testni voznik ne bo znal bolje oceniti ustreznosti izbrane čelade, kot prav ti sam! Čelada N90 bo za brezplačne testne vožnje ves čas na voljo v Velenju, v kateremkoli našem prodajnem centru pa po predhodnem dogovoru. Testne čelade bodo opremljene z N-Com sistemom, tako da boš lahko ob tej priložnosti ocenil tudi ustreznost komunikacijskega sistema. Lp, Boris Kompare
pelikan Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 (popravljeno) Primerjalnih testov za čelado N90 trenutno še ni, saj povsem nova N90 šele prihaja na prodajne police. Jo boš pa lahko zato sam preizkusil na lastnem motociklu. In verjemi, noben testni voznik ne bo znal bolje oceniti ustreznosti izbrane čelade, kot prav ti sam! Čelada N90 bo za brezplačne testne vožnje ves čas na voljo v Velenju, v kateremkoli našem prodajnem centru pa po predhodnem dogovoru. Testne čelade bodo opremljene z N-Com sistemom, tako da boš lahko ob tej priložnosti ocenil tudi ustreznost komunikacijskega sistema. Lp, Boris Kompare Ja, hvala za info! Mogoče še kaka info o tem: kdaj predvidoma se pričakuje prihod N90 na prodajne police (npr.v MB)? Ali bodo na voljo še kakšne druge barve? Ali je n-com za N103 enak tudi za N90, pa mogoče še ena mala podrobnost: koliko približno tehta n-com standard kit + bluetooth kit 2... Lp p.s. Ja, sem že bil pri vas na probi N43 air čelade... Glede testa (še morebiti kje drugje kot v Velenju) pa je dobra novica... Popravljeno Januar 11, 2010. Popravil pelikan
kompi Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 Ja, hvala za info! Mogoče še kaka info o tem: kdaj predvidoma se pričakuje prihod N90 na prodajne police (npr.v MB)? Ali bodo na voljo še kakšne druge barve? Ali je n-com za N103 enak tudi za N90, pa mogoče še ena mala podrobnost: koliko približno tehta n-com standard kit + bluetooth kit 2... Lp p.s. Ja, sem že bil pri vas na probi N43 air čelade... Glede testa (še morebiti kje drugje kot v Velenju) pa je dobra novica... Povsem nova N90 bo tudi v Sloveniji naprodaj že konec tega meseca. V slovenski izbor barvnih kombinacij smo za model N90 letos izbrali srebrno barvo, ki jo bomo imeli stalno na zalogi. Vse ostale barvne izvedbe čelade N90 pa lahko zagotovimo po posebnem naročilu. Rok dobave je sicer malce daljši, cena pa zato ni nič višja. V čelade modelov N103, N90, N85 in N43 vgrajujemo enak N-Com Basic Kit2. Z namestitvijo Basic Kita se teža čelade poveča za 60g in dodatnih 60g z namestitvijo Bluetooh Kita. Lp, Boris Kompare
pelikan Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 Povsem nova N90 bo tudi v Sloveniji naprodaj že konec tega meseca. V slovenski izbor barvnih kombinacij smo za model N90 letos izbrali srebrno barvo, ki jo bomo imeli stalno na zalogi. Vse ostale barvne izvedbe čelade N90 pa lahko zagotovimo po posebnem naročilu. Rok dobave je sicer malce daljši, cena pa zato ni nič višja. V čelade modelov N103, N90, N85 in N43 vgrajujemo enak N-Com Basic Kit2. Z namestitvijo Basic Kita se teža čelade poveča za 60g in dodatnih 60g z namestitvijo Bluetooh Kita. Lp, Boris Kompare Same dobre novice, hvala! Verjetno ne bo težav s testom tudi kje v Mariboru,... ...čim bo to dopuščalo vreme...
miklavc Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 Pozdravljeni! Zanima me kje bi lahko dobiv navodila za odstranjevanje notranjosti za čelado Nolan N84 n-com, ker jih nikjer na internetu ne najdem, zraven čelade jih pa tudi nisem dobiv. Odstraniti pa jih moram da lahko namestim basic n-com kit. Hvala in lp!
domi46 Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 Pozdravljeni! Zanima me kje bi lahko dobiv navodila za odstranjevanje notranjosti za čelado Nolan N84 n-com, ker jih nikjer na internetu ne najdem, zraven čelade jih pa tudi nisem dobiv. Odstraniti pa jih moram da lahko namestim basic n-com kit. Hvala in lp! opraš tm kjer si kupu čelado al pa poklič u COMPACO če ti povejo kaku se montira;) Miha27 in halls 1 1
aljazlipi Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 Zdravo. Da odstraniš notranje oblazinjenje v n-84 ni neka znanost, sem to naredil prejšnji teden, da sem dal prat. Najprej odstrani usmerjevalnik vetra pod brado in za nos, nato stranske blazinice pri ušesih (so pritrjene samo na 2 gumba, tako da malo bolj potegneš pa gre ven). Potem pa samo še glavni del, ki je samo vstavljen notri oziroma nataknjen na okvir čelade. Upam, da ti je blo tole kaj v pomoč. Težko je opisat, ker je res bolj na izi.Sem lani montiral v tako čelado tudi Interphone komunikacijo. LPA
miklavc Objavljeno Januar 24, 2010 Opozori Objavljeno Januar 24, 2010 Zdravo. Da odstraniš notranje oblazinjenje v n-84 ni neka znanost, sem to naredil prejšnji teden, da sem dal prat. Najprej odstrani usmerjevalnik vetra pod brado in za nos, nato stranske blazinice pri ušesih (so pritrjene samo na 2 gumba, tako da malo bolj potegneš pa gre ven). Potem pa samo še glavni del, ki je samo vstavljen notri oziroma nataknjen na okvir čelade. Upam, da ti je blo tole kaj v pomoč. Težko je opisat, ker je res bolj na izi.Sem lani montiral v tako čelado tudi Interphone komunikacijo. LPA Hvala za ta opis, mi je uspelo odstraniti notranjost pa namestit N-com kit.
Guest GixxerPilot Objavljeno Januar 30, 2010 Opozori Objavljeno Januar 30, 2010 Če koga zanima koliko so čelade varne, si naj prebere ta članek in crash test: http://www.motorcyclistonline.com/gearbox/motorcycle_helmet_review/index.html ------------------------------------ Testirali čelade: - AGV Ti-Tech - AGV X-R2 - Arai Tracker GT - Fulmer AFD4 - HJC AC-11 - Icon Mainframe - Icon Alliance - Pep Boys Raider - Schuberth S-1 - Scorpion EXO-400 - Scorpion EXO-700 - Shark RSX - Suomy Spec 1R - Vemar VSR ------------------------------------ Sicerda je to malo starejši crash test, zajema pa več čelad (od katerih jih je še večina v prodaji), je pa edini te vrste na svetu ki postreže z natančnimi podatki (so edini ki so nardili crash teste), ki je nepristranski in v katerem je sodelovalo precej dejanskih strokovnjakov, med drugimi (citat iz članka): Dr. Bryan Chinn, Editor in Chief, UN/ECE COST 327 Final Report. Dr. Jim Newman, former Snell Foundation director, and highly respected head-injury scientist. Dr. Newman is an actual rocket scientist, has been inducted into the International Health and Safety Hall of Fame, and holds several helmet patents. Dr. Terry Smith, of Dynamic Research Incorporated, another internationally respected motorcycle- and automobile-accident researcher and head-protection scientist. Andrew Mellor, of the FIA Institute, a renowned helmet-design scientist and originator of the FIA Super Helmet specification for Formula 1 drivers. Dave Thom, of Collision and Injury Dynamics, an enthusiastic rider and eminent motorcycle-accident researcher and scientist. He's worked with us for many years trying to prevent accidents, improve helmets and save lives. And Professor Emeritus Harry Hurt, of the Head Protection Research Laboratory Professor Hurt ran the HPRL head-injury lab at the University of Southern California for many years. And the Hurt Report he helmed is still one of the most important, most credible studies of motorcycle accidents the world has ever seen. --------------------------------- Za razlago: - UN/ECE COST 327 Final Report: končno poročilo raziskave komisije EU o nesrečah motoristov (kar se tiče poškodb glave), raziskava je zajemala moto nesreče in posledice (poškodbe) v Evropi - Snell: organizacija, ki ureja standarde za čelade v ZDA (kot marsikaj drugega v ZDA tudi to področje ni z zakonom povsem upredeljeno in pa ga tudi ne upravlja posebni oddelek v vladi) - Hurt Report: končno poročilo raziskave o motorističnih nesrečah (vzrokih, okoliščinah, posledicah, poškodbah, itd.), ki je zajemala tisoče primerov v ZDA. Poiščite na netu, je zelo zanimivo branje. --------------------------------- Kakorkoli že, tukaj so podatki crash testov (za to kako so testi sami zgledali pa kolko jih je blo si preberite članek). Kako lahko vidite rezultate testov je odvisno od vašega browserja. Ali morate it na z miško na sliko rumene čelade pri poglavju "The Rules Rule" (ne stisnit na čelado ker se bojo rezultati avtomatsko razvili) ali pa so rezultati napisani pod njo. -------------------------- TOREJ REZULTATI: http://www.motorcyclistonline.com/gearbox/motorcycle_helmet_review/index.html AVERAGE Gs Fewer Gs = Less chance of brain injury -------------------------- DOT-only helmets: # Z1R ZRP-1 (P)Average: 152 Gs # LF: 148 gs # RF: 176 gs # LR: 153 gs # RR: 130 gs Fulmer AFD4 (P) # Average: 157 Gs # LF: 152 gs # RF: 173 gs # LR: 175 gs # RR: 130 gs Pep Boys Raider (P) # Average: 174 Gs # LF: 163 gs # RF: 199 gs # LR: 185 gs # RR: 152 gs -------------------------- BSI/DOT Helmets: AGV Ti-Tech (F) # Average: 169 Gs # LF: 156 gs # RF: 199 gs # LR: 195 gs # RR: 129 gs Suomy Spec 1R (BSI) (F) # Average: 182 Gs # LF: 192 gs # RF: 215 gs # LR: 197 gs # RR: 126 gs -------------------------- ECE 22-05/DOT Helmets: Schuberth S-1 (F) # Average: 161 Gs # LF: 151 gs # RF: 180 gs # LR: 176 gs # RR: 137 gs Suomy Spec 1R (ECE) (F) # Average: 171 Gs # LF: 156 gs # RF: 200 gs # LR: 190 gs # RR: 140 gs Shark RSX (F) # Average: 173 Gs # LF: 166 gs # RF: 187 gs # LR: 201 gs # RR: 141 gs Vemar VSR # Average: 174 Gs # LF: 171 gs # RF: 198 gs # LR: 166 gs # RR: 162 gs -------------------------- Snell 2000/DOT Helmets: Icon Mainframe (P) # Average: 181 Gs # LF: 168 gs # RF: 217 gs # LR: 189 gs # RR: 152 gs Icon Alliance (F) # Average: 183 Gs # LF: 179 gs # RF: 200 gs # LR: 179 gs # RR: 175 gs Scorpion EXO-400 (P) # Average: 187 Gs # LF: 185 gs # RF: 212 gs # LR: 193 gs # RR: 158 gs AGV X-R2 (F) # Average: 188 Gs # LF: 192 gs # RF: 226 gs # LR: 166 gs # RR: 167 gs Arai Tracker GT (F) # Average: 201 Gs # LF: 193 gs # RF: 243 gs # LR: 203 gs # RR: 166 gs HJC AC-11 (F) # Average: 204 Gs # LF: 195 gs # RF: 230 gs # LR: 231 gs # RR: 163 gs Scorpion EXO-700 (F) # Average: 211 Gs # LF: 207 gs # RF: 236 gs # LR: 226 gs # RR: 176 gs -------------------------- Impact Key: LF: Left Front, 7-foot drop, Flat Pavement. RF: Right Front, 10-foot drop, Flat Pavement. LR: Left Rear, 7-foot drop, Flat Pavement. RR: Right Rear, 7-foot drop, Edge Anvil. (P): Polycarbonate (F): Fiberglass -------------------------- darkie, rdeci_vragec in hilton 3
RHonda Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 Bolj znan test je britanski SHARP. Prilagam povezave do nekaj celad, zmagovalec pa...smo mi... Suomy vandal Arai RX-7 x-lite 801 Shark RSI shoei x-spirit Agv GP tech Najslabsi japonci, boljsi evropejci, najboljsi italjani !!!
valve Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Jaz bi pa vljudno prosil nekoga ki je že kupoval preko www.fc-moto.de da mi napiše postopek kako se plača, kako je z dobavo in pošto.
hilton Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Jaz bi pa vljudno prosil nekoga ki je že kupoval preko www.fc-moto.de da mi napiše postopek kako se plača, kako je z dobavo in pošto. dobava ups, plačilo po povzetju. dobava pa 3 do 7 dni. odvisno. dobis potrdilo naročila na mail in kodo pošiljke, tako da lahko spremljaš kje je paket. če pa se kaksne druge informacije rabis pa zasebno.. casper7 in BenX 2
Big Py Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 Pozdravljeni. Zanima me katero jet čelado priporočate za na maxiskuter. Nekako sem gledal Nolan N43 air in Givi z predbradnim delom. Hvala
domi46 Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 če ma kdu za prodat čelado probiker taka ku je na sliki sm če se da rdeča barva naj pove:D dotem, SCORPIONS in Miha27 1 2
kompi Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 Pozdravljeni. Zanima me katero jet čelado priporočate za na maxiskuter. Nekako sem gledal Nolan N43 air in Givi z predbradnim delom. Hvala Po mojem skromnem prepričanju je N43AIR idealna izbira za maxiskuter. Prvič - zelo je zračna. Drugič - pred brado ima snemljivo zaščito brade, ki varuje zobe. Tretjič: omogoča večnamensko uporabo, saj lahko vizir, šilt in predbradni del poljubno kombiniraš. Četrtič - ima notranja sončna očala. Petič - oblazinjenje je v celoti snemljivo in pralno. Šestič - lahko jo nadgradiš s komunikacijskim sistemom N-Com. Sedmič - na voljo so ti brezplačni servisni pregledi, 5 let garancije, strokovna podpora. Itd, itd ..... Lahko mi verjameš na besedo, lahko pa si jo izposodiš za brezplačno trestno vožnjo in jo osebno preizkusiš na lastnem motociklu! Noben testni voznik ne bo znal bolje oceniti ustreznosti izbrane čelade, kot prav ti sam! Lp, Boris Kompare
Big Py Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 (popravljeno) Meni osebno je tudi najbolj všeč in tudi cena je sprejemljiva. Sem si na vaši strani ogledal slike različnih kombinacij in zadeva mi zelo odgovarja. BTW je šiltek serijski ali kot dodatna oprema? Nekje drugi teden dobim motor oz skuterja potem pa gas po opremo do lepega vremena. Samo nekaj me še zanima, saj čelade še nisem videl v živo. Tisti zračniki na temenu se dajo kej zapreti, da recimo v bolj hladnem vremenu ne piha skozi čelado, ali je namenjena izključno za poletno uporabo. Hvala Popravljeno Februar 4, 2010. Popravil map
pelikan Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 Pozdravljeni. Zanima me katero jet čelado priporočate za na maxiskuter. Nekako sem gledal Nolan N43 air in Givi z predbradnim delom. Hvala Pozdravljen! Čelada Nolan N43 Air je zelo priljubljena med maxiskuteraši, saj je lahka in cenovno ugodna. Ima možnost komunikacijske nadgradnje (n-com), je pregledna, ima sončni vizir in "predbradnik" (ki ga lahko za po mestu snameš). Jaz je nimam, ker sem imel določene zadržke npr.: je dokaj hrupna (tako kot večina Jet čelad!), vizir nima srednjega položaja (le zgornji in spodnji položaj). Ker nosim očala, me je pri sončnem viziru motil rob, ki se mi je prekrival z očali. Ker se ne vozim dosti po mestu, sem se raje odločil za nakup preklopne. Trenutno imam Jet čelado... Pri Compaco so bili zelo prijazni, ker sem lahko odpeljal nekaj krogov in v živo preizkusil uporabnost. Najbolje bo, da jo najprej sprobaš pred nakupom... Lep maxi pozdrav, Pelikan p.s. V kolikor te (kot maxiskuteraša?) zanima še kaj več kot samo čelade, npr. še kaj več o maxiskuterjih (kaj kupit in podobno), imaš tule linke na foruma Moj maxiskooter in maxi:01.
Big Py Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 (popravljeno) Hvala Pelikan. Sem že nekaj spraševal v temi Maxiskuterji in se na to tudi za to kar sem spraševal odločil. Hvala vsem. Popravljeno Februar 4, 2010. Popravil map
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se