urqlle Objavljeno Maj 1, 2005 Opozori Objavljeno Maj 1, 2005 Hm,men pa se je glih zdelo,da zelo lepo vleče že od 2000 obratov.Tako,da nisem imel občutka,da ji manjka moči :hmm:Se je zelo lepo vozla tudi z dvema in ni blo problem pospešit iz 4000 obratov naprej v šesti. .Mogoče pa si preveč pričakoval :? ← Pospeši že dvema iz 4k obratov, sam vprašanje kako? za prehitevanje boš mogu dat kako prestavo nižje, ker nevem, če ti tistih dobrih 60 navora zadošča za prehitevanje v dvoje, če samo dodam, moje mišljenje, ker sm mel glih priložnost vozit za dvema Fazerkama, ko smo šli na Grobnik, ena je bla celo z akrapovičevim izpuhom(mater je mela dobro štimo, da ne bom užalu koga, brez je kot en moped :blush: ) in situacija je sledeča, zagotovo se Z-ju pozna tistih 150 kubikov več, ker sm opazu, da sta oba pred menoj kr pogosto posegala po menjalniku, medtem ko meni to v večini primerov ni blo treba, seveda vse je relativo, ampak zagoto Z- boljše pospešuje iz nižjih obratov v višji prestavi kot fz6, uglavnem, da ne bom preveč nakladal, sm vesel, da so ble lani v začetku sezone fazerke razprodane in jih ni blo za dobit, sm vsaj tako prišel, do Z-ja, pa to je že druga zgodba :topic:
SLEPEC Objavljeno Maj 2, 2005 Opozori Objavljeno Maj 2, 2005 (popravljeno) Mater,a ste že vsi Rossiji,motor se pelje kot je napisal JOhan,DDEAN1 če si začetnik pa ti je fazerca že premalo močna,ne boš z nobenim zadovoljen,vsakega motorja se navadiš,pa naj bo 1300ccm,tako kar ti motor ponuja izkoristi,bi te pa prosil ,da narediva skupno vožnjo in to skupaj sprobava,vsak s svojim :OK: PS;a ni čudno, jaz pa katerega koli Z-ja-750 srečam, nima za kruh :D Popravljeno Maj 2, 2005. Popravil SLEPEC
johan Objavljeno Maj 2, 2005 Opozori Objavljeno Maj 2, 2005 urqlle Jaz nisem reko da Z slabše vleče od fazerke. :hmm: Sicer je pa dost tud odvisno od šoferja.Jaz sem bil z mojo čist zadovoljn in ni blo treba prestavljat v nižjo predstavo pri normalnem prehitevanju.Za vse ostalo pa se tak ve,brez nič ni nič :OK:
bedenikp Objavljeno Maj 2, 2005 Opozori Objavljeno Maj 2, 2005 Eno vprašanje vsem lastnikom fazerce, in sicer glede stanja goriva v rezervoarju. Opazil sem da lahko natankam samo 12-14 litrov po tistem ko se mi prižge lučka za opozorilo o kurjenju rezerve. Po tehničnih podatkih bi moral imeti tank kapaciteto 20 l ter še nekaj rezerve. A ima še kdo ta problem lp ← Ni problem-veselje.Ja, ne pije veliko. Jaz z rezervo naredim še najmanj 30 km pa komaj 16l noter spravim. Lp pero :OK:
Ganges Objavljeno Maj 2, 2005 Opozori Objavljeno Maj 2, 2005 Meni je enkrat crknil ko je zmanjkalo bencina pa še vedno se mi zdi, da nisem spravil notri več kot 18 litrov bencina :hmm: To tankanje mi res nikoli ni bilo jasno glede na podatke o motorju. Glede vlečenja v obratih pa bi rad rekel, da je tako pri vseh športnih motorjih. V visokih obratih dobro vleče v nizkih pa je pač tako kot je. Če bi rad, da dobro potegne že v nizkih kupi motor z dvema cilindroma (SV na primer). lp
SiR Objavljeno Maj 2, 2005 Opozori Objavljeno Maj 2, 2005 Meni je enkrat crknil ko je zmanjkalo bencina pa še vedno se mi zdi, da nisem spravil notri več kot 18 litrov bencina :hmm: Probaj ga na centralno stojalo dat pa čist do roba tankat ;) pa vmes mal pretrest vse skup :D
SLEPEC Objavljeno Maj 2, 2005 Opozori Objavljeno Maj 2, 2005 Probaj ga na centralno stojalo dat pa čist do roba tankat pa vmes mal pretrest vse skup Pa z zrakom mal stisnit,ker je blizu za gume pumpat,če pravijo tako lastniki bo že držalo PS:pa tresi z motorjem ko bo poln bencina,pizda so eni brihtni
bedenikp Objavljeno Maj 2, 2005 Opozori Objavljeno Maj 2, 2005 Jaz pa mislim, da je podatek o vsebini tanka mišljen do vrha le tega, ne pa do roba sita v nastavku za dolivanje. Tam je lahko tista razlika 1-2l. Morti pa tudi ne... Meni je važno,da s to količino ki je pač not, naredim teh nekaj več km kot 300.. LP pero :yea2:
urqlle Objavljeno Maj 2, 2005 Opozori Objavljeno Maj 2, 2005 PS;a ni čudno, jaz pa katerega koli Z-ja-750 srečam, nima za kruh :D ← ja če nima za kruh, pa nism jst kriv, da folk vzame motor na kredo pol pa nima niti za sendvič :P
Eross Objavljeno Maj 5, 2005 Opozori Objavljeno Maj 5, 2005 Zanima me, če je možno na FZ6 Fazer prevezati elektriko tako, da bi goreli zasenčeni luči v obeh žarometih. Serijsko gori zasenčena samo v desnem žarometu (H7), medtem ko v levem žarometu gori samo dolga (H4), oziroma, ko je prižgana dolga gorita obe luči desna zasenčena in leva dolga. Pri H4 je namreč možno priključiti tako, da deluje ena ali druga oziroma obe, vendar je očitno pri Fazerki ta opcija izklopljena. Če ima kdo izkušnje s tem bi prosil, da mi pomaga.
DDEAN1 Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 sicer je v angleščini sam se boš že znajdu http://p196.ezboard.com/ffazerownersfrm21....picID=208.topic lp
dave the wave Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 (popravljeno) Eross, navodila so sicer za staro yzf1000, ampak princip je popolnoma isti, če le imaš za ta dolgo luč res H4 žarnico. Upam, da ti nemščina ne dela težav------------->Doppellicht lp DTW :) Popravljeno Maj 6, 2005. Popravil dave the wave
SHARKi Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Zanima me, če je možno na FZ6 Fazer prevezati elektriko tako, da bi goreli zasenčeni luči v obeh žarometih. Serijsko gori zasenčena samo v desnem žarometu (H7), medtem ko v levem žarometu gori samo dolga (H4), oziroma, ko je prižgana dolga gorita obe luči desna zasenčena in leva dolga. Pri H4 je namreč možno priključiti tako, da deluje ena ali druga oziroma obe, vendar je očitno pri Fazerki ta opcija izklopljena. Če ima kdo izkušnje s tem bi prosil, da mi pomaga. ← seveda je možno;......rabš 25 cm žice, 2 kabl čevla, in 5 minut časa,.. :OK:
fazer Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Da še jaz dodam svoje izkušnje s prevezavo.........Že pri stari fazerki sem na priporočilo servisa Štern prevezal luči. Zadeva deluje. Nova fz6 ima že v osnovi veliko boljše luči kot stara pa vendar...... več svetlobe - večja varnost.....Kot je že omenil Sharky - potrebuješ 20 - 30 cm žice /črne po možnosti, da se ne vidi/ dva čeveljčka in malce ročnih spretnosti. Prevezavo narediš med original kratko lučjo in dolgo/kratko na drugi strani. Pazi, da čeveljček nasadiš na kontakt kratke luči. Nekateri so me strašili, da se bo po prevezavi praznil akumulator, da ne bodo zdržale varovalke, pa releji, pa........pa še kar deluje vse skupaj. :yea2:
SHARKi Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Da še jaz dodam svoje izkušnje s prevezavo......... ← ja Fazer,...pa pozabli smo dodat,...da od kar mamo narejeno povezavo,..nimamo več problemov z "pametnimi" policaji (no vsej mene so dvakrat opomnli da imam pregoreno zarnco) :BUA: :BUA: :SS :SS :SS
Eross Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Fantje hvala za izčrpne informacije, takoj popoldan se bom lotil zadeve :kva2:
Eross Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 :hmm: hmm, še ena dilema v zvezi prevezave žarometov. o prevezavi na drugem žarometu v primeru prižgane dolge luči na H4 gorita obe kratka in dolga. Ali s tem ne prihaja do pregrevanja in uničenja žarnice. Kaj če bi vmes montiral rele, da bi na drugem žarometu ob prižigu dolge luči ta izklopil kratko. Ima kdo kakšne negativne izkušnje s tem? :drunk:
fazer Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Pri stari Fazerki sem prevezavo naredil takoj po nakupu, se vozil z njo 5 sezon, naredil z njo 45 kkm, ob soncu vozim ponavadi z dolgo lučjo, z novo naredil 12 kkm, naredil zamenjavo tudi takoj in do sedaj nisem zamenjal še nobene žarnice. Vsak drug komentar je odveč....... :yea1:
John 200 Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Danes sem naredil prevezavo in zgleda fantastično. Prej je zgledalo ko da mu nekaj manjka. l.p John
danci1973 Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Pri stari Fazerki sem prevezavo naredil takoj po nakupu, se vozil z njo 5 sezon, naredil z njo 45 kkm, ob soncu vozim ponavadi z dolgo lučjo, z novo naredil 12 kkm, naredil zamenjavo tudi takoj in do sedaj nisem zamenjal še nobene žarnice. Vsak drug komentar je odveč....... :yea1: ← FZS600 model 2003 je imel že tovarniško obe luči prižgani... A ti morda govoriš o še starejši? lp, D.
SHARKi Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 FZS600 model 2003 je imel že tovarniško obe luči prižgani... A ti morda govoriš o še starejši? lp, D. ← ber danci, beri :slap: :slap: :slap: , ....sej je napisal da se je z staro vozu pet (5)sezon,.....iz tega sledi,...nova je prišla 04....da je bla tista letnik 99 ali še kakšno leto starejšna
fazer Objavljeno Maj 8, 2005 Opozori Objavljeno Maj 8, 2005 ber danci, beri :slap: :slap: :slap: , ....sej je napisal da se je z staro vozu pet (5)sezon,.....iz tega sledi,...nova je prišla 04....da je bla tista letnik 99 ali še kakšno leto starejšna ← Hvala SHARKi........ ;)
danci1973 Objavljeno Maj 8, 2005 Opozori Objavljeno Maj 8, 2005 (popravljeno) Evo fotke, kako smo (pravilno) priključili levo kratko luč (tako, da se kratka ugasne, ko prižgeš dolgo). Za lažji dostop smo odstranili airbox, kar je precej preprosto - 4 imbus vijaki in 2 objemki za cevke... Odstranitev stranskih plastik: Še dva vijaka (pod gumo je še eden): Airbox preprečuje odmikanje škatle za akumulator: Brez airboxa pa enostavno pridemo do konektorja: Konektor - zeleno žico je treba povezati na levo (H4) žarnico. lp, D. Popravljeno Maj 8, 2005. Popravil danci1973 Ozzy87 1
danci1973 Objavljeno Maj 8, 2005 Opozori Objavljeno Maj 8, 2005 (popravljeno) Na zeleni kabel smo namestili ploščati konektor: Nato pa potegnili nov kabel do leve luči, na ta kabel namestili ploščati (kontra) konektor, vse skupaj pa zavili v termo bužirko. Da bi na strani konektorja za H4 žarnico vse naredili OK, bi potrebovali kotni ploščati konektor, pa ga žal nismo. Zato smo uporabili navadnega, ter kabel ustrezno prilagodili:: In rezultat - FZ6 - prižgane samo kratke luči: FZ6 prižgana še dolga luč: lp, D. Popravljeno Maj 8, 2005. Popravil danci1973 Ozzy87 in yakuza 2
<=YaMaHa=> Objavljeno Maj 8, 2005 Opozori Objavljeno Maj 8, 2005 A na desni pa ni dolge luči??? Zgleda velik lepš...to bo taprva stvar k dobim tanovo Fazerco :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se