Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

...hudica pol pa nevem kako je men uspel na fazerki tko zglodat 208...menda mam preveč rad ročico gasa, posebi iz ovinka ven :grim... ker guma že od cca 4500 ni bila legalna :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal mam problem ker sm se prisiljen peljat po avtocesti skoraj vsakič ko grem do svoje druge polovice ,....in tam mi požira gumo po sredini. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal mam problem ker sm se prisiljen peljat po avtocesti skoraj vsakič ko grem do svoje druge polovice ,....in tam mi požira gumo po sredini. :blush:

Bolj jih napumpaj, pa pelji se največ 150 in ne bo take sile. Pa če se skriješ za vetrobran, da je upor manjši, tudi pomaga!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:? INEKCIJO.... V GUMO MOTORJA.... HMMM... SAJ SE TI GOR VOZIŠ.... :eek:

Oločitev je vsekakor tvoja, moja izkušnja z enakim problemom pa se je v redu izšla :OK: , tako da nisem imel s tem nobenih problemov. Če injekcija potem obvezno NOTRANJA. Poglej nazaj sem o tem že pisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje prosim za vaše mnenje glede Bridgestone 020 ali 014 za yamaho FZ6 N. Rabim gumo, ki drži dosti km in ima dober oprijem. Sem bolj začetnik z malo izkušenj. V akciji lahko dobim te gume za kakih 60.000 SIT. Se to splača???

Hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje prosim za vaše mnenje glede Bridgestone 020 ali 014 za yamaho FZ6 N. ...

Z Battlax 020 sem bil na ZR7 povsem zadovoljen. Dober oprijem, v redu tudi v dežju, dobra vzdržljivost čez 10.000 km.

Na ZRX1200 pa predvsem z zadnjo nisem zadovoljen. Se mi zdi pretrda in prehitro zdrsne tako pri zaviranjih kot tudi pri pospeševanjih! Se pa verjetno različno voziva, tako da, jemlji le kot moje osebno mnenje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj ne morem verjet ... D208RR ... zadnja guma zdržala 6000km, ki jih niti D220 ni na enakem motorju ... :hmm: :krneki: B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: bridgestone so zakon, meu ze marskej gor (na razlicnih tipih motorjev) ampak te so mi v splosnem ble najboljs!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam kot prvo vgradnjo bridgestone bt 014 pa moram reči da nimam nekih problemov z njo, res je da dokler je ne ogrejem na črti ne drži kaj posebej, ko je ogreta ni problema tudi do roba gume pa drži po črtah, večji problem mi delajo zalivke na cesti kjer je asvalt počen in ga zalijejo z smolo tam pa se mi zdi da kar pogosto popusti v bolj močnih nagibih , ko je dobro ogreta pa seveda nekoliko manj. Povratne informacije z ceste na motor pa dobro prenaša tako da nimam kaj reči proti njej.

Glede obrabe mislim da bo držala nekje 6kkm samo ceste brez dirkališč.

Bi pa poizkusil še kaj druga na istem mašinu npr metzeler m3 ali dunlop qualifier ali pilot power da vidim razliko, ker drugače je težko dati oceno katera je pa zdaj res najbolja, pa tud odvisno od stila vožnje seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

zanima me kje se da kupit gume za motorje, predvsem štajerka regija-maribor?

Zaverski na Titovi cesti ima dokaj dobre cene,mogoče probaš tam.

lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti pa ni težko se malo zapeljati, pa poceni dati za gume, pa priporočam Vulko pnevmatik center v Radljah. :OK:

Samo v info, tudi Zaverski spada pod VULCO verigo. Cene gum pa sta takrat ko sem jaz svoje kupoval(cca. 1 mesec nazaj) imela čisto iste(šlo se pa je za komplet Metzeler Z6).

lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kdo ve kje bi se dalo dobit enduro gumo dimenzije 2.75-21? recimo metzeler enduro 1 ali pa bridgestone tw301? Kdo sploh prodaja pri nas Bridgestone za motorje?

hvala, lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Zgolj v vednost in ravnanje: v zadnji številki Motorrada (12/2006, 26.5.2006) je bil objavljen test športnih gum. Merjenje je potekalo na dirkališču v Calafatu/F (upam da ga bom lahko tudi sam sprobal čez 14 dni, hehehe), za ocene so uporabljali 2D-datarecording, moto je bil R6/2006, vsako gumo sta vozila dva voznika, vsak 10 krogov, od "počasnega landstrassen" tempa do missile moda :-))

Izmerjeni rezultati so na slikcah in v tabelah, zadnji dve sta obraba za pet najbolje uvrščenih gum + primerjava s Touring Metzeler Z6. Obrabo so merili na 4600 km dolgi furci od Stuttgarta do Palerma (in nazaj, 80% poti po AC) s petimi enakimi Buelli XB12S.

post-163-1149088274_thumb.jpg

post-163-1149088362_thumb.jpg

post-163-1149088394_thumb.jpg

post-163-1149088427_thumb.jpg

post-163-1149088472_thumb.jpg

post-163-1149088583_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakorkoli, tudi meni so lani Z6 zdržale 9000 km na Fazerju. Za moj stil vožnje in potrebe, dobim za svoj denar največ....Letos imam na Hornetki Pirelli Diablo, trenutno 2500 km, pa dvomim, da bom naredil kaj več kot 5000 km, jih sumljivo jemlje. Nato na Hornetko dam Z6..... :OK: Se jih da kje v SLO dobiti ceneje kot za 37.000 tolarjev z menjavo za zadnjo dim. 180 55 ZR17? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz testa je razvidno da so tacenejše gume (Sportec M1 in pa Diablo) na 4. in 5. mestu

Zakon :D

Pa tudi zdržijo dlje kot kake Qualifier

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz testa je razvidno da so tacenejše gume (Sportec M1 in pa Diablo) na 4. in 5. mestu

Pa tudi zdržijo dlje kot kake Qualifier

če bi te cene veljale pri nas kot prodajne bi bilo krasno .... o trajnosti paaa .. med 4000 in 5000 je vsake konec ... pri malo bolj dinamični vožnji ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče butasto vprašanje :blush:

Koliko sta si podobni dunlop d208 in metzeler sportec m3?

Trenutno vozim dunlop pa jo pri 4k km skoraj ni več. Pri malo bolj športni vožnji imam občutek da se guma v kratkem času (pre)greje. Ne pričakujem da bi z drugo športno gumo delal bistveno več km, samo bolj konstanten oprijem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče butasto vprašanje :blush:

Koliko sta si podobni dunlop d208 in metzeler sportec m3?

Trenutno vozim dunlop pa jo pri 4k km skoraj ni več. Pri malo bolj športni vožnji imam občutek da se guma v kratkem času (pre)greje. Ne pričakujem da bi z drugo športno gumo delal bistveno več km, samo bolj konstanten oprijem.

Gumi sta si precej podobni po oprijemu in obrabi. D208RR se je na Grobniku pregrela v nekaj krogih, medtem ko se M3 na Pannonia Ring-u ni (je pa res, da imata ti stezi precej različen asfalt, pa tudi letni čas temperatura je bila na Grobniku precej višja).

Obe gumi sem vozil na N. Marofu, kjer pa nisem opazil kakšne velike razlike (je pa med eno in drugo gumo minila cela zima, tako da občutki niso tako 'sveži').

S prvim setom D208RR sem uspel narediti 5400km, z drugim pa 1100km do platna....

Z M3 sem naredil 5900km, drugi set pa je trenutno še v uporabi.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest teh testov ne zastopm. Na nekem prejšnjem nemškem testu je bil Qualifier na 1. mestu Pilot power pa na drugem....v tem primeru je Qualifier na 8. mestu ....Pilot power pa takorekoč na prvem.....kje je logika??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!