Skoči na vsebino

TUNIZIJA 2005


Noise

Priporočene objave

Prvomajsko potepanje po Tuniziji z endurami in terenci!

Lansko leto smo končno izpeljali prvo saharsko moto-turo -- dva avtomobila in pet motorjev se nas je odpravilo med prvomajskimi v Tunizijo, kjer smo se preganjali s terencem po sipinah in brezpotjih... (glej spodaj povezave do fotk, člankov...)

Bilo je fantastično in sklenili smo, da to ponovimo čim prej.

Plan poti – ni ga ali drugače povedano je več verzij, ki so odvisne predvsem od števila interesentov, ki bi šli zraven. Zato:

Če koga zanima obisk Sahare z enduro ali terencem naj se čim prej javi!!!!

Okvirno pa takole :

S terenci do Genove, tam na trajekt in z njim v Tunis od tam pa po najkrajši poti do Sahare. Okvirna datuma sta 22. april odhod in 7. maja prihod, a nič ni zabetoniranega! Motorje bi peljali na prikolici (kapaciteta prikolica cca 6-8 motorjev) do:

1. Do roba Sahare (Douz) in naše konjičke zajahamo šele na začetku brezpotij, makadamov in puščavskega peska…

2. Do Ksar Ghilane (oaza), kjer bomo postavili kamp.

Šli bi se voziti okrog oaze Ksar Ghilane, Douza, Nefte, slanega jezera El Chott itd..., obiskali tudi kakšno zanimivost kot je gorska vas Matmata (in domačini, ki živijo pod zemljo), oaza Chebika, … Variant je več.

Aranžma je low budget varianta - šotor, spalka, konzerve. Opremo motoristov bi vozili v avtomobilih, če bo le dovolj prostora.

Zaenkrat sva dva motorista in eden terenec (Nissan Patrol) z voznico in dvema kul otrokoma (Climber family). Za optimalno izvedbo bi rabili vsaj še enega terenca in 4 motoriste, sicer pa več nas bo boljše bo!!!

Torej javite se vsi, ki vas potovanje zanima, da naredimo bojni plan!!! Dosegljiva sva na:

email noisedata@motosvet.com in climber@motosvet.com

GSM 041 711 317 Noise 041 625 955

ali preko PM (zasebnih sporočil) na forumu

Povezave:

- Potopis "Tunizija 2004" najdete tukaj... http://www.motosvet.com/tun_article.php?cid=1_1_1890_2 toda POZOR! Če ga preberete, greste gotovo zraven!!! (da ne boste rekli, da vas nismo opozorili... :D )

- forumska tema "Tunizija 2004": http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=7250

Še nekaj fotk od lani:

pot_tunizija2004_26.jpg

pot_tunizija2004_04.jpgpot_tunizija2004_05.jpgpot_tunizija2004_06.jpg

pot_tunizija2004_07.jpgpot_tunizija2004_08.jpgpot_tunizija2004_21.jpg

pot_tunizija2004_25.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oj

mene pa zanima koliko okvirno pride tako popotovanje, pa kaj mislite a je KTM EXC400 prešvoh za tako turo? Gledam da imajo vsi 900ccm in več...GS, Adventure...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oj

mene pa zanima koliko okvirno pride tako popotovanje, pa kaj mislite a je KTM EXC400 prešvoh za tako turo? Gledam da imajo vsi 900ccm in več...GS, Adventure...

lp

Sploh ne, daleč od tega. Na sipinah boš najbolj srečen z EXC-jem, definitivno. Mi smo pač šli s takimi motorji, kot jih imamo - in tokrat so bili to res skoraj sami težkokategorniki... Pa Climberjev 640ADV...

Tako ali tako bomo najverjetneje (skoraj sigurno) peljali prikolico ali do Douza (vrata v puščavo) ali pa po pipelineu do Ksar Ghilana (oaze v puščavi, kjer bomo verjetno najdlje kampirali). V nobenem primeru ne bomo požirali asfaltov.

Oziroma če rečem drugače, tisti, ki ga bo hotel, bo lahko motor dal dol že v pristanišču in se peljal tudi po cesti okrog in okrog po Tuniziji. Tunizija ima namreč tudi veliko stvari za videt po "cesti" (asfaltu).

In definitivno lahko grem komot zraven tudi kdo, ki bi želel izkoristiti le prednost cenejšega transferja motorja sem in tja (zaradi prevoza motorjev na prikolici in skupne vožnje po Evropi do trajekta).

Povzetek: EXC zakon za pesek, vabljeni (za po cestah) tudi ne-striktni-enduraši !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No evo tud mene je cist potegnil not.....

Samo pa ze en mesec iscem KTM 520 EXC pa ne najdem nic pametnega...sedaj pa sem nasel enga lepga KTM 640 LC4, pa nevem kaj naj nardim...Kaj je bols za tako turo,EXC ali LC4....mogoce kak nasvet....oz. tudi nasvet od vas ki ste ze nekaj prevozili kaj bi predlagali... s tem da LC4 ima dvoje koles navadne in super moto...

KOliko pa pride kak tak izletek....vse komplet....

LP;Rock

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No evo tud mene je cist potegnil not.....

Samo pa ze en mesec iscem KTM 520 EXC pa ne najdem nic pametnega...sedaj pa sem nasel enga lepga KTM 640 LC4, pa nevem kaj naj nardim...Kaj je bols za tako turo,EXC ali LC4....mogoce kak nasvet....oz. tudi nasvet od vas ki ste ze nekaj prevozili kaj bi predlagali... s tem da LC4 ima dvoje koles navadne in super moto...

KOliko pa pride kak tak izletek....vse komplet....

LP;Rock

Hmm, kaj je bolje... če se greš SAMO po puščavi furat je vse, kar je lažje in bolj našpičeno, boljše.

Gumy je bil v pesku januarja 2003 z LC4 in se je prav fino obnesel, EXC-jk je pa itak celo jesen, zimo in pomlad na tone dol v Tuniziji (italijani, avstrijci)...

Kar se tiče financ bo znal Climber bolje odgovoriti, ker vem, da je malo spremljal tudi to. Jaz dejansko nisem nikoli šel zračunat koliko me je stala zadeva, tako da :o :D :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha pol se morm sam odloct oz. kar bom prej pa boljse dobil bom pa vzel.....z obojim se da....

V kolikor je cena primerna naju z Robberrtom stejte zravn. :OK:

LP;Rock

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha pol se morm sam odloct oz. kar bom prej pa boljse dobil bom pa vzel.....z obojim se da....

V kolikor je cena primerna naju z Robberrtom stejte zravn. :OK:

LP;Rock

Jah cena bo pač taka kot bo... tudi od tebe odvisno kolk hrane se vzame s sabo itd...

Upam, da se razumemo glede tegale: tukaj ne gre za "organiziran" izlet, kjer bi vi "plačali" "organizatorju" za "organizacijo in izvedbo".

Gre le za skupen "projekt" skupine ljudi, ki stopijo skupaj zaradi lažje in zabavnejše izvedbe izleta v Saharo. Skupni stroški se tako delijo, kar imaš pa svojih, imaš pač svojih...

Seveda si pomagamo z znanjem, izkušnjami, itd., ampak vsak je odgovoren zase.

Bo pa Climber najbolje znal povedati koliko nas je prišlo recimo motoriste lansko leto, ker je on fural finančni del...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah cena bo pač taka kot bo... tudi od tebe odvisno kolk hrane se vzame s sabo itd...

Upam, da se razumemo glede tegale: tukaj ne gre za "organiziran" izlet, kjer bi vi "plačali" "organizatorju" za "organizacijo in izvedbo".

Gre le za skupen "projekt" skupine ljudi, ki stopijo skupaj zaradi lažje in zabavnejše izvedbe izleta v Saharo. Skupni stroški se tako delijo, kar imaš pa svojih, imaš pač svojih...

Seveda si pomagamo z znanjem, izkušnjami, itd., ampak vsak je odgovoren zase.

Bo pa Climber najbolje znal povedati koliko nas je prišlo recimo motoriste lansko leto, ker je on fural finančni del...

Definitivno se strinjam s tem kar si napisal.....

Kaj pa v primeru da se nabere vec motoristov kot si napisal...a potem je treba najti se nekoga z jeepom al kako....

LP;Rock

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa v primeru da se nabere vec motoristov kot si napisal...a potem je treba najti se nekoga z jeepom al kako....

Da. Že sedaj je dejansko problem, ker imamo v tem trenutku samo eno vozilo, kar pa je premalo za izvedbo. Nujno potrebujemo vsaj še eno 4x4 vozilo ali pa kakšen kombi, ki lahko (1) ostane parkiran v Douzu ali pri "slovenki" v Hammametu, ali

(2) pelje do pristanišča (Genova) in nazaj (v tem primeru se moramo vsesti na motorje že v pristanišču v Tunisu.

Skratka, transfer variant je kar nekaj, predvsem so odvisne od strukture in števila udeležencev. Gotovo rabimo pa vsaj še en avto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da. Že sedaj je dejansko problem, ker imamo v tem trenutku samo eno vozilo, kar pa je premalo za izvedbo. Nujno potrebujemo vsaj še eno 4x4 vozilo ali pa kakšen kombi, ki lahko (1) ostane parkiran v Douzu ali pri "slovenki" v Hammametu,  ali

(2) pelje do pristanišča (Genova) in nazaj (v tem primeru se moramo vsesti na motorje že v pristanišču v Tunisu.

Skratka, transfer variant je kar nekaj, predvsem so odvisne od strukture in števila udeležencev. Gotovo rabimo pa vsaj še en avto.

Bom jaz vprasal pri nas dva ki sta taprava za tako stvar kaj mislita....

Sporocim konec tedna ko ju bom videl.

LP;Rock

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se jedno pitanje...

Kako pa je kaj s tem:

1. Ali so kaksni dodatni ventilatorji za v pesek (jih rabis )

2. ali je filter za zrak drugacen kot tako oz. vrjetno rabis vsaj kasnga se zravn

3. verizni set...(vsaj ketno vrjetno rabis dodatno eno)

itd...ce lahko Climber ali Noise pove....

LP;ROck

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa je kaj s tem:

1. Ali so kaksni dodatni ventilatorji za v pesek (jih rabis )

2. ali je filter za zrak drugacen kot tako oz. vrjetno rabis vsaj kasnga se zravn

3. verizni set...(vsaj ketno vrjetno rabis dodatno eno)

itd...ce lahko Climber ali Noise pove....

Kar nekaj info je, mimogrede, v stari temi (Tunizija 2004) --> poglejte tam... Tudi nekaj o cenah, stroških...

Ventilatorja za motor ni nihče nosil s sabo dodatnega, filter za zrak pa obvezno rezervni plus set za čiščenje (no, odvisno kakega imaš)... Verižni set: nihče ni imel s sabo nič takega. Smo imeli pa cel kup pomembnih drobnarij, mislim, da nekje obstaja en spisek kaj je pametno vzet s sabo... (Climber?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toplo priporočam:

- dovolj velik tank (EXC z 8 litri je hud problem, ker ga lahko skuriš že v dobri uri)

- dodatno prevleko za zračni filter, da ti ni treba stalno prat filtra

- škoda je nove ketne za v pesek. Moja je šla k vragu po tistem pesku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toplo priporočam:

- dovolj velik tank (EXC z 8 litri je hud problem, ker ga lahko skuriš že v dobri uri)

- dodatno prevleko za zračni filter, da ti ni treba stalno prat filtra

- škoda je nove ketne za v pesek. Moja je šla k vragu po tistem pesku.

Dovolj velik tank- to je pri EXC pomoje res mal problem....sej zato se ne morm odloct med LC4 ali 520 EXC, kr nevem in nevem...LC4 se mi zdi tezak za po terenu, EXC pa ne kaj dobr za cesto....

Glede ketne pa vrjamem da jo pesek fajn sjebe...

NOISE: Sem prebral celo temo ja, veliko koristnega pise...

LP;ROCK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj mojih komentarjev:

Strošek motorista na osebo ne presega 200.000 sit, če ne zganja kakšnih posebnosti. Od tega je karat za trajekt skoraj polovica. Ostalo je hrana, bencin, spanje, kak manjši suvenir, ...

Obvezno bo potrebno dobiti vsaj še eno terensko vozilo, ali kombi za prevoz ljudi in opreme. Trenec bi bil najbolj primeren zaradi suporta ali morebitne intervencije okoli Ksara.

1. Ali so kaksni dodatni ventilatorji za v pesek (jih rabis )

2. ali je filter za zrak drugacen kot tako oz. vrjetno rabis vsaj kasnga se zravn

3. verizni set...(vsaj ketno vrjetno rabis dodatno eno)

Hard enduro motorji kot je exc 400 mislim da sploh nimajo ventilatorja, kar je tam problem. Po sipinah nisi ravno hiter, motor pa krepko dela. Mislim pa da se da ventilator posabaj dokupi in zmontirat in bi to toplo priporočal.

Zračni filter je odvisen od motorja. Pri KTM-ju in vseh ki imajo mokri filter je potrebno delno predelati sesalno komoro, tako da lahko zmontiraš gor dodatno fino mrežico, ki preprečuje vstop peska. Meni se je lani obneslo odlično.

Ketne nisem menjal, je pa v Sahari nisem mazal in jo je kar dobro odnesla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je bols za tako turo,EXC ali LC4....

LP;Rock

EXC 520 je za bolj divjo vožnjo vsekakor bolj primeren, če mu natakneš večji tank (menda se dobi 20 litrski). Ima dovolj moči, daljše hode vzemetenja in lažji je. Če pa nisi kak divjak, je čisto dober lc4, ki pa ravno tako nima ravno gromozanski tank. Jaz sem bil lani z lc4 adv povsem zadovoljen, vendar sem zelo turistična klasa :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EXC 520 je za bolj divjo vožnjo vsekakor bolj primeren, če mu natakneš večji tank (menda se dobi 20 litrski). Ima dovolj moči, daljše hode vzemetenja in lažji je. Če pa nisi kak divjak, je čisto dober lc4, ki pa ravno tako nima ravno gromozanski tank. Jaz sem bil lani z lc4 adv povsem zadovoljen, vendar sem zelo turistična klasa :)

Ok mal OFFTOPIC pa vseen.... :topic: :topic:

Ja LC4 je bolj soft enduro...do zdej sem mel kross 250 za po terenu , in tam sem bil navajen da mi je skoz rit odnasal po ovinkih pa si lahko lovil, se mi zdi da to pri LC4 lahko pozabim ker tam ko odnese je tezko tisto tezo lovit....po drug stran je pa bols LC4 ko mu das super moto gor...sej pravm, nevem kaj bo, neki morm najdt do novga leta, pa da pol pripravmo za dol ce bom sel....

Skratka z obema je varianta it, kar je najbol vazno...

LP,ROck

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To, da LC4 ne boš mogu lovit naj te ne skrbi, poglej koliko tehtajo motorji na Dakarju. V Tuniziji teža motorja ni tak problem. Razlika se pozna v res hard terenu, torej v naših razmerah. Pa LC4 je bolj stabilen pri velikih brzinah in ti povem ni lepšga kot pičit ene 130 po kakšnem odprtem terenu. Pa navor ma LC4 tut boljši in v sipinah moči in navora ni nikoli preveč. Tank za LC4 obstaja 18l in 28l. V ceni ni bistvene razlike ampak za 28l rabiš drug sedež. Minimum tank za moje pojme je 18l.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se popolnoma strinjam z gumiyem, mi je pa rekel Tomo ki je lani vozil chott, da ga moti pri lc4, prekratki hodi vzmetenja. Zato naj bi bil exc 520 boljši.

Naj zakon je pa seveda 660 rally :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rock!

Če je srce se z vsem da, z enimi laži z drugimi teži. LC4 je za navadnega smrtnika čez glavo dost. Zadeva ne bo dirkaško zastavljena, zato ti več konjev in daljši hodi ne bodo prišli kaj preveč prav. Kot so že ostali napisali, je zelo pomembna avtonomija in siguren stroj. Tudi neko norenje odpade, saj si nihče ne želi, da bi se poškodoval sredi ničesar, ali pa da bi zaradi brezglavega tišanja uničil motor. Če ne gre drugače, bi loh tud eno staro XT 600 kupu, pol bi jo pa prodal.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O ti nebeški raj na Zemlji...

Zazrite se v daljavo in si predstavljajte neskončni mir....

... in BRNENJE VAŠEGA MOTORJA POD RITJO TER GPS, KI KAŽE "PIČI RAVNO!!!!" Muhuhahahahahaha!!!

pot_tunizija2004_26_big.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!