YZFgeorge Objavljeno Februar 8, 2002 Deli Objavljeno Februar 8, 2002 Nekako me je spreletela misel, da bi lahko spoliral sopotnikove stopalke.Ima kdo izkušnje z tem? Z čem se polira, na kaj paziti? Accelerate 'till you see God ....then brake. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roman Objavljeno Februar 8, 2002 Deli Objavljeno Februar 8, 2002 Lahko poliraš ročno (Purol, krpa, pa drgni), lahko strojno (daš na brusilko - stabilno filc šajbo, pa jo mažeš s kartušo za poliranje aluminija), obstaja pa tudi elektro poliranje (ne poznam nobenega, ki to dela pri nas, ampak okvirji so v glavnem polirani po tem postopku). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mat Objavljeno Februar 9, 2002 Deli Objavljeno Februar 9, 2002 Čez zimo sem si spoliral stranska trikotnika, ker sem imel na trikotnikih zaščitni lak, sem začel z mašino in brusnim papirjem okoli 100, zaključil z 300, nato pa poliral z setom(dva različna valjčkam in dve paste), ki jih prodajajo v Bahaus-u. Če imaš dovolj živcev je ročno bolj priporočljivo, saj pri strojnem mimo grede narediš zarezo. Glej da po poliranju ne boš nanesel laka, sijaj bo izginil. Saj ga tudi ni potrebno nanašati, na mesec dva, spoliraš z pasto in je spet kot nova. mat http://vara_mat.tripod.com/ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
demo Objavljeno Junij 4, 2003 Deli Objavljeno Junij 4, 2003 Ali mi lahko kdo da kakšen pameten nasvet kako: 1.najlažje spravit staro barvo z alu. okvirja in alu. feln (baje se dobi ena kemikalija s katero gre to kar lepo dol??upam da s tem ne poškoduješ aluminija. 2.Kakšna polirna pasta je najbolša za poliranje aluminija 3.S katerimi-kakšnimi stroji se da to najlepse spolirat - posebej felne 4. ali se na koncu lahko že svetleč aluminij še brezbarvno polakira ali bi bilo to nepotrebno (lažje čiščenje,zaščita) Prosim za natančne odgovorje !! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marem Objavljeno Junij 4, 2003 Deli Objavljeno Junij 4, 2003 Pejd h kakemu drejarju al pa vulkanizerju, sam sem se pozanimal če bi se dal okvir in feltne pokromat in je bil odgovor sledeč: okvir ni frke (sam k tapravmu moraš to nest, zarad vibracij mora bit res dobr narjen k drgač krom začne odpadat), lite (alu) feltne pa skor raj ne k skor ziher da bo kej šlo sploh če ti bo kak jovo gumo menjal,.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
elbarto Objavljeno Junij 4, 2003 Deli Objavljeno Junij 4, 2003 Hopala... Za začetek se odloči, kaj bi rad. -kroman štel -spoliran štel Zadevi sta namreč tehnološko popolnoma drugače narejeni. Aluminij če ga pokromaš, narediš to podobno kot barvanje karoserije (ko se cela kletka bodočega avta potopi v bazen z farbo), s tem da je tu še malo elektrike zraven. Btw, čisto vse kar se da moraš odstranit dol iz štela, zato se v take podvige spuščaj raje pozimi, ko se neboš mogel vozit okoli, boš pa vseeno lahko v stiku z motorjem, pač z šraufencigrom (križnim, valjda) v levi in ključi čudnih številk (7, 12, 14, 20..) v desni roki. Če bi ga pa rad spoliral, so pa to drugi heci. Ponavadi se dela to kemijsko, kak ne vem. Je pa tudi neko namakanje v kajvemčem, pa brušenje je valda tudi zraven. Barvo pa najlaže spraviš dol s kislino. Vzameš star akumulator, dalje si pa predstavljaj...(mogoče si kje na kaki stari švingi videl, ko je aku spustil, tako temnosivo sled...) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hector Objavljeno Junij 4, 2003 Deli Objavljeno Junij 4, 2003 Pred kratkim smo kolegu polirali felge na Kawi. Vpeli v stružnico, z grobim brusnim papirjem "zbrusili" barvo, nato pa poliranje. Vsake toliko časa menjaš papir z bolj finim in tako skoraj do sijaja. Popoln sijaj dosežeš z polirno pasto za aluminij. Zadeva se tako sveti, da kromiranje ni potrebno. Po vsakem pranju felgo obriše z cunjo našprejano z WD-jem (prepreči oksidiranje). Delo za eno felgo: cca 2h Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Junij 4, 2003 Deli Objavljeno Junij 4, 2003 AL-poliranje: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...65&hl=poliranje kromiranje: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...30&hl=poliranje Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Teya Objavljeno Junij 4, 2003 Deli Objavljeno Junij 4, 2003 Kaj pa "auspuh"? Kako bi se dal spolirat? (očistit-whatever...) LP, Teya Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FLY Objavljeno Junij 4, 2003 Deli Objavljeno Junij 4, 2003 Če navaden aluminij tako ali drugače brusiš ,uničiš zaščitno plast in zadeva potem oksidira.Po poliranju bi blo dobro uporabit še eloksacijo(mislim da gre za nekakšno galvaniziranje+organske kisline...)pri kateri se lahko odločiš za naravno ali obarvano.LP FLY Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest 1 Objavljeno Junij 5, 2003 Deli Objavljeno Junij 5, 2003 jaz sem poliran alu vedno zelo uspešno zaščitil z spray-lakom za felge - če se kaj opraska je popravilo zeloo enostavno Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RUS Objavljeno Junij 6, 2003 Deli Objavljeno Junij 6, 2003 Zivjo sam poliram AL z gobico Luster pad kupil na Imotu zadeva res deluje frendi tudi feltne na svojih supermoto konjičih polirajo z to zadevo dobi pa se jo tudi v Luis-u. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
D.J. Objavljeno Junij 6, 2003 Deli Objavljeno Junij 6, 2003 AL-poliranje: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...65&hl=poliranje ujeti v zanko ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kristian Objavljeno Junij 11, 2003 Deli Objavljeno Junij 11, 2003 Glede poliranja se dobi v Louisu tudi posebne krtače za na vrtalni stroj in vosek za poliranje kovine. Stvar funkcionira na rostfreiju, železu in aluminiju. Sam ne uporabljat to na kromanih delih, ker gre krom stran. V setu so 3 krtače (od najbolj grobe do čisto fine ) in dva voska (grovi in fini). Zadevo če nima preglobokih prask tako spoliraš do popolnega finiša ala ogledalo. Stvar stane nekje okoli 25 evrov. Bil je pa tudi komentar, da s tem uničiš zgornjo zaščitno plast, ker je deloma res - odvisno od globine eloksacije alumunija. Drugače lahko polirane alumunjaste dele tudi zaščitiš z prozornim lakom! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kristian Objavljeno Junij 11, 2003 Deli Objavljeno Junij 11, 2003 Ja pa še to sem pozabil omenit. Nikoli ne čistit polirane aluminjaste dele, ki niso zaščiteni z prozornimi laki, z čistili za motorje ala S100. Sicer to piše tudi na embalaži. Ta čistilna sredstva v nekaj minutah povzročijo oksidacijo aluminija in ta postane spet moten in šekast! :( Vem iz lastnih izkušenj. Pa mi je prodajalec govoru, da ful ni agresiven in da ščiti pred korozijo in tak tralalal! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zulf Objavljeno Junij 11, 2003 Deli Objavljeno Junij 11, 2003 Men se je zgodil isto... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno November 26, 2003 Deli Objavljeno November 26, 2003 iskalnik mi ni vrgel ven nic konkretno uporabnega, zato odpiram novo temo. na TEJLE stranici sem zasledil, da je lastnik te NSRke poliral dele motorja (okvir, izpuh, krizi, nihajka itd.) sam. ker imam motor ravno v stanju, primernem za poliranje (razbacan po celi bajti :P ), me zanima, kako se polira aluminij do visokega sijaja. krizi vilic in okvir bi namrec na AF1 prav fletno izgledali... :wub: kako in s cim se polira, kaksno opremo (sredstva) potrebujem, kako je operacija zahtevna, in koliko casa vzame?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
elektronik Objavljeno November 27, 2003 Deli Objavljeno November 27, 2003 kako in s cim se polira, kaksno opremo (sredstva) potrebujem, kako je operacija zahtevna, in koliko casa vzame?? Aluminij, baker in medenino se da lepo polirati z namenskimi pastami in tekočinami za poliranje kovin. Potrebno je kar nekaj časa drgniti. Sijaj je odličen, aluminij je skoraj kot ogledalo, medenina kot zlato. Bolj oksidirane predmete iz barvnih kovin poliram s pasto Purol (Kemostik Kamnik). Tudi če je npr. medenina že temno rjave barve, se po vztrajnem poliranju sveti kot zlato. Pa ne se ustrašit, na začetku poliranja je vse črno, šele po uporabi več krp se sveti. Manj oksidirane in občutljive zadeve poliram s tekočino za kovine (imena ne vem, kupil sem jo v trgovini z barvami) ali s tekočino za poliranje avtolakov. Če je zadeva močno nažrta, pomaga samo vodobrusni papir (pa ne pregrob: najprej št. 300 do 400, potem 800) in na koncu pasta in tekočina. Na motorju sem poliral vilice, križe, zavorna bobne, pokrovček rezervoarja, pokrove na motorju in krom, ki je bil že rahlo načet od rje, dela je za cel vikend. Motor je po poliranju kot nov, vendar sijaj tudi poleti v suhem vremenu ostane samo nekaj tednov, potem je potrebno spet polirati, tokrat ni več potrebna pasta ampak samo tekočina in vsaj tri bombažne cunje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bLuZoNdEr Objavljeno November 27, 2003 Deli Objavljeno November 27, 2003 A lahko purol kaj skodi sami barvi oz. rezervoarju,....ali cemerkoli drugemu? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno November 27, 2003 Deli Objavljeno November 27, 2003 koliko pa stane ta purol?? na okvirju so vidni nekateri zvari - bi to zelo grdo izgledalo?? :huh: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tomaž Objavljeno November 27, 2003 Deli Objavljeno November 27, 2003 So tudi še drugi postopki za odstranjevanje barve. Recimo peskanje. Pa tudi Al se da zelo lepo narediti. Sam delam velik motorjev( beri obnavljam). Pa so k novi. Tudi okvirje in motorje t.j. agregate za motorje. Če koga zanima kaj več, pa če je resen me bo že kontaktiral, vsega pa tudi ne smem razkrit. Razna brušenja in poliranja z nekimi pastami in vrtalnimi stroji so izguba časa in denarja , nikoli pa na koncu ni to to. Sam se sprijaznijo ljudje s tem, ker je že toliko časa v to vložil, da se mu že vse skupaj zameri. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tratnjak Damijan Objavljeno November 27, 2003 Deli Objavljeno November 27, 2003 Ja če aluminij spoliraš, ga je dobro tudi zaščititi pred oksidacijo, da ne postane mat sive barve. To zaščito pa delajo skoraj vsi, ki tudi kromajo stafe. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HHV Objavljeno November 28, 2003 Deli Objavljeno November 28, 2003 A lahko purol kaj skodi sami barvi oz. rezervoarju,....ali cemerkoli drugemu? Purol je ena od polirnih past. Namenjena vsestranski uporabi. Od šporgeta stare mame pa do mopeda. Polirne paste se delijo med bolj grobe in bolj fine. Taka je v njih struktura trdnih delcev, ki brusijo obdelovanec. Bolj grobe pobirajo večjo plast poliranega materiala, fine manjšo. Če je ta plast umazanija, patina ipd, pač odstrani to, če pa si že na čistem laku, pa pač brusiš lak. Jasno in glasno pa še simpl ko pasulj! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HHV Objavljeno November 28, 2003 Deli Objavljeno November 28, 2003 Ja če aluminij spoliraš, ga je dobro tudi zaščititi pred oksidacijo, da ne postane mat sive barve. To zaščito pa delajo skoraj vsi, ki tudi kromajo stafe. S čim se pa to naredi? Se dobi tudi za domačo rabo ali je to le za profesionalce? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno December 1, 2003 Deli Objavljeno December 1, 2003 ce se ne motim se temu (i.e. kemicni zasciti aluminija pred oksidacijo) pravi eloksiranje in je manj namenjena "domaci rabi" oz. "made-in-doma-spacano". ;) lahko pa uporabljas eloksirane aluminijaste dele doma, da. :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se