Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

za 650 R

Za GT650N...je cena žice za sklopko 5.938,80 SIT cena z davkom... <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim cca. 5000 SIT...pri kolko km ti je šla?

imam 4.000km in imam 2 nitki pretrgani na sajli.Tako da si hočem kupit zajlo da bo doma pri roki ko se bo zajla do konca pretrgala.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam 4.000km in imam 2 nitki pretrgani na sajli.Tako da si hočem kupit zajlo da bo doma pri roki ko se bo zajla do konca pretrgala.

LP

Kar menjaj jo...ni prijetno šraufat ko si na furi.... :angry:

LP.A.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj jo narest k ta original ni vredna pol k......

V ljubljani je en mozakar ki dela zajle po narocilu in ti naredi kar hoces. Delavnico ma na trzaski cesti imena se pa ne spomnim. Pa se ker se ukvarja samo iz zajlami ti lahko glede tega kaj svetuje ,kaksen tip, sestava ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot je bilo rečeno, cene je nek čez 5.000sit. Ni cel hudič :)

Ti pa tudi jaz svetujem da zamenjaš preventivno. Zna bit mal moteče brez sklopke ostat kje v gužvi na kaki daljši turi .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pa dal 1500 sit za zajlo. Pa se komplet boden mi je majstr pregledu pa namazu z teflonsko mastjo.

K original je pa suha k poper in bo sleko prej spet pocla.... :grrr

Pa pazit morte kako mate tist kolescek obrnjen, tm k se zajla spona, ce je v napacnem polozaju jo boste spet hitr strgal.

Evo tole je tale mozakar o katerem govorim

http://www.vpc-bovden.si/

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri 17.200 km so šle k vragu lamele na sklopki <_< ,

A je mogoče že kdo menjal in kolk pridejo nove??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem klical na ta naslov in mi je gospa rekla da moram staro zajlo tja poslat da tako na pament ne morejo naredit(čudno pa če bi ji poslikal začetek in konec zajle dolžino pa izmeril in po mojem bi moralo bit to to).

Jaz imam eno staro zajlo... Jo lahko kar tam obdržijo, da bojo začeli serijsko proizvodnjo zajl za GT650... :D

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes začel z operacijo "Predelava original izpuha"

Ker sem se že naveličal uboge štime, katera serijsko pripada GTju 650, sem sklenil da je čas, da namontiram open ror. Ker sem finančno precej omejen, si ne morem privoščit katerega izmed aftermarket rorov z dokumenti, saj se cene gibljejo od 300eur naprej, pa nasploh je za Cometa bolj boga izbira.. No kakorkoli že, zaradi vse več pojavov teženja plavih zaradi homologacij, sem takoj izključil tudi Wingsa. Ostala je samo še ena varianta in to je predelava original rora. Ker nisem hotel uničit svojega, saj bom mogoče kdaj rabil za tehnični/policaje, ipd, sem šel malo na (Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) in našel nekoga, ki je prodajal Cometa z Wingsom in se zmenil da mi proda original ror :)

No, danes sem pa končno načel malo časa, da sem se celotni zadevi malo bolj posvetil. Plan je ubistvu čisto preprost. Iz original lonca spravit ven katalizator, ter ga zamenjati s konusno perforirano cevjo iz fi61 na 56 :)

Najprej sem bil kar malo skeptičen, ker sem se pogovarjal kar z nekaj motoristi, ki so se podobnih projektov lotevali doma in večinoma sem vedno zvedel, da je preklemano težko dobit katalizator iz rora, brez da bi uničil eno ali drugo.

No kakorkoli že, izkazalo se je, da je pri Cometu omenjena procedura presenetljivo lahka. Kljub temu, da vse skupaj zgleda zelo komplicirano in praktično nemogoče spravit narezen, je ubistvu čist simpl.

Vse kar je treba nardit, je na koncu izpušne cevi prerezat/prebit/prevrtat dva vara, to sta tista dva, ki vežeta izhodno cev in ploščico, ki prekriva odvečno luknjo. To je potrebno zaradi tega, da se lahko zadnji pokrovček sname iz izpušne cevi. Seveda je treba prej povrtat stran nete. Ko je to narejeno, se povrta nete še iz spodnjega pokrovčka in delo je praktično končano. Potem se le še z izvijačem in kladivom polahko malce zbije notranjost izpuha iz zgornje stani proti spodnji in ko enrkat popusti, se lahko komplet katalizator potegne ven kar z roko.

Potem pa potrebujete samo še perforirano cev, ki jo date v ror namesto katalizatorja in malo volne, da se nabaše okol in open ror je tu. Seveda se da vse brez problema spravit nazaj v original stanje :)

No, upam da bo komu kaj koristilo moje pisanje, mogoče je še kdo tak, ki hoče glas, pa si ga ne more privoščit.

Če koga zanima, lahko še pofotkam, kako zgleda zadeva rezstavljena na kose. Nisem pa še zmontiral nazaj skupaj, ker še iščem perforirano cev..

LP, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če koga zanima, lahko še pofotkam, kako zgleda zadeva rezstavljena na kose. Nisem pa še zmontiral nazaj skupaj, ker še iščem perforirano cev..

LP, DeX

Fotke nikoli ne škodijo. :)

Perforirano cev pa boš najverjetneje dobil pri 'auspuh' mojstrih (v MB je najbolj znan Tertinek, pri katerem sem videl, da majo te zadeve).

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes začel z operacijo "Predelava original izpuha"

Ker sem se že naveličal uboge štime, katera serijsko pripada GTju 650, sem sklenil da je čas, da namontiram open ror. Ker sem finančno precej omejen, si ne morem privoščit katerega izmed aftermarket rorov z dokumenti, saj se cene gibljejo od 300eur naprej, pa nasploh je za Cometa bolj boga izbira.. No kakorkoli že, zaradi vse več pojavov teženja plavih zaradi homologacij, sem takoj izključil tudi Wingsa. Ostala je samo še ena varianta in to je predelava original rora. Ker nisem hotel uničit svojega, saj bom mogoče kdaj rabil za tehnični/policaje, ipd, sem šel malo na (Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) in našel nekoga, ki je prodajal Cometa z Wingsom in se zmenil da mi proda original ror :)

No, danes sem pa končno načel malo časa, da sem se celotni zadevi malo bolj posvetil. Plan je ubistvu čisto preprost. Iz original lonca spravit ven katalizator, ter ga zamenjati s konusno perforirano cevjo iz fi61 na 56 :)

Najprej sem bil kar malo skeptičen, ker sem se pogovarjal kar z nekaj motoristi, ki so se podobnih projektov lotevali doma in večinoma sem vedno zvedel, da je preklemano težko dobit katalizator iz rora, brez da bi uničil eno ali drugo.

No kakorkoli že, izkazalo se je, da je pri Cometu omenjena procedura presenetljivo lahka. Kljub temu, da vse skupaj zgleda zelo komplicirano in praktično nemogoče spravit narezen, je ubistvu čist simpl.

Vse kar je treba nardit, je na koncu izpušne cevi prerezat/prebit/prevrtat dva vara, to sta tista dva, ki vežeta izhodno cev in ploščico, ki prekriva odvečno luknjo. To je potrebno zaradi tega, da se lahko zadnji pokrovček sname iz izpušne cevi. Seveda je treba prej povrtat stran nete. Ko je to narejeno, se povrta nete še iz spodnjega pokrovčka in delo je praktično končano. Potem se le še z izvijačem in kladivom polahko malce zbije notranjost izpuha iz zgornje stani proti spodnji in ko enrkat popusti, se lahko komplet katalizator potegne ven kar z roko.

Potem pa potrebujete samo še perforirano cev, ki jo date v ror namesto katalizatorja in malo volne, da se nabaše okol in open ror je tu. Seveda se da vse brez problema spravit nazaj v original stanje :)

No, upam da bo komu kaj koristilo moje pisanje, mogoče je še kdo tak, ki hoče glas, pa si ga ne more privoščit.

Če koga zanima, lahko še pofotkam, kako zgleda zadeva rezstavljena na kose. Nisem pa še zmontiral nazaj skupaj, ker še iščem perforirano cev..

LP, DeX

Jaz sem vzel lonec od onega motorja ki je zgorel in je bolj bogo ven videl in sem cel lonec preoblekel z 1mm aluminijem jaz sem tud katalizator odstranil in zraven sem še izbil en prekat v izpuho tako da je sedaj zvok res ta pravi.(Škoda da tega nisi prej napisal sem se cel dan zajebaval z izpuhom ker ni hoto it narazen zaradi tista dva vara.

LP

Borut

post-10004-1149534892_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Borut23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex, koliko si dal pa za originalni lonec? Ta je ponavadi dražji od aftermarket, tako, da mi ta matematika ne gre skupaj. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, original lonec stane 120.000sit. Jaz sem pa dal za praktično novega, voženega le nekaj tisoč km, ker je bil potem zamenjan z Wingsom, 25.000sit. Tako da se mi vseeno splača :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro si kupil. Ne vem pa, kako bo oni prodal motor z wingsom brez originalnega rora. Po moje bolj težko. <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo preračuna koliko barov je to:

33.0 psi

36.0 psi

Ker sem danes doma izmeril tlak(prvič po 4.000km) v gumah in sta prednja in zadnja guma bili obe okrog 18-20 psi ,kar je zelo premalo (če mi seveda ročna tlačilka dobro kaže),sedaj pa hočem it na pumpo prevert gume in nevem kolk barov je ta psi.

Lp

Borut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri 17.200 km so šle k vragu lamele na sklopki <_< ,

A je mogoče že kdo menjal in kolk pridejo nove??

si se mal divje vozil

lamela stane od 2-4 k, odvisno apa kolko jih imas

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si se mal divje vozil

lamela stane od 2-4 k, odvisno apa kolko jih imas

res,da husota rad malenkost bolj priganjam,kot je to običajno,vendar se mi zdi,da je mehanik preveč na hitro ocenil,da so šle lamele.

Mislim,da je vzrok drugje in sicer v prvem zobniku.Vprašal sem enga kolega,ki se mu je zgodilo podobno,vendar v taki obliki,da motor pri speljevanju sploh ni šel naprej.Meni, naprimer se dogaja pri močnejšem pospeševanju,podobno kot bi stisnil ročko in obrate nabije do konca,tako,da polne moči motor ne more razviti.

Ko je kolega odpru deklc ,ni vidu nič druzga kot odvit vijak,ki drži prvi zobnik :blink: in v tem je bil problem,seveda motor zdej dela popolnoma bp.

Bom tud jest jutr pogledal,če je to to,ker se mi zdi ,da morjo lamele vseeno malenkost več zdržat,sploh če je motor redno vzdrževan in ne doživlja kakih ekstremnih šokov ala risanje krogov ipd.

res,da husota rad malenkost bolj priganjam,kot je to običajno,vendar se mi zdi,da je mehanik preveč na hitro ocenil,da so šle lamele.

Mislim,da je vzrok drugje in sicer v prvem zobniku.Vprašal sem enga kolega,ki se mu je zgodilo podobno,vendar v taki obliki,da motor pri speljevanju sploh ni šel naprej.Meni, naprimer se dogaja pri močnejšem pospeševanju,podobno kot bi stisnil ročko sklopke in obrate nabije do konca,tako,da polne moči motor ne more razviti.

Ko je kolega odpru deklc ,ni vidu nič druzga kot odvit vijak,ki drži prvi zobnik :blink: in v tem je bil problem,seveda motor zdej dela popolnoma bp.

Bom tud jest jutr pogledal,če je to to,ker se mi zdi ,da morjo lamele vseeno malenkost več zdržat,sploh če je motor redno vzdrževan in ne doživlja kakih ekstremnih šokov ala risanje krogov ipd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!