Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

A mogoce kdo ve kje bi se dalo dobiti slike od nosilca za husota (da bi ga naredil kaksen kovinar) oz. ce se da kje kupiti kaksen ponaredek nosilca. Se mi zdi, da je original malo predrag.

lp B

Verjetno misli nosilec za kufer? Ja original ni hudo drag okol 15k sit, je pa en k... vredn.

V nemciji se dobi boljši nosilec vendar je 119eur brez poštnine, kar je pa zlo drago.

Kupi original nosilec in mu dodaj spodnji krak da bo zgledal tako kot tisti iz nemčije.

Najdi nekoga ,ki ima napravo za krivljenje cevi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi original nosilec in mu dodaj spodnji krak da bo zgledal tako kot tisti iz nemčije.

Najdi nekoga ,ki ima napravo za krivljenje cevi.

sem danes menjal zadnjo gumo pri barboricu in sem ga vprasal koliko pride ta nosilec za kufer. Cena je 25Ksit z montazo. kako pa zgleda tisti nosilec iz nemcije?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo ki ima wingsa pove, kolikšen je notranji premer luknje na koncu auspuha, kjer pride vstavljen db-killer. Al pa kolk je premer db-kilerja od wingsa :)

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem nov na forumu, in imam eno težavo z mojim 650gt-jem...

zanima pa me kako močno mora biti nategnjena veriga za odmične gredi.

V servisni knjigi sem sicer prebral da naj bi vijak od natezalca obrnil 10 krat v obratni smeri urinega kazalca..

jaz sem ga obrnil ca. 6 krat in več ne gre, veriga pa je precej nategnjena sedaj, in ne vem če ni slučanjo preveč..

LP, Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:?

Verige odmične gredi se ne štela, ker ima avtomatski napenjalec oz. na feder.

Pa ne tega šlatat, ker ti gre lahko mašina v večna lovišča :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem nov na forumu, in imam eno težavo z mojim 650gt-jem...

zanima pa me kako močno mora biti nategnjena veriga za odmične gredi.

V servisni knjigi sem sicer prebral da naj bi vijak od natezalca obrnil 10 krat v obratni smeri urinega kazalca..

jaz sem ga obrnil ca. 6 krat in več ne gre, veriga pa je precej nategnjena sedaj, in ne vem če ni slučanjo preveč..

LP, Mitja

Saj mi je skoraj šla, ker je počil natezalec na prednjem cilindru in je preskočila veriga na odmičnih in je bat zabilo v sesalne ventile in jih zvilo..

Zato sem kupil motor od tistega zgoretega, in menjal par stvari, a nisem bil siguren kako more biti nategnjena veriga...

Kolega mi je že pojasnil da se natezalec sam nastavi, oz da je vzmet not.

Motor je danes že laufal, vendar moram še enkrat razsavit in preverit izpušne ventile, ker nenormalno poka ko ga prižgeš, in niti prižgati noče v prvo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo ki ima wingsa pove, kolikšen je notranji premer luknje na koncu auspuha, kjer pride vstavljen db-killer. Al pa kolk je premer db-kilerja od wingsa :)

Hvala in LP

50 mm, db killer je malenkost v konus narjen da se zakajla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem klical SAPLEX za nosilec za kufer in stane 12.900,00sit. :OK: Zanima me, kako jih lahko potem nekdo, ki je pooblaščen prodajalec in serviser prodaja za 21.000,00sit :BUA:

Hvala ICE_MAN za informacijo da sem klical v saplex.

Sem bil mnenja, da bi morali imeti vsi zastopniki enako ceno kot uvoznik. Na drugih podrocijh zgledajo stvari tako, da ima uvoznik itak 100% maržo ali več, od tega da zastopnikom npr. 30% rabata zato, da bi vsi prodajali po isti ceni in vsi nekaj zasluzli. Nisem preprican ce lahko kar tako dvigujejo cene.

lp B

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kdo ve kok pride spredna maska pa luc za 650R ?

al pa vsaj kje bi se to dal kupt, magar rabljeno

Rabljeno boš teško dubu ,ker teh motorjev ni velik. Za novo pa pokliči saplex :BUA: (uvoznik)...

A boš na mito monteru novo masko :D ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je pa poštar danes prinesu za našega Husota... :whistle:

[attachmentid=74149]

Čeljusti so zdaj rahlo 'mastne', ker je v njih še bilo zavorno olje, ki je med transportom veselo izstopilo iz cilindrov...

A se komu sanja, kako to enostavno, dobro in 'varno' očistit? A lahko vse skupaj na debelo nasprejam s kakšnim 'brake cleaner' sprejem in potem malo obrišem/spiham s kompresorjem?

D.

post-2208-1151602055_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmaščevalec za pečice... našpricaj, pusti 5 min. pol pa z cetom in toplo vodo operi.

Ko novo.

Izogibaj se razredčilom in alkoholu & stuff...

LP, El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je pa poštar danes prinesu za našega Husota... :whistle:

[attachmentid=74149]

Od kerga motorja pa so te čeljusti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od kerga motorja pa so te čeljusti?

GSX-R1000K2. :whistle:

Razmaščevalec za pečice... našpricaj, pusti 5 min. pol pa z cetom in toplo vodo operi.

Ko novo.

Izogibaj se razredčilom in alkoholu & stuff...

LP, El B.

A maš kake šraufe viška, da zaprem 'notranjost' oz. da preprečim razmaščevalcu in ostali svinjariji vstop v le-to?

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se je že komu zgodilo, da mu je zamrznil števec za merjenje hitrosti (digitalni)? Meni se je včeraj to že tretjič zgodilo..... Ni mi jasno zakaj..... a je mogoče krivo, da je bil motor neki časa na soncu parkiran???

Ne vem ... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnič,ko sem bil pri serviserju za Husota,je nekdo tud pojamral,kako se je števcu sfuzlalo-motor je imel prevoženih 1400 na števcu,pa je kazalo 17.000 :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeljusti so zdaj rahlo 'mastne', ker je v njih še bilo zavorno olje, ki je med transportom veselo izstopilo iz cilindrov...

A se komu sanja, kako to enostavno, dobro in 'varno' očistit? A lahko vse skupaj na debelo nasprejam s kakšnim 'brake cleaner' sprejem in potem malo obrišem/spiham s kompresorjem?

D.

V vseh letih motorizma sem vedno vse kar je v zvezi z zavorami : čeljusti, cevi, zavorne posodice opral z vodo in jih temeljito posušil z kompresorjem, tako me je naučil že pokojni mojster iz Viča v Lj., ki je imel zavorni servis in tako je tudi pravilno ! Nikar ne uporabljaj kakršnih koli čistil iz gospodinjstva, pa še eno opozorilo ne uporabljaj WD 40 pri čeljustih, proti prašne gumice naj bi hitreje popustile !

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je pa poštar danes prinesu za našega Husota... :whistle:

[attachmentid=74149]

Čeljusti so zdaj rahlo 'mastne', ker je v njih še bilo zavorno olje, ki je med transportom veselo izstopilo iz cilindrov...

A se komu sanja, kako to enostavno, dobro in 'varno' očistit? A lahko vse skupaj na debelo nasprejam s kakšnim 'brake cleaner' sprejem in potem malo obrišem/spiham s kompresorjem?

D.

Zivjo ultra hude celjusti. Kako jih pa mislis montirat? A pasejo direkt gor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo ultra hude celjusti. Kako jih pa mislis montirat? A pasejo direkt gor?

Seveda ne pašejo direkt... :(

Dal bom napravit neki adapter - nekaj v tem stilu:

IPB Slika

IPB Slika

IPB Slika

Če ima kdo idejo, komu to dat naredit... na dan z besedo! :)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!