Skoči na vsebino

ATV-4 kolesniki


Priporočene objave

Objavljeno

Lep pozdrav!!

Najprej se opravičujem ker sem odprl novo temo ampak nisem našel nobene primerne ki bi ustrezala mojim željam....

Prosim vas za čim več predlogov glede nakupa novega(več verjetnosti) ali pa rabljenega(kaj naj pazim pri samem motorju ali pri zunanjosti).

Predlagajte katero firmo (rezervni deli ter kakovost/cena).

povejte mi koliko približno "pijejo" te zveri!mislim 250-350 kubničnega 4 taktnika.

hvala in prosim za čim bolj natančne odgovore!!

lp jure

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav!!

Najprej se opravičujem ker sem odprl novo temo ampak nisem našel nobene primerne ki bi ustrezala mojim željam....

Prosim vas za čim več predlogov glede nakupa novega(več verjetnosti) ali pa rabljenega(kaj naj pazim pri samem motorju ali pri zunanjosti).

Predlagajte katero firmo (rezervni deli ter kakovost/cena).

povejte mi koliko približno "pijejo" te zveri!mislim 250-350 kubničnega 4 taktnika.

hvala in prosim za čim bolj natančne odgovore!!

lp jure

Živjo, Tanjuška kle!

Jaz imam kar nekaj kilometrov za sabo s temi ATV-ji, srčno ti prporočam, da kupiš kaj drgega. Prva stvar, ki je, to se tako hitro prebrneš, da ne moreš verjet, ti povem iz lastnih izkušenj. Druga stvar je pa ta, če si se že odločil, da boš to kupil, ti priporočam da kupiš na dva pogona in ne na štiri. Razlog je pa ta, da to ni kot pri avtu, da dlje prideš, pri štirikolesniku je vseeno, pri obema isto daleč prideš, samo da ti, saj to pa že veš, pogon na dva manj kuri. Priporočat ti pa ne vem, ker sem jih kmalu opustila, ker mi niso preveč pri srcu. Pa ne zaradi plave rite in hrbta, ampak ga ni čez motor.

LP Tanjuška

Objavljeno

Živjo, Tanjuška kle!

Jaz imam kar nekaj kilometrov za sabo s temi ATV-ji, srčno ti prporočam, da kupiš kaj drgega. Prva stvar, ki je, to se tako hitro prebrneš, da ne moreš verjet, ti povem iz lastnih izkušenj. Druga stvar je pa ta, če si se že odločil, da boš to kupil, ti priporočam da kupiš na dva pogona in ne na štiri. Razlog je pa ta, da to ni kot pri avtu, da dlje prideš, pri štirikolesniku je vseeno, pri obema isto daleč prideš, samo da ti, saj to pa že veš, pogon na dva manj kuri. Priporočat ti pa ne vem, ker sem jih kmalu opustila, ker mi niso preveč pri srcu. Pa ne zaradi plave rite in hrbta, ampak ga ni čez motor.

LP Tanjuška

Zna kdo mogoče sestaviti obnovo gornjega besedila, ker mi razumevanje pričujočega povzroča malo težav.

Vnaprej hvaležen.

P.S.: Mogoče je pa lastnica takoj po vožnji z ATV segla po tipkovnici in je bila še močno pretresena. Upam. :grrr

Objavljeno

Kokr jest razumem je mela plavo ritko. :naughty:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

In kako je res kj s to stabilnostjo oz. ravnotežjem pr teh ATV. a to se ne voz kokr motor, ne. kako pa pol greš hiter čez ovink, če ne moreš zalagat, medosna in širina sta pa tut ful majhni. nj uganem, sploh ne moreš hiter pelat. :D

pol pravte d je bol krosko nabavt?

Objavljeno

In kako je res kj s to stabilnostjo oz. ravnotežjem pr teh ATV. a to se ne voz kokr motor, ne. kako pa pol greš hiter čez ovink, če ne moreš zalagat, medosna in širina sta pa tut ful majhni. nj uganem, sploh ne moreš hiter pelat. :D

pol pravte d je bol krosko nabavt?

Kolk sekund na krog bi bil pa ti hitrejši z krosko od enega voznika quada?

Objavljeno

Pri ATV-ju je glih obratno kot pri motorju, če greš v levi ovinek se na desno nagneš in obratno, to pa zato ker večina ATV-jov nima zadaj diferinciala in ima obe koli na eni osi in je skoraj nemogoče zvozit ovinek z nagibanjem v smeri ovinka :) .

Lp

Objavljeno

Pri ATV-ju je glih obratno kot pri motorju, če greš v levi ovinek se na desno nagneš in obratno, to pa zato ker večina ATV-jov nima zadaj diferinciala in ima obe koli na eni osi in je skoraj nemogoče zvozit ovinek z nagibanjem v smeri ovinka :) .

Lp

Fantje, ne govorite traparij, če ne poznate zadeve. Pri vseh prevoznih sredstvih se pri levem ovinku nagneš na levo, na notranjo stran ovinka. Svoje naredi centrifugalna sila, ki te vleče ven iz ovinka. In ti bi se kar nagnil ven. A se pri vožnji z gokarti tudi nagibaš ven iz ovinka, ali pa le tiščiš glavo na notranjo stran? Daj premisli, preden kaj takega zineš, da se ne bo še kdo ubil zaradi tvojih nasvetov.

Objavljeno

Poznam zadevo, sem naredil že kar nekaj kilometrov s tem. Ko sem se prvič peljal s atvjom in sem se v ovinku nagnil kot na motorju, ovinka nisem zvozil in sem skoraj bil v ograji. Vsest se moreš na drugo stran, glavo pa normalno da držiš v isto stran kot je ovinek.

Lp

Objavljeno

Prosim če lahko obrazložiš,zakaj se je tale v desnem ovinku nagnil in presedel na desno stran,desno notranje kolo pa je kljub temu privzdignjeno.Po tvoji logiki se to ne bi naredilo,če bi se z telesom nagnil na levo stran.

post-8405-1144500227_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Takole pa tole delajo tisti,ki imajo za seboj res nekaj kilometrov

post-8405-1144502037_thumb.jpg

Objavljeno

Poznam zadevo, sem naredil že kar nekaj kilometrov s tem. Ko sem se prvič peljal s atvjom in sem se v ovinku nagnil kot na motorju, ovinka nisem zvozil in sem skoraj bil v ograji. Vsest se moreš na drugo stran, glavo pa normalno da držiš v isto stran kot je ovinek.

Lp

Ovinka nisi zvozil zato, ker si se samo nagnil, kot na motorju. Krmila pa nisi obrnil. Pri vožnji z motorjem se samo nagneš, krmila pa ne obračaš. Pri avtu pa samo volan obrneš, nagniti se pa ni treba. ATV/quad je pa nekje vmes. Ker je preozek, bi se hitro prevrnil, zato se je potrebno presesti na notranjo stran v ovinku. Ker pa je po zasnovi bolj podoben avtomobilu, moraš pa še obrniti krmilo, he, he. Upam, da sem ti dovolj nazorno povedal. Lahko mi pa kdaj demonstriraš (ker imaš že veliko km za sabo), kako se ti v ovinku nagneš na zunanjo stran... :kva2:

Objavljeno

Vem da moreš obrnit belanco. Jaz se nagnem na drugo stran in mi je lažje zvozit ovinek, če pa ni tako vredu pa bom probal drugače. Se opravičujem da sem sploh omenil to.

Lp

Objavljeno

Vem da moreš obrnit belanco. Jaz se nagnem na drugo stran in mi je lažje zvozit ovinek, če pa ni tako vredu pa bom probal drugače. Se opravičujem da sem sploh omenil to.

Lp

Priznaj, da si se zmotil, da ti je mami črke na tipkovnici premešala, da je sestra napisala tisti post namesto tebe,... al pa najhujš: priznaj da nimaš pojma o vožnji quada? :blink:

Verjetno si misli pravilno, sploh če si se že kdaj peljal. Samo na papir (oziroma na računalnik) ti pa ne uspe pravilno verzijo spravt. Kajti s stilom, ki ga ti opisuješ, ne da ovinka ne bi zvozil, prekucnil bi se že na ravnini. :lol1:

Objavljeno

:slap: :slap: :OK:

Sicer nimam veliko pojma o vožnji z atvji, ker se nisem vozil veliko, ampak takrat ko sem se, sem se nagibal v smeri ovinkov, pa še sem imel filing, da se lahko zadeva prevrne. Nočem niti pomislit, kako bi zgledalo, da bi se še nagnil v kontra smer. :D

Objavljeno

Jaz se samo vsedem na drugo stran sedeža, s telesom pa sem nagnjen v smeri ovinka.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

eh sej je simon prav napisu, če atv nima diferenciala, se moraš nagnit ven, da notranje zadnje kolo malo dvigneš in se skozi ovinek vrti hitreje, kot če bi se peljalo po asfaltu oz zemlji

če se nagneš noter, s tem precej obremeniš os, feltne in gume (gume se počasi trgajo)

Popravljeno . Popravil k0ci
Objavljeno

:grrr Ne bo držalo ! Od 8000-9000 km,ki jih letno naredim na ATV-ju je 70% vožnje po asfaltu.Pa mi ni še nikoli gume počasi trgalo.In vsi priročniki (predvsem tuji) govorijo o nagibanju na noter.Očitno se vsi motijo in narobe učijo !Lahko pa se zmeniva in ti posodim moj ATV,da boš pokazal kako se vozi ! .)

Objavljeno

:grrr Ne bo držalo ! Od 8000-9000 km,ki jih letno naredim na ATV-ju je 70% vožnje po asfaltu.Pa mi ni še nikoli gume počasi trgalo.In vsi priročniki (predvsem tuji) govorijo o nagibanju na noter.Očitno se vsi motijo in narobe učijo !Lahko pa se zmeniva in ti posodim moj ATV,da boš pokazal kako se vozi ! .)

JakaATV, ne gre. Jest se predam. Fantje so navoženi do konca. Ne moreva jih sedaj midva zelenca učit tehnike vožnje. Danes ma sicer že skor vsak PS2 doma.

Objavljeno

jah jst sam povem k sm vidu, ko je serviser jih pospraulu v garažo, pa je mogu obrnt za 90 st. in je nagnu se ven, da je blo zadno notranje kolo v zraku

Objavljeno

Dejte no fantje!!! Bo še kaka nesreča zaradi napačnih informacij tukaj!!! Probaj se pri hitrosti nad 50 km/h v malo večji ovinek nagnit na nasprotno stran, boš takoj letu na nos. ATV se vozi podobno kot motorne sani, torej VEDNO SE NAGNEMO V SMERI VOŽNJE!!!!!

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

OK, velik enga kreganja, ampak se nihce pa ni povedal kaj predlaga! :worship:

Jaz se tud zanimam za eno tako zivalco, pa se ne vem kaj je pomembno pri nakupu!

Zaenkrat gledam 250ccm sportne izvedbe kot je npr. tale: www.avto[pika]net/2004/motornakolesa/oglas.asp?ID=1514948#

Jih je pa na avto,net pa na bolhi cel kup, tako da bi rabil malo pomoci pri izbiri :mellow:

Lp, .:Z:.

Objavljeno (popravljeno)
OK, velik enga kreganja, ampak se nihce pa ni povedal kaj predlaga! :worship:

Jaz se tud zanimam za eno tako zivalco, pa se ne vem kaj je pomembno pri nakupu!

Zaenkrat gledam 250ccm sportne izvedbe kot je npr. tale: www.avto[pika]net/2004/motornakolesa/oglas.asp?ID=1514948#

Jih je pa na avto,net pa na bolhi cel kup, tako da bi rabil malo pomoci pri izbiri :mellow:

Lp, .:Z:.

Jst tud že nekaj cajta gledam te kitajčke in prebiram naše in tuje forume na to temo. Baje naj bi bil kar vredu Linhai vendar je to že kar višji cenovni razred.

Meni osebno je pa zelo všeč

Bashan 200 --->http://www.chinabashan-atv.com/en/Product/ProductDetail.aspx?ProductID=205

Pri nas so okoli 1400 eur (bolha,avtonet,salomon...)--->Hišni prodajalci. Je pa motorček z EU homologacijo. Z motorjem samim naj ne bilo težav, edine težave kar sem jih zapazil (nemški forum) so bile z modulom od digitalnega števca in ventilatorjem hladilnika. Hladilnik se da menjati z 120 ali 140mm ventilatorjem iz računalnika ki se ga da kupiti za par evrov. Modul od digitalnega števca se pa da popraviti sam doma saj naj bi se določeni elementi razlotali zaradi velikih vibracij na geštelu.

So pa tega možakarja oz firmo, ki prodaja zgoraj omenjeni quad na našem forumu popluvali na polno in pravijo da ni pošten.

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
OK, velik enga kreganja, ampak se nihce pa ni povedal kaj predlaga! :worship:

Jaz se tud zanimam za eno tako zivalco, pa se ne vem kaj je pomembno pri nakupu!

Zaenkrat gledam 250ccm sportne izvedbe kot je npr. tale: www.avto[pika]net/2004/motornakolesa/oglas.asp?ID=1514948#

Jih je pa na avto,net pa na bolhi cel kup, tako da bi rabil malo pomoci pri izbiri :mellow:

Lp, .:Z:.

Evo....jest predlagam tole mašinco..........še ženko lahko naložiš, in če je kej vešča v streljanju, lahko hitro kako srnico podreta....vržeš jo v zadaj priročno prikolico,...........doma pa na žar........ :naughty:

post-12239-1190625312_thumb.jpg

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

a se gre še ker od vas kalibrov stavit z mano kam se je treba nagnit pri atv-ju moraš se v smeri ovinka ker centifugalna sila dela svoje in te vleče ven iz ovinka če se pa nagneš kontra ovinku ali pa če si koga vido naredi pa to zaradi tega da zgleda frajer ko se pele po 2 ali 3 kolesih taksna so dejstva

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!