Skoči na vsebino

Kupujem motorček


mačka27

Priporočene objave

Pozdravljeni sončki :OK: !

Sem ravno spacala izpit, pa mam v namenu spomladi kupit enega mačka. Zanima pa me za katerega bi se odločili vi, če bi izbirali med Kawasakijevim ZZRjem, April.RS250 in H. Nsr-ko in zakaj :hmm: ?

papa pa lepo nedeljo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tvojem mestu bi js uzeu RS 250 .)

tudi jaz bi jo uzeu, sam je pa 2T in so stoški sigurno vsaj 1x večji kot pri ZZR, kot prvo RS 250 kur več kot 10l/100km + olje, potrebna je menjava batov itd., zzr kuri okrog 5-6l /100km in ne rabi olja ker je mašina 4T + ni potrebne menjave batov in po mnenju mnogih je zzr zelo dober za začetnike, cena rabljenega pa je približno ista če ne še malo manjša kot pri RS 250

svetujem zzr 250

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tvojem mestu bi js uzeu RS 250 .)

defenitivno rs 250 še to uno tastaro :evilgrin: :evilgrin: 52KW cvajt taksr power :evilgrin: :evilgrin:

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej če lahko voziš aprilio 250 potem maš verjetno izpit za neomejeno :? .. potem ti raje svetujem kakega 600 al 1000 kubičnega ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enako..

Glede na to, da imaš izpit za neomejeno sploh ne vem zakaj razmišljaš o tako majhni kubaturi, sploh pa o 2t strojih. Stroški vzdrževanja so neprimerno večji, generalka pride 5x prej kot pri 4t, poraba je večja, poleg bencina moreš kupovat še olje.. Skratka ni računice v nobenem primeru.

Sploh pa ne vem zakaj primerjaš zzr250 in aprilio rs250. Tale dva motorja sta kot noč in dan. Svetujem ti, da se najprej odločiš kakšen segment motocikla bi pravzaprav rada imela oz. kaj od motocikla pričakuješ. V kolikor te Aprilia250 mika zaradi svoje ss narave, si lahko ponajdeš mnogo ugodnejšo opcijo za tvojo denarnico kar se tiče stroškov vzdrževanja med segmentom 600ss motociklov. V kolikor ti je pa fajn zzr s svojo bolj umirjeno sport touring dušo, pa poglej 600ccm motocikle tega segmenta.

Pa tudi kar se tiče same vožnje, je s 600 velikooo bolj prijetna in udobna kot na raznih 125-250 mlinčkih brez pravega navora in pretirano navitimi mašinami.

Če te pa skrbi da bi bilo 600 za začetek preveč (kar ne verjamem glde na to da razmišljaš o aprilii 250), se pa dobi kar precej motociklov z možnostjo blokiranja na 25kw oz. serijsko blokiranih na 25kw. Tako lahko prvo leto furaš z blokado, si pridobiš izkušnje, potem pa blokado le odstraniš in dobiš čisto drug motocikel brez da ga zamenjaš :) Ker verjemi, rs250 mogoče še ne, ampak zzr250 ali nsr bi ti kmalu postala prešvoh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za začetek moto kariere definitivno svetujem 125-250 ccm motorček....zzr 250 je odlična izbira, za to, da se privadiš na vožnjo z motorjem....pa še neprimerno ceneje je kot 600 ccm motorju(sploh vzdrževanje), katere ti svetuje predhodnik...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzdrževanje je ceneje pri 125-250 4t, to ja. Pri 125-250 2t (omenjeni rs in nsr) pa zagotovo ne .)

Zzr je res ugoden za vzdrževanje, samo če nisi res umirjena voznica, to bo po 1 letu prešvoh.. Ni fora samo kakšni so pospeški in koliko gre, tu je zzr popolnoma konkurenčen za cestno vožnjo, hec je tudi v tem kako se pelješ pri potovalni hitrosti.. Npr. greš na neko dalšo turo, po eni odprti regionalki.. Potovalna hitrost cca 120km/h. Zzrja je npr potrebno že malce v obrate priganjat, medtem ko se npr na fazerju600 pelješ umirjeno pri 5000rpm.. Motor manj trpi, vožnja je prijetnejša, odzivnost večja pri prehitevanjih, klancih, ipd... Tu se ne da primerjat 250 s 600, ker je slednji neprimerno boljši..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej če lahko voziš aprilio 250 potem maš verjetno izpit za neomejeno :? .. potem ti raje svetujem kakega 600 al 1000 kubičnega ..

Oj! Res mam za neomejeno, sam mej mal strah razlike v močeh- rada bi namreč dočakala- odvozila vsaj do enega 35 leta, hi,hi. Drugač pa nimam lih 3 čiste, kateri motorčki 500-600 cc so ne preveč *živčni*, lahko obvladljivi,... za take - na novo pečene... Se pa zahvaljujem za namige.

Papa :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če te je strah moči, potem odmisli rs250, ampak nabavi zzr 250 kot je svetoval TC ali 600ccm z blokado na 25kw :)

No kakorkoli že, upam da si čimprej omisliš dvokolesnika, da se srečamo na cesti :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zzr je res ugoden za vzdrževanje, samo če nisi res umirjena voznica,

ja, ko začneš z moto kariero MORAŠ biti umirjen, ne gre za izbiro...torej je 250 ccm ZZR zelo primeren, saj ti dovoljuje/prisiljuje v zmerno/umirjeno vožnjo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preberi še enkrat kaj sem napisal.. Napisal sem da ji bo zzr po eni sezoni verjetno ratal prešvoh.. Če bo le kolikor toliko solidna sezona kar se tiče s prevoženimi km. Normalno, da mora biti vsak začetnik umirjen voznik. Hotel sem le povedat, da sčasoma vsak pridobi toliko izkušenj, da mu zzr250 rata pršibek, razen če ni po naravi pač umirjen voznik in mu je tistih 250ccm tudi vnaprej dovolj.. Ampak takih je zelo malo. Zato pa sem svetoval 600ccm s 25kw, da se privadiš in dobiš izkušnje, nato pa samo blokade ven in imaš dovolj zmogljiv motor za potrebe povprečnega motorista, brez da bi moral prodajat stari motor in kupovat močnejšega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rs-ka 250 je v prometni 25kw? (a-2) kot drugi 250?

:grrr :grrr Nikoli :grrr

Oj! Res mam za neomejeno, sam mej mal strah razlike v močeh- rada bi namreč dočakala- odvozila vsaj do enega 35 leta, hi,hi. Drugač pa nimam lih 3 čiste, kateri motorčki 500-600 cc so ne preveč *živčni*, lahko obvladljivi,... za take - na novo pečene... Se pa zahvaljujem za namige.

Papa :OK:

RS250 je šele "živčn" motor :grim :grim :devil: k vleče kt prasica :devil: :evilgrin:

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grrr :grrr Nikoli :grrr

RS250 je šele "živčn" motor :grim :grim :devil: k vleče kt prasica :devil: :evilgrin:

Pa kaj da pol nardim- za prvi motorcek??? :cry: Sej vem da je blo o tem ze ful napisanega :blush: , kot tudi, da mi odgovor ne morte na pladnju prnest. Meni se gre za enkrat bolj za uzivancijo, cimboljdalec od avtoceste, z maso ovinkov,...., skratka sama uživancija. A pol raj začnem gledat po 600 ccm? Pa mogoc za zacetek z zaporo ali brez? Kaj menite?

p.s.

ne se zgrazat, sam izpit sem delala z 250ccm virago (saj v avtosoli ni blo za mojo velikost nic kaj izbire,... smrk, smrk)

Se mi pa, normalno da, mudi cimprej en dobr motorcek ubost, pa imuri.....

Lp vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz osebno ti priporočam 600ccm, ker je vožnja res čist druga kot na majhni kubikaži, ki jo moraš priganjat.. Pa tudi če se pelješ polahko, je fajn, da ni treba stalno menjat prestav, zato da se motor sploh kam premakne. Pa kot sem že prej rekel, če greš na neko daljšo turo, kjer je možna malce višja potovalna hitrost, se je dosti lepše in udobnejše peljat z motorjem, ki ga ni treba stalno držat na vrtljajih, da se pelješ 120km/h..

Kar se tiče blokade, pa sama najbolj veš kako si lahko zaupaš. Če imaš toliko razčiščeno sama pri sebi, da se ne boš prepustila premamit hitrosti, potem lahko kupiš 1000ccm pa bo vse ok, tudi če si začetnica. Če pa misliš, da se zna zgodit, da te adrenalin in hitra vožnja premamita, potem je pa vsekakor bolje vzeti motor, ki je blokiran na 25kw, dokler si ne pridobiš izkušenj.

Pa še nekaj predlogov:

500ccm:

Če iščeš cenovno res ugodno varianto potem se izri za kakšnim Kawasaki ER5. Dobiš ga že za pol miljona, vzdrževanje je opceni, dobi se v 25kw ali odprti verziji in nasploh je super motor za začetek v vseh pogledih.

Podobna zadeva, tako glede cene, stroškov vzdrževanja, izgleda in uporabnosti je tudi Suzuki GS500. Prav tako na voljo v 25kw in open verziji. Dobiš ga tudi v športni izvedbi.

600ccm:

Tu imaš pa na voljo malo morje motociklov.

- Kawasaki ER6, super motor, dobi se tudi v 25kw

- Yamaha Fazer 600

- Suzuki SV 650

- Suzuki Bandit 600

- Honda CBF 600

- Honda Hornet 600

- Hyosung Comet 650

- .....

- ....

- ...

- lahko naštevam do jutri :) Preberi malo forum o vseh motociklih piše zelo veliko :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz osebno ti priporočam 600ccm, ker je vožnja res čist druga kot na majhni kubikaži, ki jo moraš priganjat.. Pa tudi če se pelješ polahko, je fajn, da ni treba stalno menjat prestav, zato da se motor sploh kam premakne. Pa kot sem že prej rekel, če greš na neko daljšo turo, kjer je možna malce višja potovalna hitrost, se je dosti lepše in udobnejše peljat z motorjem, ki ga ni treba stalno držat na vrtljajih, da se pelješ 120km/h..

Kar se tiče blokade, pa sama najbolj veš kako si lahko zaupaš. Če imaš toliko razčiščeno sama pri sebi, da se ne boš prepustila premamit hitrosti, potem lahko kupiš 1000ccm pa bo vse ok, tudi če si začetnica. Če pa misliš, da se zna zgodit, da te adrenalin in hitra vožnja premamita, potem je pa vsekakor bolje vzeti motor, ki je blokiran na 25kw, dokler si ne pridobiš izkušenj.

Pa še nekaj predlogov:

500ccm:

Če iščeš cenovno res ugodno varianto potem se izri za kakšnim Kawasaki ER5. Dobiš ga že za pol miljona, vzdrževanje je opceni, dobi se v 25kw ali odprti verziji in nasploh je super motor za začetek v vseh pogledih.

Podobna zadeva, tako glede cene, stroškov vzdrževanja, izgleda in uporabnosti je tudi Suzuki GS500. Prav tako na voljo v 25kw in open verziji. Dobiš ga tudi v športni izvedbi.

600ccm:

Tu imaš pa na voljo malo morje motociklov.

- Kawasaki ER6, super motor, dobi se tudi v 25kw

- Yamaha Fazer 600

- Suzuki SV 650

- Suzuki Bandit 600

- Honda CBF 600

- Honda Hornet 600

- Hyosung Comet 650

- .....

- ....

- ...

- lahko naštevam do jutri :) Preberi malo forum o vseh motociklih piše zelo veliko :)

Miljon krathvala!!! Se bom takoj spravila pregledovat oglase IN UPAM, DA SE KMALU VIDIMO NA CESTI. Zakon. Res hvala VSEM. :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napisal sem, da ji bo zzr po eni sezoni verjetno ratal prešvoh

ne gre samo za ratat prešvoh, vprašaj se koliko motoristov ima svoj prvi motor več časa kot 1-2 sezoni...ko začneš z moto sezono, ne veš kaj želiš in kak motor bi rabil....torej boš verjetno po izkušnjah prve sezone prešaltal na kaj drugega...zatorej je cenejši motor bolj racionalna poteza, kot dražja 600 ccm različica....

..... da mu zzr250 rata pršibek

ah, saj veš kako je...enkrat ti vsak motor rata prešvoh...to je praksa... .) nič novega ti rata zz250, pa potem zzr 600, nato zzr 1200 itd.

brez da bi moral prodajat stari motor in kupovat močnejšega.

kot pravim, ceneje greš skozi s prodajo zzr250 kot katerikolim 600 ccm motociklom...

er-5 je tudi dobra izbira za začetnika... :OK:

- Suzuki SV 650

- Hyosung Comet 650

sv zelo specifičen motor, po mojem neprimeren za motorista brez izkušenj oz. jasne predstave o motociklih...

comet 650, po tvojih besedah v drugi temi, ni vreden nakupa oz. preveč kvarljiv za začenika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah kupi si ninđo 636 pa ti bo 1 sezono kul, pol jo boš pa men prodala, :) (vzem črno letnik 03 :yes: :wub: )

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah kupi si ninđo 636 pa ti bo 1 sezono kul, pol jo boš pa men prodala, :) (vzem črno letnik 03 :yes: :wub: )

:grim :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!