Poncho Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Pozdrav Ker si nameravam kupiti trial motor me zanima kar nekaj stvari. Zanima me predvsem stil vožnje, položaj voznika, oprema,... (zaželjene informacije iz prve roke). Lep pozdrav
sesir Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Ja ne vem kaj te zanima.Jz sem imel BETA dobro leto.Opremo sem mel od kros.Kar se drže pa,vožnje tiče si moraš obvezno pogledat DVD.Ne vem kje ga imam,da bi ti lahko povedal naslov,če te zanima se lahko tudi mal potrudim in ga najdem.Lahko greš tud v Avstrijo,kjer te en dan učijo vožnje.Naši pa se večino hodijo vozit na Hrvaško! V Slovenj Gradcu jih ima več ljudi. Sam motor večino časa voziš od 3prestave navzgor,tud spelješ v 3.Prvih 5 brzin je dost kratkih.6 pa je daljša. Je pa to popolnoma drugačen stil vožnje kot kros.Tud je veliko moči a le kratek čas.Recimo na zadnjo se ne dvigneš tako,da daš malo gasa,da dobiš obrate in potem ampak kr takoj,ker če daš prvo malo gasa je potem že konec brzine. Svetujem ti,da ga prvo sprobaš ker jz osebno se nikoli nisem neki znašel na njem za neke prave trike.Jih pa dost poznam,ki to obvladajo do neke mere.Mi je bil pa super za fijakanje po gozdu,ker res ni ne hriba ne luknje kam oz. od kod ne bi prišel.Po zadnji je tud šala.Čista igrača za katero pa je potrebno kar nekaj kondicije! Na motorju se ves čas stoji,kar verjetno že veš. Če imaš namen kupit novega vem za ceneje! SHERCO firme. Pri nakupu moraš pazit,da boš kupil pravo kubikažo glede na svoje kilograme!
Poncho Objavljeno Januar 13, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 Hvala za odgovor. Če se ti da mi lahko pošleš naslov DVD ja. Motor bi pa mel tko mal za po gozdu vozt nč temu podobnega kar se tiče skokov pa ostalih stvari. Mel sem enduro motor ampak bi tut tega sprobov ker so rekl da je zlo dobr za ravnotežje pa ostale zadeve k pašejo k motocrosu. Za kok časa pa zdrži en tank ker majo sam nekje 3 litre prostornine. Lp
kasti Objavljeno Januar 13, 2009 Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 Pozdravljen! Trial je fajn zadeva! Praktično čisto vse je poligon/proga (vsaka hosta, luknja, stopnice...) Po dveh urah približno zahtevnega terena si kot bi ravnokar prišel izpod tuša - vsaj jaz sem :whistle: . Miran Stanovnik mi je ob pogovoru dejal; da ko bo imel sina (če ga bo) bo prvi motor, ki mu ga bo kupil prav trial, ker da se na njem velikooooo naučiš o tehnikah vožnje. Imam neko francosko Trial šolo v Divx formatu. Če hočeš ti jo lahko pošljem. Čeprav govorijo francosko, je v počasnem posnetku vse lepo prikazano. Prodajam pa Monteso Cota 4RT (4 takt!). letnik 2005 - super ohranjena (na sliki)! Več info. na PM.
Poncho Objavljeno Januar 13, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 živ. Kakšne so pa kej omejitve višine jez mam slabih 190 cm. Ampak bi mel to zadevco mal za okol hiše, kako pa je kej z rezervnimi deli in vzdrževanjem? Lp
kasti Objavljeno Januar 13, 2009 Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 živ. Kakšne so pa kej omejitve višine jez mam slabih 190 cm. Ampak bi mel to zadevco mal za okol hiše, kako pa je kej z rezervnimi deli in vzdrževanjem? Lp Večji ko si, prej te kakšna veja po glavi užge... hec! Ni neke posebne omejitve. Montesa je edini proizvajalec za katerega najdeš VSE rezervne dele v SLO. Uvoznik in serviser je namreč AS Domžale: Honda je kupila Monteso (4RT ima vgrajen Hondin agregat). Kot zanimivost: omenjeni agregat ima EFI in to brez akumolatorja! Agregat preko nožnega zaganjača proizvede zadosti elektrike, da vse skupaj požene (bencin pumpo, elektroniko)! Za ostale proizvajalce pa se moraš znajti sam; za Beto recimo skoraj celotni štrom delajo v Hidriji AET iz Tolmina, ostalo???
Poncho Objavljeno Januar 13, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 Večji ko si, prej te kakšna veja po glavi užge... hec! Ni neke posebne omejitve.Montesa je edini proizvajalec za katerega najdeš VSE rezervne dele v SLO. Uvoznik in serviser je namreč AS Domžale: Honda je kupila Monteso (4RT ima vgrajen Hondin agregat). Kot zanimivost: omenjeni agregat ima EFI in to brez akumolatorja! Agregat preko nožnega zaganjača proizvede zadosti elektrike, da vse skupaj požene (bencin pumpo, elektroniko)! Za ostale proizvajalce pa se moraš znajti sam; za Beto recimo skoraj celotni štrom delajo v Hidriji AET iz Tolmina, ostalo??? Ta tapru stavk je dobr. Kukr vidm se zelo spoznaš na te motorje, a mi lahko poveš na kaj nej merkam (morm bit bol pozoren) ko kupujem rabljen motor (amotizerji, feltne,...)? Lp
sesir Objavljeno Januar 13, 2009 Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 (popravljeno) Ta tapru stavk je dobr.Kukr vidm se zelo spoznaš na te motorje, a mi lahko poveš na kaj nej merkam (morm bit bol pozoren) ko kupujem rabljen motor (amotizerji, feltne,...)? Lp Amortizerji-v bistvu so tako samo semeringi,felgne-se pač mal zvijejo,se tud sam zrihtajo,lagerji,zračnost v zadnjih vilicah,sklopke začnejo velikokrat drset,menjalnik,pa začne ven metat v določeni brzini.Vse to pa se pojavi pri res več let teranih motorjih in grdo delano z njimi. Pije ti pa toliko,da ne vem,če se greš za cel dan vozit po hribih.Pač vzameš zraven 2l.Jz sem mel kr v motulu od olja. Glede rezervnih delov: Za monteso je honda kot ti je on napisal- Beta,gas gas pa maš vse dele v Trstu ali pa preko neta iz nemčije. Če vzameš scherco,katerega bi ti svetoval jaz,pa gre dele dobit tudi v Slo,jih pač naročiš,kot tudi v Hondi.Te ima par prijateljev in nimajo nobenih problemov,kar pa ti za gas gas ne morem rečt! Če boš vozil samo trial si kupi škornje za trial,se malenkost razlikujejo. Višina ni tolk pomembna kok je kubikaža glede na tvoje kg! Popravljeno Januar 13, 2009. Popravil sesir
kasti Objavljeno Januar 13, 2009 Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 Ta tapru stavk je dobr.Kukr vidm se zelo spoznaš na te motorje, a mi lahko poveš na kaj nej merkam (morm bit bol pozoren) ko kupujem rabljen motor (amotizerji, feltne,...)? Lp Pri trialu "trpi" predvsem amortizacija, preveriti je potrebno, če so amortizerji/vilice suhi ali na kakšnem semeringu kaj spušča. Koliko je bil motor vožen, se lepo vidi na zadnji nihajki - je precej zdrgnjen aluminij - od škornjev namreč. Preveriti je tudi potrebno morebitno nastalo "zračnost" pri vpetju prednjih vilic in zadnje nihajke. Ostalo pa kot pri ostalih motorjih: delovanje agregata (tudi ta naj ne bo masten), zavore...
kasti Objavljeno Januar 13, 2009 Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 Aja.. še moj predlog: Beta ali Montesa (nikakor pa GasGas). :naughty: Tudi Sherco in Scorpa sta cool (Scorpa: Yamaha agregat)
kasti Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 Kaj vse spada k učenju trial tehnike, si lahko ogledate :whistle:
kasti Objavljeno Februar 5, 2009 Opozori Objavljeno Februar 5, 2009 Miran Stanovnik na treningu z njegovo
motolover Objavljeno Februar 6, 2009 Opozori Objavljeno Februar 6, 2009 Jaz imam Monteso že kar nekaj let. Najprej sem imel dvotaktno, ki je vedno delala popolnoma brez težav, potem sem nabavil štiritaktno, pri kateri imam le eno pripombo. Ko jo (če jo) zazaugaš, je svečka zanič. Vedno moraš imeti pri sebi rezervno. Motorji so za vzdrževanje zelo poceni, gume se kaj dosti ne uničujejo, poraba je cca 1l/h in to je to. Drugo sicer zelo redko uporabljam, ker je vmes nastala družina in ni časa, pa tudi kolesarjenje vzame svoj časovni davek. Jo kar imam in čakam na čase, ko bom imel več časa za motorje. Imam nekaj DVDjev in video kaset o tehniki vožnje, lahko se zmeniva, da ti jih zapečem. Težava pri trialu je, da zdaj obstajajo zakoni in te v gozdu vsak nadira če ga srečaš. Včasih je bilo to bolj prosto in ni bilo težav, tudi če smo šli na potep trije.
motolover Objavljeno Februar 6, 2009 Opozori Objavljeno Februar 6, 2009 Še povezava na staro temo izpred nekaj let. Trial
sesir Objavljeno Februar 6, 2009 Opozori Objavljeno Februar 6, 2009 Težava pri trialu je, da zdaj obstajajo zakoni in te v gozdu vsak nadira če ga srečaš. Včasih je bilo to bolj prosto in ni bilo težav, tudi če smo šli na potep trije. :grrr nas so že leta nazaj padili,zmerjali,napadali,lovili,prijavljali.... ulovili :grrr
motolover Objavljeno Februar 6, 2009 Opozori Objavljeno Februar 6, 2009 S trialom se da lepo počasi in potihem izogniti. Ni tako hrupen kot kros in tudi škode ne dela na terenu. Sam sem se veliko vozil po Nanosu, Vremščici, Rašici, Kureščku in ni bilo nikoli težav. Zdaj sem parkrat šel na vožnjo in vsi so opogumljeni z zakonodajo in mislijo, da lahko vpijejo nate. Tako me je kar malo minilo, ker se mi ne da kregati z ljudmi. Če bi bil kje kdo, ki bi imel 500m2 zemlje in naredili malo progo, bi bilo čisto nekaj drugega. Za trial v bistvu ne potrebuješ veliko. Malo hlodov, par kuclov in lahko celo popolne drajsaš (seveda, če zdržiš).
sesir Objavljeno Februar 6, 2009 Opozori Objavljeno Februar 6, 2009 Ja to verjetno res.Jz sem imel triala predlani in moram rečt,da razen enega kmeta,ki ga je motilo,da sem se peljal,čez travnik ni bilo problemov.Pred leti so pa to res bli kros ali enduro. Mislim,da je v SG narejena prav proga.Vem,da so se lotili.Zdaj pa nisem kaj spraševal
sesir Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 (popravljeno) Zgleda,da so modelatorji zbrisali,čeprav popolnoma nelogično saj govorimo o trial motorjih!Lahko pa odpremo novo temo dirka LABIN. Kot sem že napisal je Miran Stanovnik že odstopil,prijatelj amater pa je zasedel 4mesto. Tudi letos je bila ta dirka! Miran je vozil samo v soboto,v nedeljo je imel kao obveznosti(v nedeljo se vozi na hard)in dosegel 7 ali 8mesto.No vsaj do cilja je prišu! In :yea1: prijatelj je z štartno številko 132 zasedel 1mesto :yea1: :hooray: :hooray: :hooray: :hooray: :hooray: Drugo mesto je zasedel drug prijatelj! V hard enduri pa je zmagal tudi kolega!In postavil prvi čas proge!Prijatelj z trialom,ki je zmagal pa drugi absolutni čas! Kar lepo je za seboj pustil 15kratnega prvaka Avstrije! :worship: :worship: :worship: :hooray: :hooray: Pa naj še kdo reče,da Slovenci nismo sposoben narod! :hooray: :hooray: :hooray: :hooray: :hooray: :hooray: :hooray: :hooray: :hooray: Popravljeno Marec 11, 2009. Popravil sesir
Irencko Objavljeno Marec 12, 2009 Opozori Objavljeno Marec 12, 2009 uuuu sm si ogledala tekmo u nedeljo... proga j bla pa :OK: vsaj po opisu tekmovalcev in številu prišlih na cilj :worship: vreme pa tut zakon, in prou tko furca do tja in nazaj :whistle:
Ice Objavljeno Marec 12, 2009 Opozori Objavljeno Marec 12, 2009 Zgleda,da so modelatorji zbrisali,čeprav popolnoma nelogično saj govorimo o trial motorjih! seveda. stanovnik in tvoji prijatelji, znanci in kolegi so trial motorji. :glare:
samek Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Aja.. še moj predlog: Beta ali Montesa (nikakor pa GasGas). :naughty: Tudi Sherco in Scorpa sta cool (Scorpa: Yamaha agregat) Zakaj ne GasGas? A se bolj kvarijo al kaj?
sesir Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Zakaj ne GasGas? A se bolj kvarijo al kaj? :yes: :yes: :grim :grim @Ice Glede na to,da za tem ni nekega velikega zanimanja.In,da se te dirke vozijo z trial motorje se mi pač zdi,da to paše v temo trial motorji!Sploh,da tudi tisti,ki so mnenja,da je to nekaj "neuporabnega" vidijo,da lahko z triali premagaš tudi endure in crose!
Lunč Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 .........da lahko z triali premagaš tudi endure in crose! :baa: :baa: .....ne primerjaj trial z enduro...kajti trial(70kg+)...enduro(120kg+) pa še to...v nedeljo je bila res hard dirka.Če si mogoče bil pri 5 kontrolni točki bi mogoče drugače napisal(in ne mešal jabolk z hruškam), ker Omar(enduro) je prevozil dirko v 1 uri 58 min,Severin(trial) pa 2 uri 2 min,tako da se tvoja trditev malce razlikuje od dejstev.Poleg tega je bila proga bolj pisana za trial motorje.
sesir Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 (in ne mešal jabolk z hruškam), ker Omar(enduro) je prevozil dirko v 1 uri 58 min,Severin(trial) pa 2 uri 2 min,Poleg tega je bila proga bolj pisana za trial motorje. "začetnik" proti "veteranu" sploh pa je imel trial drugi skupni čas tako,da... Tud Omar ima trial in se je odločil za... In kje je bil 15kratni prvak,če je blo trialom pisano?
kasti Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 Zakaj ne GasGas? A se bolj kvarijo al kaj? GasGasi so zelo vozni (če ne celo najbolj!) in nekoliko lažji od konkurence. Zaradi slednjega so mogoče malce poddimenzionirani in hitro se pojavi okvara. No, to so samo moje izkušnje.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se