Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


klimbra

Priporočene objave

V poplavi topicov PMAGAJTE MI IZBRATI,KAJ NAJ KUPIM,KATERI JE PRAVI.............in podobno stranje........MI PUŠČA VENTILČEK!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

Kako smo kupovali.....izbirali pravi motorciklin?????????

Jaz približno takole:

Imel toliko in toliko denarja!

Ta pa ta mi je bil všeč!

A se izide kombinacija obeh konstant??????? Jesssssssssssss !!!!!!!!!!! Nabavi!!!!!!!!!!!

Vse ostalo je en navaden mešanec med bulterjerjem in šicujem!!!!!!!

Mene so mati učili,da se najprej stegneš tok kokr si velk,če s tem dosežeš tisto kar ti je ušeč,pa še toliko bolje.Potem se pa počasi prilagajaš........prvi itaq nikol ni tist kar hočeš,ampak sklop kompromisov,ki jih narediš zavestno.Drugi ti pove,kaj sploh hočeš od motorja,tako,da s tretjim prideš vsaj v segment motorja,ki ti bo dajal to,kar si želiš.Šele kasneje in po velikem šetvilu prevoženih km boš pristal tam,kamor hočeš.Res je,da izkušnje drugih veliko povedo......ampaq tukaj je spet tista....VSAK BERAČ SVOJO MALHO HVALI.

Toraj :

ICE-jev IŠČI je popolnoma na mestu.

O velikem številu mopedov smo na teh straneh napisali že tolik,da glava boli. :x

Naj se novopečeni motoristi,dobr tut stari,ne slepijo s tem,da bodo preko take teme izbrali najbolšega,idealnega,najmočnejšega.....itd.VEDNO BOMO KUPILI TISTEGA,KI NAM JE NAJBOLJVŠEČ,CENOVNO PRIMEREN ........ :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

KAPIŠ???????????????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vecina (ce ne vsi) pozabijo na en faktor......... znanje oz. obvladanje tehnike voznje........ in potem so primeri "19-letnik se razkolje z CFRXKBRZ miljavznt". :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi sam se že odprl podobno temo, zato ne bo najbolj spodobno, da bi se delal pametnega, ampak vseeno..

01.) definiraj sebe (al si hitrostni al si potovalni al si kruzer al si...=> bistvena odločitev)

02.) definiraj motor

03.) definiraj številke na tekočem računu

04.) definiraj finančni plan za manjko (upoštevaj mesečne prilive, delo na črno, neprodane lastniške certifikate, staro mamo, na drugi strani pa še dodatne stroške, kot so oprema, zavarovanje, registracija, bentzin, ...)

05.) definiraj druge lastnike (na motosvetu je za to rubrika Seznam članov) in jih ne sprašuj, kaj je uredu (vsak svojga teleta hvali), ampak ga sprašuj, kaj gre pri kišti lahko narobe

06.) in nenazadnje: vprašanja tega tipa so bedasta... ni človeka na tem svetu, ki bi ti na to vprašanje odgovoril objektivno.. odgovori, ki se začnejo na:Slišal sem..., so ponavadi plod faušije in ne lastnih izkušenj.. in še bistveno: tehnikalije niso vse, poslušaj tudi klamfarco v prsnem košu..

07.) kupi, registriraj in VARNO VOZI...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo Klimbra! Končno en pameten topic! Predlagam da je sticky ali pa kar vse kar je mogoče da ga bo vsaj kdo kdaj najprej opazil ne pa samo novaa tema CBR600F ki je bila odprta že nx! Če se fazanu ne ljubi iskati se tudi diplomantom ne ljubi vsak teden eno in isto pisat! :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem kupoval motor sem razmislil:

-kje se bom vozil

-kako

-kolk dnara lahko tja vrzem

-kaj mi je vsec

Pol pa prvi ogled:

-thundercat

Drugi ogled:

-thundercat, pri tem trgovcu pa Horneta videl in ga kupil :D :D

Rezultat:

-dva meseca sem se smejal okoli glave :D :D :D

lp DTW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri je pravi naslov?

Kako sem kupoval PRVI motor?

ali

Kako sem kupoval PRAVI motor?

Predno sem zapisal svoj prispevek, sem imel občutek, da gre za prvi motor, sedaj pa vidim, da piše pravi.

Nič hudega, na srečo imam poleg Gilerce tudi pravi motor.

Kupil sem ga pa na podoben način.

Denar, pa malo razmisleka o servisih in rezervnih delih, pa kaj mi je všeč in podobno. Izkušnje iz Gilerce so tudi prišle prav, predvsem tista s prepihanimi koleni in sem se namesto za golega 1150R raje odločil za oklepnega 1150RT. Kardan je bil pa že vseskozi pogoj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Bodoči motoristi se morate zavedati, da nakup motorja ni edini strošek. Preden se odločite za motor upoštevajte sledeče:

1. Najprej vsa oprema (od 1000 EUR navzgor)

2. registracija in zavarovanje (600 ccm – 450 EUR)

3. letno se prevozi cca 10k km kar je 6l/100km x 100= 600l goriva (450 EUR)

4. gume na cestnem motorju od cca 2k km do 10k km/komplet; (300 EUR)

5. potrošni material: motorno olje 4l/8k km (60 EUR); pogonska veriga /25k km (150 EUR); zavorne ploščice cca 20k km (80 EUR)

6. Delo serviserja cca 200 EUR

7. Čas za šport

In tako sezono za sezono, dokler te enkrat ne mine. V treh sezonah ponavadi našteti stroški presežejo nakupno ceno motorja (kolikor si zanj dal).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

... v glavnem... jest naceloma nisem proti nakupu precej mocnega motorja - ga pac ne teram prevec - itak se pocasi navadis. Sam mocno kontrolo desnice moras prakticirat... Jest nisem bil na zacetku sploh za Hondo... Moj prvi cilj je bil speed triple, sam mi je denarja zmanjkal. Vedel sem, da se ne bom vec s coperjem vozil iz mnogih razlogov in vedel sem da se bom zacel kisat ce se sploh ne bom vozil... Mislil sem da bi si skoraj zagotovo lahko privoscil SV650, samo me je mal skrbel, kako bo z mocjo, ce bova dva gor in pol sem se skoraj odlocil za bandita 1200, ker je financno ugoden in testi so bili kar pohvalni. Motilo me je samo to, da ga sploh ne testirajo z ostalimi naked-bajki -> ce gledas teste, pol so nekak Speed Triple, Buell Lightning, Kawasaki ZRX1200R, Monster S4, Fazer 1000 in Hornet 900 tisti, ki jih primerjajo med seboj. (v novejsih testih se SV1000, Tuono in Z1000). To mi je blo mal sumljivo. Ce beres primerjalne teste, vidis, da Horneta sicer konsistentno ostaja na ozadju - predvsem na racun majhnega "huliganskega faktorja" - je prevec uporabniku prijazna in odpustljiva, da bi bila vsec divjim moto reporterjem <_<. Ampak, pismo, vsaj dajo jo v isti razred kot ostale, bandita pa se to ne. Pol sem se mal cital teste in Horneta je precej pohvaljena. Na koncu sem gledal takole:

Horneta mi je lepsa kot bandit. => + Hornet

Oba motorja nimata nastavljivih amortizerjev (sprednje vilice ohlins za oba 4000$ :blink:, zadnji ohlins za Horneto 160.000SIT :huh:) => - Hornet IN - Bandit

Horneta je priblizno 25kg lazja (in sploh najlazja v svojem razredu)=> + Hornet

Bandit je 200.000SIT cenejsi => + Bandit

Banditu ocitajo veliko porabo => + Hornet

Bandit ima vec konjev => + Bandit

Hornet ima skoraj isti navor kot Bandit, ampak je Bandit precej tezji => + Hornet

Oba okvirja nista tako toga kot pri supersportnikih, ampak je Hornetin malo bolj tog => + Hornet

Banditu ocitajo neizrazite bremze (ki jih lahko popravis z pleteno cevjo in drugim oljem), Horneti ocitajo, da niso cist iste kot na CBR954 (so pa iste kot cbr900 iz leta 1998 - ravno tako kot agregat) => NEODLOCENO

Agregat je pri Horneti vzet iz CBR900 ('98) in detunan (130KM -> 109KM)- vseeno pa uporablja enega najboljsih FI sistemov sploh - precej bolj linearna krivulja navora kot pri banditu => + Hornet

Bojda (nisem ziher) ima bandit kazalcek bencina in uro - cesar obojega Hornet nima => + Bandit

Hornet ima HISS (honda ignition security system) - zaenkrat je motor neukradljiv - mislim lahko ga ukradejo ampak morajo cel einspric zamenjat, ce se hocjo vozit. => + Hornet

Suzuki ima dalec najdrazje rezervne dele (vir Elisa) => + Hornet

Banditu ocitajo da ima zelo cheap barvo, ki hitro odstopi in se spraska => + Hornet

FINAL SCORE:

Hornet +++++++++

Bandit +++

Tkole. Povsem neznanstveno. Razlika je se vedno 200.000 SIT.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ne vem, če tole ravno spada v to temo, ampak danes sem se zbudil nekoliko nostalgično razpoložen (kot da se kdaj ne! ;) ). Torej:

Prvega motorja v mojem življenju nisem izbral sam, pač pa moj stric. Bilo je v 50. letih preteklega stoletja, moped je slišal na ime Matchless in videti je bil približno takle:

m350_1951.jpg

Upam, da se bo slikca prpopala, ker je lepa. Doma hranim celo zgodovinske fotke PEPEta na Matchlessu, ne hranim pa skenerja, da bi jih priložil :(

Potem je nastopilo dolgih 40 let zatišja.

Končno pa...traraaa :D ...izpit za moped -> 2 m visoka skladovnica prospektov -> obiski sejmov -> obisk pri prodajalcu, ki mi je šepnil na uho bagatelno ceno moje Suzike -> takojšnje odštevanje are -> odhod domov z blagim govejim nasmeškom na obrazu :rolleyes:

Bilo je konec decembra in pisalo se je leto 2000. Še vedno se imava rada :wub: :wub:

Ja, če ne paše v tole temo, mirno zradirajte. Meni je vseeno. Vse skupaj je shranjeno na varni rezervni lokaciji, namreč v moji glavi. Prostora je itaq dovolj... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

GLEDE NAKUPA PRVEGA MOTORJA - NASVET ZA ZACETNIKE:

So you want a sportbike huh? Before you go asking what bike is right for you, you should ask yourself a few questions first. Questions like,'Why?'. Why do you want a sportbike? Because they are powerful? Because every single one of them out there on the market is beautiful as hell? Because all your buddies are getting them? If you have no or limited motorcycle experience and are considering a sportbike, consider a few other things first. First of all, it is my opinion that any modern 600cc sportbike is NOT an entry level vehicle. I base my opinion on everything I have read about them for the past 15 years. A few years ago a motojournalist took a stock Honda CBR600, used RTV silicone and a piece of plexiglass to make a bellypan, and raced it the Daytona 200. We are talking about a stock motorcycle in what is arguably the most prestiguous race in the United States. He placed 26th. Not the best finish in the race,but certainly not last place. Yes there was 25 riders ahead of him, but there was also a good number of riders BEHIND him, and keep in mind his was a completly stock motorcycles against fully preped race bikes. That should show you the performance potential of 'just' a 600cc sportbike.

You can look at almost any manufacturer specific forum on the website and read about someone who has just recently downed their bike. Thankfully the vast majority of them are about how they walked away. A few however are done posthumously. When someone comes in asks about wanting to get a bike, a first bike, and talks about all the different makes and models of the latest sportbikes, the overwhelming response in always the same. Don't get a modern 600cc sportbike for you first bike. We are not telling you not to get what you want. We are not trying to be your parents. We are not trying to tell you how to live you life. We are simply giving advice. Advice that some of us have learned the hard way, some of us have unfortunatly learned it through the loss of people we care about.

The majority of men and women that frequent this website like to see new riders. It means that the sport we love is growing. But sportbike riding is still just that, a sport. And like all other sports there is a certain level of skills and knowledge that need to be attained before a person can truely enjoy the sport and themselves while doing it. If you have never surfed before, you wouldn't dream of going out and buying a surfboard and paddling out into the 50ft waves of a storm in Hawaii would you? If you have never been on a skateboard you go and buy one at the local skate shop and head over to the skate park and drop in on the 12ft halfpipe with 2 feet of vert? The same can be said about inline skates, mountainbikes, even running shoes and so many other pieces of sports equipment. Just because the equipment is readily available does not mean that you are ready to use it.

There is basicaly one main reason for the majority of us to tell you start with an older, smaller bike. We all love our sport. For me,it has been a lifelong passion. We all want to see our sport grow. The key word is grow. Start small, lay a good foundation and grow. So what if you spend a year or so on a bike that isn't as flashy or shiny as that brand new sportbike in the window. This isn't about what you ride, it's about the RIDE. It's about being around in this sport long enough to get skills required to handle that sportbike. I am fully aware that this website is called esportbike.com, but you want to know something? I don't beleive that there is a single member of this community that will tell you to get out if you say your new and just got an LTD 440 or Honda Rebel 450 or any 250cc streetbike that has ever been manufactured.

Take a good look around these forums, there are a lot of very good people here. I could not begin to figure out how many hundreds of years of accumulated knowledge, skills, experience, and yes even humor that there is here. Please, I implore you, use the wealth of information and advice that is available to you here. We all want you to help us in making our sport grow stronger.

Thanks for listening.

Vir: SportbikeS.com

Popravljeno . Popravil Speedo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GLEDE NAKUPA PRVEGA MOTORJA - NASVET ZA ZACETNIKE:

....There is basicaly one main reason for the majority of us to tell you start with an older, smaller bike. We all love our sport. For me,it has been a lifelong passion. We all want to see our sport grow. The key word is grow. Start small, lay a good foundation and grow. So what if you spend a year or so on a bike that isn't as flashy or shiny as that brand new sportbike in the window. This isn't about what you ride, it's about the RIDE. It's about being around in this sport long enough to get skills required to handle that sportbike. I am fully aware that this website is called esportbike.com, but you want to know something? I don't beleive that there is a single member of this community that will tell you to get out if you say your new and just got an LTD 440 or Honda Rebel 450 or any 250cc streetbike that has ever been manufactured.

...Vir: SportbikeS.com

To je sicer vse lepo in prav, ampak men je se kar dost teh modrovanj... jada jada... kupi pravega... jada jada... nepremocnega... nepresvoh... jada jada... nepresportnega... ne neokretnega.... pamet v desnico... jada jada... ampak deli kr hoces... jada jada...

Ne vem, po mojem je ta tema namenjena izkljucno subjektivnemu mnenju, a ne, Klimbra (ki ti nic ne zamerim, ker mi zameris, da nisem kupil tripla :P)?

Napis rajs, zakaj si ti kupu kar si kupu. To bo marginalno bolj zanimivo branje.

Popravljeno . Popravil Dave
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nasveti kot je zgoraj navedeno so zato, da potem cez pol leta ljudje ne jamrajo da so kupili napačen, prevelik, preštorast, premali, prešvoh (premočen nikoli :D)..blah blah motocikel.

nekomu ki nima pojma o pojmu ....pri nakupu prvega mopeda ga ima redkokdo.....se lahko to kaj hitro zgodi.

alora...poslušat nasvete in se po njih ravnat ...al pa bit tih pa upat da ste/boste prav trofnili ob nakupu.

Popravljeno . Popravil tejka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

nekomu ki nima pojma o pojmu ....pri nakupu prvega mopeda ga ima redkokdo.....se lahko to kaj hitro zgodi.

Boga Tejka... jaz že četrtič zapored iščem "taprav" moped :)

Tokrat je v kriterijih celo izpadla postavka (ne sme bit enduro) :)))

_geespress_

Pobrano iz MO foruma

My only comments are the usual three questions:

1. What's wrong with what you have now?

2. Is what you want to get noticably better than what you have now in those areas?

3. What does what you want do worse than what you have (there's ALWAYS something) and are you willing to make those compromises?

The answers to those three questions should be a reasonable guide to a good trade.

Actually, there is a fourth question:

4. Do you need the money you will lose on the trade for anything really necessary?

PS: sej ni treba men odgovorit (ce si slucajno hotu), bolj misljeno kot vprasanja za meditacijo.

PPS: Moje jasnovidne sposobnosti mi sporocajo, da bos nekako tak cas naslednje leto jamral ker ne bos mogel kruzat z GSom po avtocesti z nadzvocno brzino, ki jo dosegas sedaj (po lastnih pripovedovanjih), kadar ni tema, jasno.

Popravljeno . Popravil Dave
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

jest sem prepricana da lahko sele po nekaj letih izkusenj in jahanja različnih mopedov priblizno ves kaj zelis, kaj rabis in kaj je dobro zate (to troje se vcasih ne pokriva)....

sam kurc k si pol ponavadi v tej fazi ze prestar za karkoli :lol: :lol:

...sym bi po moje itak od samega zacetka mogle kupit gsa......glede na to kako vozi in kaksne zahteve in želje ima..... :rolleyes: :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jst na primer sem že sanju kwa bom kupu še preden sem šeu izpit delat. B)

Prečitu sem vse slovenske in tuje revije tistga časa, firbcu vse od inštruktorjev do motoristov ( se je doskat zgodil, da je kdo tanku na pumpi pa sem ga vidu pa kr do njega šou in vprašu kako se kej njegova kobilca drži...) :D :D

Ni mi dal spat tist moto katalog sem znau že na pamet, celo podatke o medteku, teži, širini in velikosti gum... <_< <_<

Pol pa je pršla odločitev! Dnarce sem celo spomlad, poletje in še pozn v jesen na kup metu, tko da se je nabra okol 800k sitov! pol pa izbira:

tuhtu sem med: Aprilio Pegaso (odpadu- sem ugotovu da nism za enduro - useen prej krosko furu) <_<

BMW Gs 650 (odpadu iz istih razlogov k pegaso) <_<

Kawasaki ER 5 (sedla mi je cena, zmogljivosti, vodljivost, pa še vsi so ga ful hvalil) :)

pol pa so tuki bli še vsi od Monstra, do yamahce xj 600, pa do SV 650... sam nism dubu oz. vidu nč pametnga al pa če je blo je blo predrago :(

Pol pa je odločitev padla dubu informacijo čist slučajen, takrat itak nism o čem drugem razmišlu, pa sem ga najdu JAJAJAJAJAJAJA :D :D :D :D

Kawasaki er 5 l.98 je bil moj! lepe rdeče barve, s 3500km in za moj max dnarcev! dubu sm skor nouga :rolleyes: sreča pač (pa model ga sploh ni mel namen prodat-sem ga zmehčov)

Ful zadovoljen, za 500 ccm ma dost moči ( k sm sam, k je punca zadi - hvala bogu ma mal kil pa se že mau teži pele ampak useen gre), pospeški če greš do 9000 obr/min so super, poraba majhna ( relacija 5 l), dost udoben pa izjemno lahko vodljiv! Slaba stran je sam ta, da je dost majhen in se pr večjih hitrostih ne morš ne vem kako zvit pod števce. Pa registracija je cenej!!!

Kurba spet sem biu dolg pa ne zamert!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

prvi motor (nad 50 ccm) sem pri 17-ih kupil za očeta :P :lol1: . Hotel je 250 enduro in ko je bil na službeni poti nekje v tujini sem zvedel za ugodno varianto (Honda XL 250), ga poklical, prepričal, vzel (njegov) denar in kupil motor. Potem sem se veselo vozil 14 dni dokler ni prišel domov in si prisvojil motor :cry: (jaz sem imel samo A - do 125). No po nekaj dnevih gnjavljenja sem se lahko spet začel voziti ker je trajalo pribljižno 1 leto dokler 8 let star motor ni izdahnil pod mano (deformirana glava cilindra). Ker je bilo predrago popravilo se je motor prodal in sledilo je pol leta suše potem pa prvi lasten motor z dovoljenjem za očetovo souporabo (prispeval je denar). In živeli so srečno do .......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toliko modrovanj, da ti je kar toplo pri srcu. No, pa bom še jaz eno rekel.

Nisem več rosno mlad in sem si djal: "pubček, pamet v roke, rostfraj ti že malo škripa, ne nori, kupi ta pravega!" Rečeno storjeno; Kawa 500 KLE, kupljen januarja 2003, modelno leto 2002, denarja za 1.115.000 SIT (25 kw -na prvem servisu odprt brezplačno).

Ni mi žal. Do danes naredil 10.000 km, malo adaptiral sedež (glej komentar k KLE 500), vozil tudi po makadamskih in gozdnih cestah. Ni za dirke, je pa za užitek. Naredil najdaljše dnevne ture po 450 - 550 km. Na zamenjavo še ne mislim, vsaj še eno leto ne, potem pa bomo videli.

Vsem lepo in varno vožnjo! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Že v srednji šoli sem vedel da hočem čoperja.Še sobo sem imel polimano s plakati čoper motorjev,a v sredni šoli ni bilo zadosti denarja.

Ko sem začel služiti kruh sem toliko časa cincal,da so sprejeli tisti butasti zakon 350 ccm.Zato sem si za prvi motor kupil Yam drag star 250,s katerim me v dveh letih niso nikoli ustavili in mi je bilo žal,ker nisem kar takoj štartal z 650.

Uglavnem čoperizem me je z leti minil,ko sem probal voziti motorje od prijateljev a to je že druga zgodba...

Popravljeno . Popravil demons_eye
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm Moj 1. moped nad 50 ccm je pač postala moja APN4, ko sem ji zbrusil cilinder na fi 40 al 42, ne spomnem se več, v glavnem 60 ccm..

Rezultat: navor boljši, vrtljajev manj, ni šel nič hitreje, nasprotno..bolj počasi, počen nosilec motorja, presedlal spet med 50-take..

Naslednji moped: z lejdi se odločiva enega februarja kar tako, da kupiva naslednje leto motor, pravi. Uspela sva zbrskat ene 10 taužnt mark in gledala...endurce, jasno. Mogla je bit v okviru financ, zapelat nas je mogla tako po cesti, kot po brezpotju, čimmanj problemov z njo, nekje nad 400 kubiki, nova. Po listanju vseh mogočih podatkov, spraševanjih in ugibanjih, sva se odločla za xt-jko.

Zdaj ji teče že 9. leto, vse tisto zgoraj vela, edino po ofroudu je ratala enmalček bl švoh...

Naslednji motor bo sigurno TTR-E...nov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to, da me že od pobalinstva trga motorizem, sem kolebal med cesto in terenom, v vsakem primeru pa športnost

ker pa sem bil terenskih vplivov deležen iz večih koncev, je odločitev padla

furam že 5. motor, vse off-road

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri 13 letih sm mel prvega avtomatika,potem APN6,BT(ukradli so mi ga :angry: ),ATX,še en BT,dvobrzinc(še zdej ga imam)..

pri 16 sm začel delat izpit in sm si želel 125 endurco.aprilia etx je bla ugodna,pa tud testi so bli kr ok pa smo jo kupli :) vzel sem jo 'na leasing' pri fotru,kar pomeni da sem šele letos odslužil...zdej je polna A-kategorija in bo treba zamenjat-skor sigurno enduro (ktm LC4 naprimer...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se že pa pol leta nevem odločit al Hornetka al Monster. :?

Se očitno bojim za napačnega odločit, ker bi bil to moj prvi motor.

Ce mas dnar za monstra z istim navorom in mocjo kot hornetka, pol ni dileme.

Drugac pa rajs ne bi odprl te konzerve s crvi (mislim, monster ali hornet). Sta pa oba zelo kul motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!