Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


klimbra

Priporočene objave

Bom pa še jaz ( na kratko) povedala.

Sem si izbrala moj prvi motor. :yea2:

Sem si ga šla pogledat. :eek:

Bil mi je všeč. :wub:

Povem prijateljem z Motosveta, kje sem si ga pogledala. :)

Ker so prijatelji z MS-ja od vsepovsod, so dotični motor poznali. :yes:

In dotičnega mladega moža, ki ga je prodajal, tudi. <_<

So mi povedali, da je motor kupil od avtošole, ga mal poštimau in prevrtel števc nazaj. :kva2:

Sem vprašala mladega gospoda, zakaj se mi je zlagal. :hmm:

Je rekel, da se mi ni. :grrr

Rekla sem mu, da (kupoprodajna je bila samo še za overit čez pet minut), da ga (žal) ne bom vzela. :(

Je rekel "nič hudega, ker imam veliko kupcev". :devil:

Sem rekla "prav". :huh: :?

In sem iz čiste trme in (predvsem) želje po motorju še isti dan odkrila moj motor! :yea1: In se zvečer s prodajalcem že zmenila (tnx Emc :004 ) . :worship:

In zdaj je doma v garaži. :)

p.s.

Upam pa , da je tisti viragec s stranske vasi vseeno dobil dobrega lastnika, ki bo bolj nežen z njim, kot so bili v avtošoli... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kerga:

kupla tistega ki je bil cenovno dosegljiv, se lepo pele in je bil lepo ohranjen..pa mal znižan :blush:

zakaj:

zato ker ga rabim.... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj tapru a... :?

glede na to da me je takrat omejevala moja emšo... pa k je tolk 125 cestnih na izbiro... :SS

In ker je najleuš pa najbolš pa oh in sploh še vedno MITO.... :wub:

pršla vidla kupla evo to je to... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi moped - APN 4 pri 14 letih

Prvi motor - ČOPER 650 Classic Yamaha (bil mi je všeč, imel denar)!

Zaljubil sem se v FJR in jo nabavil, in sedaj velja tretji stavek mojega podpisa!

Kratko a sladko!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvi? :hmm:

star

9 let - frčk

12 let - APN 6

13 let - ATX

15 let - še en ATX

16 let - nimam še, upam pa d bo čim prej hondica CR250, sam še to pučakam, da sneg skopne

ponavadi mi pri izbiri pomagajo: foter, frendi, dva ki sta v MK Raubritter :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf... najprej so bli cvajtakterji:

12let: Tomos automatic - crknu pod ritjo

14let: Tomos automatic brušen na 70ccm - zaribu

15let: Tomos automatic predelava v choper :devil: - razpadu

16let: Tomos APN6 - super motor mi ga ukradli :angry: :fight2:

Vmes pa štirtakterji:

16let: Hyosung XRX 125ccm - mio ga vmes ukradl, ga dubu nazaj in ukradl APN-a

20let: Hyosung Comet GT650 - ga mam zdej :wub: :wub: :wub: moj lubi bubi.

O motorjih sm sanju že kot mulc u prvem razredu, sosedi so se vedno fural in včasih so me pelal. Blo mi je fajn, ko sva se pelala dva, pa ni bl otreba nč gont. Mi je dal pr 11. letih sosed za probat svojga frčija. Navdušen total. Cel let nabiral tist dnar in nasledn let kupu enga za 20k. Ta mi je crknu vsak mesec, dokler na konc ni skor raznesl magneta in mašine (simeringi). Pol je blo vmes mal premorain pol spet pr 14. letih. Sosed dubu enga, mi ga prodal in smo ga nabrusl na 70ccm. Dolge fure je zdržu (polhov gradec - pa še mal naprej). Na konc poču cilinder in zaribu. :slap:

Pol smo se s sosedi zajebaval in smo enga frčija u čoperja predelal (dolge vilce pa dva kolesa zadi). Revež je na konc razpadu (se vid kdo je skp švasu).

Pr 16. mi je matka pomagala kupt 125ccm XRX-a. Mel sm ga 5 let in naredu z njim 31.500km. Najdalša fura: Varaždin, Kranjska Gora, Logarska dolina... Kupu novga, po enmu mescu so mi ga ukradl. Pol kupu enga rablenga APN-a, k je bil res kul. Vmes dubu nazaj 125-ko mal bogo in brez tablc. Pol je bla že zima in nasledn let takoj so mi ukradl APN-a in sm mal popravu XRX-a in se vozu do 2004 novembra. Že na začetku 2004 sm ugotovu, da enduro ni zame, ker sm se 99,9% vozu samo po cesti. In videl naked monsterja. :wub: Ljubezen na prvi pogled. Hotu ga met, doma nič slišal. In na konc ugotovu, da je za svoje konje veliko predrag (600ccm). In na koncu ostal zvest Hyosungu, ker ma pocen dele in mašina skorej neuničljiva. Evo u pondelk sm kupu Comet-a in do danes naredu u peklenskem mrazu 28km. Ja mogu sm it mal probat :rolleyes: :whistle: Še zdele me ma, da bi se vozu, sam me prsti tolk bolijo, k majo rokavice zračnike na prstih, drugje me ne zebe. Upam da je ta pravi in da se ne ubijem z njim. Je pa moj veliki... em... :wub: :wub: :wub: :wub: Luštkan je :D :worship:

Po tolko letih sm ugotovu, da se ne usedem več na 2-taktn motor, ker so totalna jajca od kitajca in jajc nasploh. Tud skuterji.

Aja pa šekje tm pr 16.letih smo s sosedi predelal BT-ja v cestaka in ga navil na 90ccm, 32-delorto in mu dal 6 stopenjski menjalnik in iz steklenih vlaken nardil oklep. Letu je čez 130km/h sam pospeški so bli pa obup. :slap:

Popravljeno . Popravil Tepko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

DA bom motor kupu mi je bilo v zibko dano! :OK:

Pol pa je pršu en lep maj, star sem bil 16 let pa je ata reku da bo neki novga kupu!!

Sm dvignu svoje švicarje pa jih atu dal, pol sva pa kupla KAWASAKI VN 1500 :OK: :OK:

Popravljeno . Popravil mkosir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preprost!

pozanimal se mal na motosvetu, poklical v DKS, dvignil prešerne in kupil....enostavno in :OK: še zdaj mi ni žal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla!

Še jest sm se mal zamislu kako je blo pr men. Začelo se je kot pri večini predhodnikov, frčo seveda :afro1: , star sem bil 11 let, služil je kot cestni motor, enduro, kros, vsakega nekaj :OK:

Pr štirinajstih je sledil BT 50 in skrivanje pred policaji (seveda ni bil registriran, brez izpita :P )...potem BT-ju namontiral gor od elektronika mašino (beri 90 ccm, power auspuh in ratata...slo ko hudic :OK: )

Kmalu prodal oz. zamenjal za ATX-a, se mal podil po njivah in ga v po krajsem času prodal, zbral cekine in naredu izpit za A kat. :yea2:

Nafehtou pr tastarih neki cekinu, izpraznu štunfe, počakal božička, miklavža in končno prišel do svoje prve cestne zadevice (KZ 125, 33KM). Dobra zverinca za tiste cajte, sam sem se je pol kr hitr znebu, k je mela že dost prevoženih pa nism hotu kšnmu mehaniku posla delat O:-)

Pol pa, ja pol pa mal pavze pa se mal pavze, pol pa pr enmu kolegu opazm Yam. Tenere 750. Prebudila so se stara custva, jest napalil na TDM in cez kak mesec je bla TDM-ka v garaži. Zakaj TDM? Lepa, multi uporabna, za enga, za dva, za dobro cesto, za mal slabšo cesto, za kratka potovanja, za dolga potovanja, tut za mal bl na gas stisnt, za vikend, za vsak dan...zelo zadovoljen...naslednji motor bo najbrž spet TDM :OK:

Lp, stefic

P.S: Nč odlašat, hitr motor kupit :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lepo pozdravljeni vsi skup,

pr men je blo pa tkole. Najprej sparou par let pol začel gledat za motorji, odkril tale MOTOSVET :OK: in si reku, da si bom tud jest enkat kupu enga tapravga.

Odpeljal do Barboriča in zaaral z750s-a. za zdaj je to to...

naj še povem da mi je tale motosvet ful pomagal pri nakupu motorčiča. :worship:

ajde uživite .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začetki voženj z mopedom so bili nekje pri 8 letih s Tomosovim 14TL, kasneje pri 10 letih sem dobil svojega avtomatika, ki sem ga fural dokler ni omagal.

Potem nastopi čas suše :( .

Tu pa tam kakšna vožnja s sposojenimi motorji.

Zato pa pri 22 letih kupim svoj prvi večji motor Kawasaki VN 800 Classic :D :OK: :D .

Nato sem ga tretjo sezono zamenjal za svoj sedanji motor Hondo XL 1000 Varadero :OK: :OK: :OK: , ki jo furam sedaj že tretje leto in še kakšno bo najbrž pri hiši, če ne bo kaj prišlo vmes. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Vedno sem si želel motor, ko sem bil mulc mi oče ni pustil, potem sem kmal sam postal oče in ni blo ne časa ne denarja, letos sem pa obrnil 40 in po daljšem premišljevanju kupil svoj prvi motor Kawasaki VN800 Classic.

Izbira niti ni bila težka, najprej sem dobro razmislil kako se na motorju vidim :?

Hitrost me ne zanima (več) paše mi udobno sedeti in voziti tja do 80. Daljši večdnevni izleti me ne zanimajo. V soboto zgodaj zjutraj na motor pa do morja na pijačo in do kosila nazaj, do prjatla v Celju na kafe itd. Kolega je lani nabavil suzukija marauderja..... odločitev je bila na dlani: choper!

Katera znamka?

Kubaturo sem izbral na osnovi mojih izkušenj na dveh kolesih (nič) nisem se pa oziral na registracijo, ker mi to ni potrebno.

V špilu so bli:

Suzuki Intruder 800

Yamaha dragstar 650

Honda Shadow 750

in moja kawa

Suzuki je bil nerazumljivo drag v primerjavi z Kawasakijem čeprav gre skoraj za popolnoma enaka motorja, Honda in Yamaha pa sta bili za praktično enak denar bistveno švohnej pa še Yamahin zadnji blatnik mi ni bil všeč, tako da je bila odločitev na dlani.

Zaenkrat nabiram prve kilometre in nad svojim motorjem sem navdušen in zaenkrat mislim, da bova še dolgo ostala skupaj.

Ker sem čisto nov med motoristi mi ni šlo (mi še zdaj ne gre) v glavo kako je mogoče da košta rabljen Kawasaki letnik 2001 1.5 miliona ko pa enak tak nov košta v trgovini 1,75 miliona.

Dodatna oprema??? par torbic in sissy bar.

Tiste nekaj jurjev ki jo dobiš z dodatno opremo po moje ne odtehta garancije in zadovoljstva ker veš da si PRVI na svojem motorju :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem čisto nov med motoristi mi ni šlo (mi še zdaj ne gre) v glavo kako je mogoče da košta rabljen Kawasaki letnik 2001 1.5 miliona ko pa enak tak nov košta v trgovini 1,75 miliona.

Dodatna oprema??? par torbic in sissy bar.   

Tiste nekaj jurjev ki jo dobiš z dodatno opremo po moje ne odtehta garancije in zadovoljstva ker veš da si PRVI na svojem motorju :)

to dostikomu ni jasno ampak ker se očitno najdejo butli ki toliko plačajo pač je cena taka - ampak to je že druga zgodba, uživaj v motorju :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Erm. ah nic, mislm se z motorjem vozt tja do izpita z avtom ( ne mislim met močnejših, ker je tole ratal drag špas že pri delanju izpita)

1. Tomos avtomatik (cist klasika)

2. Tomos 6s (nabrita svija k glede na predelave nikamor ne gre :SS )

3. Yamaha DT50 najbrz, to me še čaka, se morm še tomosa znebit :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi: APN 4

Izbral? Bil je edini v trgovini (po barvi, kubikih, znamki) leta 1976, zato izbira ni bila pretirano težka.

Pravi: BMW F 650 Dakar

Izbral? S prijateljem sva se klatila marca 2002 okoli Integre v MB in sem ga videl v izložbi. Takrat sem dejal, da bi nekaj takšnega bilo za imet pri bajti.

No, lani jeseni se je pokazala prilika (in predvsem denar), pa sem nabavil. :OK:

In kot je dejal kolega: Sreča, da imaš ušesa. Drugače bi se okoli in okoli zasmejal. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

PRvi apn4 pri 10 letih (letnik okoli 1980) nasledni apn 6, zdaj pa cakamo na yamaho tdr 125 oz. varadero xl 125 ce bo kaj..

Popravljeno . Popravil Rusty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem!

Prvi moped sem imel pri 14 še pred izpitom: Tomos avtomatik A3 KLS (maska v barvi vozila in žmigovci). Glavni na vasi, naredil okrog 4k km.

Potem pri 16 še pred izpitom (izpit naredil z njim, da so bile ure cenejše): Gilera Endurance 125. Kar dober motor, predvsem lep (takrat!) za pogledat. Tud mašina OK. Naredil okrog 15k km.

Nadalje pri 18 še pred izpitom Honda CB-1 400 (naked), ki ne vem, kako je prišel k nam - po mojem iz tujine, ker jih po mojih info tukaj niso prodajali. Mašina od 400 RR. Majhen, okreten, lahek, solidno stabilen... V dveh letih naredil skoraj 20k km, problemov nobenih razen rednih servisov.

Potem kar nekaj let suša zaradi bolezni (ledvica in mehur), pa še nujno sem rabil svoj avto.

No, pa sem se pozdravil in zbral nekaj keša (celo žena prispevala malo). Potem pa lani za ponovno privajanje ER-5. Z ženo sva prevozila skoraj 10k km, vendar je bilo kmalu vsega premalo (konjev, prostora, zavornih diskov...)

Sedaj Honda CBR 600 FS, letnik 02, prevoženih 7k km v treh mesecih, od tega dobrih 2k km tudi po Grčiji. Ker ne dirkam, sem dal gor Michelin Pilot Road, ki je odlična šport-touring guma. Drži se, obraba je pa majhna. Motor za moj stil idealen. Problemov s samim motorjem ni, je pa kakšen zaradi malomarnosti kakšnega mehanika. Sem poskušal prodajat na hitro, ker mam spet zdravstvene probleme (tokrat sicer drugačne), pa mi je blo hitro jasno, da bi nekateri zaradi kakšnega naknadno pobarvanega dela radi dobili motor na pol zastonj. In to še preden se gredo peljat. E, ne bo šlo... Se bom že pozdravil. Ne prodam, pa če si trgam od ust, da kupim še en avto.

LP vsem!

Veliko srečnih kilometrov vsem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvi motor je bil tomosov avtomatik za 13 tisoč sit, pri 11 letih, z njim sem naredil samo okoli 500km ker sem se vozil samo po ulici.

potem sem dobil motorni skiro, ki je imel od motorke mašino, in je kr dobro letel.

nato sem si kupi enga lepega črnega avtomatika, in z njim naredil ene 2 tisoč kilometrov, nato sem ga prodal.

potem sem dobil BT-ja, z CTX mašino in E90 cilindrom, sej je dobr letel, sam je bil usak 4. dan na mizi za šraufanje.

ko sem se znebil BT-ja, sem si kupil enga frčka z A5 mašino, ki je šel okoli 60, z njim sem se vozil pol meseca.

potem se ful poceni dobil eno 6-ko, ki je bla potrebna obnove, in je bla v napol voznem stanju, nisem imel toliko denarja in volje da bi jo obnovil, zato sem jo prodal.

nato sem kupil eno u iber navito targo, ki je res dobro potegnila, pol sem jo pa prodal, ker sem se je naveličal.

potem sem se odločil da kupim en mal lepši motor, in sem kupi tomps ATX-a, 2000 letnik, ki sem ga tudi registriral, in se z njim še zdaj vozim, in zadne 3 mesece mi dela ko šus, ker ga niti enkrat nisem pošraufal nič.

ok, ayd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uh zgodovina,prvi motor je biu od strica apn6 to je blo tam pri sedmih letih.nato sm iz stare ropotije privleku tastaro štirko,pol je slediu novi zeleni apn6.ta jih je imel kar par tisoč km in se zdaj gre.nato je sledila vespa px200, naprej pa klr250,nato klr650tengai,natoktm lc4 super moto,potem varadero99,nato ktm duke,polvaradero04in sedaj ktm lc8 adventure.vseh km imam verjetno okoli 160000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PRIJAZNA :topic: OPOMBA: debata se je začela s takim uvodom:

"V poplavi topicov PMAGAJTE MI IZBRATI,KAJ NAJ KUPIM,KATERI JE PRAVI.............in podobno stranje........MI PUŠČA VENTILČEK!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

Kako smo kupovali.....izbirali pravi motorciklin?????????

"

naštevanje, kaj vse je kdo vozil ni glih neki pojem take debate ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam. Jst sem se zafrknu, ker bi moral zadevo poslat v tisti Bajsijev topic o prevoženih km in stroških vzdrževanja.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom poskusu zadeti to temo s podtemo: poskusite vse.

Pavziral sem 13 let. Pršel do denarja in se spravil nazaj k koreninam. Bolj pameten kot nekdaj, sem poskusu najprej začeti na nečem, kar je "kultivirano" ... in pristal na KAWI z750 ... kupil sem brez blaznega razkladanja sam s sabo kaj bi (a bi enduro, pa dva gor, pa potovanja, pa konji, pa lahko vzdrževanje, pa cena ...). Po 12000 km v 1 letu sem dobil priložnost se nasaditi na KTM SUPERDUKE ... in ugotovil, da so motorji in tisti drugi, pravi motorji (seveda razkladam popolnoma subjektivno). V 10 dneh sem se poslovil od instant mlinčka (KAWA) in iskal pravi motor --- nekje me je čakala APRILIA TUONO in se imam lepo. Ne razumite me napak, tudi na KAWI sem se imel lepo.

Kje je poanta? Ne razumem strašnih pripadnikov določenih znamk - kot da bi zato kaj dobili od proizvajalca (to je zlo blizu debati Union al Laško?). Danes Kawa, jutri Honda, vmes Italjan, pa mogoče spet kdaj ponovitev, ... me matra tudi nemc pa anglež. In kaj prav na to moja? Nč, v dveh mesecih je skup spacala izpit in zdaj jaha SUZUKI SV 650S - zakaj suzuki? ZATO!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Evo.. Da še jaz malo nakracam tule. Prvi in pravi izbor mopeda je bil pri 19-ih letih Kawa Ninja l. 96. Argumenti zakaj ta moped so bili, cenovno ugoden, legendarna kawa zelena barva, pa do tal sem prišla. :blush:

Ninja se je decembra 04 prodala. :cry: Sledilo je trdno prepričanje, da se da zdržat brez motorja. :slap: Trajalo je do julija. :P

Ninja je še vedno prvi pravi izbor. Kljub temu, da je pri hiši že mesec dni yamaha (R6 03) in se mi čedalje bolj dozdeva, da je tudi ta izbor bil pravi. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pričel pri 14 letih s precej zanimivim Merx-ovim (kao podruznica Tomosa)scooterjem Mery4,pa sploh ne vem če se še kje to vozi pri nas, nadaljeval s cestnim Torijem (na katerem res smešno izgledal) :lol1:

Kasneje nadaljeval z Vespo PX 150 :D rudečooooo :devil:

Letos pa prodal :cry: imenitno in fantastično Husqvarno te 610 hard endurco......Mast res pravi motor,mi je bilo kr hitro žal......ampak dragooooo za vzdrževat....Dandanes pa "še" imam Vespo LML 150,katera bo šla ta teden po gobe....k novemu lastniku...... :cry:

Zdaj pa na točki ko ne vem kaj bi..............Najraje Naked varianto........slika se mi Suzuki 500 .......predvsem pa se mi sline zacedijo ob Kawasakiju er-5 :wub:

No če mi lahko kdo da kak pameten nasvet,bom ga zelo vesel.......pa če kdo pozna koga ki prodaja kak motor...........brrrrrrrrrrr............

Nikoli nisi prepozen , če štartaš malo prej................... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!