Skoči na vsebino

uvoz rabljenega avtomobila


Priporočene objave

Objavljeno

zanima me ce ima kdo kakšne iskušnje z uvozom rabljenega avta? zanima me vse kar je potrebno od a do ž da lahko iz tujene pripelješ avto na svoje dvorišce.. koliko kaj stane, kakšne papirje je treba vse pridobiti pri nas in v tujini, ce so kakšne pasti...

Lp Mik

Objavljeno

Problemi s pridobivanjem homologacije ipd, zadeva je vsekakor draga!

Za kater avto pa gre??

Ciao,by Pero

Objavljeno

Kot sem zasledil na avtomobilskih forumih lahko uvoziš avtomobile stare do nekaj let ( odvisno od uvoznika ) in pa starejše od 30 let.

Cena je cca cena v tujini z davkom * 1.1.

LP,

Klemen

Objavljeno

Počakaj na 1. maj naslednje leto! Do takrat pa mislim da se ti ne splača privat uvažat avta (1kom) ker boš imel preveč obiskov razne administracije pa letanja sem ter tja itd! Sem pa tud jaz že slišal za tist faktor 1.1! :wink:

Objavljeno

rad bi pripeljal passata ali pa audi a6. ne vem, koliko sem gledal po internetu je še vseeno v nemciji ceneje. celo pri audiju. audi a6 letnik 99 ze dobis za 12.000 eu neto pri nas pa ne vem ce ga dobis pod 4 milione sit?? edino kar se bojim je ta administracija s temi papirji. je pa res da bo mogoče po vstopu v eu vse skupaj ugodnejse..

Objavljeno

po vstopu v EU bi lahko slovenija nabila samo se DDV (te so v EU se vedno razlicne stopnje).

Objavljeno
po vstopu v EU bi lahko slovenija nabila samo se DDV (te so v EU se vedno razlicne stopnje).

Ne sme nabijat DDV oz. nobenih davkov in/ali carin, saj gre za enoten trg.

Kakorkoli, tudi recimo Avstrijskega ali Nemškega DDV-ja se ne bo več dobilo nazaj (govorim o navadnih fizičnih kupcih).

Nov ali star avto boš lahko kupil kjerkoli v EU in ga brez problema pripeljal k nam brez dajatev. Če je država toliko usekana, da ima takšne davke in trošarine je to njen problem in ne problem kupca. Slednje velja za vse izdelke.

Objavljeno
po vstopu v EU bi lahko slovenija nabila samo se DDV (te so v EU se vedno razlicne stopnje).

Ne sme nabijat DDV oz. nobenih davkov in/ali carin, saj gre za enoten trg.

Kakorkoli, tudi recimo Avstrijskega ali Nemškega DDV-ja se ne bo več dobilo nazaj (govorim o navadnih fizičnih kupcih).

Nov ali star avto boš lahko kupil kjerkoli v EU in ga brez problema pripeljal k nam brez dajatev. Če je država toliko usekana, da ima takšne davke in trošarine je to njen problem in ne problem kupca. Slednje velja za vse izdelke.

hmmm......priznam,da ker tega ne delam kot privatna oseba me ne zanima.... ja,in kakor zgleda ima AUT tisti famozni NoVA (mammejim :evil: )...... se pravi,na celotno ceno ti drapnejo se od 8-14% "Normverbrauchabgabe" (davek na normirano porabo vozila).se pravi codeine ima spet bolj res (jazsemmupafouspress :oops: :lol: ).

Objavljeno
hmmm......priznam,da ker tega ne delam kot privatna oseba me ne zanima.... ja,in kakor zgleda ima AUT tisti famozni NoVA (mammejim :evil: )...... se pravi,na celotno ceno ti drapnejo se od 8-14% "Normverbrauchabgabe" (davek na normirano porabo vozila).se pravi codeine ima spet bolj res (jazsemmupafouspress :oops: :lol: ).

Ja saj ni dvakrat za rečt, da si ne bojo kakšen takšen ekološki davek zmislili tudi pri nas. Ali pa takšnega kot je v nemčiji, da imajo tudi piksne in/ali plastenke "kavcijo" 0.25€ ali 0.5€ in ko jih izprazniš jih lepo neseš nazaj v trgovino in dobiš dnar nazaj. :lol:

Pomembno je, da omenjeni davek nima nobene veze z nakupom vozila, ampak z uporabo in registracijo vozila v državi. :lol:

Objavljeno

:idea: To bi pa trebalo Johana vprašat :!:

On bo točno znal povedat kaj rabiš :wink:

Objavljeno

Ko je kolega pred dvema letoma uvažal golfa, je stvar potekala nekako takole (po spominu): Zapeljal se je do Muenchna in izbral primeren avto. Po zakonu tak avto takrat ni smel biti starejši od petih ali štirih - ne vem natančno - let. Avto je moral obvezno imeti servisno knjižico in homologacijo, saj ga drugače ne bi mogel izvoziti iz Nemčije. Z vsemi papirji (bolje preveč kot premalo) se je prav tako v Muenchnu oglasil na nekem okencu (upravni enoti?), kjer je dobil "colske" tablice - kartonske registrske tablice, s katerimi je avto lahko izvozil iz države. Tablice so stale nekje okoli 250 EUR (približno - po spominu). Na mejnem prehodu je avto prijavil in ga prepustil carinikom. Čez teden dni (po obveznem tečnarjenju, kdaj bo ocarinjen) se je oglasil na meji in prevzel avto, zraven pa seveda plačal carino, DDV in stroške parkiranja na meji ("ležnina"). Vse skupaj še zdaleč ni bilo poceni. Z vsemi papirji (zopet bolje preveč kot premalo) je nato avto lahko registriral.

Seveda sem na kako stvar pozabil, vendar v grobem vse skupaj poteka nekako tako. Za papirje, ki jih potrebuješ, pa bolje, da vprašaš.

Pa še nekaj je - v Sloveniji se proda ogromno VW-jev in Audijev iz Nemčije. Če vam prodajalec zatrjuje, da avto nima servisne knjige, je pred tem prevrtel števec nazaj vsaj za kakih 100.000 km. Iz Nemčije NE MOREŠ izvoziti novejšega avtomobila brez servisne knjižice. Razdalje tam so pa take, da povprečen Nemec z dobrim avtom naredi od 50.000 do 100.000 km letno - sedaj pa računajte.

LP,

Andrej.

Objavljeno
zanima me ce ima kdo kakšne iskušnje z uvozom rabljenega avta? zanima me vse kar je potrebno od a do ž da lahko iz tujene pripelješ avto na svoje dvorišce..  koliko kaj stane, kakšne papirje je treba vse pridobiti pri nas in v tujini, ce so kakšne pasti...

Lp Mik

Pošli PM.Zrihtamo vse.

Objavljeno

PM???

S posredniki ki te peljejo v nemcijo nekak glih nimam dobrih izkusenj. Pred leti ko je oce kupoval avto smo sli na to foro. Nek mariborcan je imel oglas kao prodaja avtov (opel omega). Smo ga poklicali, se zmenili in stvar je bila nasldnja, katera bi naj bila se ugodnejsa kot da ce kupis ze uvozen avto pri nas.

Sli smo v nemcijo in tam naj bi izbrali kaksen koli tip tega avta (oprema gor dol) (munchen). Prvo kot prvo avtov sploh ni bilo kot bi si clovek zelel. Avtov je bilo polno ampak noben tocno taksen kot bi hotel. In na koncu po zelo napornem iskanju smo vseeno enega vzeli. Pac da ni bila pot zastonj. (drugace je zaracunal ta tip samo za pot tudi ce nic ne kupis 500 dem) Dobro naj bo. Avto pripeljemo do carine kjer je on prevzel vse nadaljnje papirje in delo s tem. Vendar je na koncu bilo zelo neprijetno presenecenje. Avto je stal kar nekaj tisoc dem vec kot pa so se takrat pri nas prodajali taki avtomobili. Pol je zacel s temi papirji in onimi ia nabralo se je, oce se je z njim kar lepo skregal, ampak ne mores mu nic. sam si sel na led. Se dobro da je na koncu dobil avto.

Objavljeno
PM???

S posredniki ki te peljejo v nemcijo nekak glih nimam dobrih izkusenj. Pred leti ko je oce kupoval avto smo sli na to foro. Nek mariborcan je imel oglas kao prodaja avtov (opel omega). Smo ga poklicali, se zmenili in stvar je bila nasldnja, katera bi naj bila se ugodnejsa kot da ce kupis ze uvozen avto pri nas.

Sli smo v nemcijo in tam naj bi izbrali kaksen koli tip tega avta (oprema gor dol) (munchen). Prvo kot prvo avtov sploh ni bilo kot bi si clovek zelel. Avtov je bilo polno ampak noben tocno taksen kot bi hotel. In na koncu po zelo napornem iskanju smo vseeno enega vzeli. Pac da ni bila pot zastonj. (drugace je zaracunal ta tip samo za pot tudi ce nic ne kupis 500 dem) Dobro naj bo. Avto pripeljemo do carine kjer je on prevzel vse nadaljnje papirje in delo s tem. Vendar je na koncu bilo zelo neprijetno presenecenje. Avto je stal kar nekaj tisoc dem vec kot pa so se takrat pri nas prodajali taki avtomobili. Pol je zacel s temi papirji in onimi ia nabralo se je, oce se je z njim kar lepo skregal, ampak ne mores mu nic. sam si sel na led. Se dobro da je na koncu dobil avto.

:?: Osel gre samo enkrat na led :?: :?: :?:

:twisted: Al pa večkrat :wink:

Objavljeno

hmmm... prasej Robberrta; pomoje bi ti on vedu kej o tem povedat.. PM mu poslji (privat sporocilo)

Objavljeno

na tisto ceno po kateri se avto prodaja v nemciji moras pristeti se 35% (mogoce kaksen procent manj ampak ce hoces zasigurno priti s ceno skozi toliko), ker moras pa racunati da ko gres gor po avto ti vzamejo cestnine, dan, kosilo, in se kaj nekaj denarja. + ce takoj dopoldne do 12.00ure ne najdes avta moras pocakati naslednji dan da ti stric zrihta ZOLLTABLE (carinske tablice) s katerimi lahko pelejs avto po cesti domov.

Stanejo mislim da 150EUR. Potem je dobro ce ti naredijo se TUV v nemciji, ker je veliko cenejsi kot pri nas. Pomembno oz priporocljivo je da ce je avto januarja narejen da se pozanimas v slovenijo ce bos lahko naredil homologacijo. Avti so stari lahko razlicno, Opel, VW, MB, BMW, imajo razlicne starostne omejitve Tretnutno vem za BMW; je lahko le serija E46 za serijo 3. Tudi ce je recimo tastara trojka 98 letnik ne mores pripelat.

Ko avto pripeljes na mejni prehod dobis in placas uvozno deklaracijo cena ne vec kot 10.000 potem avto peljes po homologacijo, in potem na carino, kjer ti zaracunajo dajatve, lezarnino, pomoje je pa to vse(poklic na kaksno spedicijo in ti tocno povejo kriterij carinjenja ena je recimo SPEDICIJA BIK Letaliska cesta). Potem imas se strosek z registracijo in zavarovanjem ter po novem s tistmu davkam na želez.

Glede tega ali se splača ali ne je pa dokaj relativno. Avto za 4mio lahko že tud pri nas dobis od lastnika ki ga prodaja in ga ze kaksen cas prodaja veliko ceneje (vsak dan se ne najde nekdo s 4mio v roki ki jih da za avto), tako da je pa dejstvo da bos gor dobil avto veliko bolj ohranjen in sigurno z realnimi kilometri, s servisno knjizico. (ce ima vec kot 100.000km imas mislim da 3% ceneje carino).

Glede tocnih podatkov se pozanimej na spediciji(carinske dajatve), na urednem zastopniku za znamko(homologacija) in na mejnem prehodu(Kompas).

Objavljeno
da ce je avto januarja narejen da se pozanimas v slovenijo ce bos lahko naredil homologacijo.

1) Kaj je z januarjem?

2) Kje najdem tabele s starostnimi omejitvami za različne blag. znamke?

Lp, Simon

Objavljeno

ce je avto recimo letnik 01/98 je mozno da ne bos mogel naresti homologacije. Takrat je najbolje da sporocis st.sasije avtomobila zastopniku ki izdaja homologacije in on ti bo povedal ali bos dobil homologacijo ali ne. Mozno je tudi da jo bos dobil za avto l 12/97. Ce je pa nekje sredi leta izdelan pa naceloma ni problemov. Letnik je sicer enak ampak pri homologaciji se pa zna zakomplicirat z meseci...

Kater letnik lahko pripeljes pa moras prasati na recimo za Opel, avto VIS, VW Porsche SLO, BMW avto Aktiv...itd...

Objavljeno
(ce ima vec kot 100.000km imas mislim da 3% ceneje carino).  

a carina pada tudi z višanjem km (npr 200000 km)?

Objavljeno

ne, 100.000 je meja. za tistih par %, ker pol bi jih vsak avto imel 500.000 :P

Objavljeno
(ce ima vec kot 100.000km imas mislim da 3% ceneje carino).  

a carina pada tudi z višanjem km (npr 200000 km)?

Pa ,kaj bi že rad vsak avte uvažo.

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima, ali kdo pozna kakšno spletno stran, kjer si lahko ogledaš vozila, ki se prodajajo pri dilerjih v Nemčiji. H :notworthy: vala za pomoč.

Objavljeno (popravljeno)
Mene pa zanima, ali kdo pozna kakšno spletno stran, kjer si lahko ogledaš vozila, ki se prodajajo pri dilerjih v Nemčiji. H :notworthy: vala za pomoč.

upsiiii... :huh:

Popravljeno . Popravil pissmonkey
Objavljeno
Mene pa zanima, ali kdo pozna kakšno spletno stran, kjer si lahko ogledaš vozila, ki se prodajajo pri dilerjih v Nemčiji. H :notworthy: vala za pomoč.

www.mobile.de

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Da obudim temo... Se že kaj ve kakšne "dajatve" poleg DDV-ja bojo uvedli pri nakupu rabljenega vozila po vstopu v EU? Ali bo potrebna vloga za homologacijo oz. ali bo sploh to potrebno, če homologacija že obstaja? Ali bo starostna omejitev oz. ali sploh bo kakšna tako kot je bilo do sedaj? Karambolirano vozilo...?

Cariniki, združite se... :)

LP D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!