Skoči na vsebino

Rukanje balance


smeško

Priporočene objave

Torej moj prijatelj ima en problem - dogaja se mu namreč to da mu pri višjih hitrostih na luknjasti cesti (npr. stara cesta Kr-Lj) začne sunkovito metati balanco levo in desno. Ima motor cbr 600 l. 96 in tip tehta 65kg

zanima me torej kaj je vzrok tega, je možno, da ima napačno nastavljeno vzmetenje - bo potrebno montirati stabilizator??

zanimajo me vaša mnenja in nasveti - z odgovori na temo, da naj vozi počasi pa še malo počakajmo :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zagotovo ma pretrdo vzmetenje,če ma kakšno knjižco od motorja,naj raje nastavi na tovarniške nastavitve,al pa najde enga ki mu bo to uštimu.Če se bo s takim vozu po naših"pistah",bo enkrat poletu prek balance(se je tud men že skor zgodil).Je pa tud možnost,da prednja teleskopa ne delujeta enakomerno,kar bi bla posledica kakšnih poškodb,ipd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, torej praviš da ima pretrdo vzmetenje <_< - bomo probal mal pogledat, drugače pa je možnost poškodbe izključena, ker motor še nikol ni bil zvrnjen ;) !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem je potrabna samo dobra nastavitev amortizerjev. Po mojem velik ljudi daje stabilizatorje gor k so prepricani da jim zarad tega trese balanco, v resnic pa bi bila potrebna samo dobra nastavitev. Je pa res da se vseh amortizerjev ne da kar tako nastavljati.

Mal v tele temi poglej, marbit bos dobu kaksen pametnejsi odgovor.

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...t=ST&f=4&t=1507

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej moj prijatelj ima en problem - dogaja se mu namreč to da mu pri višjih hitrostih na luknjasti cesti (npr. stara cesta Kr-Lj) začne sunkovito metati balanco levo in desno. Ima motor cbr 600 l. 96 in tip tehta 65kg

zanima me torej kaj je vzrok tega, je možno, da ima napačno nastavljeno vzmetenje - bo potrebno montirati stabilizator??

zanimajo me vaša mnenja in nasveti - z odgovori na temo, da naj vozi počasi pa še malo počakajmo :rolleyes:

Ena od možnosti je, da ima "luft" v ležajih na vpetju sprednjih vilic. To se da ugotoviti tako, da motor nekam obesiš za ovir in potem potreseš sprednje vilice. Pri tako obešenem motorju se ob tresenju vilic ne sme čutiti nobene zračnosti. Če zračnost obstaja se sname zgornji križ in rahlo zategne ležaj. Če se po tem (ali že prej) vilice ne obračajo gladko, je ležaj poškodovan in je nujna menjava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CBR 600 ni nikoli imela težave s tem. Pomoje je res vzrok kaj od tega kar je napisal Strom. Tudi kakega stabilizatorja ne rabi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoraj sigurno preveč zategnjeno vzmetenje.

natančneje ... rebound

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater....

Men pa skoz balanco trese... še ko se ne premikam... :D

Dam modelu s CBR-jem en krog z mojim, pa bo videl, da se njegova balanca sploh ne trese! :lol:

Evo rešenja! B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod tresenje balance sem mislil tisto, ko ti balanco začne nabijat levo in desno, in ne kot npr. da je guma slabo centrirana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bi vidu kaj meni Fazerka dela pri 70 km/h pa še kovček(50l) odzadaj..... :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bi vidu kaj meni Fazerka dela pri 70 km/h pa še kovček(50l) odzadaj..... :ph34r:

to je pa tko, k mate švok geštele ... hehe ... :P ;) :D B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja meni na Diversion-ki, če imam poln kufer (50l) ful trese balanco, še posebej pri nizkih obratih!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bi vidu kaj meni Fazerka dela pri 70 km/h pa še kovček(50l) odzadaj..... :ph34r:

to je pa tko, k mate švok geštele ... hehe ... :P ;) :D B)

Uff, kot da je tvoj tako zelo nabildan :P :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bi vidu kaj meni Fazerka dela pri 70 km/h pa še kovček(50l) odzadaj..... :ph34r:

to je pa tko, k mate švok geštele ... hehe ... :P ;) :D B)

Uff, kot da je tvoj tako zelo nabildan :P :rolleyes:

tolk, da se pele isto naložen al pa prazen ... :) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bi vidu kaj meni Fazerka dela pri 70 km/h pa še kovček(50l) odzadaj..... :ph34r:

to je pa tko, k mate švok geštele ... hehe ... :P ;) :D B)

Uff, kot da je tvoj tako zelo nabildan :P :rolleyes:

tolk, da se pele isto naložen al pa prazen ... :) B)

Ja..... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bi vidu kaj meni Fazerka dela pri 70 km/h pa še kovček(50l) odzadaj..... :ph34r:

to je pa tko, k mate švok geštele ... hehe ... :P ;) :D B)

Uff, kot da je tvoj tako zelo nabildan :P :rolleyes:

tolk, da se pele isto naložen al pa prazen ... :) B)

ne verjamem, da je to povezano s trdnostjo gestela... mislim, da gre bol za vrtincenje zraka, ki ga povzroci topcase... A ti mas topcase hotschko? In kolk litrov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod tresenje balance sem mislil tisto, ko ti balanco začne nabijat levo in desno, in ne kot npr. da je guma slabo centrirana.

Ravn dons sm tak problem reševau.....vse sm prečekiru pa vzmetenje na mehko in na trdo pa ležaj križev zategnt pa kufr gor al pa dol pr 70 km/h brez gasa začne šejkat balanco in ne neha dokler je ne odrineš od sebe al pa dokler ne daš gasa......in kaj je blo....GUMA MICHELIN MAKADAM 6000 km na novem SUZUKI-TU 1200 pa še neki zravn....(se ne ukvarjam z imeni tko da sm pozabu) kao nejked bajk....Kupu novo PILOTE RACE in problem rešen....aja in to že od novga, motor pa štir mesce star. :ph34r: :ph34r: :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tolk, da se pele isto naložen al pa prazen ...  :)  B)

ne verjamem, da je to povezano s trdnostjo gestela... mislim, da gre bol za vrtincenje zraka, ki ga povzroci topcase... A ti mas topcase hotschko? In kolk litrov?

oo ... pa še kako ima veze s konstrukcijo celega motorja ... še posebej geštela ... sicer je pa moj TopCase 39 litrski.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tolk, da se pele isto naložen al pa prazen ...  :)  B)

ne verjamem, da je to povezano s trdnostjo gestela... mislim, da gre bol za vrtincenje zraka, ki ga povzroci topcase... A ti mas topcase hotschko? In kolk litrov?

oo ... pa še kako ima veze s konstrukcijo celega motorja ... še posebej geštela ... sicer je pa moj TopCase 39 litrski.

Ampak bo res držalo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tolk, da se pele isto naložen al pa prazen ...  :)  B)

ne verjamem, da je to povezano s trdnostjo gestela... mislim, da gre bol za vrtincenje zraka, ki ga povzroci topcase... A ti mas topcase hotschko? In kolk litrov?

oo ... pa še kako ima veze s konstrukcijo celega motorja ... še posebej geštela ... sicer je pa moj TopCase 39 litrski.

Ampak bo res držalo ...

Jaz imam na svojem motorju poleg bočnih kufrov še zadaj 52 l top casse, pa gre pri 180+ brez problema. Mi je pa mal balanco tresel dokler sem mel gor original Bridgeston gume. Tako da tudi jez mislim, da je odvisno od konstrukcije ( trdnosti okvira ) motorja odvisen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gidl,ka te nis pogledu v tole temo http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...bandit,and,1200 ......ze cisto na zacetku je bilo ugotovljeno,da mac90 ali 100 niso za ta motor. ;)

Nism sory, sm sam vidu neki na to temo in sm napisu ker se mi je zgodl...

Al si mislu da bi mi lažje pomagalo rešiti problem??? Ja mogoče pa bi....več glav, več zelja... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!