Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Takole je fantje!

Js mam skuter malaguti firefox (nepredelan, leovinči zx in 3k kilometrov) in sm dons po dougem cajtu spremlu mal termometer, ki je digitalen. Pripetila se mi je naslednja dogodivščina:

Peljal sem se ene 70 po števcu po ravnem in se je termometer dvignu do polovice. Nato pa sva se šla peljat z enmu prjatlom ki ima runnerja nekam v hrib. Termometer je prilezel do treh četrtin medtem ko se je frendu na runnerju le malenkost vzdignil cager za temperaturo. Nato sva se vrnila in ugasnla motor kr sm se že bal da se bo moj pregrel. Po nekaj minutnem čakanju sem pogledal na termometer in bil je za četrtino dvignjen, medtem ko je tovarišev termometer na runnerju že na nuli. Mogoč se boste smejal - potipat sm šel cilinder mojega skuterja in cilinder tovariševega skuterja - in zdelo se mi je, da je cilinder od runerja bolj vroč (cilinder fajerfoksa sem lahko držal medtem ko je bil runnerjev prevroč za držat).

Drugače pa zmeraj, ko se malo dlje furam in z večinoma polnim gasom pride termometer do tričetrt.

Hladilne ekočine je dovolj in sigurno ne pušča. Pogledal sem svečko in elektrode so čokoladno-rjave barve.

Ali ima kdo podobne probleme na dotičnem motorju?

Zdej me pa zanima, ali je termometer totalno sfaljen ali se res nekaj pregreva??

Dejte kaj svetovat prosim, k ste znanstveniki. :)

Pa prosim oprostite mi, ker sem bolj zmedeno napisal.

Hvala lepa za pomoč

Lp

Objavljeno

živjo!

tud sam mam firefoksa in pr men je bil tud problem s pregrevanjem in to se je dogajal prbližn tko da je termometer ko sem se furu skos na nuli bil pol je pa kr na enkrat na maksimum skoču.in vse cevi in cilinder ni bil tok vroče no uglavnm pol k mi je že zaribal smo ugotovil da zato k mi je šla vodna pumpa :cry: tko da to se kr splača mal prevert loh pa tud da ti sam senzor ki zaznava temperaturo ne dela!

Objavljeno

bimetal ventil vn vzet, pa preveri da je z vodno pumpo vse OK.........

Objavljeno

še lažje je, da pogledaš v posodico za hladilno tekočino. Odšraufaš pokrovček pa vkurblaš, pol pa vidiš če ti voda kroži al ne. Če ti je vse ok! če ne maš problem!

Objavljeno

Kak pa to veš al krož al ne?

Objavljeno
Kak pa to veš al krož al ne?

odvisn kak sistem hlajenja mas. pri 125 cc apriliah se recimo ne vidi drugace kot po termometru. sicer pa - dokler ni na rdecem, ni panike. ko pa pride enkrat na rdece pa ustavt pa ugasnat ASAP!! pol pa domov pa sraufat!

Objavljeno (popravljeno)

Dons sm se spet furu v en velik hrib pa je pršlo do tričetrt. Pol sm se pa še po ravnem furu in je blo konstantno na polovici. Pol sm pa prst dau v tekočino v tanku in je bla čist mlačna...še 40° ne verjamem da je imela...

zdej pa nevem...

ali se lepo hlasi ali pa tekočina sploh ne kroži?

kako naj se prepričam, da voda kroži??

dejte mi še kej svetvat prosim. pa kje in kaj je bimetal ventil?

hvala vam

Popravljeno . Popravil Kremšnitar
Objavljeno

tekocina v rezervoarju ne krozi, rezervoar je tam le za to, da je neka rezerva vode, in je povezan s hladilnim sistemom le z eno cevjo. potemtakem tud temperatura v njem nizja kot v preostalem delu hladilnega sistema. daj roko na cilinder, bo veliko bolj realno! .)

aja, bimetalni ventil je navadno na vrhu pokrova glave cilindra (tam ko se zacne cev, ki gre k hladilniku), ce ga hoces dol vzet, mors ta pokrov odsraufat! .)

Objavljeno (popravljeno)

To je od polinija... Moj runner ima tale bimetal pritrjen na glavo motorja kar iz notranje strani!! - tako je treba še prej glavo vzet dol :BUA:

Koliko pa se kaj pozna, če ni gor bimetala?

Popravljeno . Popravil KaMiKaZe
Objavljeno

Ja to je od Polinija glava ti pa mas orgina?

Ja ce ga ni voda vedno krozi ker kolk se meni zdi se on pri doloceni temperaturi odpre ce nimam prav me popravite

Objavljeno

Danes sem zamenjal valjčke. Nato sem naredil kakih 40km in temperatura je bila na sredini.

A ma kdo tukaj firefoxa, pove naj, koliko se mu greje?

Objavljeno

Ne boste verjeli... ampak takole je: pri avtomobilih, motorjih... povsod. Proizvajalci se blazno obremenjujejo s tem, da se mi, uporabniki, ne bi preveč obremenjevali. In kaj naredijo? Termometre za vodo naredijo tako, da vedno kažejo tisto "normalno" temperaturo. Če ima voda 40 ali 60˙C stojijo na istem mestu. Baje zato, da nas ne grabi panika, da se motor preveč ali premalo greje. Ko pa se začne pregrevati, pa kar pade v rdeče.

Če hočeš vedeti kaj se dogaja s temperaturo vode in v kakšni povezavi je tvoj kazalec temperature z DEJANSKO, si kupi v Conradu en poceni digitalni termometer, vgradi ga namesto termostata in opazuj! Zelo bo zanimivo.

PRAVILNO si sklepal, da se ti motor NE pregreva, če je svečka čokoladno rjave barve. Za moj okus, je po barvi svečke, preveč bencina. Poskusi vzeti ven filter in spet preveri svečko. Pri polnem plinu in pri 3/4. Če bo svetlejše barve, potem daj filter nazaj in spusti iglo v vplinjaču (za 1/2 - 3/4 plin) za eno zarezo ali pa zamenjaj glavno šobo z 2 stotinki manjšo (za poln plin).

LP

Duke

Objavljeno
tekocina v rezervoarju ne krozi, rezervoar je tam le za to, da je neka rezerva vode, in je povezan s hladilnim sistemom le z eno cevjo. potemtakem tud temperatura v njem nizja kot v preostalem delu hladilnega sistema. daj roko na cilinder, bo veliko bolj realno! .)

aja, bimetalni ventil je navadno na vrhu pokrova glave cilindra (tam ko se zacne cev, ki gre k hladilniku), ce ga hoces dol vzet, mors ta pokrov odsraufat! .)

Moj runner ma pa iz posode dwe cevi spelane u kiler. Ena gre z dna posode ena pa z vrha. Zaka je tista na vrhu? Če je preveč de odteče al ka?

Objavljeno

Hvala Duke za pomoč. Nekje bom staknu en tak termometer pa bom vidu kakšno je stanje. Do takrat pa se nebom kej preveč sekiral :P :lol1:

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

mam en problem na nrgju

stevec za temperaturo ne dela

kaze skoz na 0 :BUA:

ka bi lahk blo to :?

Objavljeno
mam en problem na nrgju

stevec za temperaturo ne dela 

kaze skoz na 0    :BUA:

ka bi lahk blo to  :?

Pokvarjen števec ali senzor. Preprosto :D

Objavljeno

sem ze ugotovil varovalka je bla pa zarad tega ni kazal ne temperature ne za bencin

ona tam pr akomulatorju .)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

hy

imam aprilia red rose 70.Dal se gor polini gus 70 in ko se peljem 13km se mi segreje pol se pa spet segreje vsake 3-4km.preveril tekočino in je vredu.cevi so vroče tak da mnde kroži.termostat pa je do 115C. Imam velik problem zato mi pomagajte.kaj bi bilo narobe das se tako hitro segreje.

Objavljeno

omisl si kak vecji hladilnik ;)

sam zdej tak nebo vec tak vroc :BUA:

Objavljeno
omisl si kak vecji hladilnik  ;)

Od Lade bi bil ravno pravšnji. :OK: Pa še super ker je bakren... No, na moji Husqvarni lučka za temperaturo sveti že po 2 minutah vožnje pa naj bo počasi ali hitro, v hrib al po ravnini... Serviser je reku da imam senzor od avta ki opozori pri 70 stopinjah, motor pa vemo da se segreje dosti bolj...

Objavljeno

Sej men tut ne kaže temp pa na nrg ju mi tut ni pa to je use en kurc.

Tti kurčevi senzorji so tk za en kurc da to vrjet ne moreš pa še dragi so.

Jst sm že 2 mogu menat pa zdej bo treba še enga kupit ko full crkujejo no saj pr men.Tk da to je najbolš da od kosota dobite digitalne termometre pa jih date notr pa je toto to bom tut zdej jst naredu ko mam tega dost.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

en predlog ki vam bo MOGOČE prišel prav.

Proti pregrevanju pomaga, da za hladilnik

pritrdiš čist navaden računalniški ventilatorček (vežeš ga na akumulator),

ki ga dobiš v vsaki rač. trgovini.

zelo pomaga pri vožnji v klanec, saj skozi hladilnik vleče zrak, tako da se motor

kljub počasni vožnji hladi.

lp

post-7030-1131129718_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!