Skoči na vsebino

Tehnika in izkušnje vožnje po zadnjem kolesu


Priporočene objave

Objavljeno

Puzdravleni !

Hm...mene pa zanima, kakšne imate izkušnje vožnje po zadnjem kolesu (in tudi po prednjem),kdaj ste ga prvič potegnili na zadnje kolo (prednje kolo) in atraktivno odpeljali nekaj metrov, s kakšnim motorjem, kakšni so bili občutki,..padci, potegne vas nazaj na hrbet., kako ste se učili vožnje.., kako čim dlje odpeljati po zadnjem..kolk približno je treba mašino zavrtet na obratih, da sunkoviti prijem sklopke ne požene motorja preveč pokonci? Namreč jst in moj ZZR sva še v fazi, ko se še včasih jezno gledava, in nisva naj kolega pri vožnji po zadnjem, no tu še nisva usklajena. Kadar hočem jst, on protestira, kadar se postavi pri pospeševanju pokonci on, ga jst pritisnem dol.

"No revenge means no satisfaction"

Objavljeno

Po prvem kolesu sem se prvič peljal ko sem v S nepreglednem ovinku opazil avto ko obrača preko polne črte takrat sem zelo močno začel zavirat na prednje kolo (iz 140kmh do 0kmh)in pri tem mi je uspelo prepeljat približmo 30 metrov.Pozneje se je začelo >

Objavljeno

Jaz sem se teh zadev učil na cross motorju (Honda 125).

Po zadnjemu me je najbolj za...lo to da ga nisem mogel dobit ravno v pravi položaj (al je blo preveč ali pa premalo).Samo sem bil trmast in sem po parih dneh zadevo obvladal v nulo.Res pa je da sem se ene dvakrat zapeljal v koruzo ki je bla zraven proge.

Sicer sem že začel probavati da bi se peljal po zadnjem na tisti sistem da stojiš na sedežu pa sem žal prej motor prodal.

Po sprednjem mi je pa že skor ratal sam kot sem rekel sem se od motorja moral poslovit.

Lp

Leteči

Objavljeno

Po prednjem je že šlo, vendar nenamerno. Po zadnjem niti ne poskušam. Trpi menjalnik, sklopka, veriga, gume, eventuelno tudi plastika in jaz. Mislim da ni vredno.

quote:Kadar hočem jst, on protestira, kadar se postavi pri pospeševanju pokonci on, ga jst pritisnem dol ZZR koliko, 600? To bi pa rad videl.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Objavljeno

po prednjem priblizno ista situacija kot diablo enih 3 krat, za hec tega ne pocnem, razen ce treniram zaviranje. po zadnjem se vozim samo ce mam kak divji motor pa se to nenamerno zgodi pri pospesevanju (saj feeling je dober kot ti se v tretji dviguje kolo ti pa dol tisis). drugace po zadnji ne znam dobro in mi je skoda motorja oz. me je strah posledic ucenja (vedno ko nekaj koncno znam se neham ampak pretiravam), zato niti nimam zelje tega znat. sicer pa si lahko na www.bikepics.com pogledas kar dosti primerov uspelih in neuspelih vozenj po zadnjem/prednjem kolesu.

PS: aja ce se bos naucil, ne tega kazat ne kriziscih ker bos prej ali slej ubrisal na zebri.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Objavljeno

Po zadnjem se s kawo nisva peljala... vsaj namenoma ne. Po prednjem pa. Enkrat na poti iz šihta sem moral malo bolj zabremzat, pa sem ugotovil da je zadeva pravzaprav izredno preprosta. No ja, po treh tednih sem uničil nosilec za top-case. Sem se moral odvadit pa zamenjat nosilec. Sicer je pa zadeva dokaj lahka za izvest. Anti-dive pomaga.

LP

Objavljeno

Vožnja po zadnjem kolesu? Enostavno pravi užitek.

Zadeva je preprosta, ko prvič premagaš strah in se dvigneš ne da bi zaprl gas, ko se začne dvigovat vidiš,da je zadeva sila enostavna.

Ko sem se učil sem parkrat tako vdaro s prednjm kolesom v tla, da sem mislo da bo vse razletelo. Pa da ne omenjam kako sem se vdaril v jaj.. Učil sem se s CBR 900 RR. Prvotno sem ga dvigoval vedno s sklopko, pa nisem imel težal, je pa bistveno bilj nevarno, kot če ga potegneš samo z gasom. Kasneje pa sem prešel samo na gas, se mi zdi da motor manj trpi.

Kasneje sem menjal motor in kupil R1, kjer mi še na misel ne pride da bi pri tem uporabljal sklopko, ker motor že tako sam nonstop rine na zadnjo kolo. Mislim, da ni motorista, ki se ne bi znal

z R1 peljat po zadnjem kolesu. Dvigneš jo kak ti srce poželi in prav tako nežno spustiš nazaj na tla. Pri daljši vožnji malo trpi prednja guma ko pristaneš, ampak kaj čemo (5-6 m dolga špura). ČE maš muda in v zraku še šaltaš, potem si car in lahko letiš kolk ti srce poželi. Dobro je tudi, če ga dobiš na vago

Skratka tisi ki še niste iskusili tega užitka, kar korajžno, a previdno, si lahko hitro na hrbtu. Obilo užitkov.

Kar se tiče pa prednjega kolesa, pa samo nekaj metrov,hudičevo čudn občutek.

Grobnik, 1:39.317

Objavljeno

pa ce ze probavate ne pozabiti imeti prste desne noge v blizini zadnje bremze - lahko resi dan,motor in tebe.

/quote]

Ja če se tega zavedaš in boš podzavestno stisno, ko bo šlo proti hrbtu. Vprašanje kdo je taki as razen Maxa seveda!

Grobnik, 1:39.317

Objavljeno

hja no...po parih poskusih lahko recem,da sem se le spomnil.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Motor na vago, potem gas pa zadnja bremza. Gre kolikor hočeš - problem so ovinki. Žal pa ne jaz, ampak bratranc z 360 2T KTM ( gre na vago tudi brez sklopke - celo v 5. brzini).

LP

Objavljeno

Ja ja sm se pelu že po prednjem in po zadnjem z večino mojih motorjev-pa le redkogdaj zavedajoč se položaja.

Ciao,by Pero

Objavljeno

quote:

...Dobro je če ga dobiš na vago...

Hmm..kako je to mišlen...? a tko, da si ravno v taki poziciji ko ne sili nazaj in ne dol!

Po moje moj ZZR600 ni glih primeren za take zadeve? Kaj pravš? Kakšna CBR 900RR ja..sam ta kawa je pa po moje zlo okorna za na zadnjega. A si se že pelu s to zadevo po zadnjem?

Ti kako pa to zgleda ko ga potegneš z gasom?..mislem kakšna tehnika

je to? Mašina mora bit ful huda ne? ZZR600 je prešvoh zadeva a?

Folk sam men se pa ta slika, ko jo je Ghost naložu, čist lepo odpre, pa morm reč da j SVETOUNA..Sm jo že dol uzel...TI SAM OPREMA JE PA TUT PROFI!

Prvo kar se opreme tiče, kot sem omenil smo bili na spremstvu našega člana, ki se je poročil in je nevesto peljal od matičnega urada do cerkve z motorjem (nočete vedet kak je blo, ko se je vsedla na motor, pa kaj saj lahko povem, motorji so stali v dveh vrestah onadva sta med motorji odšla do njegovega motorja, ki je stal na koncu vrst, on ga zajaha in potem ona, z eno nogo stopi na stopalko se dvigne in kaj potem, ja dvigne poročno obleko pa ne malo, vsi vidimo tangice in podvezico, pa prav tako vsi motori v iberturah!!! NORO NORO NORO)

Doben tisti dan ni predvideval , da bomo take nemunosti delali, vendar se en dvigne, pa je nastala vse splošna norišnica, dobroda se dobenemu ni nič naredilo, ker doben ni bil oblečen tako kot bi moral, upam da se ne bo ponovilo. Oprema mislim!

Kar se tiče vage maš nekako prav, dobiš ga v težišče in geva...

ZZR pa mi verjami gre na zadnjo kolo z lahkoto, vido na lastne oči, samo malo jaj. in ni blema malo večje obate in greva. Lahko pa se dogovorimo pa ti praktično pokažem, ni neki problem samo prepričat se mopraš da boš to naredil pa bo OK.

Grobnik, 1:39.317

Objavljeno

Ce te res zanima kako se to pocne oz. kako naj bi se pocelo brez stranskih efektov najdes dobro teorijo na www.motori.hr

Sam tega ne pocnem iz razlogov, ki so jih nasteli ostali.

Ghost a mas kje slike tistega dne...(hocemtangicepress)

Objavljeno

Če bo kdo poskušal ponovit, me naj kot že rečeno, o tem predhodno obvesti.(sam seveda tega ne priporočam)

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Objavljeno

Fajn je če se učiš po tazadnji z močnim motorjem!Jaz sem to delal z cbr900rr.Odpreš gas do konca,pri štiri-pet tisoč zapreš in ponovno do konca odpreš (na hitro), nato pa pravljica!Zal sem se peljal le prve tri brzine in lahko rečem da je najlažje ko ga imaš v drugi saj najmanj kaznuje napake!Več sem se posvečal prednji gumi,saj se peljem po prednji tudi po 50 metrov!Stvar je bistveno enostavnejša,rabiš le raven dober asfalt in ogrete gume,pa ga lahko dvigneš pri 150km/h!Pa ne bremze kar na polno stiskat-najprej pobremzaj toliko da ti vilice sedejo in nato dodatno obremeniš zavore,težo pa prenesi čimbolj naprej!Če ti začne zadnji del v zraku odnašat,čimprej spusti zavoro!In ko se pelješ pač z zavoro kontroliraš višino zadka motorja in s tem dolžino poti,ki jo boš opravil!Pazi pa tudi na popolno ustavljanje,kjer sem tudi sam prvič skoraj letel na roge!Ko se po prednji ustavljaš, moraš zadek pred ustavitvijo spustiti čim nižje,dokler tega nisi vajen,saj ti bo ob zaustavitvi zadek dvignilo za cca 30cm,saj še nimaš občutka na zavori!In če si že prej na vagi,pomeni to polet!Pa obilo užitkov

Objavljeno

quote:S kakšnim motorjem je pa lažje it na zadnje kolo, z endurcem(kros) ali s cestnim ? Lažje se postavi pokonci motor ki:

1. ima večjo moč

2. ima višje težišče

3. ima vpetje zadnje nihajke nižje

4. je lažji

5. ima manjšo medosno razdaljo

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Objavljeno

quote: S kakšnim motorjem je pa lažje it na zadnje kolo, z endurcem(kros) ali s cestnim ?

Boljši so 4T proti 2T, ker imajo lepšo krivuljo navora in pa na vagi (oz. čez) bolj pomaga zaviranje motorja - ampak kdor ima filing in trening se pelje s skoraj vsakim.

Objavljeno

Težje ali lažje, to že!!!!!

Sem vidu frajerja k se je z navadnim frčotom pelu po zadnjem celih 500m!Svaka mu čast!No kakor sem dojel spravš loh na zadnega vsak motor sam nekatere lažje in nekatere težje-svojga mam pa preveč rad(in sebe) da bi to probavu!

Mi kdo motor posodi da z njegovim probam!!!??

Ciao,by Pero

Objavljeno

quote:

Težje ali lažje, to že!!!!!

Sem vidu frajerja k se je z navadnim frčotom pelu po zadnjem celih 500m!Svaka mu čast!

Če je imel noge na tleh ker drugače pa mislim da ni spravil na zadnje kolo tista 2 KM pod rit.. To pa znam tudi jaz. Lahko se pelješ v nedogled. Če gre prehitro pa malo z nogami bolj na tla pritisneš

KOMAJ ČAKAM NASLEDNJE FS

Objavljeno

Hanzi puzdraulen!

Sej se res sliš nenavadno, da se s frčotom al pa z APN6 da peljat tako delč po zadnjem. Sam verjemi, da se da tut če ne vlečeš nog za seboj-da jih imaš na tačkah. To sm vidu lansko leto na zboru v Puli. V bistvu je APn6 ("štirko"), s sklopko in sunkovitim potegom za krmilo, potegnu nazaj, ob enem pa je težo prenesel čisto na konec sedeža-vsedel se je kolikor je mogel na rob sedeža nazaj. Tku se je za hec, brez nekega posebnega matranja peljal celo dlje kot pa veliki hrvaški postavljači na težkih mašinah brez čelad in reg.tablic. No to so delali tudi s scooterji ali "sesalci za prah"- vsedel se je ćisto nazaj, potem poln gas in sunkoviti poteg krnmila..Zame osebno so dost bolj zgledali, ko so se počasi vozili po zadnjem, kot za hec. Pol se je eden z R1 čist razsul, ko se je zapiču med dva osebna avtomobila kjer so ble dve avstrijske družine, ki so mirno potovale na morjenova R1-brez reg.tablice!!!! je bla totalka-tipa je katapultiralo cca 30m, pol so ga pa na hitro odpeljal in skril,kr vzela ga je tema, tko da je bil avstrijc čist iz sebe, ker storilca ni blo,"nobeden ga ni poznal", motor pa "neznan"

"No revenge means no satisfaction"..

Objavljeno

Bi ti videl predlani (v Puli), je pa en z Monstrom in bejbo v kopalkih in visokih petkah po križišču peljal po zadnjem, ko je motor dol spustu, je pa ravno v otok na križuišču priletu. Je skoču naprej v travo, pa se začuda še prevrnil ni. Imel je pa čisto počeno sprednjo feltno in krive vilice. Ne vem kako se je odpeljal domov v Italijo.

DDV in baterije ze vkljuceni v ceno

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Z Avtomatikom pri 12-ih letih...

Jebeš ili ne jebeš, kurcu vreme prolazi!

Objavljeno

zdravo 1.-c

moje izkušnje po zadnem kolesu se zacnejo s kolesom,

PONZLNOM in to da sm zadevo tolk nastuderu da sm lahk tud z eno roko vozu, furu cez zlo ostre ovinke, po klancu dol ( ne prestrmem),

bremzu med voznjo in blo je res kul

kar se motorja tice sm pa probu najprej z avtomatikom,

noge absolutno na motorju sam več k 15 metrov ni slo

pol sm mal probavu z "trojko" tomos t12 letnik '66, 60 kubikov

pa je slo ze kr dobr

vmes pa sm se ucil z yamaho yz 125 pa sm odletu parkrat, tut na asfaltu vazn da ni blo nc motorju

zdej trenutno se navajam na suzukija 250, precej lazje se dvigne ker ma vec moci v nizkih obratih, samo ko si pa enkrat v zraku je pa kr mal prevec odziven na gas tko da kr mal cvikam ampak bo pa ratal tuki ni kej

ce se ucis na frisno po zadni pelat je dobr da to delas na klancu navzgor, ker te sila strmine upocasnjuje in ti motor pretirano ne nabira hitrosti - vsaj pri kroski ti to prov pride

za cestnga bi me pa zihr bl prpa dajala ker je le večja teža in sila

to je vse od mene kdor to prebare naj se ma fajn

ajt

Objavljeno

Taprav bike morš met pa gre! Najbolš za štalce delat je pa itak SUPER MOTOPo tazadnem in po tasprednem gre KADAR HOČEŠ

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!