Jump to content

1. 43 points
    gtgs

Vtisi z dnevnih voženj 2020

N A K O N C U S V E T A !
  2. 38 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Ti stari VOZI... Kaj točno so počeli, ne vem, vem samo to, da so že desetletja tam, kot projekt,ki ni bil nikdar dokončan, imeli so načrt, da zgradijo železnico v vse strani, pa ni bilo soglasja med ljudstvom... Tako nekako sem razumel... Po treh dneh, sem prispel v Cusco. Nič kaj prijetno vreme, DEŽ včasih tudi sonce in hladno, do 15 danes celo 20😊Tukaj vsaj problema z bencinom ni, kot v Boliviji, kdo si je to namislil,te kangljice🤣je šlo tudi brez njih, ampak večinoma po višji ceni. Meja med Bolivijo in Perujem, ni gneče, problem je v teh papirjih🥴in ko dobi prometno od motorja, takrat se začne veselica, obrača jo v vse smeri🤣in ne ve, kje začeti, najbolj pomemben podatek vedno manjka, to je barva motorja, je skoraj bolj pomembno, kot št.šasije😬 Danes sem plačal prvo kazen, ker nisem imel urejenega zavarovanja za moped(18€)kasneje mi je vrnil potni list, in nobenega potrdila, da sem plačal 😏je rekel, da bo vnesel v sistem🤣kasneje sem uredil to zavarovanje 27€ za 30 dni Dan ali dva počitka, ter naprej proti Machu Picchu... Jezero Titikaka
  3. 33 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Sonce, dež, megla, 9stopinj,25 stopinj... Enkrat bo konec te norišnice z vremenom. Sem v baznem taboru 😁SantaTeresa, jutri zgodaj vstat☹️ter z taxiem 10km(2€) do Hydroelectrice,lahko bi šel z motorjem, nato 11km hoje, če bo vreme lepo, drugače z vlakom, cena je nora(30€ ter 60€ povratna) nato vspon, lahko traja od 1,5-2 uri, ali z avtobusom(12€ povratna 24€) in sem na cilju... Cusco - Santa Maria Santa Maria - Santa Teresa
  4. 28 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Zadnja dva dni, je bilo pestro, dež, blato, včasih asfalt, vsega po malem. Veliko je dežja, posledica pa plazovi VID_20200217_115621.mp4
  5. 28 points

Šrilanka

Vsega lepega je enkrat konec... pred zajtrkom na plažo... za zajtrk ananas Slovo od gostitelja... nato pa proti Colombu,,, in Negombu, kjer sva oddala najine mopke,,,, Kaj več pa mogoče, ko se vrneva domov...
  6. 27 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Pa je mimo😉zjutraj je bilo lepo vreme, edino taxist, je imel neke čudne tarife, saj ga nisem razumel🤫na koncu, je bila cena ugodna... Začetek 10km.pohoda ob železnici... Vlak ena stran, 32USD Januarja in Februarja, je največ padavin, zato takšno stanje Ja😯čez to reko, sta se spustila po tisti zajli Začetek vspona, če imaš na vstopnici čas vstopa ob 12,te tale vratar🙃ne spusti, prej kot 2 uri na pohod, do vrha eni😁so prišli na vrh, z avtobusom, takšen cik-cak je gor, peš, pa naravnost Spodnji vratar, me je spustil ob 10,na vrh, sem prišel v eni uri, in zopet, sem moral čakati eno uro, niti sekundo prej, me niso spustili not, ker imajo vse računalniško... Ter pot, nazaj do hotela, pol poti lepo, nato dež... Malica
  7. 27 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Cusco, ponoči dež, zjutraj dež, čez dan lepo, popoldan nevihte😤. S časoma, se navadiš... Najpomembnejši cetl😁uro sem zbral ob 12,upam🤷‍♂️ da bo 20 stopinj, in sončno Desno spodaj🤘 Tukaj, sem se najbolj znašel Zadnjič je Francoz menjal gumo, mehanik pa začuden, zakaj tako hitro... Danes videl, da je imel prav, tukaj se guma zvozi do konca
  8. 25 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Končno, suho in 30 stopinj😁tisti cik-cak, je zgledal dobro, sem moral probati... v tem mestu, se začne vzpon štirje razbojniki, Kolumbija, Venezuela ter 2x Brazilija... 1x Slovenija Huacachina
  9. 25 points

Šrilanka

Danes pa ni šlo vse po načrtih... pred startom... No pa sva preverila, koliko velja MVD izdano v Šrilanki. Po temeljitem pregledu se organ odloči, da je vse OK. Potem sva pa še malo po GPS-u brskala. Zanimalo ga je kam greva, od kje sva in kako nama je všeč Šrilanka. V bistvu le rutinska kontrola... Že čez nekaj kilometrov pa prva ploha. Ceste postanejo kot dvorana pod Mežakljo, zato sva cca pol ure raje vedrila. vode je bilo pravzaprav le za vzorec. Sem si vzel čas in pofotkal Tuk tuk 200ccm in twinspark to mora sunt... Tule pa razočaranje, zaradi dežja sva zamudila čas, ko hranijo slone, zato si parka pač nisva ogledala. Otroci čelad nimajo???? Oglas za naj, naj mašino. "bauštela" dva v vrsto... in prometni zamašek. Najin sostanovalec. do vratu v indijskem oceanu ... da se le kopnega dokopljem... Zadnji sončni žarki 17:56 po lokalnem času, čez 15 minut pa že popolna tema.
  10. 24 points

Čista jeba🙃
  11. 22 points

Šrilanka

Danes je šlo pa bolj po načrtu. Odpravila sva se proti čajnim plantažam, ki pa očitno niso tako znane, kot ostale, ki sva jih obiskala pred tem. Srečala sva le štiri "bele" ljudi. potem pa na pot.... Le kaj je ujela v objektiv?? Aha, lokvanj. Upam, da sva na pravi poti... sva, evo čajne plantaže... Za malico pa "čokobana". (čokolada in banane) V primeru, da je noč, si pa prižgeš luč. Jp takole majo uštimano javno razsvetljavo. Policajke na nujni vožnji, so šle mal po levi pa mal po desni... Tudi midva včasih po njihovih "predpisih" Takle gre to po napačni strani Na koncu pa vsi srečni, najbolj pa tadomač mulc.
  12. 20 points

Šrilanka

Takole. Po šestnajstih dnevih ponovno doma "na hladnem". Malo urejanja spominov in še mogoče nekaj podatkov, ki so mogoče zanimivi tudi za vas. Domov naju je varno pripeljal QatarAirways iz Colomba preko Dohe. Ruta leta Colombo - Doha Ruta leta iz Dohe do Zagreba... V petnajstih dneh sva prevozila 2100km (vsak). Za vodenje sva uporabljala Garmin Nuvi 2405 z naloženo OSM mapo Šrilanke. @Snečer hvala za namig. Zemljevid je zelo podroben, za načrtovanje dnevnih poti sem uporabljal Garminov MS, kjer sem imel prav tako naloženo OSM mapo. Seveda sem si pomagal tudi z Goo...maps in Maps to GPX za prenos točk iz googla v MS ter potem na Nuvija. Prijetno naju je presenetil lastnik ShaneToursa Shehan. Ob predaji motorjev nama je podaril sliko najinih utrinkov na otoku. Sicer je pri sliki naše zastave malo "falil" ampak mu oprostiva.
  13. 20 points

Šrilanka

Uuuuf predzadnji dan. Počasi "plezava" nazaj proti severu in s tem proti koncu najinega potepanja po Šrilanki. pripravljena, da odfrčiva. značilne preže za ribiče... na eni strani ocean na drugi pa vojaško letališče... Ribiški čolni, tile dokaj klasičnega izgleda, njihovi original pa so ozki in dogi z plovcem na eni strani. Raznovrstna izbira rib kar ob cesti. Ribiči vlečejo mrežo... in vsi komaj čakajo na svoj del dnevnega ulova. Za vse bo dovolj. Potem pa kam drugam kot v gužvo... je bilo potrebno obrniti.... No "Mica" najdi nama obvoz. (seveda ga je.) Sva se odpeljala tudi na otok, kjer gojijo cimet. Do tam je most (kakšnih 300m), ki ob prečkanjune vliva pravega zaupanja. ponekod manjka kakšna plošča... Na otoku pa plantaže "cimetovca". Uradne ure so že zaključili, tako, da strganje skorje nisva videla. (sva si kasneje ob pivu pogledala na Tubi )
  14. 20 points
    skalaprava

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Res je bilo malo bolj hladno danes zjutra, ampak še zdaleč ne toliko, da bi zanohtalo na drekpumpi...-2.5°C se skoraj ne more smatrati kot (pre)mrzlo za na motor Evo še dokaz jutranje idile...pašejo zadnje dni jutranje vožnje v službo....seveda z motorjem Lp.
  15. 19 points
    motozajebant

Vtisi z dnevnih voženj 2020

No tako, po sušnih treh letih me je današnji sonček, kljub nikakvim gumam, namamil, zvabil in privabil!! Zmečem zimske podloge v jakno in hlače in že letim po motor... se oblečem, nataknem kahlo na glavo in gremoooo... prvi kilometri rahlo boječi, ampak iz km v km bolj pogumno in samozavestno.... naredim en krog, čisto za dušo... 70km.... dam prišel srečen ko LaToya ko ji daš ku*ac
  16. 18 points
    Dani1234

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Otvoritev sezone. Nova Gorica - Trst - Sezana in ces kras domov. Pa se lepih 15 stopin sm mel. Je prow mankalo se malo peljat zadnje 4 mesce
  17. 17 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Mislim, da ima premali šilt🤭 Jutri štartam naprej, proti severu 😏nič kaj dosti, levo, desno ali celo nazaj, samo gor... Do kje🤔v glavi imam cilj, že od začetka,upam, da se mu prebližam😊sedaj imam novo olje, sprednja guma, kot nova, prejšnjo menjal po 20.000 in še, bi šla Zadnja, za kakšnih 5000 bi še morala zdržati. Dobro se drži, ta Mitas, ampak ni ga čez Heidenau, do sedaj, so se na vseh Mitaskah nekje na polovici življenske dobe, začele pojavljati "razpoke" Dve zadnji še, pol pa domov😊
  18. 17 points

Wipawske ride pa prvič v ledru letos, vročih 16 v dolini
  19. 16 points
    Vito23

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Današnji test novih rokavic, jakne in hlač!
  20. 16 points

22. 16 points
    skalar36

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Pa sm le najdu način kako vse združit v eni sliki.
  23. 16 points

Šrilanka

Skoraj pozabil Danes sva srečala pravzaprav dohitela prvega "BMW-jaša"
  24. 15 points
    sohen

Jadranska magistrala

V soboto dol.. V nedeljo pa se enkrat nazaj...
  25. 15 points

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Ti video posnetki,slike,če hočeš narediti vsaj malo gledljiv video,rabiš čas🙄sem srečal motoriste,ki si vzamejo po 4 ure😲,da to skupaj zrežirajo😗dobri so,če se jim da,jaz,grem raje ven,med ljudi,kakšen pir,piknik...to je tisto pravo😀 Včasih sem izbral slike,posnetke,vse skupaj prenesel v DJI ali GoPro aplikacijo,dodal muziko,počakal,da se naloži,ta čas se oblekel,naložil moped,ter zadjno sekundo objavil in gasaaaaa dalje😉in pol🤷‍♂️ ...saj bo,ko bom doma,in imel čas😀
  26. 15 points
    mladench

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Danes je bil dan za swinganje. Sva si s kolegom malo ljubice izmenjala... Romantika, ni kej 😄 Vmes srečava @skalar36, ki pa prvo ni hotu takoj sodelovat in šel svojo pot. No, kasneje si premisli in naju preseneti s svojo... Dobra... 😍 Brez fušije in blo za vse dost 👌
  27. 15 points

29. 14 points
    Snečer

Mamutovanje 2020

Čeprav so odsvetovali prihod, sem vseeno odšel pogledat izumrlo vrsto 14 dni priprav je bilo skoraj premalo. pri hiši se je našlo vozilo, ki ga lahko vsepovsod pustiš in ima gume Sava nevarne razmere za hojo (sem se moral fejst potrudit, da sem lahko slikal led prvo po grebenu, v ozadju pa že dim iz tabora Mamutov...lahko da je tudi TEŠ, ja takšno barvo dima, če kuriš milijarde pot je bila na trenutke zahtevna, kasneje se je ugotovilo, da poteka od izvira reke Pake navzdol prihod do ceste in v bližini tabor za temi drevesi nepripravljeni Mamuti takšen pogled je bil danes iz tabora Mamutov, izjemno jutro in dopoldne po jutru se dan pozna sprejem je bil lep, pogostitev tudi, vendar se nama je z exyamaha fahrerhem mudilo svetla točka v taboru, zanimivo je bilo, da ni bilo niti enega bmwja, čeprav so letos bile najlažje razmere sicer pa je danes bil lep dan in že so harali projektili, po tem kar sem videl, bo žalostno... v glavnem, namesto da bi mi dali jesti na žlico, sem jih dobil z žlico sicer pa udeleženci precej mirni po petkovi valentinovi noči...hm...ok s kolegom sva se zahvalila, pustil sem prispevek (šele doma videl, da je bil bankovec za 500)... pot nazaj je odkrila izvir itak da sem pil proti vozilu od mamuta že ni spominek em,,, : ok , 200m vertikale sem preplezal... mamutove solze
  30. 13 points

Šrilanka

Danes pa iz mrzlega hribovja ob vroče morje... Zjutraj ustaljeno pakiranje in nato proti jugu. Vmes sva se zapeljala še na ogled Diyaluma Falls Ponovno sva vozila skozi plantaže kavčuka in nato naenkrat ugledala res veličasten slap. Vmes malo zamenjala mopede in po 216 kilometrih prispela... v najin nov dom.
  31. 12 points

Šrilanka

je blo mal "rebusa". Kot sem zapisal sva prevozila 2100km, se pravi 4200 kilometrov skupaj. Za celotno potovanje pa sva porabila 2270€ (od vrat do vrat) se pravi, da tale trditev... "skoraj" drži, no 4 cente več je bilo po kilometru. ...ali je to zapravljen ali porabljen denar pa prepuščam v presojo posameznikom...
  32. 12 points
    Ella

Tiste 2minuti na dan, ko ne spita😅 20200209_152037_1_1.mp4
  33. 12 points

Globoke misli & misel dneva & stuff

Rekla je: "Rada imam pogumne moške" Pogledal jo je v oči in tiho izustil: "Zredila si se"
  34. 12 points

Vici

35. 12 points
    Kugelschreiber

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Vceraj je bilo v Postojni zelo lepo vreme, okrog morja pa ne. Se mi zdi, da sm srecal Africo twin 1100. na Vikiju so podalsali teraso. ViaMichelin pravi 130km. Ni lih fura za dol past, zato tud nism padu.
  36. 12 points

Fadil

40. 10 points
    DAMI34

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

Sej to sm mislu, prideš naložiš, pol ga pa celo pot gledaš do Wajdušne ps. pol pa greva na kosilo pss. motor je že prišel...osnovna verzija, zdej pa morajo turerja vn nardit (očitno neka nova verzija isporuke, ko ogrevane ročke gor nabijajo, tank nalepko, turer vizir, sestavit kufre, ključavnice) kosov še ni, priključka za nov tester še ni, da ga niti odblokirat ne more..ma sj bo, sj bo...ko bo Pa da mi nau kdo prsta u ror vtikal!!! @maus
  41. 10 points
    BIF

Uredba o prepovedi vožnje v naravnem okolju

Imam dolgoletne izkušnje z off-road vožnjo v naravnem okolju. Če koga kaj konkretno zanima lahko postavi vprašanje in bom odgovoril po najboljših močeh in vedenju. Pri zadnjem ali predzadnjem popravku zakona smo kot klub sodelovali s predlogi in bili tudi na razgovoru v Ljubljani na ministrstvu pri takratnem sekretarju. Je pa tako, da tisti, ki guslajo asfalt ne bodo nikoli razumeli vožnje v naravnem okolju, kot off-roaderji težko razumejo guslanje asfalta, tako, da so te nenehne razprave bolj ali manj ping-pong brez konca. Je pa ob uporabi zdrave pameti dovolj rostora za vse na način, da ne motiš nikogar. Budale pa najdeš na cesti in v gozdu.
  42. 10 points
    Quest

Mičkeno zanohtal dons.
  43. 10 points
    Alla

Prjatla
  44. 9 points

Drugi štosi V

Taki otroci trpijo, ko so počitnice
  45. 9 points
    avtomoto

Šrilanka

Bravo za opravljen "izlet" ! Pa še malo heca. Očitno drži trditev, da ima mlad motorist trdega, star motorist pa mehkega . . . . . . Top Case, da ne bo kakšnega nesporazuma ! 😜
  46. 9 points

Prvošte si jeno pravu kofetu 3.0

49. 8 points

Globoke misli & misel dneva & stuff

Še ena globoka in resnična
  50. 8 points
    skalar36

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Malo naokoli. Telefon mam pa tud nov.
This leaderboard is set to Ljubljana/GMT+01:00

• Newsletter

Sign Up
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!