Showing content with the highest reputation since 06/17/18 v vseh kategorijah

1. 41 točk
    Keiko

Vtisi z dnevnih voženj 2018

Končno spet v moji lepi Italiji Štartala sem zjutraj od mojih - do Nove Gorice, čez mejo, mimo Vidma, potem sem šla spet kar malo na slepo in po orientaciji do S. Daniele del Friuli in od tam čez čudovito reko Tilment/Tagliamento - je res nore barve ... Od tam naprej na zahod do Maniaga, kjer mi je spet uspelo najt tega lepotca ... Naprej čez reko Cellino ... Še eno od številnih umetnih jezer ... In poziranje ob jezeru Barcis ... Od Barcisa naprej po čudoviti dolini reke Cellina, še naprej proti zahodu. Suha struga reke Cimoliana ... Čas za pavzo na prelazu S. Osvaldo... Potem je sledil spust na drugo stran in v Longaroneju naprej na severozahod proti Forno di Zoldo ... Hotla sem nadaljevat čez prelaz Duran, a je bil žal zaprt (in tudi še bo - če se ne motim do 27. 6.), zato sem spremenila pot in nadaljevala na sever čez Pecol ... Do prelaza Staulanza ... Od tam spet na zahod ... Nato sem zavila za Colle S. Lucia ... Še naprej proti jugu ... čudovit razgled na dolino spodaj... Tukaj na parkingu sem spoznala en starejši avstralski par s Tasmanije. Tri mesece bosta z motorjem potovala po celi Evropi Face! Prideta tudi v Slovenijo Že skoraj v dolini ... Jezero Alleghe ob poti ... Že kmalu spet na zahod - v Valle del Biois ... Na vrhu - prelaz Valles, od tam pa spet v dolino ... V dolini pa nato levo - sem mela srečo saj je jutri nekaj ur prelaz Rolle zaprt zaradi kolesarske dirke ... Tukaj je celo začel malo rositi dež, ma prav za vzorec ... In v dolino do mojega cilja ...
  2. 39 točk
    MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2018

Na Korziki je dan enostavno prekratek...
  3. 36 točk
    Scarlett

Vtisi z dnevnih voženj 2018

Ko mulca prvič vzameš na zadnji sedež s sabo in mu ne moreš zbrisat nasmeha
  4. 34 točk
    Ella

Vtisi z dnevnih voženj 2018

Tudi jaz sem se malo potepala danes...Slovenija, Italija in Avstrija. V hribih je takoooo lepo ...sem poskusila spravit v eno sliko motor, sebe s čelado in še gore...I am not very good at this
  5. 32 točk
    skofk

Današnje potepanje po Avstriji
  6. 30 točk
    Keiko

Vtisi z dnevnih voženj 2018

In še današnje potepanje Po zajtrku in pakiranju ob 9h štart iz San Martino di Castrozza - naprej v dolino še preden so zaprli cesto zaradi kolesarske dirke ... Že kmalu spet nazaj v hribe - čez prelaz Cereda ... Do Gosalda kjer sem v križišču zavila levo ... Spet sem uživala v lepi pokrajini Naprej na severovzhod proti Agordu ... V Agordu sem spet zaznala eno sumljivo rumeno tablo (kot že včeraj), a sem vseeno upala da sem narobe vidla Hotla sem it namreč na sever in čez prelaz Falzarego, a sem v Allegheju naletela na drugo rumeno tablo zaprt zaradi kolesarske dirke ... OK če sem hotla še danes prit domov sem mogla ubrat alternativo in sem jo Proti severu in prelazu Giau ... Na vrhu ... Zgoraj pa gneča Ma ravno ko sem slikala so mi spraznili parking okrog mojga plawkota In počasi na drugo stran prelaza ... v dolino do Cortine d'Ampezzo Od tam spet malo gor v hribe do ... In še naprej na severovzhod ... do Jezera Misurina - lepo kot vedno ... Od tam nazaj in v dolino ... Še zadnji pogled navzgor ... Potem pa ob reki Ansiei do Auronzo di Cadore, od tam na jugovzhod po novi cesti do vrha prelaza... Cesta je res poezija - nov asfalt in nič ne drsi, nobenega šodra, noro za vozit Potem naprej na drugo stran in čez Ampezzo, mimo Vidma, Gorice, čez mejo, potem čez Štanjel, Ponikve, Štorje in Ride. V dveh dneh se je nabralo 750 kilometrov. Letos še nisem tolko utrjena - bo treba še nabrat kondicijo Ma za se odklopit je blo čisto dovolj.
  7. 27 točk
    vuk76

Vtisi z dnevnih voženj 2018

Danes spet peljal zenko malo naokoli. Juniorka je sla na potepanje z starejsimi obcani , mi2 pa cez dravsko dolino proti Avstriji in dalje do Zelezne Kaple...nato gor proti Jezerskem in na vrhu obrat ter cez Pavlicevo sedlo nazaj v domovino. Malo bluzenja okoli in potem nazaj proti MB. Malo manj kot 300 km se je nabralo. Tokrat sva celo ostala suha za razliko od prejsnjih skupnih tur.
  8. 25 točk
    Dark

Vtisi z dnevnih voženj 2018

Za današnji moto izlet sem planiral vožnjo iz Istre preko Buzeta (Kačje ride sem sem se zaradi asfaltiranje cestišča izognil), Rakitne in želel vožnjo, zaradi ugodne vremenske napovedi, nadaljevati proti Jezerskem. Vendar sem se v Kranju zaradi dežja obrnil nazaj proti Ljubljani in preko Litije proti Trbovljam. Kjer je ponovno začelo deževati, cesto do Marije Reke pa sem na srečo prevozil suho, po spuščanju proti Preboldu pa je ponovno začelo močno deževati, dež pa je ponehal šele pred Žalcem. Od Celja sem nato prepeljal po stari cesti do Slovenske Bistrice in nato zaradi mraka po AC do Maribora. To pot so vse vremenske napovedi bile napačne, saj nobena ni predvidevala možnosti padavin, pa še dežni kombinezon sem pozabil doma...
  9. 25 točk
    The Lakl

Vtisi z dnevnih voženj 2018

Kdo se najde? Sem bil na čik pavzi in malo “škljocal”
  10. 24 točk
    3nity

Vtisi z dnevnih voženj 2018

Se mi je zdelo, da si bila ti na klopci nekje v okolici Ampezza Mauria– Sella Ciampigotto – Sella di Razzo – Sella di Rioda (za te tri je potrebno imeti kar zdrav hrbet, ker je cesta ajoj bože ) – spust na jezero Sauris, skozi predor Diga della Maina – Sella Pura in povratek v Ampezzo Niše za dvosmerno vožnjo
  11. 24 točk
    notranc

Vtisi z dnevnih voženj 2018

Mi pa včeraj v BiH in danes domov
  12. 23 točk
    Belaglava

Vtisi z dnevnih voženj 2018

Po dolgem času sem se zopet vsedel v sedlo, kolegom sva škočila po poti zločina izpred treh let, ko smo s so - Stromarji šli na čevape v Bosno. Prespala sva v kampu kjer sva bila edina. Malo naju je ponoči namočilo vendar nič hujšega. Na poti nazaj sva se uspešno ognila nevihtam. Slikic bore malo, ker sva bolj ali manj uživala v vožnji in hrani.
  13. 23 točk
    otko

Vtisi z dnevnih voženj 2018

Danes popoldne malo na trojane, potem na Litijo mimo Bogenšperka v Trebnje in domov. Lepa furca, koliko km je bilo ne vem, števec več ne šteje ...prišel do konca Drugače motor po 100 000 km še kar deluje, do sedaj brez okvar..
  14. 22 točk
    Igi Pop

Jadranska magistrala

Jadranski Stelvio St.Jure.
  15. 21 točk
    BIF

NPE-2018 (NoPlanEdišn-2018)

Še sem živ....in prav dobro mi je...
  16. 21 točk
    TheTomo27

Vtisi z dnevnih voženj 2018

Da po dolgem času tudi jaz kaj objavim.. Učeraj je padla ideja da danes vžgemo mopede namesto motorjev.. Itak.. Soglasno potrjeno.. Nakoncu pa štart le v dveh.. Ni važno.. Pot dolga, rit boli, požgana od sonca.. Štart izpred prostorov ŠKTD Avče, Cerkno, Kladje, Žiri, Logatec, Kalce, Postojna, Predjama, Col, Godovič, Idrija, Kanomlja, Dolenja Trebuša, Avče.. Nabralo se je nekaj čez 200 km.. Trening za avgust, ko gremo spet na mini potovanje po dolomitih.. Poti se mi neda risat, če hoče kdo pogledat naj si vriše na google maps prilepim pa še nekaj dokaznega gradiva.. lp
  17. 19 točk
    apirko

Vtisi z dnevnih voženj 2018

V petek sem drago peljal na burgerdrink v Eco Resort in v Kamniško Bistrico gledat vodo. 100km. Všeč ji je blo.
  18. 18 točk

19. 17 točk
    Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Bilo je kratko a sladko. No dokler ni grenko postalo Pa vseeno nekaj slik za... okus
  20. 17 točk
    svobodnaptica01

Grand enduro Slovenija

Edit: jutri grem cez mejo v Crno goro, da ne bo pomote.
  21. 16 točk
    Dani1234

Vtisi z dnevnih voženj 2018

Moj krog danes : Zal brez fotodokumentacije, samo statistika :) A pa iz prve roke lahko povem da googlemaps ne pelje na Grossglockner (prelaz) ampak pelje na Grossglockner (planinska koca ali neki podobnega) Prelaz je pa ostal za kdaj drugic.
  22. 15 točk
    svobodnaptica01

Grand enduro Slovenija

Javljam se, da sem se ziva, ce bo vse ok, grem jutri cez mejo. Kratek povzetek: so-potnik si je prvi dan zlomil nogo, zato sedaj potujem sama. Dobiti pomoc je cel projekt, ker je bilo to nekje kjer ni bilo signala. Tako d abo sedaj pot malo skrajsana ker v cisto vse vukojebine, ki sme jih pocahnala ne upam sama. Ce teren zgleda zelo zajeban, ali ce dvakrat vrzem motor po tleh je cas za obrat. V dezju in celodnevni voznji se mj je to zgodilo tik pred Ramskem jezeru. Pa sem obracala pomoje ene 200 m pred vrhom. Kombinacija blata in skal je bila ob osmih zvecer prevec, da bi se poskusala. 2 km istwga terena dol zacuda ni bilo nic problem Vsak dan me vsaj 2x posteno opere, in na 80% razglednih tockah gledam meglo. U bist sploh ne rabim tracka, ko pridem v dolino, pogledam kje najbolj scije, in grem tja. 100% natancno Ampak za ostalih 20% in vmesni soncek se splaca. Zaljubila sem se v Bosno; Ramsko jezero, Kupres, Blidinje, Bjelasica in Lukomir... bi lahko kar tu ostala. Motor dela, gume pa ne bi zdrzale do Albanije pa sem jih danes zamenjala. Ljudje so noro prijazni. Naredijo in dajo vse kar imajo. Od blizu sem prestrasila medveda, pastirski psi, veliki kot teleta, pa strasijo mene. 2x sem ze bezala na slepo po megli. Nazadnje sem motor pes spravljala dol, ko se je pot nehala, nazaj pa nisem upala. Hmm, to je to na kratko. S slikami skrtarim, ker je net ubijalsko pocasen.
  23. 14 točk

Vtisi z dnevnih voženj 2018

Čisti off (z veliko rakie) Popoldan pa plominka pade.
  24. 14 točk
    Xebec

25. 12 točk

Kawasaki jede šoder swaki
Ta dvorana slavnih je nastavljena na Ljubljana/GMT

Želite biti na tekočem z vsemi najnovejšimi novicami in informacijami?