Jump to content

Showing content with the highest reputation since 09/25/19 in all areas

1. gtgs

Na konec sveta 2020

7. dan Hornopiren - Villa Amengual Zjutraj naju je presenetilo lepo vreme. Voda je bila mirna, trajekt zasidran, kapitan pripravljen, motorist pa s čistimi čevlji in z umazanim motorjem. Na trajektu sta bila dva motorja. Pri Čilencih je očitno Africa Twin zelo priljubljena. Plovba je mirno minila. Potniki so jedli, pili in pospravili za sabo. Pogovarjala sva se z domačim motoristom. Izvedela sva za vremensko napoved, za odseke makadama in dobila sva nasvete iz prve roke. Do prve črpalke bomo vozili skupaj, on
    53 points
  2. Dr.SPEED

Vse je pod streho 😁
    53 points
  3. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Danes dobrih 200km.od Coyhaique do Puerto Rio Tranquilo, ter kratek izlet☺️ Če nisem na motorju moker, sem bil pa na čolno😆 Tukaj, je vsakih 15 min. drugačno vreme, dež, megla, sonce, veter... sneg še čakam, pa bom imel vse. Najbolj, se mi smilijo kolesarji, nekateri, so bolj nabasali tiste bicikle, kot jaz motor, in pol v tem vremenu😬v tiste brege😳uh, dobri so...
    52 points
  4. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Danes do Warburton, 250km,dežela aboriginov 🙃alkohol strogo prepovedan, kazen do 5000AUD🙄so pa res odklopljen, še bencin je zaradi njih brez hlapov, da se ne omamlajo, tako pravijo , čisto so v svojem svetu🥳 In še strogo zavarovan kamp Malo statistike Lahko noč
    51 points
  5. Dr.SPEED

Prvi km. 😁Sploh ni tako slabo 😉 Na pumpi... 1 liter bencina 1€, 1,5 vode pa 3€
    50 points
  6. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Saj ne vem, kaj je boljše, Pakistana, Indija, mislim bolj na sever, kjer si sam... Ali ta beton🙄malo preveliko mesto za mene🙃še dobro, da je bil Myanmar vmes, ker drugače, bi bil prevelik šok. V prejšnjih državah, sem bil več lačen, kot sit☹️tistiga riža, sem imel že po enem tednu dni dovolj, pa ni bilo drugega, kot riž, riž in pišek,ter zelenjava, vsak dan isto, tukaj vsega na pretek😀 Pa vseeno mislim, da mi je tisto bolj pasalo. Mislim, da bo treba nekam bližje k morju,kak dan počitka, da malo splaniram pot za naprej, vleče me v Avstralijo, pa tranzit ni ugoden, in traja, me
    50 points
  7. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Za letos, je to vse😉sedaj pa v tej vročini, v novo leto 😁danes je vroče, uh in prav nič ne zgleda, da bo konec leta, vse normalno odprto, nikjer nobene lučke, smerekico, božička🙄mogoče še vse to pride, malo kasneje... Ta Južni del-Patagonija, je lep, a včasih sem res pomislil, da sem si napačni hobi izbral😐ampak,sedaj, so ostali samo lepi spomini. Plan za dalje, če bo moped zdržal😕malo na sever, ter nato v Brazilijo, Paragvaj, Bolivija, Peru... Nimam fiksne poti, sem pa spoznal kar nekaj motoristov,ki so to prevozili, in zna biti zanimivo😃Sao Paulo,Buenos Aires, in podobna mesta, z
    49 points
  8. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Pa veš, da niti ne študiram🙃ko sem šel na pot, sem včasih dobil kakšen nasvet, npr. Pakistan😲ne hodi tja, tam je nevarno, sem čisto prestrašen prestopil tisto mejo z Iranom, in čakal, kdaj bo prišel moj konec☹️ Tukaj, v Avstraliji, nisem heroj, malo pazim, ampak, kar tako, te verjetno ne doleti konec🙄 Včasih, je vse skupaj prenapihjeno, pol pa vidiš,da z malo kmečke pameti, in če ne siliš v težave, sploh ni tako, kot najdeš inf. na neto. Že večkrat, v teh 3 mesecih sem si rekel, ne bom več iskal informacij in nasvetov po spletu, ker si pol čisto zgubljen, in verjamem, da je v Avstral
    49 points
  9. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Malo hitimo, da pridemo pravočasno v Cartageno, od koder, bomo poslali motorje v Panamo, tokrat z ladjo,ker je cena ugodna in ni velike razdalje, 3-4dni,rabi ladja, odvisno od vremena. Drugače je Kolumbija zelo😊varna, moti me samo, vsa ta vojska, ki ima vsakih nekaj km. zapore cest, in preverjajo skoraj vse... Zgleda kot katrca Takšno je stanje, pred in po vsakem mestu Zjutraj smo uredili motorje, kar je bilo potrebno, pri meni, nove gume Se mi zdi, da ima profil, kot od kakšnega tovornjaka Lahko izbiraš smer,
    48 points
  10. Dr.SPEED

Punta de Choros-Freirina ... in zaključek dneva
    48 points
  11. gtgs

Vtisi z dnevnih voženj 2020

Pozdrav iz puščave Atacama!
  12. Dr.SPEED

13. Dr.SPEED

Včerajšnji premik iz Čila v Argentino,po eni stranski cesti, bilo je super 😊dokler v Argentini ni začelo pihat😡 Veni 18 stopinj, meni pa moped skoraj zakuhal🙃nič mi ni bilo jasno, vozil povprečno 70 na uro po makedamski cesti, veter pihal v hrbet s takšno hitrostjo, da se je kadilo pred mano😳in seveda, to je bil problem, saj ni bilo hlajenja, sem za minuto obrnil smer, in šel proti vetru, v par sekundah, je bila tem. motorja 80😃kaj vse, ne bom pogruntal na tej poti...
  14. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Še zadnji utrinki celine, dalje, pa še ne vem, če bo vreme dopuščala, (baje prihaja dež🙄) , pol na sever, proti Cape Yorku, drugače Jug, proti požarom 🙁 Še prej, potrebno menjat gume, niso tako slabe, pa boljše, ena skrb manj. Zaenkrat imajo 5000 za sabo... Vreme, danes 46,jutri celo do 50😤malo dežja bi pasalo😏večerja in spat Tega je ogromno VID_20191112_071127.mp4 VID_20191112_071127.mp4
  15. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Vreme odlično, do 35😁 Njihovi road traini🙃večinoma do 53,5metra,na severu do 60metrov dolžine Še včerajšnji dan, prvo k zdravniko, imel vneto uho, dobil kapljice, danes že skoraj normalno☺️ In načrt, za naslednjih nekaj dni, papirji urejeni, ne bi smelo biti težav Kurilna sezona, se je že začela... 🤔
  16. gtgs

Vtisi z dnevnih voženj 2020

N A K O N C U S V E T A !
  17. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Da, grem po isti poti nazaj🤔 predolga pot... pošljem vse skupaj z letalom domov🙄.neeeeee. .. moram neko srednjo rešitev najti, moram tako gledati, da se ne bom sredi zimi z motorjem po SLO vozil, drugače, zamisel ni slaba😉
  18. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

😝pa smo ga porihtali😊 Menjali... -gume -zadnje zavorne ploščice -kuplongo(lamele, drsne plošče, fedre) -olje+filter -svečke -hladilno tekočino -ter dan in pol pucanja😤 In moj taxist😍 Jutri zjutraj, grem poskusit srečo na letališče, da premaknem moped v Avstralijo, potem pa še sebe... Sledilno bom pustil aktivirano😁da bom lažje moped tam doli najdel...
  19. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Peru se izteka,samo še tranzit. Kar sem imel namen, sem obiskal😄tam, kjer je turistična točka(Machu Picchu) tam je urejeno, drugače pa ni velike razlike med Pakistanom, Indijo in Perujem po št. smeti😠sem se danes vozil, in si mislil, v Pakistanu, ni bilo takšnih smetišč, kot tukaj....Spiš v hotelu, motor pa pri policijiRudari on(dobesedno)) včeraj ni šlo po načrtu, zaradi plazu, je bila cesta zaprta zajtrkkosilovečerja
  20. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Prispel, v to đunglo🤪sedaj pa samo, da še moped pride, da čimprej pobegnem iz tega mesta😉prvi vtisi, mi niso, nič kaj všeč , mogoče, sem bil predolgo v Avstraliji 😁in sem se navadil, na nek red in disciplino🤭 Sem šel po sim kartico, pridem not, prvo stisnem na tisti gumbek, da dobim listek, št.288,pogledam na ekran, 196🙁vprašam enega, kdaj bom na vrsti, mi reče, čez kakšne 4,5 ur😲nič, sem šel v hotel, in grem zvečer nazaj... Bankomati, ne vem, kaj je tako posebnega, ampak pred vsakim, je 15 do 20 ljudi🙄 Avtobus je ugoden 2€ taxi za isto pot, 20€,nekje 20km.
  21. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Končno, lahko posnel kengoruja😛ker ni veliko možnosti, da te počaka ☹️ Jutri, gume, olje v vilicahin in proti severu😉je pa odvisno od vremena, če bo dež😠pol odpade, takrat lahko samo sanjam, kako je tam gori💤😇Toti trije, so se sami prilepili, naj bodi... GH016029_1573638906919_high~2.mp4 požari po Avstraliji VID_20191113_152348.mp4 Zaključek dneva, in poti iz zahoda na vzhod Avstralije
  22. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Končno, suho in 30 stopinj😁tisti cik-cak, je zgledal dobro, sem moral probati... v tem mestu, se začne vzpon štirje razbojniki, Kolumbija, Venezuela ter 2x Brazilija... 1x Slovenija Huacachina
  23. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Ni cajta, za vrstni red😁je preveč vsega, tam veni, pa bolj po domače te slike limam😉 Drugače pa vse štima, na vreme, sem se privadil, edino cene, mi včasih ne štima jo, ista kava, od 1 do 4 €😡in brez računa 😃tukaj je skrivnost
  24. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Počasi napredujem proti Melbournu, vreme odlično, ni več vročine, danes do 35😊 Občasno zavijem na kakšno stransko cesto, da presekam to nabijanje kilometrov po asfaltu 🤪pol pa v kako luknjo butnem☹️in... Rrrrrrr GH016120_1574577427289_high.mp4 GH016121_1574576718116_high.MP4 GH016121_1574576718116_high.MP4 GH016121_1574576718116_high.MP4 GH016121_1574576718116_high.MP4 GH016121_1574576718116_high.MP4 GH016121_1574576718116_high.MP4 GH016034_1574577262368_high.MP4 GH016120
  25. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Vreme odlično😁vročine ni, je pa prijetnih 30 Dobro, da sem danes videl to tablo, ker včeraj spal ob reki 😬
  26. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

V četrtek, pridejo deli - kuplonga, v bistvu, sploh ne drsi, ampak so vmesne plošče zažgane, in ko se motor segreje, in stojiš na mestu, gre težko iz prve v ler... Pa sem mislil, boljše to porihtat tukaj, kot taboriti cel teden z kengoruji 🙄 Zajebal sem sam, ker sem v Indiji dal not ful sintetiko, in je bilo preveč viskozno, posebaj v Kašmirju, kjer sem si včasih pomagal z kuplongo, da sem zvozil tiste ovinke... Imam pa mehanika, ki ni kar tako 😁 Sem si našel delo, do petka, moram imeti spucan moped🥵ter vso opremo, drugače, bo problem pri prevzemu...
  27. gtgs

Na konec sveta 2020

NA KONEC SVETA - JUŽNA AMERIKA 2020 Počasi umira, kdor postane suženj navad, kdor ne zamenja rutine, kdor si ne dovoli vsaj enkrat v življenju ubežati pametnim nasvetom. Počasi umira, kdor ne potuje, kdor ne bere, kdor ne posluša glasbe … kdor preživi dneve z jamranjem nad lastno smolo ali nad neprestanim dežjem. (Pablo Neruda: Živi za danes - odlomek) Po tridesetletnem jamranju nad tem, da pozimi ne morem dobiti dopusta, so se mi na račun minulega dela odprla vrata do februarske svobode. Odločitev o potovanju
  28. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Nič ni prijetno,če imaš internet in spremljaš te novice o virusu, tako kot vsepovsod te dni☹️danes prečkali mejo med Panamo in Costa Rico. Zjutraj smo preverili, kakšno je stanje, in se odločili, da gremo na pot(fant in punca iz Francije) od Kolumbije dalje, smo skupaj.Smo malo preverili, kaj nas čaka, v nadaljevanju, pa je preveč vsega, in gremo lepo počasi, dokler bo šlo-Honduras, če na meji sumijo, da si mogoče okužen, greš v karanteno, in si jo sam plačaš🙄 Panama VID_20200312_172205.mp4 Sedaj smo v Costa Rici, prehod meje, je trajal 2 uri, in brez gužve, ampak,
  29. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Lepo, so nas danes s tem virusom prestrašili😣iz ure v uro, je bilo slabše, kamorkoli smo prišli, vsi gledali tv, nekateri v maskah, novice iz pristanišča so bile zaskrbljujoče, da bodo zaprli dostop in do nadaljnega, nič not in ven☹️cel dan, smo se vozili iz hotela do pristanišča, podpisali par papirjev, ter nazaj... Okrog pol petih, pride sms😳pridemo po vas,kontejner je veni😇mi pa vsi delali načrte, kako dalje, brez motorjev... Zanimivo, cena je bila takšna, za kakršno, smo se dogovorili, čeprav sem mislil, da sedaj, ko imajo moč, bodo nekaj pribili. VID_20200311_163103.mp4
  30. Dr.SPEED

Cartagena
  31. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Zadnja dva dni, je bilo pestro, dež, blato, včasih asfalt, vsega po malem. Veliko je dežja, posledica pa plazovi VID_20200217_115621.mp4
  32. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Ti stari VOZI... Kaj točno so počeli, ne vem, vem samo to, da so že desetletja tam, kot projekt,ki ni bil nikdar dokončan, imeli so načrt, da zgradijo železnico v vse strani, pa ni bilo soglasja med ljudstvom... Tako nekako sem razumel... Po treh dneh, sem prispel v Cusco. Nič kaj prijetno vreme, DEŽ včasih tudi sonce in hladno, do 15 danes celo 20😊Tukaj vsaj problema z bencinom ni, kot v Boliviji, kdo si je to namislil,te kangljice🤣je šlo tudi brez njih, ampak večinoma po višji ceni. Meja med Bolivijo in Perujem, ni gneče, problem je v teh papirjih🥴in ko dobi prometno od motorja,
  33. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

El Calafate-Glacier Perito Moreno Vreme, je služilo😁ostalo ni pomembno 😉kitajcev ni, je pa polovica Nemčije tukaj
  34. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Še par utrinkov, sedaj lahko delim, ker pol, bo mrk, ni kaj dosti pokrita Avstralija z signalom Perthin malo centra, ni bilo časa, za neko potepanje... 1€=1,6aud In še ena lepa palma😁za konec
  35. Dr.SPEED

36. Dr.SPEED

Tale Jetsurf zna biti zanimiv, imamo ga, pa v vodo ne☹️smemo 13kg 2 taktni motor 55km/h 500m od tukaj, je ena mala reka, ni nobene prepovedi, da se nebi smel kopat, razen te table🤔pol ti ne preostane drugega, kot počivat, in kokose lupit
  37. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Danes prispela dva iz Kanade z avtodomom, sta bila na vzhodni obali, in pravita, da ni preveč varno, ker zapirajo trgovine,ni turistov in posledično domačini postajajo nestrpni do tujcev🙄češ, vi ste krivi😠rrrrrr, narod je pokvarjen, to sem izkusil v Panami, v mestu Colon, pa sem si mislil,v Costa Rici bo drugače, je ena izmed najbolj varnih držav v tej regiji, pa verjetno res je, dokler je vse OK. Tukaj je kar nekaj turistov, kateri ne moremo zaenkrat nikamor, in ni izjeme, ali slovenec, francoz, kanandčan vsi imamo iste nasvete, naših veljakov... NAJDITE SI VAREN LET, ČE NISTE 100%,RAJE POČA
  38. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Kolumbija🤔saj ne vem, kaj je res, kaj ne... Eni pravijo, da so časi, ko je bilo malo nevarno,ponoči hoditi okrog, že zdavnaj mimo🙄hm, ne zgleda tako... Čez dan, sredi mesta... Poln kombi, nekih paketov🙃in kakšnih 20 vojakov okrog Sedim pred hotelom, in tel.v roki, pride receptor, in mi reče, naj grem raje not, ker so pred petimi dnevi enega oropali... Kako, preprosto, skuter, 2 na njem, eden z pištolo, kateri stopi do tebe, vzame tel, pregleda žepe, na koncu ti jih sprazni, v 15 sekundah je vsega konec... Takšno je stanje v Cartageni, večinoma se to dogaja ponoči in mi, bomo 3 dni tukaj 🤷
  39. Dr.SPEED

Pozo de las Ánimas
  40. Dr.SPEED

Danes pa ga žge😛prej je bilo 36
  41. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Za jutri, je trajekt poln, sem drugi na čakalni listi😁še je upanje, da moped nekam stisnejo...
  42. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Saj te zobnike,bom že porihtal, še teden dni imam časa, gume, ketna,je že v delavnici😁olje še spotoma kupim in kak filter... Pa bo moped kot novi😊 Vrstnega reda slik ni🙄tiste slike, katere so ponoči slikane, so nastale zgodaj zjutraj🤭
  43. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Zanimivo... ... the problem I have with the sprockets is, that the 750 Africa Twin was never imported into Australia by Honda. So there is very little or no demand on parts for it in Australia, and most of our suppliers do not import bits for this bike. Only one of our suppliers have sprockets listed for it, and they were the ones on the quote I sent you. So I am unable to assist you with the 17t & 43T sprockets.
  44. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Če gledam, vzhod, zahod, sem nekje na polovici poti, čez Avstralijo. Vročina je popustila, danes max. 33,prejšnje dni, do 43,jutra pa okrog15 Voda, še vedno drži ceno😶bencin je padel, iz 2,40 na 2 aud za liter, bližina civilizacije, vpliva na ceno... Aborigini, po starem😛sinoči so prišli na pumpo, in zahtevali bencin, ura 12 ponoči, okrog 15 minut, so se drli,galamili... celi kamp zbudili, noben pa ni niti pisnil🤫tako smo bili, tiho, kot miške,nato prišel nek šef, varnostnik, in en kavbojev(po klobuko sodeč) takrat so se odpeljali...
  45. Dr.SPEED

Vse je lepo, samo hladno, včeraj zjutraj 3 stopinje, danes15😊čakam 40😁
  46. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Bazni tabor😀3km.od glavne ceste, lep slap, mirna lokacija🤔če odmislim, tisto kar se v gozdu dere😬v eno piska, kot, da je kdo z piščalko😉čez 10min.bo tema, upam, da neha cvilit😁 Nekaj še nisem siguren... Prvo sem imel olje 10w40, potem tega ni bilo za dobiti, sem vzel čisto sintetika, ni bilo ok, težko dal iz prve, ko sem stal na mestu, ga po 9000km.menjal,z 20w50 🤫je boljše, ampak ne čisto. Upam, da v Maleziji dobim 10w40, vedno vzamem od Motula, ali kaj naj vlijemo not, da bo OK, je pa res, da je vsak dan 35C in sem mislil, da to tudi kaj vpliva, po drugi strani, bi razumel, če bi
  47. alen90k

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Vsem sporočam, da je Dr. Speed že na poti v Evropo in sicer z evakuacijskim letom v organizaciji Nemškega ministrstva za zunanje zadeve! Številka leta je DE8607,če kdo želi spremljat… Pot je San José - Frankfurt in nato jutri takoj povezovalni let v Zagreb s Croatia Airlines (12:05h, št. leta OU413). Želimo mu srečno vrnitev v domovino in obenem se že veselimo nadaljevanja izjemne avanture, takoj ko bo krize konec in se bo življenje na zemlji vrnilo v stare tire. Do takrat pa - ostanite zdravi in stay home …več bo pa lahko kmalu povedal sam iz domačega nasl
  48. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Prišel v Kolumbijo, na meji, se zamudil dobri dve uri. Ekvador 3/4 ure, zaradi gneče, pred okencem, kjer ti stisne štempl v pasoš, papirje za motor rešil v 5 minutah😊 Kolumbija, v bistvo, lahko bi kar vletel v državo, nobene rampe,kontrole, še dobro, da sta dva uradnika😉 stala ob strani ceste, in mi nato dala napotke... Prvo moraš urediti fotokopije potnega lista, vozniške in prometnega dovoljenja. Nato greš v stavbo, kjer se čaka🥱da dobiš štempl v pasoš, malo se je zataknilo, ker sem bil lani na Tajskem in Maleziji, in ti dve državi, sta med petimi, ki so na spisku, za nevarne, gle
  49. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

Ekvador, na meji je šlo gladko, ceste imajo odlične, avtov malo, bencin okrog 0,5$ vse se plačuje v USD, bo za preživeti,klub dežju, ki je dnevno na sporedu🙃
  50. Dr.SPEED

Adventure trip (by Dr. SPEED)

70km.je še ostalo Argentine, če bo vse po sreči, bi jutri lahko prišel v Brazilijo 😉Zadnje dni, vroče, do 37 je pa zeleno, kar že dolgo ni bilo na vidiku... Takšen je ta del Argentine zelen, ceste odlične, vmes polno malih vasi, občasno, kakšno večje mesto, kljub temu, da je polno policije, se počutim varno... včasih snemam z kamero, in zvečer ugotovim, da ni posnetkov, nič čudnega, če je baterija prazna😀ali sledim z dronom, in ne stisnem gumba za snemanje 🤬
This leaderboard is set to Ljubljana/GMT+02:00

• Newsletter

Sign Up
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!