Skoči na vsebino

Kangoo 4x4


batzajla

Priporočene objave

torej ma kdo ta avto?men se zdi kr všečn in uporaben avto,zanimajo me predvsem izkušnje z 1.9dci mašino.

vsaka pametna info dobrodošla :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Poraba goriva (1,9dci) okrog 9 l na 100km pri čist normalni vožnji. Ko je bil star tri tedne se je razmajal menjalnik. Plastični pokrov na motorju je držal samo še en vijak. Od tedaj naprej ni več nekih problemov z njim.

Motor 1.9 dci se mi zdi za ta avto malo preslaboten. Nima navora pri nizkih obratih in ne vleče dobro pod 2200 ob/min. Za terensko vožnjo je prva prestava absolutno prehitra. 4x4 deluje dobro na vsakem terenu, le uporaba verig ni priporočena. Ena izmed slabosti je tudi ta, da se v zimskih razmerah ne da izključit ABS. Lansko zimsko sezono je bilo ravno zaradi ABS-a nekaj kritičnih situacij. Enostavno 4x4 pogon te pripelje skoraj na vsak hrib, v dolino ti pa ne pomaga čist nič.

Kot vse hišne modele tud Kangoo ni izjema glede površnosti izdelave.

Drugače je malo višji od normalne izvedbe, kar se zelo pozna pri vožnji po brezpotjih, polskih cestah itd..

Naš Kangoo je model 03 (stara oblika). Letošnji model ma samo nove luči in pa malo spremenjeno notranjost. Drugač ni nekih večjih razlik.

Če še kaj zanima ni nobenga problema.

Popravljeno . Popravil lederman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lederman, HVALA!

Batzajla, torej čakava partnerja/berlinga ali bo treba kakšnega starega 110 SW poiskat? :kva2:

Peščen pozdrav,

DS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Batzajla, torej čakava partnerja/berlinga ali bo treba kakšnega starega 110 SW poiskat?  :kva2:

land rover je že pri hiši,firbca se za še kakšno civilnejšo verzijo 4x4 .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če primerjam Berlinga in Kangoo 4x4 je Berlingo udobnejši z boljšim motorjem (HDI 90). Kangoo je pač bolj primeren za teren.

Mogoče sm mal preveč poudaril Kangoojeve slabosti. Veskakor ni tako slab avto, ampak za takšno ceno bi lahk blo kaj več.

Desert Soul, za Sirijo bi bil verjetno bol primern od Partnerja.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moti me,da abs ni izklopljiv pa porabo sm mislu da ima manjšo,verjetno 4x4 ful pobere...sj tolk kur legacy 2.0 bencinar bemti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm mislu da ima manjšo,verjetno 4x4 ful pobere.

za pogon 4x4 ma vgrajeno neko Nissanovo sklopko, ki nekje pri hitrosti 70km/h izključi zadnji pogon.(nepotrjene informacije) Pri vožnji se prehod nič ne pozna.

Poraba je verjetno tud zaradi pogona malo večja, ampak avtomobil od klasičnega kangooja je težji za cca 300kg (1330kg), kar ni malo. Polek tega je pa še totalno neaerodinamičen v primerjavi z ostalimi osebnimi avtomobili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa vendar ni tako zelo neaerodinamičen v primerjavi z berlingom/partnerjem, ki kuri običajno 6,5 do 7,5 l pri dejanski masi 1470 kg plus voznik, in to celo s strešnim kovčkom!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Partner 2,0 HDi toliko kuri s strešnim kovčkom pri 110 km/h (7,5l), s strešnim kovčkom in prikolico pri 100 km/h (7,5l), pri 90 brez strešnega kovčka in prikolice med 5,34 in 6,2 l. Čeprav se mi dozdeva, da postajamo :topic: in da začenjam nabijati.

Torej, kakšna dobra alternativa Kangooju 4x4?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

Zanima me, če kdo ve, kje bi se pri nas dobilo kaj takega ??? :?

post-5241-1130933920_thumb.jpg

post-5241-1130933934_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

misliš te cevi spredaj in pragove? Naknadna vgradnja je seveda mogoča, vendar vprašanje če boš lahko homologiral, ker je to zdaj kao prepovedano. Tudi novi terenci, ki se prodajajo, tega nimajo več namontiranega, ker je kao nevarno za pešce (tiste, ki jih zbiješ). Moj fotr ima na fronteri te rore, ampak je 97 letnik, novi modeli so v prodaji bili brez rorov (ble so sicer spredaj na maski kao neke nikakve plastike). Kolikor sem pa gledal na netu po drugih državah, pa taprave železne rore na fronteri ni bilo problem dobiti.

še nekaj o teh rorih - super uporabni za predelavo garažnih vrat (dobesedno) v trske, odpravo medsosedskih mej (beri: podiranje super močne sosedove ograje), pa kdaj tud za kozmetične popravke zadkov kakih renaultov in podobnih zadev.

sory, ker ti še vedno nisem povedal, kje se to pri nas dobi

:fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni vredn svoje cene, pozim ko je sneg 4x4 ne pripomore kei dost :BUA: .) notranjost je beda , zunanjost rečmo da je še kr nekak menjalnik je vredi mašina se začne čudn obnašat pri 150.000 za ne wem kaka brezpotja ni ko prie na sneg je živa polomija edino to mi je všeč da je mehek menjalnik je dokaj natančn pa kr prostorn je druga pa sux :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

Težava pri Renault Kangoo 4x4 je tudi kardan. Ko se deformira guma v kateri so ležaji, se začnejo prenašati vibracije na karoserijo in pogon.

Novi kardan stane od 700 - 1000 EUR.

Jaz sem ga dal obnovit. na novo so mi zavulkanizirali gumo in vstavili nove lagerje. Problem je bil tudi v gumi sklopki na kardanu. Baje sploh ni bilo gori kovinske uteži.

( avto sem kupo rabljen ). Zadeva špila, tak da če komu kaj pomaga informacija.

Cena je bla 250 eurov, dali so mi še leto dni garancije .

www.gumakoren.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!