Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zanima me, če je že kdo skušal homologirati predelan skuter in ga registrirati kot motorno kolo, se pravi z veliko tablico (kot včasih Tomos BT50)?

V eni nemški reviji (Scooter - Das Roller Magazin) sem zasledil članek, da je nekdo sfriziral NRG-ja da mu je šel 160km/h in ga takega spravil čez TUV (tehnični pregled), ga registriral kot motorno kolo in se lepo vozi z njim. Če je to možno pri njih, naj bi bilo (teoretično) možno tudi pri nas :hmm: , ali pa se motim.

Na ta način se lepo znebiš 50 omejitve (oz. 45 pri ta novih), legalno se lahko voziš hitreje po odprtih cestah, ni več meritve na valjih na tehničnem itd; seveda pa moraš imeti izpit A kategorije.

Če imate kakšne izkušnje s tem ali kaj veste, kako bi se to dalo narediti pri nas, napišite!

Objavljeno

Pomoje bi se mogl dat naredit to tut pr nas.

Jst mam isto v mislih kot ta ko ma NRG ja.

Upam da mi bo uspel. :OK: :OK:

Objavljeno

Meni so na začetku dali belo tablico na skuterja, torej mi pise v prometni motorno kolo ( čepav je skuter šel manj kot 45) Ko sem ga letos šel na novo registrirat, mi je tam rekel da jaz bistvo nimam izpita za ta skuter :) Torej bi meni skuter lahko šal več kot 45km/h kot je predpisano za kolesa z motorjem. Če bi me pa ustavli zaradi prehitre vožnje, mi skutera nebi predelali v originalno stanje, le kazen za vožnjo brez izpita bi dobil, ker nimam za A kategorijo izpita, tak mi je povedal oni na tehničnih pregledih.

Objavljeno

Tu še še ena malo zanka :)

70ccm kiti niso dovoljeni na cestah :)

Objavljeno

tocno, aftermarket kiti so "for racing purpose only", torej homologacija odpade.

ne vidim pa bistva - a ni bols met pol 125 cc motor, pa gre bolj, je bolj zanesljiv, pa se ga lazje znebis? :hmm:

Objavljeno

Bi šlo, moraš pa imeti za vsak dodatno vgrajeni del papirje (od sesalne cevi do cilindra). Mislim da bi bilo najbolj enostavno predložiti homologacijo izpuha, potem pač poveš da ti je stvarca dvignila hitrost za 40 km/h ( :kva2: ) in da bi želel prepisat v višjo kategorijo. Slovenskega uvoznika teh izpuhov pa na žalost ni, ker se dobijo le na Islandiji in si jih nabavil ko je imel Easyjet akcijo in ste šli v shopping gor :lol1:

Za skuterje kot so Runner, Speedfight, DNA, SR in ostali ki se dobijo tudi v večji kubaturi pa sploh naj ne bi bil problem, ker imajo razen vpetja motorja po večini iste okvirje in naj bi brez problema zdržali po ZVCP omenjeno "konstrukcijsko določeno maksimalno moč oziroma hitrost". Poskusi.

Objavljeno

saj ga lahko samo odblokiras, nato gres prepis nardit na A, pol pa zacnes s tuningom (70ccm, drug fergi, auspuh (po moznosti s homologacijo, da pac nakazes kapsu, ce kj tezi). Noben ti po homologaciji nebo tezil, itak ti gre loh vec kot 50. :OK:

Objavljeno (popravljeno)

al se to teoretično sploh splača? daš 300-400k za npr. NRGja, za tuning dele lahko čez 200k, za ta denar se pa bol splača kupit rabljeno 125 ---> ma menjalnik pa manj vlagaš za vzdrževanje (hudo natunirani skutrji rabjo dost vzdrževanja) za registracijo in zavarovanje pa plačaš isto $$$ <_< .)

drugač pa mislim da bi se dalo vse homologirat, samo če so deli že sami homologirani za cesto, kar pa večina kot je Zok napisal niso <_< <_< .) :)

Popravljeno . Popravil pogi
Objavljeno (popravljeno)

Veš koliko stane en bat za 2T 125, pa koliko bencina ta zadeva pogolta? In celo manjši stroški vzdrževanja? Na deblokiranem lahko kar pozabiš. Če sešteješ vse stroške, se najbolj splača 4T 125 ccm skuter ampak to kot vemo ni to.

Poleg tega ni smiselno kupovati skuterja za 400k SIT, da potem z njega pobereš skoraj vse dele motorja in narediš predelavo. Lahko kupiš tudi takega s popolnoma zaribanim in zgonjenim motorjem za 150k, samo da je blok OK, ostalo tako ali tako zamenjaš s tuning deli.

Popravljeno . Popravil dule3
Objavljeno

bat manj stane kot dirkalni bat za MHR replica kaj šele cilinder (ko govorimo o skuterjih ki dosežejo 150kmh), kar se pa tiče bencina - tak skuter popije nad 13l na 100km kar niti ni malo <_< drugač pa mal :topic: :)

Objavljeno (popravljeno)

Ti odpreš off topic, potem pa se huduješ da je off topic a si normalen? Običajen serijski nadomestni bat za 125 ccm stane bistveno več kot 8.000 SIT kolikor stane bat za MHR (Replica), tudi običajen serijski nadomestni cilinder stane precej več kolikor stane MHR cilinder (za TZR 125 mislim da je komplet bata in cilindra čez 100.000 SIT). Oglej si malo cene in ne nabijaj v 3 dni. Sploh pa nihče ni omenil kako močna naj bi bila predelava, torej tudi tu ti ni treba nabijat v prazno.

Popravljeno . Popravil dule3
Objavljeno

pri 125 lahko menjas (seveda ce ti ne zariba) bat tudi 8x, preden menjas cilinder, z vsakim batom pa naredis okrog 15k km (ce lepo z njim delas tudi vec), tako da ce pazis nanj, cilindra nikoli ne menjas.

pije 125 okrog 6 litrov, gre do 175 km/h (serijski), edino gume so vecji strosek.

veselja je pa n-krat vec.

pa ni problemov s homologacijami, pa se pol unimi tapametnimi policaji, ko znarajo pa ce lahko al pa ne.

pa serijsko 125ko je lazje prodat kot pa totalno navit (in zaradi tega seveda tudi zgonjen) skuter.

:)

Objavljeno

Pri skuterju ni problemov s homologacijo če ga uspeš homologirati predelanega (we're back on topic).

Objavljeno

ha?? :?

lej, najprej mors skuter homologirat. to je tisti tavecji problem, ker toti nasi gumpci na LPPju nimajo pojma, so pa pametni u pic*o materno. ko ti to uspe, mas pa tak dokument o ustreznosti vozila za uporabo v cestnem prometu, pa se pol se najde kak plavi gumpec, k mu je dolgcajt, pa tezi, te lahk na tehnicnega poslje, jada jada jada... :doze:

Objavljeno

Sam jst bom to naredu pa upam da mi bo uspel.

Kr mam rajš 70 predelanga scooterja kokr pa runnerja 125,kr z fajn navito 70-ko

lahk dol vržeš 125-ko runnerja.Če pa to ni fost pol pa 2fast 4race 80 ccm pa gasa

pol pa ziher dol vržeš 125-ko. :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK:

Objavljeno

kaj pa navita 125ka, kateri na tehnicnem ne merijo hitrosti? :)

Objavljeno

2f4r cilinder bi mel ti za vsakodnevno uporabo?Prvo rabis denar da kupis kit+cilinder,potem pa se rabis denar da kupis vse ostale dele uplinjac,selettra itd....Kar pa je zelo drago ce kupis vse novo....

Objavljeno

drugač pa mislim da bi se dalo vse homologirat, samo če so deli že sami homologirani za cesto, kar pa večina kot je Zok napisal niso <_< <_< .) :)

Objavljeno
kaj pa navita 125ka, kateri na tehnicnem ne merijo hitrosti? :)

Nism tega reku.S tem sm mislu stock runnerja 125.Proti 70 runnerju.

Objavljeno
2f4r cilinder bi mel ti za vsakodnevno uporabo?Prvo rabis denar da kupis kit+cilinder,potem pa se rabis denar da kupis vse ostale dele uplinjac,selettra itd....Kar pa je zelo drago ce kupis vse novo....

2f4r cilinder bi mel sam ne za vsakdanjo uporabo,pa še zajebavu sm se ko sm reku da bi ga dau notr.

se pa zavedam kakšna je cena kita in gredi ter ostalih delov ki jih moreš met da ti to laufa.Tak da je to vse skup drag šport.

Pa brez zamere.

Objavljeno

Moj namen ni frizirat v nulo, ampak samo odstranit blokado in se legalno vozit tistih 60-65 kar skut brez blokade gre.

To pa bi bilo mogoče že izvedljivo z "datasheetom" odblokiranega motorja, če te zanima Piaggio so tukaj, potem se ti v homota vpiše 5.1 kW kar je po ZVCP "konstrukcijska moč". Eventuelno se ti splača vpisat še izpuh če imaš homologiranega gor. Odnesi na inštitucijo ki homologira L kategorijo in vprašaj kako in kaj (mislim da Avtoplus Koper in na Celovški 160 delajo nekaj).

Objavljeno

a da pa bi kdo ga odblokiral, sel homologirat, (pac takrat nebi bilo nic nedovoljenega gor), potem pa ko bi ti ga enkrat prepisali v višjo kategorijo pa ga začel tunat ?

Objavljeno

To pa ni slaba zamiseu. Ko naredim izpit za 125 pa ko mi registracija poteče pol pa registriram pod belo tablco.

  • 15 let pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!