Ice Objavljeno November 27, 2004 Opozori Objavljeno November 27, 2004 angleski institut Thatcham je naredil raziskavo avtomobilskih prednjih sedezev glede njihove varnosti. rezultati niso nic spodbudni. celotni clanek: Motorist Receive Safety Jolt citat: "No less than 113 different car seats were tested. 18 rate as GOOD (16%) 27 rate as ACCEPTABLE (24%) 27 rate as MARGINAL (24%) 41 rate as POOR (36%) " (vir: thatcham.org) sedezi, kateri so bili oznaceni z "GOOD": Jaguar S-Type Volvo V70 Volvo V80 Volvo XC90 Ford Mondeo Nissan Primera Renault Laguna Saab 93 Seat Toledo Volvo S40 Volvo S60 Ford C-Max Nissan Almera Tino Renault Scenic Seat Altea Ford Focus Opel Corsa Renault Modus
lojzi Objavljeno November 27, 2004 Opozori Objavljeno November 27, 2004 Hmmm, vozniki najboljših avtov (Audi VW, kje ste?) :OK: :lol1:
batzajla Objavljeno November 27, 2004 Opozori Objavljeno November 27, 2004 kaj ko bi podobne teste nardil še za motorje :ph34r:
BlazS Objavljeno November 27, 2004 Opozori Objavljeno November 27, 2004 A ker ma najvarnejsi sedez :lol:
Fabo Objavljeno November 27, 2004 Opozori Objavljeno November 27, 2004 kaj ko bi podobne teste nardil še za motorje :ph34r: ← Hm pri motorju je stvar bolj zakomplicirana ker lahko pades na milijon razlicnih nacinov in na razlicnih podlagah.
batzajla Objavljeno November 27, 2004 Opozori Objavljeno November 27, 2004 ja,zaletiš se pa vedno pripet,obe roki na volanu,pokončno sedeč,naravnost čelno v trd zid <_< drgač sm se mal šalil no... .)
Jacque Objavljeno November 27, 2004 Opozori Objavljeno November 27, 2004 Zanimivi so tud zadnji testi euroncap. Klik Razočaranje za BMW 5.
BONO Objavljeno November 27, 2004 Opozori Objavljeno November 27, 2004 Zanimivi so tud zadnji testi euroncap. Klik Razočaranje za BMW 5. ← Zakaj se določeni proizvajalci na vse kriplje trudijo, da dosežejo 5 zvezdic, določeni pa ne? Določeni proizvajalci so ugotovili, da so dobri EURONCAP crash rezultati dobra reklama, saj ljudje zelo cepamo na besedo >>varnost<< in avto razvijejo tako, da se pri trku naravnost v betonsko kocko, pri določeni hitrosti z določenim% prekritja in pri bočnem trku avto kar se da dobro obnese in dobi 5 zvezdic. Toda verjetnost da bo realen trk takšen je pa majhna; trki v realnosti pa so lahko zelo različni. Tako ni nujno, da je avto, ki ima 5 zvezdic bolj varen v realnih trkih od avta z 4 zvezdicami. (Razlika med 5 ali 4 zvezdicami je lahko samo to, da ima avto v prvem primeru zvočni signal za neprivezanost, drugi pa ne. Glede na to, da se večinoma vozimo privezani, je ta razlika popolnoma nepomembna.) Določeni proizvajalci pa pri razvoju ne posvečajo pozornost samo NCAP testu, ampak razvijajo in testirajo svoje avtomobile tudi za veliko več različnih trkov, ki so v realnosti lahko celo bolj verjetni. Mogoče je BMW med njimi.
Ice Objavljeno November 28, 2004 Avtor Opozori Objavljeno November 28, 2004 volvo pa sigurno. Crash Testing - the Volvo Testing Centre
DDEAN1 Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 Mislimda so tiste zvedice bolj marketinški trik. Če ima novi MODUS 5 zvezdic in če jih ima BMW 5 'samo 4. Kje bi raje sedeli če bi se čelno zaletela ?? Ali se najde junak ki bi si zbal Modusa ?? lp
Fabo Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 Mislimda so tiste zvedice bolj marketinški trik. Če ima novi MODUS 5 zvezdic in če jih ima BMW 5 'samo 4. Kje bi raje sedeli če bi se čelno zaletela ?? Ali se najde junak ki bi si zbal Modusa ?? lp ← Jest bi sigurno BMW-ja :grim . :OK: Mi Modus zgleda bl kot gajbica za krompir.
Thundercat Objavljeno November 29, 2004 Opozori Objavljeno November 29, 2004 Mislimda so tiste zvedice bolj marketinški trik. Če ima novi MODUS 5 zvezdic in če jih ima BMW 5 'samo 4. Kje bi raje sedeli če bi se čelno zaletela ?? Ali se najde junak ki bi si zbal Modusa ?? lp ← ma ni vse tako enostavno.... There is a front impact test at 64 km/h če pri temu impaktu v modusu glava lutke v avtu ostane nepoškodovana v bmw-ju ji jo pa odtrže(govorim hipotetično) potem se raje usedem v modusa... in tisto o piskanju za neprivezanost....sej vpliva na točkovanje, sam da bi dvigovalo kar eno zvezdico je pa malo nevarno reči...pri tovrstnem testiranju(kot sem uspel prebrati) je glavno kaj se zgodi pri trku....analizirajo podatke, lutko in nato ocenjujejo... mogoče je čas ko so rekli, da je večji avto varnejši mimo...že v zgodovini so se motili ko so američani izdelovali avte velike, dolge in težke par ton...ob trku si pa dobil armaturo in volan, ki je bila trda kot kamen v glavo...pri trkih 40 km/h je bilo že usodno za voznika..... tako da previdnost pri trditvi, da je nek avto zaradi svoje velikosti in teže bolj varen kot manjši avto....mogoče nas naše amatersko/laično mnenje zavaja....čeprav je na prvi pogled logično reči, da je vsak Bmw varnejši od Modusa...
Ice Objavljeno November 29, 2004 Avtor Opozori Objavljeno November 29, 2004 @ simonsi: mislim resno. sem videl frontalca v mestu, smart vs. golf IV. je od golfa manj ostalo.
premza Objavljeno November 29, 2004 Opozori Objavljeno November 29, 2004 Masa je velik dejavnik pri varnosti avtomobila, ki pa je testi ne zajamejo. V testih se zabijajo v neke fiksne ovire. Koliko so ovire pri trkih fiksne pa je zelo odvisno od njihovih mas! Če se naprimer zabijeta Smart in Smart čelno s hitrostjo 64km/h, bo rezultat podoben kot na testu (64km/h v zid), če se tako zabijeta dve BMW petici bo rezultat tud podoben kot na testu, če pa se zaletita Smart in BMW, rezultat ne bo podoben zgornjim rezultatom, ampak jo bo BMW odnesel dosti bolje. Zakaj? Zaradi mase! Smarta bo zaradi manjše mase BMW-ju odmnikajoča ovira, obratno pa bo BMW za Smarta približajoč se zid. Mimo fizike se pač ne da.
Ice Objavljeno November 29, 2004 Avtor Opozori Objavljeno November 29, 2004 seveda, v suhi teoriji tudi ne. potem samo ne pozabi na starost, material, vremenske razmere itd. itn. ;)
simonsi Objavljeno November 29, 2004 Opozori Objavljeno November 29, 2004 Večji avti imajo tut več prostora za absorbcijo trka, za razliko od smarta, ki je skoraj nima. Včasih so dirkalne avte delali čimbolj trdne, da so se čim manj deformiral, a se to zgleda ni obneslo. Danes naj bi se pa gledal v to smer, da se avto čim bolj zlička pri trku, razen seveda potniške kabine.
Ice Objavljeno November 30, 2004 Avtor Opozori Objavljeno November 30, 2004 hja, ze res, ce gledas samo "velikost". mogoce se se spravis pogledati konstrukcijo vozila (hint: princip baby benz). :)
Max Objavljeno December 1, 2004 Opozori Objavljeno December 1, 2004 ...citat: "No less than 113 different car seats were tested. 18 rate as GOOD (16%) 27 rate as ACCEPTABLE (24%) 27 rate as MARGINAL (24%) 41 rate as POOR (36%) " (vir: thatcham.org) sedezi, kateri so bili oznaceni z "GOOD": Jaguar S-Type Volvo V70 Volvo V80 Volvo XC90 Ford Mondeo ... Saab 93 Volvo S40 Volvo S60 Ford C-Max Nissan Almera Tino ... Max for Life B)
Max Objavljeno December 1, 2004 Opozori Objavljeno December 1, 2004 Hmmm, vozniki najboljših avtov (Audi VW, kje ste?) :OK: :lol1: ← Ehhhhh... VW, Audi... vazno da so dobri avti na seznamu :P :D volvo pa sigurno. Crash Testing - the Volvo Testing Centre ← Ocitno so testi obrodili sadove... :grim Max for Life O:-) B)
DDEAN1 Objavljeno December 2, 2004 Opozori Objavljeno December 2, 2004 V zadnjem AvtoMagazinu je članek glede CrashTestov in podeljevanjem zvezdic. Veliko avtomobilskih firm ima svoje centre za izvajanje Crash-ov pod drugačnimi malo bolj življenskimi okolišča. Me zanima kako bi se odrezali ostali pod takimi pogoji. Da se ne bi ponovila zgodba Nisana ali Mitshubisija (mislim no) izpred let ko so vgrajevali v določene modele kovinsko palico, ki je dala odlične rezultate ob crashu v zid, katastrofalne pa v crashu v nasproti vozeči avto, ker je kovinska palica delovala kot sulica in se je zarila v karoserijo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se