Skoči na vsebino

Raziskava varnosti avtomobilskih sedezev


Ice

Priporočene objave

angleski institut Thatcham je naredil raziskavo avtomobilskih prednjih sedezev glede njihove varnosti. rezultati niso nic spodbudni.

celotni clanek: Motorist Receive Safety Jolt

citat:

"No less than 113 different car seats were tested.

18 rate as GOOD (16%)

27 rate as ACCEPTABLE (24%)

27 rate as MARGINAL (24%)

41 rate as POOR (36%) "

(vir: thatcham.org)

sedezi, kateri so bili oznaceni z "GOOD":

Jaguar S-Type

Volvo V70

Volvo V80

Volvo XC90

Ford Mondeo

Nissan Primera

Renault Laguna

Saab 93

Seat Toledo

Volvo S40

Volvo S60

Ford C-Max

Nissan Almera Tino

Renault Scenic

Seat Altea

Ford Focus

Opel Corsa

Renault Modus

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj ko bi podobne teste nardil še za motorje :ph34r:

Hm pri motorju je stvar bolj zakomplicirana ker lahko pades na milijon razlicnih nacinov in na razlicnih podlagah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja,zaletiš se pa vedno pripet,obe roki na volanu,pokončno sedeč,naravnost čelno v trd zid <_<

drgač sm se mal šalil no... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivi so tud zadnji testi euroncap.

Klik

Razočaranje za BMW 5.

Zakaj se določeni proizvajalci na vse kriplje trudijo, da dosežejo 5 zvezdic, določeni pa ne?

Določeni proizvajalci so ugotovili, da so dobri EURONCAP crash rezultati dobra reklama, saj ljudje zelo cepamo na besedo >>varnost<< in avto razvijejo tako, da se pri trku naravnost v betonsko kocko, pri določeni hitrosti z določenim% prekritja in pri bočnem trku avto kar se da dobro obnese in dobi 5 zvezdic. Toda verjetnost da bo realen trk takšen je pa majhna; trki v realnosti pa so lahko zelo različni. Tako ni nujno, da je avto, ki ima 5 zvezdic bolj varen v realnih trkih od avta z 4 zvezdicami. (Razlika med 5 ali 4 zvezdicami je lahko samo to, da ima avto v prvem primeru zvočni signal za neprivezanost, drugi pa ne. Glede na to, da se večinoma vozimo privezani, je ta razlika popolnoma nepomembna.)

Določeni proizvajalci pa pri razvoju ne posvečajo pozornost samo NCAP testu, ampak razvijajo in testirajo svoje avtomobile tudi za veliko več različnih trkov, ki so v realnosti lahko celo bolj verjetni. Mogoče je BMW med njimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislimda so tiste zvedice bolj marketinški trik. Če ima novi MODUS 5 zvezdic in če jih ima BMW 5 'samo 4. Kje bi raje sedeli če bi se čelno zaletela ??

Ali se najde junak ki bi si zbal Modusa ??

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislimda so tiste zvedice bolj marketinški trik. Če ima novi MODUS 5 zvezdic in če jih ima BMW 5 'samo 4. Kje bi raje sedeli če bi se čelno zaletela ??

Ali se najde junak ki bi si zbal Modusa ??

lp

Jest bi sigurno BMW-ja :grim . :OK: Mi Modus zgleda bl kot gajbica za krompir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislimda so tiste zvedice bolj marketinški trik. Če ima novi MODUS 5 zvezdic in če jih ima BMW 5 'samo 4. Kje bi raje sedeli če bi se čelno zaletela ??

Ali se najde junak ki bi si zbal Modusa ??

lp

ma ni vse tako enostavno....

  There is a front impact test at 64 km/h

če pri temu impaktu v modusu glava lutke v avtu ostane nepoškodovana v bmw-ju ji jo pa odtrže(govorim hipotetično) potem se raje usedem v modusa...

in tisto o piskanju za neprivezanost....sej vpliva na točkovanje, sam da bi dvigovalo kar eno zvezdico je pa malo nevarno reči...pri tovrstnem testiranju(kot sem uspel prebrati) je glavno kaj se zgodi pri trku....analizirajo podatke, lutko in nato ocenjujejo...

mogoče je čas ko so rekli, da je večji avto varnejši mimo...že v zgodovini so se motili ko so američani izdelovali avte velike, dolge in težke par ton...ob trku si pa dobil armaturo in volan, ki je bila trda kot kamen v glavo...pri trkih 40 km/h je bilo že usodno za voznika.....

tako da previdnost pri trditvi, da je nek avto zaradi svoje velikosti in teže bolj varen kot manjši avto....mogoče nas naše amatersko/laično mnenje zavaja....čeprav je na prvi pogled logično reči, da je vsak Bmw varnejši od Modusa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Masa je velik dejavnik pri varnosti avtomobila, ki pa je testi ne zajamejo. V testih se zabijajo v neke fiksne ovire. Koliko so ovire pri trkih fiksne pa je zelo odvisno od njihovih mas!

Če se naprimer zabijeta Smart in Smart čelno s hitrostjo 64km/h, bo rezultat podoben kot na testu (64km/h v zid), če se tako zabijeta dve BMW petici bo rezultat tud podoben kot na testu, če pa se zaletita Smart in BMW, rezultat ne bo podoben zgornjim rezultatom, ampak jo bo BMW odnesel dosti bolje. Zakaj? Zaradi mase! Smarta bo zaradi manjše mase BMW-ju odmnikajoča ovira, obratno pa bo BMW za Smarta približajoč se zid. Mimo fizike se pač ne da.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večji avti imajo tut več prostora za absorbcijo trka, za razliko od smarta, ki je skoraj nima.

Včasih so dirkalne avte delali čimbolj trdne, da so se čim manj deformiral, a se to zgleda ni obneslo.

Danes naj bi se pa gledal v to smer, da se avto čim bolj zlička pri trku, razen seveda potniške kabine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, ze res, ce gledas samo "velikost". mogoce se se spravis pogledati konstrukcijo vozila (hint: princip baby benz). :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...citat:

"No less than 113 different car seats were tested.

18 rate as GOOD (16%)

27 rate as ACCEPTABLE (24%)

27 rate as MARGINAL (24%)

41 rate as POOR (36%) "

(vir: thatcham.org)

sedezi, kateri so bili oznaceni z "GOOD":

Jaguar S-Type

Volvo V70

Volvo V80

Volvo XC90

Ford Mondeo

...

Saab 93

Volvo S40

Volvo S60

Ford C-Max

Nissan Almera Tino

...

Max for Life B)

post-709-1101911288_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zadnjem AvtoMagazinu je članek glede CrashTestov in podeljevanjem zvezdic. Veliko avtomobilskih firm ima svoje centre za izvajanje Crash-ov pod drugačnimi malo bolj življenskimi okolišča.

Me zanima kako bi se odrezali ostali pod takimi pogoji. Da se ne bi ponovila zgodba Nisana ali Mitshubisija (mislim no) izpred let ko so vgrajevali v določene modele kovinsko palico, ki je dala odlične rezultate ob crashu v zid, katastrofalne pa v crashu v nasproti vozeči avto, ker je kovinska palica delovala kot sulica in se je zarila v karoserijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!