Skoči na vsebino

Yamaha WR 450 (2004)


Priporočene objave

Objavljeno

Vceraj sem hotu naspricat ketno na biku, motor dal na tacko in ga potegnu k seb (tako da je bila zadnja guma v zraku - motor je bil kar dobr nagnjen). Kar naenkrat pa je iz cevk, ki so spodaj (pod gestelom motorja) zacel tec ven bencin.

Ni mi jasno ali je to normalno ali ne (sprasujem, preden peljem motor na sevis)?

Ce je normalno, od kot tece ta bencin?

Gracias za odgovore (ce veste)!

Shark

Objavljeno

poglej kam vodi cevka,možn da si mel poln rezervoar in je teklo skozi oddušek

Objavljeno

bodi brez skrbi :) to je čist normalno pri nagibanju motorja benzin iz fergazera nad uberlauf-cevke, ki so izpeljane iz njega izteče ven, nazaj v rezervar ne more.

Objavljeno

to pa zato da ti motor ne zalije k pades , se crkne ne - probej!

Objavljeno

pozdravljen, sem ti že odgovoru, pa ne samo jest.. čisto normalno je.... pa boljše, da si kako stojalo nabaviš za te reči..

pa srečno vožnjo.

sicer pričakujem, da bojo vrli moderatorji tole temo v trenutku zaklenli...

kukr da wr yamagha ni motor... , no ena je že iz neznanega vzroka izginla..:devil:

Objavljeno

Wr-ka je spica stroj, masina za znort (sam teren ti mora bit vsec). Sem prej vozu ze vse mozno (od nakedov, do coperjev, do sport in super sport), ampak je adrenalin na hard enduru "spica". Sam delat je pa treba velik vec, kot na ostalih.

Ho pain, no gain! Hvala za nasvet!

Shark

ne citiraj zadnjega posta nad svojim. ice

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ali je možno registrirati WR 450F motor. V Yamahi imajo za kupit kit komplet, kako pa je z pridobitvijo homologacije, je to sploh možno???

Sprašujem, ker modela WR 450F-street več ni v "akciji".

LP Bobo B)

Objavljeno

Da, WR je homologiran .)

Objavljeno

Sem ravno zadnjič klical v Krško in povprašal kako je s tem ... Baje ti za cca 90k zrihtajo vse ... motor in papirje pol je pa street legal ... Tako da kar WR 450F nabaw pa gasssa ;)! BTW kolk pa sploh je oz. bo cena nove F-ke za 2005 ? Any clue?

Objavljeno

Sem tudi sam klical v Krško, KIT komplet je možno dokupit niso pa mi znali pojasniti točno kako je s homologacijo, oz. mi rekli da bi to moral sam zrihtati???

Zanima me, ker nisem prepričan da ne bi blo pol kakih pizdarij na homologaciji, kao izpušni plini ne ustrezajo normativom EU........????

LP Bobo B)

Objavljeno

Ne delaj si skrbi :friend1: . Če jih je šlo toliko skozi homo., mi ni jasno, zakaj ne bi šel še en :?

Objavljeno

Je kdo tukaj na motosvetu lastnik WR450, da bi mi malo povedal kako je z tem motorjem? Zanimajo me kako se zadeva primerja z evropsko konkurenco (Husa, KTM)? Kako je z vzdrževanjem, vzdržljivostjo in nenazdanje voznimi lastnostmi?

Thanx! :)

Objavljeno

Branetu piši na PM. Drugače pa je mene full presenetla WR-ka 450 in si nisem niti približno predstavljal, da grejo današnji 450 ccm stroji tako dobro. Ekvalilent kakšni Husqvarni TC 610 izpred par let s tem, da je WR-ka še lažja in bolj okretna. Res pravi stroj. :kva2:

Objavljeno

kaj naj rečem, motor za imet B)

motor je pri vzdržljivosti verjetno kar na vrhu, po voznih zmogljivostih pa ne zaostaja mnogo za konkurenco oz jo v nekaterih pogledih celo prekaša

za vzdrževanje je zaradi kompleksnosti agregata malo zahtevnejši, ampak se da vsemu privadit

akcije ni več; je veljala za 2004 letnik, 2005 pa se je cenovno približal konkurenci na okoli 1.9 mio

street verzija je homologirana in kot taka tudi vpisana na cenik

05 letnik vsebuje tudi nekaj vizualnih sprememb kot so enduro style izpuh, ravnotako zaprt kot lanski, ampak je moči za aktivnega amaterja še vedno vrh glave

manjši je tank in pa nižje je težišče motorja, kar malo izboljša yamahin sloves visokega težišča

izpuh pa po novem očisti ventil, ki vpihuje svež zrak, al nekaj takega in naredi pline po črti zakona čistejše.. :afro1:

seveda je ta elektro gadged odstranljiv

Objavljeno

Danes sem bil na ogledu ene rabljene WR450F. Zanima me če se vam zdi cena 1.29mio realna za tak 1 leto star motor (1. lastnik), ali je malce previsoka :? ? Drugače je prvi vtis o motorju kar vredi, naj bi imel še prve gume :eek: , vidi se tudi da ni bil vožen nevem kako na hard, vsaj po ohranjenosti plastik in okvirja sodeče. Je to normalno, da se pokrov na alternatorju ali menjalniku :? tako hitro obrabi oz. oguli (tisti kao titanium konc)? Mašinca lepo laufa nič čudnih zvokov, tresljajev bistveno manj kot na Husqvarni ... Monitran ima tudi drug izpuh Higashi, se komu sanja kaj je to zaena firma ? Luftov v nihajki, vilicah nič ... le balanco ima baje zaradi padca zamenjano, prav tako poškodovan grip in eno gumico tam pri ročki za gas ... Prilagam sliko ... Prosim če lahko malce pokomentirate zadevo. Na kaj moram biti še posebej pozoren pri tem motorju? Kako je s servisnimi intervali? Kaj pa garancija jo potemtakem motor še ima, saj še ni star 1 leto ? (sem pozabil vprašat lastnika) :?

Thanx! :)

post-764-1105217389_thumb.jpg

Objavljeno

gume so res prve, pokrov se hitro zbrusi, higashi so italijanski rori-dobri, motor je videt zelo lepo ohranjen

vidim da de motijo neke precej brezvezne malenkosti in mogoče malo prehitro sklepam da tak motor ni zate (oguljena ročka, menjana balanca)

garancija temu motorju velja par mesecev, ne vem točno

cena je OK, še posebej če je motor homologiran, ker na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) se prodaja nehomologirana-ne moreš registrirat

vidim da ima pobrano števc zajlo, ampak ta motor ima prevoženih največ 2.000km, pa še to dvomim

Objavljeno

D.J. havala za odgovor! Vidim da si res ekspert za WR-ke :) . Tudi tebi vsaka malenkost pade v uč .) (zajla za števec pa to ...). Podopno je pri meni zato me tudi moti kakšna ne ravno funkcionalna napaka na motorju (grip, strgana gumica ...), sem pač malo picajzlast in imam rad stvari poštimane kot se gre :) . Vem pa da je na hard enduro motorju take zadeve za vzet v zakup. Tale WR-ka je točno tista z (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)-a, ni homologirana ... a sem klical v Krško, kjer so mi zagotovili, da ti za cca. 90k zdrhtajo motor in papirje, tako da je street legal... bom pa klical še enkrat da se prepričam če je to res, zadnjič mi je to nekdo bolj na hitro omenil, da se kao da za omenjeno ceno ..

Še enkrat bi te prosil če mi lahko poveš kako je kaj z vzdrževanjem tega motorja (intervali menjave olja, filtrov, kakšni večji posegi ..? ).

Hvala in LP :)

Objavljeno

po knjigi je treba olje menjat ali vsako tekmo, ali max na 1.000 km, kar nekateri raztegnejo na 1.500, če imajo dosti vožnje po cesti

papirnat filter ki je v 450 zamenjaš s kovinskim, ki se uporablja v WR 400 in 426 modelih in ti ga potem ne bo treba menjavat ampak samo čistit

ostali posegi so enaki kot pri ostalih off road motorjih...amortizacija, potrošna roba..velja pa za yamaho da zdrži najdlje časa brez da bi bilo potrebno štelati ventile, je pa fino jih vsaj kontrolirat...če vzameš motor imaš vse podatke v knjigi poleg

Objavljeno (popravljeno)

zahtevaj zraven še original avspuh pa zadaj nosilec za tablico pa mogoče obstaja kak špegu.. pa husquarne 2004 se tudi prodajajo malček bolj poceni, tolko v info..

drgač pa to ni glih motor za se fino turistično furat po cestah.. ni za to narjena.

ja, pa bukva debela, pa ključ za špice šponat, pa neke dize, pa dodatni šteuc z zajlo, pa druga prednja kompletna maska z lučjo, pa ključ od svečke..vse to paše zraven, menda.. (vse to sem jst dobu)

Popravljeno . Popravil BRANE
Objavljeno

ja brane ti zdej naštevaš komplet ki spada k homologirani yami, tistale zgori pa ni, zato je tut en dost deset 000 sit cenejša

Objavljeno

Kakšna je razlika med motorjema WR 250 in WR 450(razen v št.ccm ;) )???

Kako se vozi enega oz.drugega, prednosti-slabosti, čim več inf.skratka. Opazil sem da večina proizv. ponuja modele prav v tej kubikaži, je to zaradi predpisov na tekmovanjih ali ima stvar svojo "globino"???

Sprašujem ker še je ostalo nekaj WR-k 250 l.04 v "akciji", ne bi pa se rad nategnil, se torej splača kupit WR250 ali je bolje dati nekaj več za 450ccm???

LP Bobo B)

Objavljeno

kje in kolko pa pride ta akcija? lahko na PM

Objavljeno

Ja jst osebno ne bi nikol kupil 250 4T, ker s tem nebi naredil nič, stran bi pa vrgel precejšnjo vsoto denarja.Prednost 4T kot že sam veš je bistveno večja vzdržljivost agregata in veliko večji navor, kar pa za 250 4T v bistvu sploh ne drži.Vrtijo se skor kot 2T, navor slab, vzdržljivost vprašljiva....Skratka jst ne vidim fore zakaj bi nekdo kupil 250 4T, če ne gre za izključno dirkaške namene(da pač pade v klaso 250 4t recimo).

je pa to zgolj moje mnenje

LP,Lightning

Objavljeno

"Pravijo" da do 4 brzine ne čutiš razlike in da je 250-ka bolj obvladljiva in lažja za vozit za amaterje. Kdo bi vedel??

LP Bobo B)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!