batzajla Objavljeno Januar 17, 2005 Opozori Objavljeno Januar 17, 2005 jap,nažalost tud jst lahko povem samo kar sm slišal: da je za enduro super zadeva,ker ni tolk utrudljiva-se prav,da je za začetnika dobra izbira.na rakeku sm gledal 250 honde 4T in razen na dolgem strmem klancu (vsi so zvozil,da ne bo pomote-sam 450 so ga bl žgal:D) skoraj ni bilo vidne razlike.
Enduro Objavljeno Januar 17, 2005 Opozori Objavljeno Januar 17, 2005 Danes sem dobil dokončno informacijo iz Delta Teama, da ni možno naknadno homologirat WR-ke, ki je bila kupljena brez homologacije. Eh ... qurc pa tako sem se že veselil, da nabavim rabljeno nehomologirano pa dam predelat v street legal ... nič ne bo s tem :( . Nova WR450F letnik 2005 stane letos 8050eur, kar znese čez 1,9mio :eek: too much ... Povprašal sem tudi o kakšnih akcijskih cenah pa mi ni nič točnega povedal, le to da se zna zelo vrjetno zgodit v drugi polovici 2005 ... tolk za info morebitnim kupcem nove WR-ke ... jaz sigurno ne bom med nimi :( .
BRANE Objavljeno Januar 17, 2005 Opozori Objavljeno Januar 17, 2005 mogoče se pa splača kej drugega pogledat po teh, akcijskih cenah.. menda je husquarna 450 na razpolago, povpraši gidla.. pa mogoče kaka hajderska jajca, ktm exc450, sej je konc koncev vse ista pašta. za amaterje ni glih neke razlike. kar se pa tiče 450 al 250.. kajvem, sej konc koncev se redko na pouno vozi po terenu..
bobokrajnc Objavljeno Januar 18, 2005 Opozori Objavljeno Januar 18, 2005 Zanima me zakaj zaslediš različne podatke o moči WR 250/450???? Pri nas je podatek za WR-ke o moči 28KS oz. 40KS, v katalogih(Motorrad) pa 39KS oz. 53KS?? So potrebne kakšne extra predelave ali kaj??? Še vedno mencam med izbiro WR250-ke nove ali česa drugega z 450 ccm, ne bi rad drugo leto že menjal??? Za KTM 450 EXC sem zasledil da je bojda preveč brutalen in so zato ponudili uporabnikom prijaznejšo verzijo z 400ccm. Če velja isto za Yamaho bi raje mel kot začetnik 250 verzijo. LP Bobo B)
Happy Biker Objavljeno Januar 18, 2005 Opozori Objavljeno Januar 18, 2005 Nemci imajo vse motorje zablokirane, zaradi omejitev pri izpitu. raje glej italijanske revije. l.p .)
gidl Objavljeno Januar 18, 2005 Opozori Objavljeno Januar 18, 2005 mogoče se pa splača kej drugega pogledat po teh, akcijskih cenah.. menda je husquarna 450 na razpolago, povpraši gidla.. ... ← Res je še nekaj motorjev...cena Te 450-04 je trenutno 1.630.000 sit.
bobokrajnc Objavljeno Januar 18, 2005 Opozori Objavljeno Januar 18, 2005 Res je še nekaj motorjev...cena Te 450-04 je trenutno 1.630.000 sit. ← Kje je možno zvedet kaj več o tem(tel.št.....)??? LP Bobo B)
Lunč Objavljeno Januar 18, 2005 Opozori Objavljeno Januar 18, 2005 Zanima me zakaj zaslediš različne podatke o moči WR 250/450???? Pri nas je podatek za WR-ke o moči 28KS oz. 40KS, v katalogih(Motorrad) pa 39KS oz. 53KS?? So potrebne kakšne extra predelave ali kaj??? Različni trgi različne zahteve...tako da najbolj pri dilerju se pozanimat o motorju.Iz trgovine ponavadi dobiš zaprto verzijo,katero pa se odblokira in motor dela na polno,seveda zato tudi zgubiš garancijo. Še vedno mencam med izbiro WR250-ke nove ali česa drugega z 450 ccm, ne bi rad drugo leto že menjal??? Za KTM 450 EXC sem zasledil da je bojda preveč brutalen in so zato ponudili uporabnikom prijaznejšo verzijo z 400ccm. Če velja isto za Yamaho bi raje mel kot začetnik 250 verzijo. Karkoli boš kupil od 4T ne boš falil.Če boš vozil offroad se moraš odločitš,kateri motor ti bolje leži in s katerim boš bolje obvladal teren.Predlagam pa ti da se odločiš med novejšimi modeli Husqvarna TE 450,KTM 400/450 exc in pa Yamaha WR 250/450,če imaš pa željo po powerju pa pridejo v poštev Husqvarna TE 510 in KTM 450/525 exc.Moraš pa vedeti tudi to da so vsi zgoraj navedeni motorji Hi-tech Hard Enduro motorji in da se uporabljajo na tekmmovanjih(seveda z predelavami in dodatki). Kar se tiče vzdrževanja 4T ti lahko povem,da kot začetnik ne boš menjal kaj drugega kot olje(na 10ur ali 1000 Km),svečko in pa filtre.
bobokrajnc Objavljeno Januar 19, 2005 Opozori Objavljeno Januar 19, 2005 LP@ Tako, v finalni izbor sta prišla dva motorja želel bi še mnenje izkušenejših!!! Torej ali izbrati novo Yamaho WR 250F street ali eno leto rabljenega KTM 450EXC??? Cena je pribl. enaka, s tem da je KTM rabljen in še 65 jurjev dražji. Sem pa začetnik v enduru in bi želel motor s katerim bi se lahko rekreacijsko vozil, ampak spet ne tako "soft". Na Yamahi so mi rekli da dobiš zraven komplet diz, ki se menjajo in znaša moč preko 40KM, ob odprtem izpuhu pa še več. kolikor sem o Yamahi prebral pa jo je treba vrteti v visoke ture v nasprotju z njeno večjo sestro WR450, ki pa je baje preveč brutalna in bojda preveč zahtevna za amaterje. Tako pridemo do KTM-a 450, ki je torej podoben WR450 in me zanima ali je res preveč brutalen ali se ga da tudi lepo vozit in ali mi ne bo WR-ka 250 po nekaj časa postala "premalo" :zzz: ???? Zaključek: želim torej motor s katerim bi lahko kot amater max.užival v hard enduro vožnji, ne preveč in ne premalo zahteven. Torej WR 250 F(odprta)-nova ali KTM 450EXC star eno leto. Kaj bi izbrali vi???? LP Bobo B)
kp-kp Objavljeno Januar 19, 2005 Opozori Objavljeno Januar 19, 2005 (popravljeno) Hard enduro se spet deli na "panoge". Če so ti bolj všeč "odprte-hitre zadeve" (gozdne poti, vlake, makadami) pride v poštev 450 ccm. Če pa se hočeš vozit po težkih terenih (struge potokov, skalni previsi, hudourniki z naklonom 25%+), kar meji že na trial, pa je verjetno za začetnika boljša izbira 250 ccm. Ker menim, da kot začetnik ne boš silil v tako težke terene in boš spoznaval enduro skozi razne makadamske in gozdne poti, ti priporočam 450 ccm. Kasneje, ko boš motor obvladal pa ti ne bo velik problem pravilno dozirati moči na zahtevnih terenih. LP Popravljeno Januar 19, 2005. Popravil kp-kp
BRANE Objavljeno Januar 19, 2005 Opozori Objavljeno Januar 19, 2005 Hard enduro se spet deli na "panoge". Če so ti bolj všeč "odprte-hitre zadeve" (gozdne poti, vlake, makadami) pride v poštev 450 ccm. Če pa se hočeš vozit po težkih terenih (struge potokov, skalni previsi, hudourniki z naklonom 25%+), kar meji že na trial, pa je verjetno za začetnika boljša izbira 250 ccm. Ker menim, da kot začetnik ne boš silil v tako težke terene in boš spoznaval enduro skozi razne makadamske in gozdne poti, ti priporočam 450 ccm. Kasneje, ko boš motor obvladal pa ti ne bo velik problem pravilno dozirati moči na zahtevnih terenih. LP ← Značilnost vseh teh motorjev je, da lepo, fino zvezno vlečejo.. vsaj dokler so originalni. Nobenih presenečenj ni. Zato se ne preveč sekirat zaradi brutalnosti. No, to je moje mnenje..
lightning Objavljeno Januar 19, 2005 Opozori Objavljeno Januar 19, 2005 Jst bi na tvojem mestu vzel absolutno 400/450 katerekoli znamke.O tej brutalnosti so same flozarije :angry2: Pač gas manj obrneš a ne??!!Ti povem iz lastnih izkušenj, ker sem šaltal iz 125 2T na 640 4T, pa se da zelo lepo vozit in ni nobenih broblemov.Pri 400/450 boš mašino za enako moč manj obremenjeval kot pri 250 4T(se precej visok vrti, tja do 8-9k obr. se mi zdi), kar pomeni daljša življebnska doba z manj vzdrževanja.In 250 ti bo mogoče kdaj ratala prešvoh, 450 sigurno ne + lažje boš motor prodal ko/če ga boš itd...Edini + pri 250 je tistih par kil manj to je pa tud vse(no pa posledično malo boljša okretnost ). Skratka sam se odloč ampak s 450 nimaš kej falit!
bobokrajnc Objavljeno Januar 19, 2005 Opozori Objavljeno Januar 19, 2005 kolk je rabljen KTM 450 denarja? ← 1,5mioSIT, letnik 04 prevoženih 2000km, stanje brez praske kot iz trgovine. LP Bobo B)
Enduro Objavljeno Januar 19, 2005 Opozori Objavljeno Januar 19, 2005 Hej Bobo ... ti kar WR-ko nabav, men pa povej kdo prodaja KTM-a :P ... bi me zanimalo ... :OK:
bobokrajnc Objavljeno Januar 20, 2005 Opozori Objavljeno Januar 20, 2005 Vidim da se nekako vsi nagibate k 450ccm, očitno je res nekaj na tem, npr. tudi v Motor jetu so mi rekli da že par let niso prodali nobene 250ke :blink: :blink: :blink: . Drugače pa gre pri Yamahi tudi 250-ka za med. Nevem, težka bo odločitev. Lp Bobo B)
batzajla Objavljeno Januar 20, 2005 Opozori Objavljeno Januar 20, 2005 Vidim da se nekako vsi nagibate k 450ccm, očitno je res nekaj na tem, npr. tudi v Motor jetu so mi rekli da že par let niso prodali nobene 250ke :blink: :blink: :blink: . Drugače pa gre pri Yamahi tudi 250-ka za med. Nevem, težka bo odločitev. Lp Bobo B) ← no to,da so jim v delta teamu ostale samo 250-tke,tud nekej pove,ane :D plus pri yamahi je sam to,da maš za ta denar nov motor! po pamet,pa 450 ne bo preveč :OK:
D.J. Objavljeno Januar 21, 2005 Opozori Objavljeno Januar 21, 2005 z yamaho 250 ne zgrešiš nič seveda zgrešiš, če imaš namen po cesti se vozit in prehitevat avte pri 100+ km/h predvsem moraš razčistit, kje se imaš namen vozit, ker majhna kubatura ga naredi precej ozko namenskega
Gionni Objavljeno Januar 21, 2005 Opozori Objavljeno Januar 21, 2005 Koliko pa sploh je končna hitrost pri 250ccm in kakšna je pri 450ccm? A je smiselno 250ccm preuredit v supermoto?
bobokrajnc Objavljeno Januar 22, 2005 Opozori Objavljeno Januar 22, 2005 Odločil sem se, da bom kupil hard enduro nad 400ccm, ne vem zakaj ampak 99% vseh ljudi pravi tako!! Tisti KTM 450 je šel takoj v promet, ko sem se že odločil da ga vzamem je blo prepozno :angry: :angry: , Zgleda da je 450ccm klasa ta trenutek najbolj iskana in željena roba in prav imajo tudi tisti ki pravijo da ga kasneje lažje prodaš, predelaš v supermoto......, razlika v ceni pa je minimalna. Tako sem ponovno na začetku, čeprav mi ni glih žal, ker je WR 450 meni osebno še vedno najbolj všeč hard endura pa še japonc je :worship: Možnosti da bi dobil kakšno lepo ohranjeno pri nas so minimalne, zato sem že gledal ponudbo rabljenih v Nemčiji in jih nekaj tudi našel. Ko bo kaj več za povedati vam sporočim!! Hvala za nasvete! LP Bobo B)
Enduro Objavljeno Januar 24, 2005 Opozori Objavljeno Januar 24, 2005 Bom postal kar v tole temo ... Zanima me kako je kaj z 400 ccm hard endurami. Predvsem bi izpostavil WR400 in EXC400? Kako se ta dva modela primerjata z novejšimi 450 ccm modeli ? Dosti švohnejše kot 450? :? Drugače pa je zgornja ponudba kar mamljiva ... samo da ni to kaka natega .. :?
bobokrajnc Objavljeno Januar 25, 2005 Opozori Objavljeno Januar 25, 2005 Jaz sem začel spremljati rabljene WR-ke v nemčiji, ker so najcenejše v "okolici". Ne vem zakaj ampak v italiji so precej dražje, jih pa je koliko hočeš. :angry: Tista varijanta Kanada.....brezveze zguba cajta, tega motorja ne boš registriral v 100 letih pri nas, pa še carino(mislim da 17%) bo treba plačati, ker ni iz EU. Dobiš pa v nemčiji WR 426F l.2002 za cca.miljonček plus stroški prevoza, Avtoplusa Koper in DMV. LP Bobo B)
bobokrajnc Objavljeno Februar 1, 2005 Opozori Objavljeno Februar 1, 2005 Tako, včeraj sem končno pripeljal domov WR-ko 450F street. Zanima me dvoje stvari, prvič kako sem lahko prepričan da je motor "odprt" oz. menjana diza.... in drugo katera je najboljša varijanta za "auspuh". Giannelli ima varijanto cena pa okoli 70kSIT. Dosti ali malo??? LP Bobo B)
RSV Mille Objavljeno Februar 1, 2005 Opozori Objavljeno Februar 1, 2005 Tako, včeraj sem končno pripeljal domov WR-ko 450F street. ← Novo, rabljeno, cena, letnik?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se