Skoči na vsebino

Yamaha WR 450 (2004)


Priporočene objave

Objavljeno
LP@

Malo pomoči za laika v enduru :oops:

V čem je razlika pri nastavljanju amortizerjev med "high compression" in "low compression" oz. za povratni hod " high rebound damping" in "low rebound damping"??? So to mišljene nastavitve za dolge in kratke hode ali kaj??? Sprašujem namreč ker lahko štelaš oboje.

LP Bobo B)

natanko tako.. zadaj imaš možnost štelanja za navzdol za kratke hode in dolge hode.. (compression, zgoraj štelaš), za nagor pa imaš samo cel hod.. kolko razumem..(spodaj pri vagah)... ja, pa feder si nastavi za svojo težo.

Spredaj imaš zgoraj na vilicah kompression, zraven pa imaš ene vijakce za izpust tlaka, ki se nabere v vilicah. Spodaj, pod gumijastimi čepki pa imaš za štelat rebound.

Objavljeno

Hmmm načeloma low in high dušenje v bilokateri smeri (compression ali rebound) poneni koliko upora nudi dušilni element (amortizer ali vilica) pri nizkih in visokih hitrostih pomika amortizerja po vzmetni poti. To v praksi pomeni da z low nastavitvami dušenja vplivaš na to kako se bo motor obnašal na terenu, ki vzmetenje vzbuja z amplitudami nizkih frekvenc, se pravi kake daljše neravnine, valovi, "počasna" nihanja, morda lega v zavojih. Z high nastavitvami dušenja pa predvsem preprečimo da bi vzmetenje zabijalo na velikih in hitrih udarcih npr. pristanki pri skokih (velike amplitude in visoke frekvence) oz. nastavimo nek kompromis dušenja, ki nam ponuja najbolj obvladljivo vožnjo skozi kake zelo ljunjaste, kuclaste predele kjer vzemtenje zelo burno reagira ... Kako nekako si zadeve razlagamo v downhill vodah, pri MX enduro pa tudi ni dosti razlike.... .)

Objavljeno

ampak dokler se ne govori o nevem kakih hitrostih na terenu, so pravilno naštiman feder in pa tovarniške nastavitve amortizerjev kar dovolj

če pa ti med vožnjo kaj posebno ne bo všeč, pa povej tukaj oz preberi simptom v knjigi pa bomo skupej kej si zmislali

načeloma se pri štelanju amotizerjev naenkrat spreminja vrednost samo eni komponenti, da ne izgubiš stika z originalnim stanjem

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

LP@

Malo toplejša klima zadnje dni je prebudila tudi mojo WR-ko, vendar moram reči z kar nekaj problemi. Motor sem komaj vžgal, najprej kurblal kot nor pol pa še spraznil akumulator. Ko je zatem hvala bogu oživel mu je bilo oproščeno vse(BTW zdaj vžiga s prve).

Vožnja po razrito blatni gozdni stezi predstavlja nepopisno radost. Motor vleče v hrib kot nor opazil pa sem tudi eno slabost in to so gume, ki so na moji "street" varijanti brez "štoplov" in mi zelo zanaša zadek, po snegu pa se guma samo zakoplje. Ker imam neko varijanto pri Dunlopu me zanima katera guma bi bila primernejša oz. kakšna je razlika med modeloma Dunlop D905F in D903???

LP Bobo :winkiss:

Objavljeno
LP@

Malo toplejša klima zadnje dni je prebudila tudi mojo WR-ko, vendar moram reči z kar nekaj problemi. Motor sem komaj vžgal, najprej kurblal kot nor pol pa še spraznil akumulator. Ko je zatem hvala bogu oživel mu je bilo oproščeno vse(BTW zdaj vžiga s prve).

Vožnja po razrito blatni gozdni stezi predstavlja nepopisno radost. Motor vleče v hrib kot nor opazil pa sem tudi eno slabost in to so gume, ki so na moji "street" varijanti brez "štoplov" in mi zelo zanaša zadek, po snegu pa se guma samo zakoplje. Ker imam neko varijanto pri Dunlopu me zanima katera guma bi bila primernejša oz. kakšna je razlika med modeloma Dunlop D905F in D903???

LP Bobo :winkiss:

Dunlop D905f je mislim da za prednje kolo, D903 pa za zadnje

l.p.John

Objavljeno

ne vem,če je pri yami isto-ampak jst morm po dolgem mirovanju motor mal 'napumpat' z nogo in dekompresorjem,potem vžge takoj

Objavljeno

treba napumpat ja, edino yama ima avtomatski dekompresor

motor se vžiga braz gasa!!!!, včasih pa zahteva, da obrneš ročico za obrat, dva, da mu špricneš nekaj goriva še preden se lotiš prižiganja

pri gumah nimaš kej komplicirat, bolj ko bo nazobana, bolje bo delala v terenu, edini spremenjljivki sta debelina denarnice in vrsta terena

Objavljeno

michelin enduro comp. 3 ali 4.

drugo je vse gara.. kr se tiče gum.

vsaj spredi si prvošči to gumo..

Objavljeno

Jest sem dal na svojo Wr-ko Mitas C10 in C11, pa ti lahko recem, da se guma fenomenalno obnasa (predvsem v blatu, na spolskih terenih, pa tud na vseh ostalih). Sicer je malo mehkejsa, zato jo bom mogoce prej pokuru na makadamu, ampak komplet gum stane 18.000 Sit (tok je cena ene Michelinke). Sigurno je Michelinka boljsa, ampak za mene so mitaske zaenkrat cist OK!

Edino kar je, C klasa pri Mitasu ni homologirana, mas pa klaso E, ki je podobna in homologirana.

Objavljeno

Lp!

pri vožnji po cesti(do terena) na ravnini se mi ob konstantnem "gasu"(po daljšem času) pojavi motnja v obliki da motor malo "cukne". Ne morem govoriti o trokiranju saj vse skupaj traja morda samo delček sekunde in tudi "cuk" ni tako močan. Pojavlja pa se v intervalih recimo ob konstantni ročici plina na 1min.

Je to O.K., ker drugače vse deluje super, pospeševanje je brutalno brez motenj od 0 do ful gasa, tudi vse ostalo je O.K.

Lp bobo B)

Objavljeno
michelin enduro comp. 3 ali 4.

drugo je vse gara.. kr se tiče gum.

vsaj spredi si prvošči to gumo..

Za te gume piše da so za mestno vožnjo in teren??? So pa na spletni strani Michelina tudi gume v razredu "Starcross" z oznakami MH2, MS2, MS3....te so verjetnop bolj terenske ali ne????

LP bobo B)

Objavljeno

o kakšni količini konstantnega gasa pa se govori?

Objavljeno

tudi jest imam tak občutek včasih..

tam nekje pr 80, 90 na uro...

Objavljeno
o kakšni količini konstantnega gasa pa se govori?

Nekje pol gasa recimo!

LP Bobo B)

Objavljeno

Podobno se je dogajalo na Hondi XR600R. To pa zato, ker karborator ni imel membrane in podobne "odvečne" šare. Če hočeš imeti zelo odziven motor na vsak premik ročice gasa (pogoj "direkten" karborator), se moraš sprijaznit z neenakomirnim delovanjem v srednjem območju vrtljajev.

Na XR-ki, če je bila vsaj malo pod obremenitvijo (rahel klanček navzgor) ni bilo čutiti več omenjenih problemov. Drugače pa je najboljše delala na minimumu al pa full-u. Takšen tip mopeda ni namenjen vožnji v stilu "cinca marinca". Zato pojav ne moti.

LP

Objavljeno

LP@

Malo toplejša klima zadnje dni je prebudila tudi mojo WR-ko, vendar moram reči z kar nekaj problemi. Motor sem komaj vžgal, najprej kurblal kot nor pol pa še spraznil akumulator. Ko je zatem hvala bogu oživel mu je bilo oproščeno vse(BTW zdaj vžiga s prve).

Men Suzuki DR650 ni nikol vžgal če je dolgo stal. Vzrok: oksidiran oz. slab bencin v vplinjaču. Sem moral vedno vplinjač izpraznit, pa nov benz not , potem je pa prec kresnu :D

Objavljeno

za kurblanje tega mopeda obstaja v navodilih prav ena tabelca.. jaz mojo zakurblam na približno 14 dni.. pa samo z nožnim kurblom. aj ne prižge takoj, ma tudi dosti prav ni treba.. samo gasa pa ne taknem. tisto cukanje pa sem vzel v zakup. je pač to zelo nemiren motor, ki ni glih uporaben za po asfaltu se furat..

Objavljeno

evo, problem, ki to sploh ni je rešen

čeprov meni pa moja nič ne zatrokira, najbrž ker sem bol aktiven na gasu

Objavljeno

Motor zdaj vžiga praktično z prve, tisto tablico sem videl Brane, se tudi ravnal po njej ampak po dolgi pavzi ni pomagalo nič razen kondicije .) . Gume so tudi naročene in sicer Michelin competition 3 in 4, pa da vidimo razliko, ker obstoječe gume(Metzeler sahara) so za en drek.

LP Bobo B)

Objavljeno

ja, no.. sej kondicije pa vseeno člouk enmalček rabi za ta moped..

Objavljeno

LP@

Kakšna pa je kaj poraba olja na WR-ki??? Glede na to da ga je vse skupaj dober liter je zgleda res obvezno merjenje nivoja pred vsako vožnjo! :blink: Sem kontroliral olje včeraj in je na min., ko sem ga pa kupil je blo na srednji vrednosti.

Za prvič bom menjal olje in filter, zanima pa me za dalje če lahko menjavam samo olje ali je res treba vsake 1000km kupit tudi novi filter???

LP Bobo B)

Objavljeno

papirnat filter, menjava vsakič, ali vsakič drugič

filter s kovinsko mrežico-400, 426, samo očistiš, paše v 450

nivo olja; po vožnji pustiš moped stat par min in kontroliraš nivo, brez da bi ušraufal palčko

Objavljeno
kontroliraš nivo, brez da bi ušraufal palčko

zanimiv,pr ktm-mu morš zašraufat. se pa pozna kšn centimeter

Objavljeno

tudi več kukr minuto počaki..lahko tudi eno mičkeno furco

pa po moje je dobro tudi svečko menjat na vsake 2000 kilometrov..

mislim, da ga ne pije nič, spljoh.. olja. sej je novo, hudič.

Objavljeno
papirnat filter, menjava vsakič, ali vsakič drugič

filter s kovinsko mrežico-400, 426, samo očistiš, paše v 450

nivo olja; po vožnji pustiš moped stat par min in kontroliraš nivo, brez da bi ušraufal palčko

Mi lahko posreduješ Yamahino kodo za ta filter, da ga naročim???

LP Bobo B)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!