BRANE Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 LP@ Malo pomoči za laika v enduru :oops: V čem je razlika pri nastavljanju amortizerjev med "high compression" in "low compression" oz. za povratni hod " high rebound damping" in "low rebound damping"??? So to mišljene nastavitve za dolge in kratke hode ali kaj??? Sprašujem namreč ker lahko štelaš oboje. LP Bobo B) ← natanko tako.. zadaj imaš možnost štelanja za navzdol za kratke hode in dolge hode.. (compression, zgoraj štelaš), za nagor pa imaš samo cel hod.. kolko razumem..(spodaj pri vagah)... ja, pa feder si nastavi za svojo težo. Spredaj imaš zgoraj na vilicah kompression, zraven pa imaš ene vijakce za izpust tlaka, ki se nabere v vilicah. Spodaj, pod gumijastimi čepki pa imaš za štelat rebound.
Enduro Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 Hmmm načeloma low in high dušenje v bilokateri smeri (compression ali rebound) poneni koliko upora nudi dušilni element (amortizer ali vilica) pri nizkih in visokih hitrostih pomika amortizerja po vzmetni poti. To v praksi pomeni da z low nastavitvami dušenja vplivaš na to kako se bo motor obnašal na terenu, ki vzmetenje vzbuja z amplitudami nizkih frekvenc, se pravi kake daljše neravnine, valovi, "počasna" nihanja, morda lega v zavojih. Z high nastavitvami dušenja pa predvsem preprečimo da bi vzmetenje zabijalo na velikih in hitrih udarcih npr. pristanki pri skokih (velike amplitude in visoke frekvence) oz. nastavimo nek kompromis dušenja, ki nam ponuja najbolj obvladljivo vožnjo skozi kake zelo ljunjaste, kuclaste predele kjer vzemtenje zelo burno reagira ... Kako nekako si zadeve razlagamo v downhill vodah, pri MX enduro pa tudi ni dosti razlike.... .)
D.J. Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 ampak dokler se ne govori o nevem kakih hitrostih na terenu, so pravilno naštiman feder in pa tovarniške nastavitve amortizerjev kar dovolj če pa ti med vožnjo kaj posebno ne bo všeč, pa povej tukaj oz preberi simptom v knjigi pa bomo skupej kej si zmislali načeloma se pri štelanju amotizerjev naenkrat spreminja vrednost samo eni komponenti, da ne izgubiš stika z originalnim stanjem
bobokrajnc Objavljeno Marec 15, 2005 Opozori Objavljeno Marec 15, 2005 LP@ Malo toplejša klima zadnje dni je prebudila tudi mojo WR-ko, vendar moram reči z kar nekaj problemi. Motor sem komaj vžgal, najprej kurblal kot nor pol pa še spraznil akumulator. Ko je zatem hvala bogu oživel mu je bilo oproščeno vse(BTW zdaj vžiga s prve). Vožnja po razrito blatni gozdni stezi predstavlja nepopisno radost. Motor vleče v hrib kot nor opazil pa sem tudi eno slabost in to so gume, ki so na moji "street" varijanti brez "štoplov" in mi zelo zanaša zadek, po snegu pa se guma samo zakoplje. Ker imam neko varijanto pri Dunlopu me zanima katera guma bi bila primernejša oz. kakšna je razlika med modeloma Dunlop D905F in D903??? LP Bobo :winkiss:
John 200 Objavljeno Marec 15, 2005 Opozori Objavljeno Marec 15, 2005 LP@ Malo toplejša klima zadnje dni je prebudila tudi mojo WR-ko, vendar moram reči z kar nekaj problemi. Motor sem komaj vžgal, najprej kurblal kot nor pol pa še spraznil akumulator. Ko je zatem hvala bogu oživel mu je bilo oproščeno vse(BTW zdaj vžiga s prve). Vožnja po razrito blatni gozdni stezi predstavlja nepopisno radost. Motor vleče v hrib kot nor opazil pa sem tudi eno slabost in to so gume, ki so na moji "street" varijanti brez "štoplov" in mi zelo zanaša zadek, po snegu pa se guma samo zakoplje. Ker imam neko varijanto pri Dunlopu me zanima katera guma bi bila primernejša oz. kakšna je razlika med modeloma Dunlop D905F in D903??? LP Bobo :winkiss: ← Dunlop D905f je mislim da za prednje kolo, D903 pa za zadnje l.p.John
batzajla Objavljeno Marec 15, 2005 Opozori Objavljeno Marec 15, 2005 ne vem,če je pri yami isto-ampak jst morm po dolgem mirovanju motor mal 'napumpat' z nogo in dekompresorjem,potem vžge takoj
D.J. Objavljeno Marec 15, 2005 Opozori Objavljeno Marec 15, 2005 treba napumpat ja, edino yama ima avtomatski dekompresor motor se vžiga braz gasa!!!!, včasih pa zahteva, da obrneš ročico za obrat, dva, da mu špricneš nekaj goriva še preden se lotiš prižiganja pri gumah nimaš kej komplicirat, bolj ko bo nazobana, bolje bo delala v terenu, edini spremenjljivki sta debelina denarnice in vrsta terena
BRANE Objavljeno Marec 15, 2005 Opozori Objavljeno Marec 15, 2005 michelin enduro comp. 3 ali 4. drugo je vse gara.. kr se tiče gum. vsaj spredi si prvošči to gumo..
alshark Objavljeno Marec 16, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 16, 2005 Jest sem dal na svojo Wr-ko Mitas C10 in C11, pa ti lahko recem, da se guma fenomenalno obnasa (predvsem v blatu, na spolskih terenih, pa tud na vseh ostalih). Sicer je malo mehkejsa, zato jo bom mogoce prej pokuru na makadamu, ampak komplet gum stane 18.000 Sit (tok je cena ene Michelinke). Sigurno je Michelinka boljsa, ampak za mene so mitaske zaenkrat cist OK! Edino kar je, C klasa pri Mitasu ni homologirana, mas pa klaso E, ki je podobna in homologirana.
bobokrajnc Objavljeno Marec 17, 2005 Opozori Objavljeno Marec 17, 2005 Lp! pri vožnji po cesti(do terena) na ravnini se mi ob konstantnem "gasu"(po daljšem času) pojavi motnja v obliki da motor malo "cukne". Ne morem govoriti o trokiranju saj vse skupaj traja morda samo delček sekunde in tudi "cuk" ni tako močan. Pojavlja pa se v intervalih recimo ob konstantni ročici plina na 1min. Je to O.K., ker drugače vse deluje super, pospeševanje je brutalno brez motenj od 0 do ful gasa, tudi vse ostalo je O.K. Lp bobo B)
bobokrajnc Objavljeno Marec 17, 2005 Opozori Objavljeno Marec 17, 2005 michelin enduro comp. 3 ali 4. drugo je vse gara.. kr se tiče gum. vsaj spredi si prvošči to gumo.. ← Za te gume piše da so za mestno vožnjo in teren??? So pa na spletni strani Michelina tudi gume v razredu "Starcross" z oznakami MH2, MS2, MS3....te so verjetnop bolj terenske ali ne???? LP bobo B)
D.J. Objavljeno Marec 17, 2005 Opozori Objavljeno Marec 17, 2005 o kakšni količini konstantnega gasa pa se govori?
BRANE Objavljeno Marec 17, 2005 Opozori Objavljeno Marec 17, 2005 tudi jest imam tak občutek včasih.. tam nekje pr 80, 90 na uro...
bobokrajnc Objavljeno Marec 18, 2005 Opozori Objavljeno Marec 18, 2005 o kakšni količini konstantnega gasa pa se govori? ← Nekje pol gasa recimo! LP Bobo B)
kp-kp Objavljeno Marec 18, 2005 Opozori Objavljeno Marec 18, 2005 Podobno se je dogajalo na Hondi XR600R. To pa zato, ker karborator ni imel membrane in podobne "odvečne" šare. Če hočeš imeti zelo odziven motor na vsak premik ročice gasa (pogoj "direkten" karborator), se moraš sprijaznit z neenakomirnim delovanjem v srednjem območju vrtljajev. Na XR-ki, če je bila vsaj malo pod obremenitvijo (rahel klanček navzgor) ni bilo čutiti več omenjenih problemov. Drugače pa je najboljše delala na minimumu al pa full-u. Takšen tip mopeda ni namenjen vožnji v stilu "cinca marinca". Zato pojav ne moti. LP
Coti Objavljeno Marec 18, 2005 Opozori Objavljeno Marec 18, 2005 LP@ Malo toplejša klima zadnje dni je prebudila tudi mojo WR-ko, vendar moram reči z kar nekaj problemi. Motor sem komaj vžgal, najprej kurblal kot nor pol pa še spraznil akumulator. Ko je zatem hvala bogu oživel mu je bilo oproščeno vse(BTW zdaj vžiga s prve). Men Suzuki DR650 ni nikol vžgal če je dolgo stal. Vzrok: oksidiran oz. slab bencin v vplinjaču. Sem moral vedno vplinjač izpraznit, pa nov benz not , potem je pa prec kresnu :D
BRANE Objavljeno Marec 18, 2005 Opozori Objavljeno Marec 18, 2005 za kurblanje tega mopeda obstaja v navodilih prav ena tabelca.. jaz mojo zakurblam na približno 14 dni.. pa samo z nožnim kurblom. aj ne prižge takoj, ma tudi dosti prav ni treba.. samo gasa pa ne taknem. tisto cukanje pa sem vzel v zakup. je pač to zelo nemiren motor, ki ni glih uporaben za po asfaltu se furat..
D.J. Objavljeno Marec 18, 2005 Opozori Objavljeno Marec 18, 2005 evo, problem, ki to sploh ni je rešen čeprov meni pa moja nič ne zatrokira, najbrž ker sem bol aktiven na gasu
bobokrajnc Objavljeno Marec 19, 2005 Opozori Objavljeno Marec 19, 2005 Motor zdaj vžiga praktično z prve, tisto tablico sem videl Brane, se tudi ravnal po njej ampak po dolgi pavzi ni pomagalo nič razen kondicije .) . Gume so tudi naročene in sicer Michelin competition 3 in 4, pa da vidimo razliko, ker obstoječe gume(Metzeler sahara) so za en drek. LP Bobo B)
BRANE Objavljeno Marec 20, 2005 Opozori Objavljeno Marec 20, 2005 ja, no.. sej kondicije pa vseeno člouk enmalček rabi za ta moped..
bobokrajnc Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 LP@ Kakšna pa je kaj poraba olja na WR-ki??? Glede na to da ga je vse skupaj dober liter je zgleda res obvezno merjenje nivoja pred vsako vožnjo! :blink: Sem kontroliral olje včeraj in je na min., ko sem ga pa kupil je blo na srednji vrednosti. Za prvič bom menjal olje in filter, zanima pa me za dalje če lahko menjavam samo olje ali je res treba vsake 1000km kupit tudi novi filter??? LP Bobo B)
D.J. Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 papirnat filter, menjava vsakič, ali vsakič drugič filter s kovinsko mrežico-400, 426, samo očistiš, paše v 450 nivo olja; po vožnji pustiš moped stat par min in kontroliraš nivo, brez da bi ušraufal palčko
batzajla Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 kontroliraš nivo, brez da bi ušraufal palčko ← zanimiv,pr ktm-mu morš zašraufat. se pa pozna kšn centimeter
BRANE Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 tudi več kukr minuto počaki..lahko tudi eno mičkeno furco pa po moje je dobro tudi svečko menjat na vsake 2000 kilometrov.. mislim, da ga ne pije nič, spljoh.. olja. sej je novo, hudič.
bobokrajnc Objavljeno Marec 23, 2005 Opozori Objavljeno Marec 23, 2005 papirnat filter, menjava vsakič, ali vsakič drugič filter s kovinsko mrežico-400, 426, samo očistiš, paše v 450 nivo olja; po vožnji pustiš moped stat par min in kontroliraš nivo, brez da bi ušraufal palčko ← Mi lahko posreduješ Yamahino kodo za ta filter, da ga naročim??? LP Bobo B)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se