nitro freek Objavljeno December 8, 2004 Opozori Objavljeno December 8, 2004 Evo mene zanima zaka mi scooter ne gre več tak ko je šou. Mam pa Gilero Runner.V njej zaenkrat HI-PER2 mašina Malossi multivar 2000 Pa leovince RR izpuh.Ko sm neu sam Leovinčija gor mi je šou po števcu 110 km/h Ko sm dau notr multivara 2000 mi je šou pa 117 km/h. problem je pa v tem da scooter ne gre več tak ko je šou ampak gre sam 105km/h pa če sma dva gor pa da se neki časa vozma dva pol noče nikamor več it.(se pelješ fulara pol pa spustiš gas pa noče nikamor več it kr zamori ga) Valčke pa fedrce mam tak nove jermen je tut vredu ostalo pa ne vem.Aja dizo mam pa 75 pa iglo čist zdignjeno. Plis HELP my.
_Roba_ Objavljeno December 8, 2004 Opozori Objavljeno December 8, 2004 Hmz....Mogoce batni,bat nekaj v tistem okolju :hmm: Kaj pa vem.. :hmm:
nitro freek Objavljeno December 8, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 8, 2004 Aja pa to sm pozabu napisat. Športni filter malossi E5 mam gor. No zej ko je zima ga ni gor.
nitro freek Objavljeno December 8, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 8, 2004 Čuj roba ka bi se midva zmenla za en biznis. A bi ti men lohka karterje pobrusu pa gred zamenu pa lagre. Če lahk pol povej kulk hočeš met da bi mi to zrihtu.Če pa nočeš pa nič.
[2fast4u] Objavljeno December 9, 2004 Opozori Objavljeno December 9, 2004 Pa leovince RR izpuh.Ko sm neu sam Leovinčija gor mi je šou po števcu 110 km/h Ko sm dau notr multivara 2000 mi je šou pa 117 km/h. dedede :>
M|t3k Objavljeno December 9, 2004 Opozori Objavljeno December 9, 2004 Pomojem mišljeno po števcu :) :P
SiMoN` Objavljeno December 9, 2004 Opozori Objavljeno December 9, 2004 Se je napisal po števcu :) Tilen to pa tak ves da malo prevec kaže števec, vsaj mislim da veš če imaš runnera :)
beno Objavljeno December 9, 2004 Opozori Objavljeno December 9, 2004 Aja pa to sm pozabu napisat. Športni filter malossi E5 mam gor. No zej ko je zima ga ni gor. ← ko maš filtr kej spucan? oz. kako pogosto ga pucaš pa kako točno ga pucas?? pucati = čistiti :grim :D .)
nitro freek Objavljeno December 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 9, 2004 ko maš filtr kej spucan? oz. kako pogosto ga pucaš pa kako točno ga pucas?? pucati = čistiti :grim :D .) ← Filter je praktično nov gor sm ga pa mel kake 2 tedna pol je blo pa preveč deža pa sm ga dol dau.(filter sploh ni biu umazan ko sm ga dol dau) Tak da sploh ne vem zaka bi mi šou man.Pa to se mi je že na prejšnem motorju tut dogajal.Na tem pa tut.Uglavnem za zjokat :cry: . Prej pa nobenih problemov ko sm ga kupu. Ah sej je useen vsaka stvar gre počasi v k...c
beno Objavljeno December 9, 2004 Opozori Objavljeno December 9, 2004 sportn filtr naj bi pucov usake 2 dni ... ce se vozs po makadamu pa usk dan ... uu se nekaj ... kater bencin tankaš? če 95 je mozno da ti je detoniralo
nitro freek Objavljeno December 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 9, 2004 sportn filtr naj bi pucov usake 2 dni ... ce se vozs po makadamu pa usk dan ... uu se nekaj ... kater bencin tankaš? če 95 je mozno da ti je detoniralo ← Kaj mi je naredlo. :xx: Ka se vi mal hecate al kaj. Zaka pa benz sej je isti kurac. :? Vsake 2 dni a ne vsak teden. :huh: Pa sej zdej je isto ko prej Pa mam navadn filtr gor. Sam ne zastopim zaka bi biu benz. dejte mi mal bol to obrazložit.
nitro freek Objavljeno December 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 9, 2004 Aja pa še to zdej mam pa še en problem. Ko spelem z mesta mi motor začne trest,sam ne takoj pol ko se že pelem.Sm pogledu kaj bi lohk blo pa je use gut. Pa ko se hitr pelem ma motor tak čudn zvok.Ubistvu tak neki ropota ko se pa počas pelem mi pa kr belanco trese in ceu motor. Sm mal gledu ka bi blo pa se mi niti sanja ne ka bi lohk blo. Še sreča da gre motor zdej enkrat ko dele dobim v predelavo pol se bo pa ornk vidl ka je narobe.Sam useen mi povejte ka bi blo lahk to narobe.
_OKI_ Objavljeno December 9, 2004 Opozori Objavljeno December 9, 2004 Aja pa še to zdej mam pa še en problem. Ko spelem z mesta mi motor začne trest,sam ne takoj pol ko se že pelem.Sm pogledu kaj bi lohk blo pa je use gut. Pa ko se hitr pelem ma motor tak čudn zvok.Ubistvu tak neki ropota ko se pa počas pelem mi pa kr belanco trese in ceu motor. Sm mal gledu ka bi blo pa se mi niti sanja ne ka bi lohk blo. Še sreča da gre motor zdej enkrat ko dele dobim v predelavo pol se bo pa ornk vidl ka je narobe.Sam useen mi povejte ka bi blo lahk to narobe. ← Sklopka <_< Katera od lamel mogoče slabše grabi...
beno Objavljeno December 11, 2004 Opozori Objavljeno December 11, 2004 (popravljeno) Kaj mi je naredlo. :xx: Ka se vi mal hecate al kaj. Zaka pa benz sej je isti kurac. :? Vsake 2 dni a ne vsak teden. :huh: Pa sej zdej je isto ko prej Pa mam navadn filtr gor. Sam ne zastopim zaka bi biu benz. dejte mi mal bol to obrazložit. ← - tut slučajno ni isti kurac!!!!! - če si dav zej navadn filtr gor kukr ti je prej (predvsem) prah vleklo noter nisi naredu nič :D razen to da se ti v naprej to nebo dogajal ... če ti je vleklo svinjarijo not pa znucalo cilindr je šmorn ze narejen :doze: - glede tega zakaj je lahko benz pa tkole: "Kakovost bencina določa oktansko število. To število pove, kolikšna je količina izo-oktana v bencinu, to je ogljikovodika z osmimi ogljikovimi atomi. Oktansko število 95 pomeni, da je v bencinu 95% izo-oktana in 5% normalnega heptana, to je ogljikovodika s sedmimi ogljikovimi atomi. Od oktanskega števila je odvisna pravilnost izgorevanja bencina, zato mora biti čim višje. Bencin je pogonsko gorivo za bencinske motorje. Od vrste motorja je odvisna tudi zahtevana kakovost bencina. Pri bencinu z nižjim oktanskim vžigom lahko pride do predčasnega vžiga motorja, zato se mu dodajajo svinčeve spojine, da bi do tega ne prišlo. Svinec v izpušnih plinih je velik onesnaževalec okolja, zato se že nekaj časa uporablja »zeleni« neosvinčeni bencin. Predčasni vžig v neosvinčenem bencinu preprečuje dodatek butadiena." Če mas skutr sfriziran rabiš več oktanski bencin ... mi smo v dirkalne skuterje tankal tut avio bencin k ma 160 oktansko število. Če jes u svojga 95 natankam se loh od bata takoj poslovim :) mybi pa se od cilindra... glej desnega: imel sem star bencin v rezervoarju in oktansko število je padlo ... pa se je to naredilo k sm ga šu mal natišat :cry: levi je pa lažja oblika tega ... se pa spomnm da smo o tem ze govoril tuki na forumu :hmm: Popravljeno December 11, 2004. Popravil beno
dule3 Objavljeno December 11, 2004 Opozori Objavljeno December 11, 2004 Ne vem, če ima serijski cilinder tako ekstremno visoko kompresijo da bi mu tako zelo klenkalo zaradi te majhne oktanske razlike, pa tudi squish če se ne motim ni ravno pretiran.
nitro freek Objavljeno December 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 11, 2004 Sklopka <_< Katera od lamel mogoče slabše grabi... ← Nebi reku sm probu pa zmeru lamele pa so vsepovsod iste niti ena ni bol obrabljena od druge.Ampak so use enake pa še take so ko nove. Tak da sklopka ziher ni hin.
nitro freek Objavljeno December 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 11, 2004 - tut slučajno ni isti kurac!!!!! - če si dav zej navadn filtr gor kukr ti je prej (predvsem) prah vleklo noter nisi naredu nič :D razen to da se ti v naprej to nebo dogajal ... če ti je vleklo svinjarijo not pa znucalo cilindr je šmorn ze narejen :doze: - glede tega zakaj je lahko benz pa tkole: "Kakovost bencina določa oktansko število. To število pove, kolikšna je količina izo-oktana v bencinu, to je ogljikovodika z osmimi ogljikovimi atomi. Oktansko število 95 pomeni, da je v bencinu 95% izo-oktana in 5% normalnega heptana, to je ogljikovodika s sedmimi ogljikovimi atomi. Od oktanskega števila je odvisna pravilnost izgorevanja bencina, zato mora biti čim višje. Bencin je pogonsko gorivo za bencinske motorje. Od vrste motorja je odvisna tudi zahtevana kakovost bencina. Pri bencinu z nižjim oktanskim vžigom lahko pride do predčasnega vžiga motorja, zato se mu dodajajo svinčeve spojine, da bi do tega ne prišlo. Svinec v izpušnih plinih je velik onesnaževalec okolja, zato se že nekaj časa uporablja »zeleni« neosvinčeni bencin. Predčasni vžig v neosvinčenem bencinu preprečuje dodatek butadiena." Če mas skutr sfriziran rabiš več oktanski bencin ... mi smo v dirkalne skuterje tankal tut avio bencin k ma 160 oktansko število. Če jes u svojga 95 natankam se loh od bata takoj poslovim :) mybi pa se od cilindra... glej desnega: imel sem star bencin v rezervoarju in oktansko število je padlo ... pa se je to naredilo k sm ga šu mal natišat :cry: levi je pa lažja oblika tega ... se pa spomnm da smo o tem ze govoril tuki na forumu :hmm: ← Pa dej no sej te zastopim sam jst mam navadn cilinder ne pa dirkalnga ga bom pa meu kmal.:naughty: Aja pa še to kir cilinder je pa še tak da ni spoliran čist usak ko sm ga dol uzeu je biu čist spoliran to so bli gusi.Na alu je pa drgač tist pa še nism vidu da bi biu spoliran.Pa sm jih tut kr neki dol meu pa sm vidu .
beno Objavljeno December 13, 2004 Opozori Objavljeno December 13, 2004 aaaaa ... nism vedu da mas se original cilindr O:-) ja pri originalnem teh problemov neb smev met :) so ... ignore my coment .)
nitro freek Objavljeno December 13, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 13, 2004 Sej vredu sej si mi sam pomagu. Pa hvala ti da si mi to povedu kr nism vedu da se to lahka nardi.Zarad bencina. Še enkrat hvala. :)
JMatic Objavljeno December 21, 2004 Opozori Objavljeno December 21, 2004 Aja pa še to zdej mam pa še en problem. Ko spelem z mesta mi motor začne trest,sam ne takoj pol ko se že pelem.Sm pogledu kaj bi lohk blo pa je use gut. Pa ko se hitr pelem ma motor tak čudn zvok.Ubistvu tak neki ropota ko se pa počas pelem mi pa kr belanco trese in ceu motor. Sm mal gledu ka bi blo pa se mi niti sanja ne ka bi lohk blo. Še sreča da gre motor zdej enkrat ko dele dobim v predelavo pol se bo pa ornk vidl ka je narobe.Sam useen mi povejte ka bi blo lahk to narobe. to je men delal na DNA isto pa mojmu kolegu tut... pol sva sla pa zamenjat jermen je pa blo ok : :)
nitro freek Objavljeno December 22, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 22, 2004 to je men delal na DNA isto pa mojmu kolegu tut... pol sva sla pa zamenjat jermen je pa blo ok : :) ← Ah sej ni panike sej sm dobu malossi kevlar belt pa hebo manston replico cilinder Zdej bom pa to zamenu pa bo. Pol pa sam da se ulaufa pa gasa. :OK:
greendevil46 Objavljeno December 25, 2004 Opozori Objavljeno December 25, 2004 Sedaj mam pa jaz en problem mam italjet formulo noter: -70cc gus -polini vario -gianelli(brez vate v dusilcu) -sport filter -plavo polini fedro na sklopki Cel čas mi trohira zacne se pri 35km/h pol pa do 65 za ta interval porabi ziher minuto vcasih še več in to pod polnim gasom. ali je mozno da je to zaradi tega ker sem enkrat tankal 95 namesto 98 ali pa mogoce lamele ena je malo odlamana ampak nima lukne pri odprtini mašino imam razstavljeno in bat ter cilinder sta ok. Je mozno da je to elektrika al kaj mehanskega? :hmm: Hvala za pomoč .)
_Roba_ Objavljeno December 25, 2004 Opozori Objavljeno December 25, 2004 (popravljeno) Prva napaka je to da nimas vate v dusilco.Kaj si pridobil z tem? :hmm: Nic samo zgubil...Drugo kot drugo pa menjaj lamelo vseno ce nima luknje...Kaj ves :) Popravljeno December 25, 2004. Popravil _Roba_
BosTa_ Objavljeno December 25, 2004 Opozori Objavljeno December 25, 2004 brez vate se samo dere in hitrost zgubiš malo ter pospeške
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se