Hanzi Objavljeno December 15, 2004 Opozori Objavljeno December 15, 2004 Ne me preveč rajcat, ker bom stopil do dohtarjev in banke Seveda bi šel samo kot potnik v avtu.
metro Objavljeno December 15, 2004 Opozori Objavljeno December 15, 2004 mene pa zanima kolk pride trajekt karta Genova-Tunis, a bi blo s prikolico dražje, k pa kakšen pick up, pa na kason (lohk tud dva motorja)...a ti potem tud motor zaračunajo...no ce je motor na pick upu so vsaj cestnine cenejše... :)
GUMY Objavljeno December 15, 2004 Opozori Objavljeno December 15, 2004 Se popolnoma strinjam z gumiyem, mi je pa rekel Tomo ki je lani vozil chott, da ga moti pri lc4, prekratki hodi vzmetenja. Zato naj bi bil exc 520 boljši. Naj zakon je pa seveda 660 rally :yea2: ← Ne bi rekel, da je problem tistih nekaj cm hoda manj (mislim da 3cm). Problem je včasih, ker je vzmetenje bolj na mehko nastavljeno pri LC4, pa nekaj večja teža je in zato rado na skokih zabija. To pa je stvar nastavitev.
Climber Objavljeno December 15, 2004 Opozori Objavljeno December 15, 2004 mene pa zanima kolk pride trajekt karta Genova-Tunis, a bi blo s prikolico dražje, k pa kakšen pick up, pa na kason (lohk tud dva motorja)...a ti potem tud motor zaračunajo...no ce je motor na pick upu so vsaj cestnine cenejše... :) ← Motorji na pick upu se ne zaračunajo posebej in je kar dobra varianta. Na prikolico se jih splača dat po lanskih izračunih ko jih je več kot 4 (za mojo ki je dolga čez 5m), če je prav mala prikolica pa mislim da 3. To bo treba letos spet malo preračunati, ko bomo videli koliko nas je in v kakšni postavi bomo. Zaenkrat se samo zbiramo v skupino, potem se bomo malo povohali uskladili, preračunali, ... potem pa wruuuuuuuuuuuum :yea2: Ne bi rekel, da je problem tistih nekaj cm hoda manj (mislim da 3cm). Problem je včasih, ker je vzmetenje bolj na mehko nastavljeno pri LC4, pa nekaj večja teža je in zato rado na skokih zabija. To pa je stvar nastavitev. Bo tako kot si napisal, nisem še stručko v teh poslih. Ker pa to ne bo dirka kot je napisal Bladzo, je pravzaprav primeren vsak enduro motor. Tudi jaz bom šel najbolj verjetno zdaj dol s kakšno "kravo" 750ccm+, ker sem mojega lepotca prodal in kupujem nekaj takega. Čakam samo še na "boga", da mi da denar (samo kar je mojega nič več :cry: ).
Noise Objavljeno December 15, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 15, 2004 Ne me preveč rajcat, ker bom stopil do dohtarjev in banke Seveda bi šel samo kot potnik v avtu. ← :OK:
bladzo Objavljeno December 15, 2004 Opozori Objavljeno December 15, 2004 vsako vozilo je primerno in skoraj vsaka oprema :OK: :) :kva2:
MSMS Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 Ojla! Kaj na to turo greste samo fantje ali bi sprejeli se en par z Africo?
Noise Objavljeno December 17, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 17, 2004 Ojla! Kaj na to turo greste samo fantje ali bi sprejeli se en par z Africo? ← Zelo verjetno gredo tudi dekleta - z avtom seveda. Kdo pa, se še ne ve. Moramo najprej interesente na kup fliknat, videt, če je izvedljivo, se enkrat ali dvakrat dobit, nato pa se dokončno dogovorit in začet s pripravami.
MSMS Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 Ma jaz sem tukaj mislila na par na enem motorju (jaz na zalost ne vozim) - ne pristanem pa na voznjo v avtomobilu.
Climber Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 Ma jaz sem tukaj mislila na par na enem motorju (jaz na zalost ne vozim) - ne pristanem pa na voznjo v avtomobilu. ← Tudi to ni problema, stvar je zastavljena turistično!!!
Climber Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 Vsi, ki resno razmišljate o prvomajskem potepanju po Tuniziji in hočete biti obveščeni o tem, se javite na moj mail (climber@motosvet.com). Tam konec februarja, začetek marca bi staknili glave in dorekli umazane podrobnosti.
Lencek Objavljeno December 20, 2004 Opozori Objavljeno December 20, 2004 Ali je Honda 250 cross primeren motor za vožnjo po puščavi (zaradi daljših tur). Zanima me kako je z gorivom, saj je polen tank za cca 2h. Ali potrebuješ luči :) ??
Desert Soul Objavljeno December 20, 2004 Opozori Objavljeno December 20, 2004 Lencek, Sicer ti bodo verjetno tunizijski eksperti natančneje povedali kako je s kolegialnim reševanjem iz stiske, ki je posledica nesreče, ter kako iz tiste, ki je posledica slabih priprav oziroma lahkomislenosti. V puščavi lahko sicer v najboljši veri vse skupaj planiraš tako, da ne boš rabil luči. Ampak, kaj pa, če...? Vsakič, ko grem s ceste, pa četudi načrtujem zgolj kratek izlet v pesek in nazaj, imam tank poln (28 l), če to počnem z avtom, imam polne še vse kante (pločevinaste goriva, plastične vode). Glede na to, da vas bo več, si sicer verjetno lahko privoščiš napake, kot rečeno, pa bodo končni žegen dali tunizijski eksperti. Če bi vprašal zgolj mene: :grrr :cry: , je pa res, da za mano običajno ni še service-vehicle-a. Če je tanka za dve uri, morda vseeno lahko delaš individualne ture 30-45 min ven iz baze in nazaj? A vprašanje, če se za to splača pljuvati ves tisti denar. :?
GUMY Objavljeno December 20, 2004 Opozori Objavljeno December 20, 2004 Ja s puščavo je približno tako kot s hribi. Po eni strani sprostitev in uživancija, po drugi pa se moraš zavedati, da nikoli ne veš kaj te čaka. Najmanj kar se ti lahko zgodi je, da malo zaideš ali pa samo napreduješ počasneje, kot si mislil in obtičiš nekje čez noč. Takrat pa rabiš tudi kaj drugega kot samo dovolj bencina in luč. Rabiš tudi dovolj pijače, kaj za pojest, da ne govorim o mrazu ponoči.
bladzo Objavljeno December 20, 2004 Opozori Objavljeno December 20, 2004 Ali je Honda 250 cross primeren motor za vožnjo po puščavi (zaradi daljših tur). Zanima me kako je z gorivom, saj je polen tank za cca 2h. Ali potrebuješ luči :) ?? ← No, zgleda da sem v svoji zadnji izjavi vseeno malo pretiraval....("vsako vozilo je primerno in skoraj vsaka oprema" ) Hm, no glej, če si recimo lastnik kakšnega terenca, mogoče celo pickupa, je sigurno lušno še eno kroslo zadi vržt, pa se vsake tolko mal okol oaze zapelat, pa sam tok delč, da te loh vsi vidmo, sicer se loh hitr zlo slabo konča. Tud dve uri je zlo tko, loh se še prehitro obrnejo, že je noč, naslednje jutro pa peščeni vihar v katerem ne vidiš niti 50m ali pa še manj. Sam sem napravil neumnost v puščavi, katera nas je stala 2 dni, lahko bi reševanje trajalo mngo več, če nam nebi bil veliki Alah naklonjen. Kupi XT-jko, pejt na furo, pol jo pa prodej, je precej ceneje, koker pa kroslo dol vlačt. lp
gidl Objavljeno December 24, 2004 Opozori Objavljeno December 24, 2004 Hm....zanimivo, se mi zdi da bi to bla ena pustolovščina zame, samo malo sem v dvomih zaradi motorja oz. velikosti rezervoarja ki ni večji od 8 litrov.... Teme sicer nism cele prebral (jo še bom) se mi pa zdi da bi blo treba motor predelat..(Husqvarna Te 450)...vse pa je seveda odvisno od tur (rute) ki bi jih motoristi delal....povejte približn načrt potovanja...mislm...kolk bi se motoristi oddaljevali od terencev, oz. stikom z gorivom, kolkrat na dan, če sploh, bi se srečeval...
Noise Objavljeno December 25, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 25, 2004 Gidl, preberi celo temo ja, boš dobil mal ideje kako in kaj. 8 litrov je malo, ja... a ne obstaja kakšen aftermarket rezervoar za tole tvojo Huso?
gidl Objavljeno December 25, 2004 Opozori Objavljeno December 25, 2004 Ja obastja neki za 04 letnik, sam tud ni več kot 12 litrov...kar se mi pa še vedno mal zdi, jaz pa imam 05 letnik in za tanove še niso nič nardil, pomoje da bi mogu kakšnen dodatn tank pod sedežom nardit, oz. nekaj na obeh straneh zadaj na ta način kot imajo rally motorji, saj izvedljivo je vse, sam kolk se splača pa kolk bi s tem vplival na vozne lastnosti je pa drugo vprašanje. Sm pa tud razmišlju o kaki CAGIVI E900, te so v svojih časih kraljevale po puščavi, samo potem pa to ni več Hard Enduro po sipinah ampak Rally, to pa ni več moj hobi...
SiR Objavljeno December 26, 2004 Opozori Objavljeno December 26, 2004 pomoje da bi mogu kakšnen dodatn tank pod sedežom nardit, oz. nekaj na obeh straneh zadaj na ta način kot imajo rally motorji, saj izvedljivo je vse vpraš zastopnika za Husqvarno on zihr kej ve :naughty:
Izo Objavljeno December 26, 2004 Opozori Objavljeno December 26, 2004 vpraš zastopnika za Husqvarno on zihr kej ve :naughty: ← Ja, res ga vpraš! Je tudi meni obljubu, da mi bo pripravu motor za puščavo...pol že ve kako :grim
BiciMiX Objavljeno December 26, 2004 Opozori Objavljeno December 26, 2004 kaj pa pri "ZUPIN Moto-Sport"
gidl Objavljeno December 27, 2004 Opozori Objavljeno December 27, 2004 :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr :grrr
MOTOVILC Objavljeno December 27, 2004 Opozori Objavljeno December 27, 2004 Vsi, ki resno razmišljate o prvomajskem potepanju po Tuniziji in hočete biti obveščeni o tem, se javite na moj mail (climber@motosvet.com). Tam konec februarja, začetek marca bi staknili glave in dorekli umazane podrobnosti. ← Sem ti poslal e-mail :wacko: pa pozabil pripisat nick oz. odgovori na PM :yea2:
yuki Objavljeno December 30, 2004 Opozori Objavljeno December 30, 2004 Hojla Climber, Kako bi se obnesel Drag Star 1100 chopper za pot po tam doli? Pesek definitivno odpade (če še pomniš, na Etno je gor šlo, dol pa bolj po "smučarsko" s padci), ostane pa mi še asfalt, ni hudič da ne bi šlo? Me zelo zanima tale zadeva.... Lepe praznike yuki
Noise Objavljeno December 30, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 30, 2004 Od Tadeja oče je bil dol jeseni z Intruderjem in se je imel prav fino (pošlji PM Tadeju, pa ti bo dal kontakt...). Samo to pomeni seveda izključno asfalt in "samostojno" potovanje po Tuniziji...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se