Noise Objavljeno Maj 18, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 kje je pa fora da ste brez sprednjih šipc na motorjih? Če je ni, je ne moreš razbit, polomit, saj pri vožnji po takem terenu gre hitro po tleh in ... :slap: razen če jih niso ravno na tak način odstranili Odstranili preventivno že doma... No, eden od razlogov je seveda,da je ne polomiš, ko usliniš po tleh. Bolj pomemben razlog pa je, vsaj pri meni, ta, da je ne fašeš v nos/oči/glavo/čelo, če slučajno pri rock'n'rollu z motorjem pribiješ z glavo navzdol.
trco Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 noro fino hudo...ČESTITKE...upam da bom kmal tudi jaz zraven
Noise Objavljeno Maj 18, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 noro fino hudo...ČESTITKE...upam da bom kmal tudi jaz zraven ← Čimprej hehe :D
MOTOVILC Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 Ja, Climber je bil s SuperTenerejko. ← Pa ne da mu je KTM spregu :slap: al, se je lani slabo odrezal?? vseeno čestitke vsem :yea2:
Noise Objavljeno Maj 18, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 Pa ne da mu je KTM spregu :slap: al, se je lani slabo odrezal?? Pač zamenjal konjička.
Zdrawc Objavljeno Junij 3, 2005 Opozori Objavljeno Junij 3, 2005 PS: Opisi fotk in galerija prihajajo :D ← :blink: ka daj.... ^_^ n'č ne vidim.... :whistle:
bladzo Objavljeno Junij 3, 2005 Opozori Objavljeno Junij 3, 2005 Materiala je kar za 8G, zadnjič smo naredili prvo selekcijo, ostalo je še vedno za 1G robe, torej potrplenje prosim.
Noise Objavljeno Junij 7, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Junij 7, 2005 Eto, poročilo + fotke: http://www.motosvet.com/tun_article.php?cid=1_1_2279_2
vrho1679 Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 :worship: jst tud ( bom mogu res enkrat na hevi enduro prešaltat ) :worship:
budi Objavljeno Julij 5, 2005 Opozori Objavljeno Julij 5, 2005 Pozdravljeni! Z kolegom se v mesecu septembru odpravljava z motorji v Tunizijo. Prvomajska odprava je bila za naju malo prekmalu. Do drugega leta pa tudi ne moreva čakati. To pa zaradi vaših MAMLJIVIH potopisov! Zbirava podatke tako da nama bo vsaka informacija prišla prav! Že na začetku pa bi imel nekaj vprašanj: -imava KTM LC4 in Cagiva Elephant 750 (ali sta ta dva motorja primerna) -približno koliko km je od Tunisa do Ksar Ghilane (misliva iti po najkrajši poti do Ksara, postaviti šotore in od tam potem uživati puščavske čare) -ali so enduro gume OK ali rabiš kakšno hujšo gumo ala Michelin Desert -kaj je treba na motorju še postoriti preden greš na tako pot polek rednega servisa in pregleda vseh vitalnih delov. (ali rabiš dodatne zračne, bencinske filtre,...) -kakšne so približno cene goriva in spanja v Tuniziji (Ksar Ghilane) P.S. če pa je kakšen kanditat za septembra pa je vsekakor dobrodošel. :OK: Mislim pa da imate drugo leto na prvomajski odpravi dva kanditata več. Lep pozdrav vsem OFF ROADERJEM!
anfl Objavljeno Julij 5, 2005 Opozori Objavljeno Julij 5, 2005 Jest bi tud :kva2: !!! Če se pocajtam bi bil mogoče kandidat za zravn, sam ne vem, če je moj duče primeren :hmm: . Kolk sredstev pa rabiš približno, da lahk začnem razmišljat.
Hanzi Objavljeno Julij 6, 2005 Opozori Objavljeno Julij 6, 2005 Mislim, da več kot k€ ne rabiš za dva tedna :? Bodo tisti povedali ki so bili dol. kolikor pa so govorili, pa se pride tudi z veliko manj skozi O:-)
budi Objavljeno Julij 6, 2005 Opozori Objavljeno Julij 6, 2005 Jest bi tud :kva2: !!! Če se pocajtam bi bil mogoče kandidat za zravn, sam ne vem, če je moj duče primeren :hmm: . Kolk sredstev pa rabiš približno, da lahk začnem razmišljat. ← [/quot Če si resn kandidat pa poklič na tel: 041 840 911 Borut Mislm pa da prideš skozi tud z velik manj denarja kot 1k euro.
kir Objavljeno November 2, 2005 Opozori Objavljeno November 2, 2005 Toplo priporočam: - dovolj velik tank (EXC z 8 litri je hud problem, ker ga lahko skuriš že v dobri uri) - dodatno prevleko za zračni filter, da ti ni treba stalno prat filtra - škoda je nove ketne za v pesek. Moja je šla k vragu po tistem pesku.
Leteči Objavljeno November 5, 2005 Opozori Objavljeno November 5, 2005 Evo zdaj sem tudi sam začel resno razmišljati o Tuniziji za destinacijo v 2006. Ne sicer nekega offroada po sipinah, ampak bolj tako turistično varianto. Zdaj pa rabim par info da naredim tako grobo oceno stroškov. Zato se obračam na stare puščavske mačke če mi bodo hoteli zaupati kak koristen nasvet. 1. Cene bencina 2. Cene nočitev, oziroma kaj se bolj splača kampirat ali iskati kake druge možnosti v krajih kjer je to možno 3. Kakršenkoli drug nasvet za potikanje po teh krajih. Pa zanima me ali je potrebno poskrbeti za kako dodatno zaščito zračnega filtra čeprav bom šel bolj ali manj cestno varianto (verjetno je pesek povsod, sploh če zapiha kaki vetrič) Hvala za pomoč LP Leteči
Noise Objavljeno November 5, 2005 Avtor Opozori Objavljeno November 5, 2005 Evo zdaj sem tudi sam začel resno razmišljati o Tuniziji za destinacijo v 2006. Ne sicer nekega offroada po sipinah, ampak bolj tako turistično varianto. Zdaj pa rabim par info da naredim tako grobo oceno stroškov. Zato se obračam na stare puščavske mačke če mi bodo hoteli zaupati kak koristen nasvet. 1. Cene bencina 2. Cene nočitev, oziroma kaj se bolj splača kampirat ali iskati kake druge možnosti v krajih kjer je to možno 3. Kakršenkoli drug nasvet za potikanje po teh krajih. Pa zanima me ali je potrebno poskrbeti za kako dodatno zaščito zračnega filtra čeprav bom šel bolj ali manj cestno varianto (verjetno je pesek povsod, sploh če zapiha kaki vetrič) Hvala za pomoč 1. Poceni 2. Kampiraš "pri Slovenki" v Hammametu, v Douzu v "Desert Camp"u in v Ksar Ghilane "kjerkoli". Drugje je s kampiranjem bolj tko-tko. Vzami Loleny planet in greš spat v kak cheap hotel pa je -- recimo v Matmati v "podzemni hotel". Dodatne zaščite ne potrebuješ, vzami dodatni filter s sabo in vsake toliko (ne na vetru ali sred peska seveda) prečekiraj. Iz potopisov iz leta 2005 in iz leta 2004 ter ustreznih tem tukaj v forumu (te in tiste lanske) boš izvedel ogromno stvari. Ko kaj konkretnega ne bo jasno, pa spet vprašaj :)
Leteči Objavljeno November 6, 2005 Opozori Objavljeno November 6, 2005 Se mi je zdelo da bi bilo dobro s sabo vzet rezervni filter. Sploh pa bom tegale K&N vrgel ven ker kot sem bral je imel eden od vas doli težave (olje in pesek ne gresta ravno skupaj). Saj ne da bi bil natančen samo, ali mi lahko kdo vrže ven cifre? Ne da bi zdaj do tolarja splaniral pot samo sem pač bolj predvidlijiv človek in imam rad vsaj eno okvirno oceno. Samo koliko je liter benza in po koliko ste kaj nočili. PAč osnovni dve informaciji. Hvala LP Leteči P.S. Pa ne me rajcat s temile slikami :P
Noise Objavljeno November 6, 2005 Avtor Opozori Objavljeno November 6, 2005 Benz in nočitve sta relativno malo glede na trajekt. Mislim, da je vse troje že obelodanjeno v tej temi.
bladzo Objavljeno November 6, 2005 Opozori Objavljeno November 6, 2005 Se mi je zdelo da bi bilo dobro s sabo vzet rezervni filter. Sploh pa bom tegale K&N vrgel ven ker kot sem bral je imel eden od vas doli težave (olje in pesek ne gresta ravno skupaj). Saj ne da bi bil natančen samo, ali mi lahko kdo vrže ven cifre? Ne da bi zdaj do tolarja splaniral pot samo sem pač bolj predvidlijiv človek in imam rad vsaj eno okvirno oceno. Samo koliko je liter benza in po koliko ste kaj nočili. PAč osnovni dve informaciji. Hvala LP Leteči P.S. Pa ne me rajcat s temile slikami :P Ko si enkrat dol, te košta vse skupaj okoli 150€ na teden (bencin, spanje, hrana). lp
motoristek Objavljeno November 6, 2005 Opozori Objavljeno November 6, 2005 Ko si enkrat dol, te košta vse skupaj okoli 150€ na teden (bencin, spanje, hrana). lp Tako je :OK: pol dodaj še ladjo cca 80.000 sit in si zmagal. :kva2:
Leteči Objavljeno November 6, 2005 Opozori Objavljeno November 6, 2005 Ladja iz Civitavechie ali Trapanija košta 50EUR za osebo in 50EUR za motor (v eno stran) :OK: Iz Genove je zadeva skoraj še enkrat dražja.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se