Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

še en bombnik

corsaro

V2 1200

140 KM pri 8500rpm

tisti bolj klasičen 9 1/2

V2 998ccm

105 KM pri 9000rpm

post-1823-1103276652_thumb.jpg

post-1823-1103276701_thumb.jpg

post-1823-1103276741_thumb.jpg

Objavljeno

pošten motorin....zavidljivi podatki....lepa oblika....sam izpušni cevi mi nista všeč....

Objavljeno (popravljeno)

Zanimiv motocikelček, glede avspuhov se pridružujem mnenju TC-ja, čeprav, verjetno je v živo vse skupaj veliko bolj dopadljivo! :grim

Bi pa dodal, pa spoštujem Morinija, da se je korajžno podal v sektor "pravih motociklov"! :OK:

V boj proti japotom! :D

Pozdrav!

Popravljeno . Popravil viggen
Objavljeno

Ja lep motorček, sa kot je že reku Thundercat: Auspuhi :SS

Najbolj zanimivo pa je, da 11 let po prvem Monstru še vedno ta ideja in design najde svoje mesto. Malo je takih evergrinov, ki ne starajo in izgledajo tako dobro. Zaradi tega bi se raje odločil za original Ducatija, pa čeprav ma 60 konj manj.

Objavljeno

Corsaro je ful lep, no ja auspuhe se zamenja s kakšnimi termignoni al pa akrapovičam, pa bo :OK:

drgač se mi pa zdita taka, kt da bi zmešal skupej Monstra,Buella,Cagivo Raptor in MV Augusto Brutale, od vsakega ima kakšen detajl :)

lepo lepo, se vid da je italijan :grim

lp cagiva

Objavljeno

Zanimivo, da ko je Yamahaaaa vrgla ven tisti njen MT02 (ne vem točno oznake) ni bilo kritik na avspuhce, pa še motor od customa so uzeli..... :blink:

Objavljeno

Tazgornji :kva2: :kva2: :kva2: :OK: motorčina narejena zame :wub:

Objavljeno

Meni so takeli mopedu ful všeč, samo je pa jeba ker pri takem motorju ni nobene vetrne zaščite. Z uno šajbo pa pol spet ni tolk lep. :(

Objavljeno

Lep motorcek,malo na monsterja spominja.Avspuhi,mja nej jih mau zmanjsajo ce ze druzga ne morjo

Objavljeno

Tudi meni sta oba motorčka zelo všečna :kva2: , glede izpuhov pa :SS Bomo videli kako se bosta obnesla v praksi. :)

Objavljeno

Če smo že pr telih auspuhih, po mojem na lestvici najgrših auspuhov definitivno vodi novi GSX 1000 R :SS

Objavljeno

Nihajki mi nista prevec vsec. Tista od 1200 bi mogoce se bila, tista od 900 pa definitivno ne.

Mimogrede se tole - @krisitjan: Ducati daje podatke na zadnji gumi, ne na masini, kot izgleda da so tile, tako da ni tako velike razlike v konjih ob primerljivi kubaturi. Verjetno je najvecja razlika v ceni.

Objavljeno

Men pa nic ne izstopa ne v pozitivno ne v negativno smer...Cist fajn motor se mi zdi... :OK:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Chiliju se je po preizkusu smejalo...pohvalil vozne lastnosti...

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Test .. Moto Morini Corsaro 1200 :ninja:

Bolonjska zverinica je na merilni napravi pokazala 139KM. Emisije na izpuhu so po normah Euro3. Cena je 12.150€.

Okvir je sestavljen iz jeklenih cevi različnih premerov.. vilice so marzocchi premera 50mm, zadaj pa deluje nastavljiv amortizer Sachs s hodom130mm. Nihajna roka je asimetrična in iz aluminija, z ojačitvijo na levi strani. Zadnji kolut ustavlje 1-batna zavorna čeljust zanmke brembo. Spredaj pa sta dva plavajoča koluta 320mm s 2x 2-batnimi čeljustmi.

Armaturna plošča je dobro pregledna. Na desni strani je analogni obratomer, na levi pa LCD zaslon, kateri prikazuje, prevožene km, dnevni števec km., prestavo v kateri vozimo, delovno temperaturo in uro.

Agregat

Dvovaljnik, V zasnove, tekočinsko hlajen. Prostornina je 1.187cc.

V glavah so 4 ventili, kot med njima je samo 22° (9,5°sesalni, 12.5° izpušni). Vžigalna svečka je v centru.

Rekordni bati!!! Premer je celih 107mm!!! najširši kadarkoli realiziran v tej kategoriji. Hod ima pa 66mm. Za vbrizg goriva skrbi elektronika Magneti Marelli z 54 milimetrskima loputama.

Vožnja

Strašljiva moč pri vsaki številki na merilniku vrtljajev, z nekaj preveč vibracijami v višjih obratih, ki se jih čuti na stopalkah. Presenetljivo je zaustavljanje motorja že ob spuščanju ročice za plin, kar še poudarja njegov navor. Podatki na armaturi rahlo zamujajo realno dogajanje, tako obratomer kot tudi prikaz prestave. Vsekakor se pokaže odločnost zavor in uravnoteženost okvirja. Sedež ni ravno udoben in oddajanje vročine na mastodontskih izpuhih v poletnih dneh postaja skoraj neznosno. Pohvaljena je natančnost menjalnika in mehka sklopka. Izmerjaena hitrost na dirkališču je 257km/h. pri hitrem pospeševanju se zelo ceni odlično delovanje sklopke. Z zaustavljanjem tudi ni težav saj imajo zavore odličen karakter.

:ninja:

post-1823-1123753326_thumb.jpg

post-1823-1123753340_thumb.jpg

post-1823-1123753352_thumb.jpg

post-1823-1123753363_thumb.jpg

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

MMCorsaro.jpg

Corsaro Technical data

ENGINE

Type Bialbero CorsaCorta: 87° V twin cylinder, 4 valves, liquid cooling, DOHC gear/chain combination timing system

Displacement 1187 cc

BorexStroke 107 x 66 mm

Power 103 Kw - 140 Hp @ 8500 rpm

Torque 123 Nm - 12,5 Kgm @ 6500 rpm

Fuell injection Magneti Marelli fuel injection 54 mm throttle body

Exhaust Double silencer, 3-way catalytic converter and oxygen sensor

Emissions Euro 3

TRASMISSION

Clutch Multiplate in oil bath

CHASSIS

Frame ALS450 steel tubular trellis with varying diameters

Swing arm

Wheelbase 56.7 in

Front suspension Marzocchi upside-down fully adjustable fork with 50 mm legs

Wheel Brembo in light alloy

Front tyre Pirelli Diablo - 120/70 ZR 17

Rear suspension Progressive linkage with Sachs adjustable monoshock

Rear wheel travel 5.1 in

Rear tyre Pirelli Diablo - 180/55 ZR 17

Front brake Brembo - 320 mm double disc with 4-piston callipers

Rear brake Brembo (master cylinder and calippers) - 220 mm mono disc with 2-piston calliper

Tank capacity 17 L

Dry weight 440 lbs

Seat height 31.7 in

Warranty 2 yeras - unlimited mileage (EU)

VERSIONS

Colours Black/met. grey - Red/met. grey

Objavljeno

ufff tale motorček sem pa v soboto v živo videl v AUT na Faaker Seeju :OK: ...

...morm rečt da v živo še bolš zgleda kt na slikcah :wub: ...je taprava mrcina :grim ...

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

9 1/2 bo baje tudi naprodaj do marca. Naj bi bil... :hmm:

:photo:

post-6668-1132332434_thumb.jpg

Objavljeno

Meni so takeli mopedu ful všeč, samo je pa jeba ker pri takem motorju ni nobene vetrne zaščite. Z uno šajbo pa pol spet ni tolk lep. :(

Lepš kot z oklepom. In isto učinkovito.

Objavljeno

o obojem bi se dalo debatirati.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!