rebel Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 še en bombnik corsaro V2 1200 140 KM pri 8500rpm tisti bolj klasičen 9 1/2 V2 998ccm 105 KM pri 9000rpm
Thundercat Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 pošten motorin....zavidljivi podatki....lepa oblika....sam izpušni cevi mi nista všeč....
viggen Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 (popravljeno) Zanimiv motocikelček, glede avspuhov se pridružujem mnenju TC-ja, čeprav, verjetno je v živo vse skupaj veliko bolj dopadljivo! :grim Bi pa dodal, pa spoštujem Morinija, da se je korajžno podal v sektor "pravih motociklov"! :OK: V boj proti japotom! :D Pozdrav! Popravljeno December 17, 2004. Popravil viggen
kristian Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 Ja lep motorček, sa kot je že reku Thundercat: Auspuhi :SS Najbolj zanimivo pa je, da 11 let po prvem Monstru še vedno ta ideja in design najde svoje mesto. Malo je takih evergrinov, ki ne starajo in izgledajo tako dobro. Zaradi tega bi se raje odločil za original Ducatija, pa čeprav ma 60 konj manj.
kađiva Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 Corsaro je ful lep, no ja auspuhe se zamenja s kakšnimi termignoni al pa akrapovičam, pa bo :OK: drgač se mi pa zdita taka, kt da bi zmešal skupej Monstra,Buella,Cagivo Raptor in MV Augusto Brutale, od vsakega ima kakšen detajl :) lepo lepo, se vid da je italijan :grim lp cagiva
viggen Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 Zanimivo, da ko je Yamahaaaa vrgla ven tisti njen MT02 (ne vem točno oznake) ni bilo kritik na avspuhce, pa še motor od customa so uzeli..... :blink:
DDEAN1 Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 Tud mene tole precej spominja na Yamahin MT02
gebre Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 Tazgornji :kva2: :kva2: :kva2: :OK: motorčina narejena zame :wub:
simonsi Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 Meni so takeli mopedu ful všeč, samo je pa jeba ker pri takem motorju ni nobene vetrne zaščite. Z uno šajbo pa pol spet ni tolk lep. :(
DESMOSEIDICI Objavljeno December 18, 2004 Opozori Objavljeno December 18, 2004 Lep motorcek,malo na monsterja spominja.Avspuhi,mja nej jih mau zmanjsajo ce ze druzga ne morjo
Jure Objavljeno December 19, 2004 Opozori Objavljeno December 19, 2004 Tudi meni sta oba motorčka zelo všečna :kva2: , glede izpuhov pa :SS Bomo videli kako se bosta obnesla v praksi. :)
duhec Objavljeno December 26, 2004 Opozori Objavljeno December 26, 2004 A ste vidli da sm jih sliku v bologni? :rolleyes: V zivo so zgledali kr fajn. :D
RSV Mille Objavljeno December 27, 2004 Opozori Objavljeno December 27, 2004 Če smo že pr telih auspuhih, po mojem na lestvici najgrših auspuhov definitivno vodi novi GSX 1000 R :SS
Dave Objavljeno December 27, 2004 Opozori Objavljeno December 27, 2004 Nihajki mi nista prevec vsec. Tista od 1200 bi mogoce se bila, tista od 900 pa definitivno ne. Mimogrede se tole - @krisitjan: Ducati daje podatke na zadnji gumi, ne na masini, kot izgleda da so tile, tako da ni tako velike razlike v konjih ob primerljivi kubaturi. Verjetno je najvecja razlika v ceni.
Fabo Objavljeno December 27, 2004 Opozori Objavljeno December 27, 2004 Men pa nic ne izstopa ne v pozitivno ne v negativno smer...Cist fajn motor se mi zdi... :OK:
Red Objavljeno Januar 20, 2005 Opozori Objavljeno Januar 20, 2005 Chiliju se je po preizkusu smejalo...pohvalil vozne lastnosti...
rebel Objavljeno Avgust 11, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 11, 2005 Test .. Moto Morini Corsaro 1200 :ninja: Bolonjska zverinica je na merilni napravi pokazala 139KM. Emisije na izpuhu so po normah Euro3. Cena je 12.150€. Okvir je sestavljen iz jeklenih cevi različnih premerov.. vilice so marzocchi premera 50mm, zadaj pa deluje nastavljiv amortizer Sachs s hodom130mm. Nihajna roka je asimetrična in iz aluminija, z ojačitvijo na levi strani. Zadnji kolut ustavlje 1-batna zavorna čeljust zanmke brembo. Spredaj pa sta dva plavajoča koluta 320mm s 2x 2-batnimi čeljustmi. Armaturna plošča je dobro pregledna. Na desni strani je analogni obratomer, na levi pa LCD zaslon, kateri prikazuje, prevožene km, dnevni števec km., prestavo v kateri vozimo, delovno temperaturo in uro. Agregat Dvovaljnik, V zasnove, tekočinsko hlajen. Prostornina je 1.187cc. V glavah so 4 ventili, kot med njima je samo 22° (9,5°sesalni, 12.5° izpušni). Vžigalna svečka je v centru. Rekordni bati!!! Premer je celih 107mm!!! najširši kadarkoli realiziran v tej kategoriji. Hod ima pa 66mm. Za vbrizg goriva skrbi elektronika Magneti Marelli z 54 milimetrskima loputama. Vožnja Strašljiva moč pri vsaki številki na merilniku vrtljajev, z nekaj preveč vibracijami v višjih obratih, ki se jih čuti na stopalkah. Presenetljivo je zaustavljanje motorja že ob spuščanju ročice za plin, kar še poudarja njegov navor. Podatki na armaturi rahlo zamujajo realno dogajanje, tako obratomer kot tudi prikaz prestave. Vsekakor se pokaže odločnost zavor in uravnoteženost okvirja. Sedež ni ravno udoben in oddajanje vročine na mastodontskih izpuhih v poletnih dneh postaja skoraj neznosno. Pohvaljena je natančnost menjalnika in mehka sklopka. Izmerjaena hitrost na dirkališču je 257km/h. pri hitrem pospeševanju se zelo ceni odlično delovanje sklopke. Z zaustavljanjem tudi ni težav saj imajo zavore odličen karakter. :ninja:
kycysymet Objavljeno September 12, 2005 Opozori Objavljeno September 12, 2005 Corsaro Technical data ENGINE Type Bialbero CorsaCorta: 87° V twin cylinder, 4 valves, liquid cooling, DOHC gear/chain combination timing system Displacement 1187 cc BorexStroke 107 x 66 mm Power 103 Kw - 140 Hp @ 8500 rpm Torque 123 Nm - 12,5 Kgm @ 6500 rpm Fuell injection Magneti Marelli fuel injection 54 mm throttle body Exhaust Double silencer, 3-way catalytic converter and oxygen sensor Emissions Euro 3 TRASMISSION Clutch Multiplate in oil bath CHASSIS Frame ALS450 steel tubular trellis with varying diameters Swing arm Wheelbase 56.7 in Front suspension Marzocchi upside-down fully adjustable fork with 50 mm legs Wheel Brembo in light alloy Front tyre Pirelli Diablo - 120/70 ZR 17 Rear suspension Progressive linkage with Sachs adjustable monoshock Rear wheel travel 5.1 in Rear tyre Pirelli Diablo - 180/55 ZR 17 Front brake Brembo - 320 mm double disc with 4-piston callipers Rear brake Brembo (master cylinder and calippers) - 220 mm mono disc with 2-piston calliper Tank capacity 17 L Dry weight 440 lbs Seat height 31.7 in Warranty 2 yeras - unlimited mileage (EU) VERSIONS Colours Black/met. grey - Red/met. grey
kađiva Objavljeno September 12, 2005 Opozori Objavljeno September 12, 2005 ufff tale motorček sem pa v soboto v živo videl v AUT na Faaker Seeju :OK: ... ...morm rečt da v živo še bolš zgleda kt na slikcah :wub: ...je taprava mrcina :grim ...
jupiter Objavljeno November 18, 2005 Opozori Objavljeno November 18, 2005 9 1/2 bo baje tudi naprodaj do marca. Naj bi bil... :hmm: :photo:
Osama Objavljeno November 22, 2005 Opozori Objavljeno November 22, 2005 Meni so takeli mopedu ful všeč, samo je pa jeba ker pri takem motorju ni nobene vetrne zaščite. Z uno šajbo pa pol spet ni tolk lep. :( Lepš kot z oklepom. In isto učinkovito.
Ice Objavljeno November 23, 2005 Opozori Objavljeno November 23, 2005 o obojem bi se dalo debatirati.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se