Skoči na vsebino

Problem z višino


Priporočene objave

Objavljeno

Zadeva je taka:

Spomladi nameravam opraviti izpit za 125ccm, in že gledam po oglasih kakšen motor bi si kupil. Moj problem pa je sledeč:

(chopper valda odpade)

Endure so visoke, tako da jaz pri svojih 160cm komajda, oziroma sploh ne dosežem do tal.

Cestaki sicer so nižji ampak meni se zdi da bi se rad vozil da se vozim in da bi kdaj bi šel na daljšo pot.

1) Kakšne so vaše izkušnje glede višine motorja?

2) Kolk stvari lahko navesiš na cestaka, in kako zadeva izgleda?

3) Je vožnja na cestaku NUJNO neudobna?

4) Če bi zmanjšal prednapetost zadnje vzmeti in pomaknil vilice navzgor(višje v nosilcu)

bi to morda povzročalo težave (hint: sem lahek)?

Objavljeno

Johny batina, isti problem mamo pr nas doma. Tudi moj starejši sin ravnokar opravlja izpit za "A" kategorijo za 125 ccm. Glede na višino te bo ravno do splomadi "ujel", kar pomeni da smo nekje na isitem problemu :OK: . Dej, če ne tuki pa pošlji kakšen PM, ker me zanima kaj boš kupu. Velik uspeha pri nabavi!

Klub vsemu pa ostaja varjanta endura s tem da paziš kje se boš ustavu, al ob robnikih, kar pomeni da moraš v križišču sm desno zavijat , al pa kakšen klocn :lol1: :lol1: . Bok ne dej pred kakšnim bifejem k ni nč pametnega da stopš z nogo na tla, ker lahko še pogrneš :grim :grim .

lp

Objavljeno
1) Kakšne so vaše izkušnje glede višine motorja?

2) Kolk stvari lahko navesiš na cestaka, in kako zadeva izgleda?

3) Je vožnja na cestaku NUJNO neudobna?

4) Če bi zmanjšal prednapetost zadnje vzmeti in pomaknil vilice navzgor(višje v nosilcu) bi to morda povzročalo težave (hint: sem lahek)?

1. glede na to d mam 190 centi, mi je cestak (125 cc - pa italijan je, japonci so se manjsi) skor mal premajhn.

2. kufra ne mors met. zgleda bedno. lahk pa mas side cases pa tank torbo. .)

3. ni. sam sem naredil 120 km v enem koraku, pa bi jih lahko vsaj se enkrat tolk (zaj ne vem al mam js tako veselje, al sm neunicljiv al ka, k eni pa res dost jamrajo), medtem ko je frend na KMXu (endura) ful jamru, da ga od hitrosti boli vrat (pa sma se vozla od 60 do 100, vec nikol - no ja, razn 1x k me je en s civicom neka razfu*u, takrat sm do top speeda potegnu d sm oba mal zadi pustu :devil: ).

4. da se dobit (al pa nardit) povezave mehanizma progresivnegan (pazi - TZR ima navadno monoshock vpetje, tam ta opcija odpade!!) vzmetenja, ki ti zadnji del motocikla znizajo do 60 mm. stane pri louisu 120 al 130 evrov (al 60? ne vem, v glavnem, ce das delat je se najcenej). se pa pojavi drug problem: vecji kot vilic, in posledicno manjsa okretnost med (sploh zaprtimi) ovinki. se pa tudi stabilnost poveca. .) glede same teze ni problemov. same prednapetosti pa ni zdravo spreminjat sam zato d bi ga znizal - tisto zelo vpliva na vozne lastnosti!

je pa se ena opcija - d das pretapecirat sedez (mislim da Lampe to dela?? :hmm:), pa da ti dajo not tanjso peno, pa d s tem se kak centi pridobis... :hmm:

Objavljeno

3) Je vožnja na cestaku NUJNO neudobna?

Ni nujno, jaz sem šel s cagivo v eni rundi do Pule, 250 km .)

mogoče sem mal zapestja čutil, drgač pa ni blo hudo

Objavljeno

...sicer pa ce drzis neko konstantno hitrost, te tud zracni upor drzi nazaj, da ne visis direktno na rokah. .)

Objavljeno

Če ne se pa ustaviš na eni čik pavzi :afro1: Drgač pa mislim, da od 125 je najudobnejša NSRka in seveda čoperji

Objavljeno
Zadeva je taka:

Spomladi nameravam opraviti izpit za 125ccm, in že gledam po oglasih kakšen motor bi si kupil. Moj problem pa je sledeč:

(chopper valda odpade)

Endure so visoke, tako da jaz pri svojih 160cm komajda, oziroma sploh ne dosežem do tal.

Cestaki sicer so nižji ampak meni se zdi da bi se rad vozil da se vozim in da bi kdaj bi šel na daljšo pot.

1) Kakšne so vaše izkušnje glede višine motorja?

2) Kolk stvari lahko navesiš na cestaka, in kako zadeva izgleda?

3) Je vožnja na cestaku NUJNO neudobna?

4) Če bi zmanjšal prednapetost zadnje vzmeti in pomaknil vilice navzgor(višje v nosilcu)

bi to morda povzročalo težave (hint: sem lahek)?

jaz mam NSRjko nic bolsga pa visina me tud ne jebe pa mam tud 160cm :D hehe..motorcek zame :D,zdej pa iscem naslednjega mocnejsiga k bo za mojo visino primeren(npr cbr itd)

Objavljeno
jaz mam NSRjko nic bolsga pa visina me tud ne jebe pa mam tud 160cm :D hehe..motorcek zame :D,zdej pa iscem naslednjega mocnejsiga k bo za mojo visino primeren(npr cbr itd)

tejcy, maš kakšno fotko, dej prlimej, pa če prodajaš tud cena zaželjena, lahko tud na PM

Objavljeno

Jp NSR-ka je kr dobra kar se tiče udobja. malo man pokrčene noge kot na TZR-ki recimo, dober sedež in ne prenizka balanca. 100km v šus brez kakih problemov. Pa še lepo zgleda.

Objavljeno
tejcy, maš kakšno fotko, dej prlimej, pa če prodajaš tud cena zaželjena, lahko tud na PM

Mislim, da je od tejcyne NSRke bolj malo ostalo :( .

Objavljeno

ja sej je vseen kolk jo je ostalo, sicer pa sem si jo že drgje ogledal, to ne vem če bo za mojga sina dobr, on bolj teži k enduro varjanti!!

Objavljeno

Ja sej glih to tudi mene matra, bolj težim k enduri.

V glavo mi je padla tudi predelava sedeža, a tam nebi pridobil veliko.

Moj oče se mi zdi, je v svojih časih imel Kawasakija 1000ccm. Težak motor. Pa pravi da se je dalo, čeprav pa je moral marsikdaj ko je videl da bo padel (na mestu) skočiti iz motorja in ga položiti na tla. Potem pa hop in ga postavi nazaj. Skratka- ni nemogoče je pa precej nerodno.

Me pa endura vleče predvsem zato ker nisem doma ravno v mestu in bi blo lepo kdaj se tud kam v naravo odpelat, ter to ko se greš iz čistega užitka eno sončno nedeljo pelat pri nizkih obratih po cesti posuti z odpadlim listjem. (Na cestaku to negre?; chopper pa mi je neroden in 125-ke nimajo dovolj moči. Skoraj slabš kot sesalc.)

Al pa če si kupm Buffalo čeveljce.

Sicer pa mislim da bi SE dalo enduro spustit za recimo 10cm.

spredi vilce nižje vpete (da malo gledajo ven) in zadnje tut bl dol. Lahko še pretapiciram sedež, oz. na enduro dam elu platišča enakih velikosti, vilice pa pustim iste. (manjše sprednje kolo)

Zok kaj to misliš?

1.neke vrste anti-distančnike?(da so amortizerji višje vpeti)

2.??

Objavljeno

Na koliko motorjih si pa že probal sedet? Od teh, ki jih izbiraš?

Ker poznam tipa, ki je nakako tvoje višine, mogoče malce višji, in mu RS čisto lepo sede... :hmm:

Objavljeno

ampak res... jest poznam enga mudela k fura gilero RC 125 pa nima vec k 160. pa mu kr gre... razn ce je klanc dol pa se mora ustavit je mau tezi...

Objavljeno

Ej ubav si NSR-ko k je res lep pa hud motor.Jest jo mam pa mi ni tud mal žov d nism ubavu endure k se na NSR-ki res dobr pele. :afro1: Glede višine pa tko jest tud nism ne vem kako visok(170) pa nimam nubenih problemov oz. jih tud nism mev , ko sem delov izpit za 125ccm in sm se vozu z enduro.ČE boš enduro nabavu boš pač bl sam na desno nogo dol stopov k se boš ustavlov in mal boš še motor nagnu(ene 10 stopinj) to se mi pa ne zdi d je tak problem. B)

LP pa velik sreče z rastjo , guzy

Objavljeno

Ja sej na cestakih mi sploh ni problem. Je kul, sam skor bi raj meu enduro, sicer je pa en velik faktor tut denar! Men nebi bil glih problem primernega motorja najdt če bi meu dost keša. U bistvu išem čim cenej varijanto, tut če mi po dveh letih razpade, ker takrat bom pa že zihr a hočm še motorja al mi ni do tega. Ker če kupm nekiza 600kSIT pa čez 2 leti prodam bom mel več izgube kot če kupm za 150kSIT potem pelem na odpad.

Objavljeno

Samo računaj, da z rečjo za 150k boš imel veliko stroškov, skozi bo nekaj crkvalo...

Objavljeno

Ma s 160sm mislm da na cestakih sigurno neboš mel vešjih problemou, sej tud dirkači u GP niso dost večji od tebe .)

Objavljeno

am ko sm jest delou izpit sm mel malo cex 160cm. delou sm ga pa na Zamahi TW pa se mi je supr dopadla..... je endurca pa ba je she najhitrejsa med njimi (seveda brez blokad)

Objavljeno

Ja sej u bistvu bi skor najrajš dobil mal zapuščeno zadevo.

Ker če bo čist uredu jo bom pa za brezveze razšraufal.

Objavljeno
je she najhitrejsa med njimi (seveda brez blokad)

pa jo poskusi odblokirat, da vidimo che bosh kaj dosegel pri shtiritaktni mashini, ki je ze tovarnishko shvoh narjena, in sploh nima blokad, da to tem, da ne dosega niti dovoljenih 11 kW niti ne govorimo... <_<

babachulababareklapress

res :topic:, ampak ne zavajaj¨zacetnikov!

Objavljeno

En plus pri 4t je tut ta, da gas lepo skoz do daske tiščiš in moped kar vleče. Pri 2t morš pa mal bol obrate gledat.

Objavljeno (popravljeno)

Ja 4t sicer vlečejo in vse, ampak pri 125ccm je se vseeno premalo. In itak smo mladci ki imamo samo 125ccm/11kW bolj norci, in nam ni težava motorja gnat iz ovinka v ovinek. Običajno nismo za zaspano vožnjo.

Dokler imaš omejen izpit(sploh 125) imej 2T da dobiš dovolj/čim_več moči. Ko pa si neomejen, pa nabaviš močnega, in nenevitega 4T.

Sicer pa, izkušnje z prevelikimi motorji.

In počasi lahko nehate predlagat cestake, ker sem nekako že povedal da mi je pri cestakih kul. Hvala za razumevanje.

Popravljeno . Popravil Johny Batina
Objavljeno

.) En moj kolega je ful majhen , pa ma Hondo Shadow 750 in mu je kot ulita . Najbl je važn , da komot dol stopš in da si stabiln. :OK:

Objavljeno

Ma saj ni panike,saj pri endurcah komot štelaš višino no vsaj jaz jo lahko pri klr.Pri drugih sicer nisem gleal. :hmm:

Jaz mam 180cm pa mam višino naštimano nekje na sredini to pomen,da če bi do konca spustu bi blo tud zate prav! :OK:

Srečno pa dost pirhov! :grim

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!