VmasIna Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 Glete na to, da nisem našel nobene teme, ki bi se nanašala na ta motor, bom napisal tole. Pozna kdo ta motor, kaj pravite, se ga splača vzet? Jaz osebno sem ga probal pa se mi zdi kr ok. Morda ima kdo kakšno info. kakšna je bila cena novega? Pa še za vse lastnike Cagiv; zanima me kam hodite po dele glede na to da pri nas ni uvoznika in uradnega servisa?
Mte :) Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 ej a sm sam jest tak gnoj al res na googlu ni NOBENE fotke od tega motorja... :| dej nej kdo ksno prpopa... pa se ksn link s slikcami... peace
Fabo Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 To je pa res neki eksoticnga glede na to da tud men ni uspel... :eek:
VmasIna Objavljeno Januar 3, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 Slika 5 Se opravičujem, še le zdle sem opazil, da sem narobe napisal, Cagiva W8 je. Se opravičuem za napako :oops:
Fabo Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 Ja sej teh sem pa najdu...Sem tud jest predvideval da si se zmotu. Ves X8 al pa W8 je pa cist druga zgodba.
VmasIna Objavljeno Januar 3, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 (popravljeno) Ja sej teh sem pa najdu...Sem tud jest predvideval da si se zmotu. Ves X8 al pa W8 je pa cist druga zgodba. ← Dober ti to predvidevaš :OK: Popravljeno Januar 3, 2005. Popravil VmasIna
simonsi Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 Ga je mel moj znanec. Dobri fedri, visok, fajn zgleda, mašina 30+ kojnev, letelo ko strela, mašina od mitota, tipičen hard enduro B) delov pa ni za dobit :OK:
kađiva Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 Kot je že simonsi napisal, dober motor, mašina kt pr mito, sam da ma ta sam 6 prestav, pa če se ne motim je zračno hlajena :doze: Za dele pa, neki jih gotov lahko gidl zrihta, ostalo pa Italija, tam se še da dobit potrošni material, pa kej tud od mito paše za mašino .) Čeprov jaz bi ti svetoval,da raj kaj druzga kupiš, razen če se ti da čakat in iskat rezervne dele. lp cagiva
VmasIna Objavljeno Januar 3, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 Kot je že simonsi napisal, dober motor, mašina kt pr mito, sam da ma ta sam 6 prestav, pa če se ne motim je zračno hlajena :doze: Za dele pa, neki jih gotov lahko gidl zrihta, ostalo pa Italija, tam se še da dobit potrošni material, pa kej tud od mito paše za mašino .) Čeprov jaz bi ti svetoval,da raj kaj druzga kupiš, razen če se ti da čakat in iskat rezervne dele. lp cagiva ← Da zračno hlajenje ima. Motor kolikor sem ga pregledal in testiral kar v dobrem stanju; ima okoli 12000km in je letnik 2001. Zanima me zato, ker bo treba slej kot prej (če ga bom vzel) zamenjati bat, batene obročke, tesnila in to sranje. Priporočajo tak pri okoli 18000km če se ne motim.
Mte :) Objavljeno Januar 4, 2005 Opozori Objavljeno Januar 4, 2005 sam to je pa res prou qute motor... :D sam 30+hp je pa cist prevec za kroslo/enduro?!? a ni?
VmasIna Objavljeno Januar 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 4, 2005 sam to je pa res prou qute motor... :D sam 30+hp je pa cist prevec za kroslo/enduro?!? a ni? ← je zadušena na 11kW :OK: , d gre čez tehničnega :OK:
Mte :) Objavljeno Januar 4, 2005 Opozori Objavljeno Januar 4, 2005 lol... mislem tko na splosn... sm se z enim frendom pogovarju pa je reku da je ze 80kubicna krosla prou mocna, kwa sele 125 s !!!30!!! HP :? :? :?
simonsi Objavljeno Januar 4, 2005 Opozori Objavljeno Januar 4, 2005 W8 od znanca je bila vodno hlajena s kompletno mašino od mitota. Prestav nevem koliko, samo večji zobnik zadej. Sem mislil nabavit zadevo, sam pol ko je od nek prnesu ves zarjaven cilinder, me je mal minil :huh: 80ccm krosača je bol žalost, ker je majhna pa navijat jo je treba u iberture. Sam leti pa še zmeram dobr :OK: Pa 30 km sploh ni velik, da nauš mislu. Edino luknje u gasu te znajo zjeb** LP
Enzo Objavljeno Januar 4, 2005 Opozori Objavljeno Januar 4, 2005 Moj frend ma 80cc kroslo in morm povedat da gre za znort :kva2: . Ma velika kolesa, tko da je lih prou velika. Slisu pa sm, da razlika med 80cc in 125cc kroslo ni tok velika. 125cc, ma koncno mal vecjo in vlece bolj konstantno kot 80cc... Se pa pri 80cc, ko pride na prave obrate totalno strga :kva2: :OK: Tale Cagiva zgleda kar ql. Sam pomoje ni lih nevek kolk vzdrzljiva :hmm: , ker ce primerjam z ostalmi cagivami.....pa se hard enduro je :huh: .... Loh je pa tud izjema .) Gre pa sigurno ko hudic (...temu sledi kvarjenje <_< ) Rezervne dele pa dobis vse v gorici, sam pomoje so mal drazji kot pr nas.
Fabo Objavljeno Januar 4, 2005 Opozori Objavljeno Januar 4, 2005 Moj frend ma 80cc kroslo in morm povedat da gre za znort :kva2: . Ma velika kolesa, tko da je lih prou velika. Slisu pa sm, da razlika med 80cc in 125cc kroslo ni tok velika. 125cc, ma koncno mal vecjo in vlece bolj konstantno kot 80cc... Se pa pri 80cc, ko pride na prave obrate totalno strga :kva2: :OK: Tale Cagiva zgleda kar ql. Sam pomoje ni lih nevek kolk vzdrzljiva :hmm: , ker ce primerjam z ostalmi cagivami.....pa se hard enduro je :huh: .... Loh je pa tud izjema .) Gre pa sigurno ko hudic (...temu sledi kvarjenje <_< ) Rezervne dele pa dobis vse v gorici, sam pomoje so mal drazji kot pr nas. ← Ja neki razlike kar je med 125 in 80 krosko. Ze samo v konjih.
jax Objavljeno Januar 5, 2005 Opozori Objavljeno Januar 5, 2005 Tale Cagiva zgleda kar ql. Sam pomoje ni lih nevek kolk vzdrzljiva :hmm: , ker ce primerjam z ostalmi cagivami.....pa se hard enduro je :huh: .... Loh je pa tud izjema .) Gre pa sigurno ko hudic (...temu sledi kvarjenje <_< ) Rezervne dele pa dobis vse v gorici, sam pomoje so mal drazji kot pr nas. ← Mal bom siten... :blush: Z ostalimi Cagivami? Aja? Kerimi to? Daj kar povej da z Mitotom. Da primerjaš tole z motorjem, ki si ga kupijo vsi najstniki, ki hočejo da leti in motor navijajo in navijajo. Najstniki, katerim rdeča črtica na obratomerju pač pove samo to da tam ful gre in da je treba motor tam držat. Za tak motor je pa logično, da bo bolj pokvarljive narave... :doze: Tako da... mogoče malce achtunga preden skritiziraš nek motor, oziroma primerjaš dva... :doze: Naj o pokvarljivosti Simonsi malo svojega znanca praša, se mi zdi da bo še najbolj zanesljiv vir. Seveda skupaj s kakimi podatki kako je znanec motor vozil in vzdrževal...
Mte :) Objavljeno Januar 5, 2005 Opozori Objavljeno Januar 5, 2005 Mal bom siten... :blush: Z ostalimi Cagivami? Aja? Kerimi to? Daj kar povej da z Mitotom. Da primerjaš tole z motorjem, ki si ga kupijo vsi najstniki, ki hočejo da leti in motor navijajo in navijajo. Najstniki, katerim rdeča črtica na obratomerju pač pove samo to da tam ful gre in da je treba motor tam držat. Za tak motor je pa logično, da bo bolj pokvarljive narave... :doze: Tako da... mogoče malce achtunga preden skritiziraš nek motor, oziroma primerjaš dva... :doze: Naj o pokvarljivosti Simonsi malo svojega znanca praša, se mi zdi da bo še najbolj zanesljiv vir. Seveda skupaj s kakimi podatki kako je znanec motor vozil in vzdrževal... ← tuki se bom pa kr @jax-u prdruzu... swa se 1x s stricom menila o motorjih... model ma GSX-a doma pa ga cist sam sraufa (don't do this at home if you weren't at the right scool :P ) no uglavnem men je on reku da vsak motor dela cist lepo, dokler ga vozis v mejah normale... :OK: pa tud 125ke (navite) nej bi s tapravo vozno zdrzale vec k 20k km predn se sploh dotaknes masine... sej je tko ne? pa ne se zdej oglasat tisti k gonte svoje motorje do amena...
Enzo Objavljeno Januar 5, 2005 Opozori Objavljeno Januar 5, 2005 Sej nism mislu prou da se zdej use cagive kvarjo....kje pa! Sam govorim na podlagi izkusenj prjatlou in znancev k so meli cagive. Je pa res da tko kot bos z motorjem delou, tko se bo obnasou .)
Dolenc™ Objavljeno Januar 5, 2005 Opozori Objavljeno Januar 5, 2005 Ja če ne boš dav ola notr, pol bo crknu, pa ni važn kolk kubikov ma. Drgač pa mislem da ne bo. :)
jax Objavljeno Januar 6, 2005 Opozori Objavljeno Januar 6, 2005 ...Sam govorim na podlagi izkusenj prjatlou in znancev k so meli cagive... ← Ne vem, zgleda da imam danes pač tak sitn dan... Cagive... Katere Cagive to? Čist tko informativno me zanima.... :doze: In še to, a lahko zagotovo trdiš da so jih vzdrževali svoji vožnji primerno? :doze: Mi je žal, vem da sem zelo siten, samo me resno moti to, da se kar avtomatično skritizira nek motor. Kar po principu nekih govoric... :BUA: Oky, če se kvari, lepo da si nas obvestil, samo bi bilo zelo lepo če bi to kvarjenje malo utemeljil. Če pa praviš, da se motorji znamke Cagiva kvarijo zato, ker sta dvema tvojima kolegoma njuna Mitota zaribala, potem to ni več informacija, ampak glupo zavajanje... Res je, da ima motor isto mašino, samo oprosti, še nikjer nisem zasledil da bi s to mašino bilo kaj serijsko narobe in da bi zaradi tega bil celoten koncept mašine resno izpostavljen obrabam in napakam v delovanju. Torej, da bi se mašina ob normalni uporabi in rednem vzdrževanju kar sama od sebe kvarila... Damn... Se kr vid da me muči nespečnost a? :)
simonsi Objavljeno Januar 6, 2005 Opozori Objavljeno Januar 6, 2005 Naj o pokvarljivosti Simonsi malo svojega znanca praša, se mi zdi da bo še najbolj zanesljiv vir. Seveda skupaj s kakimi podatki kako je znanec motor vozil in vzdrževal... ← Un človk je bolj u tri dni, tako da ni glih nek verodostojen vir informacij O:-) Si pa upam za primer postavt Gilero RC 125, ki je podoben šmoren, mašina od cestaka v enduri. Problemček vseh giler je bil, da une originalne oljne pumpe za mešanco niso pol kur** vredne in so mopedi lepo pridno ribali, in se jih je seveda prijel sloves nezanesljivih motorjev. Pa cilinder, bat, gred od une Kađive (vodno hlajene) je ful podoben Gilerini. Čeprav unmu znacu cagiva v iberturah z dvotaktolom kar veselo laufala :worship: Pol je šol pa neki podirat mašina, pa cilinder brust brez blage veze in zadeva seveda ni več laufala tako kot je treba. Pa vsak ki pozna Gilere in sem mu pač reku da mam RC me je vprašu kolkrat je že zaribala :eek: Pr Cagivah je pa isto <_<
Priporočene objave