Skoči na vsebino

Citroen


Ice

Priporočene objave

copy/ paste:

stenere Danes, 11:03 AM IP: 193.77.156.200 | Objavljeno: #6|

Upaj, da ni pri škodi tako, kot pri citroenu, moraš vsako leto al vsaki dve leti peljat pa "protikorozivni pregled", te ocepijo za pranje podvozja in strokovni pregled, ter potem ocenijo kaj je treba naredit.

Če tega nisi počel in prideš po petih letih z avtom, ne bo nič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stenere, malo me tole cudi. imamo dva citroena, kupljena XM 1997 in xantia 1999 (oba nova) in nobeden ni nic omenil kaj o kaksnih preventivnih pregledih glede korozijske zascite. se pri XM-u 1990 letnik ni bilo nobenih taksnih problemov.

so pa vsi redno servisirani.

sedaj ne vem ali vas v sloveniji tako pulijo ali se pa pustite puliti. ali...... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: Prvič slišim, pa smo imeli citroëne pri hiši, pa skoraj vsi smo še vedno znotraj PSA. Nikad čuo nešto takvo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RTFM......ali po domaće....read the fucking manual............

pri citroenu imaš v vsej garancijski dobi najmanj dva protikorozivna pregleda, ki gresta na stroške lastnika, popravilo pa ne.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice, nekaj takega, o čemer govori bmw.

Je pa zanimivo, da tega niso niti predlagali na pooblaščenem C servisu pri rednih servisih.

Na saxoju je zadaj od spodaj začel malo rustat poden prtjažnega prostora in vezna stena, pa sem v pogojih prebral tisto, pa sem kar sam šel popravljat.

Sem si vzel eno popoldne časa, pobrusil rjo dol, poštrihal s temeljno farbo, pošprical z izolcaijo iz spreja za jurja. Bistveno ceneje kot tista dva ali trije protikorozivni pregledi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo imel 12 let starega BX-a doma pa je bil ob prodaji "kot nov".

Kakšna korozija neki pa kakšni pregledi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RTFM......ali po domaće....read the fucking manual............

pri citroenu imaš v vsej  garancijski dobi najmanj dva protikorozivna pregleda, ki gresta na stroške lastnika, popravilo pa ne.....

prebral, celega.

ad udspred pa da udzadej in nazaj. nic ne pise nikjer ne spljoh o kaksnem antikorozivnem pregledu. tudi na servicio nic povedali o tej tematiki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mel 2 citroena, enega 5 let, enega 7, nikjer nič zasledil o koroziji - je ni blo. vem pa da so govorili, da je TOVARNIŠKO zaščiten in ima nevem koliko garancije, a je to to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prebral, celega.

ad udspred pa da udzadej in nazaj. nic ne pise nikjer ne spljoh o kaksnem antikorozivnem pregledu. tudi na servicio nic povedali o tej tematiki.

huh, citroen v AUT ni tak kot pri nas........v SLO imaš dva kontrolna pregleda (konkretno govorim za Berlingo) v vsej garancijski dobi.....in sicer prvi je nekje v 25. mesecu od dneva nakupa, drugi pa v 50. mesecu......

pri meni v navodilih to lepo piše....sicer res z zelo majhnimi črkami, pa vendarle......kakorkoli,verjamem, da če bi človek hotel uveljavljati garancijo na prerjavenje, bi mu hitro ponudili povečevalno steklo in navodila.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pismo ej kaj ga tok paničarite?? A so tile Citroeni postali podn al kaj??

Moj pokojni ZX je 10 letih naredu 220k km in od tega 1/3 po slani cesti in nikjer, ponavljan nikjer ni blo nitikančka rje ali pa une rjave barve k pricurlja ven iz raspoke, razen na nosilčku za drat k drži rezervno kolo ene 10cm2 ..

BX l.86 ne duha ne sluha o kaki rji in podobnem (res ma sam 80k km :) )

Zud na Xantii nisem mel nobenih težav ...

Pregledal papirje od Xantie in ZX-a pa nikjer nič ne piše... očitno je to fora sam novejših modelov ... ipak ne .. novo sranje i drugo pakovanje ... :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam ax-a letnik 97 prevoženi skor 100tisoč brez kakršnega problema in rje,trk trk po lesu,svaka mu čast

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, očitno je bil "ženin" saxo (l. 1999) slabo poštrihan na spoju med vezno steno in dnom prtljažnega prostora, zato je na spoju začelo postajat mal rjavo.

Možno je tudi, da je barva napokala na spoju kot posledica naleta avta od zadaj. Takrat je sicer zgledalo, da je samo odbijač.

Glede na to, da je plan imeti avto pri hiši še kakih 10 let, sem raje malo pošmirglal in poštrihal.

Mogoče pa se je od moje lade nalezel rje, bo treba avte bolj narazen parkirat. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te garancije na rjo so itak nateg.

Si upam tu notri pisati, ker bom povedal o meganu, ki je kot francoz, daljni bratranec citroena.

Sest let garancije proti prerjavneju in na vsakem rednem servisu tudi redni pregled pleha glede na rjo, ze vracunan v ceno rednega servisa.

Na sprednjem zavihku zadnjega desnega blatnika je ze po dveh letih svoj izhod napovedala rja. Niso na nobenem pregledu nic ugotovili. Po petem letu jih na to sam opozoril. Sestavili zapisnik, poslali odgovornemu garancijopriznavalcu, dobili nazaj odgovor, da da je to poseldica kamenckov in da ne pade v garancijo.

Tako, da imam obcutek, da lahko rjasto garancijo uveljavljas zgolj na kaksnih skritih in suhih mestih, na katerih ni zunanjih vplivov, ker povsod drugod bodo kamnecki ali karkoli ze.

Tako, da rja ostaja, ker se mi ne da 1/2 ure tam ob kolesu cepeti in smirglati in baravati. Stiri leta bo ze se zdrzalo, potem pa bo sel od hise.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te garancije na rjo so itak nateg.

Si upam tu notri pisati, ker bom povedal o meganu, ki je kot francoz, daljni bratranec citroena.

Sest let garancije proti prerjavneju in na vsakem rednem servisu tudi redni pregled pleha glede na rjo, ze vracunan v ceno rednega servisa.

Lej Brrrrm, jest mam pa drugačne izkušnje....smo imeli v prejšnji službi R19...servisiran sicer redno, ampak malo tu, malo tam..... in po skoraj 6 letih smo se odločili, da prodamo...sprednja havba...preglodana od rje...iz notranje strani....par tednov pred iztekom reklamacije....in, glej čudo (vsi smo bili malo presenečeni)...brezplačno so havbo zamenjali in pobarvali (ne, niso je popravljali, ampak enostavno zamenjali).

Je pa tudi res, kako nastopiš, v kar pa sicer v tvojem primeru ne dvomim, da si nastopil energično. Najbrž nisi naletel na pravo osebo....

Pa še en primer sicer nima nobene zveze z rjo in prerjavenjem, ša manj s Citroeni....Megan Coupe, avto je bil star leto in 10 mesecev, garancija 1 leto.... še dans vem, avto 50.500 km.... katalizator total kaput.... slučajno sem bil s sodelavcem, ko je peljal avto na popravilo.... in začnem vrtat.... kakšna blamaža za firmo, da avto nima niti dve leti...pa tkole 100 in več jurjev popravilo.... mal štale nardiš, pa ti povejo, da u bistvu katalizator ima pa garancijo 2 leti ali 50 k km, kar je prej...ampak to itaq ne pride v poštev, ker ima avto že nekaj km čez (500 ali 600 dijobono)....prou rečem, hvala lepa, avto iz dvigla, jutr bo meu tok, kt hočte...če niste tolk fleksibilni...pa avto pri njih servisiran v vseh pogledih.... sodelovc bolj tiha mona sam gleda, mal mu je nerodn...pa dej nehi, sej bom plačou unioh 100 pa tok jurjev...jest pa ne, avto dol...pa gremo.... pa pride drug možakar,..... problem? Razložim, pomežikne...jutri zjutraj pridite po avto....

Vse se da, sam kurbež od sodelavca pa tud za malco ni dau...menda še hvala ni reku...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...preglodana od rje...iz notranje strani....

Saj ravno tukaj je klec(h).

Clovek misli, garancija proti rji, velja povsod.

Meni je jasno, da bi garancijo na nekonfliktni povrsini (kot ej na primer vasa havba) uveljavil brez tezav.

Tam, kjer pa kolo mece na povrsino kamencke je pa malo tezje, visja sila pac. Tako vsaj pravijo.

Kakor pac gledas na to. Ker, ce bi bil avtomobil ustrezno nacrtovan in narejen, potem tudi tam ne bi rjavelo.

V bistvu bi morali oni zaznati ze prvo pikico, najkasneje takrat, ko so tudi na tistem kolesu menjali lezaj in mi v skladu z njihovo "vsestransko skrbjo za zdravje avtomobila", priporociti popravilo poskodbice.

Sicer se pa za nekaj pik rje na nenosilnem mestu sploh ne sekiram, kot se ne sekiram za kaksno vdrtinico na plehu. So zame prevozna sredstva stvari, ki mi omogocajo premikanje, ne pa fetisi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Zdravo!

Kaj se pri citroenu c5 menja na servisu pri 100.000 ali 140.000?

Kdaj se menja zobati jermen? Kdo ve, kakšna je cena menjave in materiala?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za C5 nevem, mam pa xsara picasso in ravno servis za 120.000 kjer se menja olje in preveri ostalo (zavore itd.) jermena pa ni treba menjat razen če bi se pokazalo da je potreben kar pa dvomim. na uradnem servisu so mi rekli cca 150€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Mene zanima kake mate kaj izkušnje s Xsaro Picasso? Moja dva mislita zdaj prodat Astro in nabavit nekega enoprostorca do 12.000 eur max., letnik 2006 po moznosti. Tu not pa padeta predvsem Picasso in Scenic, cist po pravici, jaz jima nakup francoza močno odsvetujem. Ampak ok, to bo njun avto in naj delata kar četa, me pa vseeno zanima...Picasso 1.6 bencinec, 80kW, letnik 2006, prevozenih 25.000km...cena je nekaj cez 11.000 eurov...kake so vase izkusnje s tem modelom, masino itd.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V čem je pa citroen ali reno slabši od ostalih proizvajalcev? Po mojem mnenju je konkurenca na trgu osebnih avtomobilov v zadnjem času tako huda da je vse en drek kaj kupiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v naši familiji imamo 2 picasota (2.0 Hdi) jaz pa sem že prej imel 3 različne na testih. prej smo imeli tudi 2 modela scenika (ne tanove sedanje verzije) zaporedno.

avto je za ta denar vsaj za moje pojme (pa nisem skromen) super. pregleden, dovolj velik, avtomatska klima, dobri sedeži z naslonjalom za roke (aleluja pri daljših vožnjah),....itd. meni troši pri skoraj samo mestni vožnji 6,2 l/100 km, fotru pa predvsem v mestu in dnevni relaciji slov. bistrica-mb 5,6 l/100 km.

foter ima letnik 2006 z novejšo mašino in ima kar nekaj konjev več od mene, ki se zelo poznajo. jasno da avto laufa brez težav če je še skoraj nov.

jaz imam letnik 2003 z 120.000 km in je šel do sedaj brez problemov na 120.000 km pa moram sedaj menjat potrošno robo in sicer jermen, dizo na vbrizgu in nekaj na sklopki (še ne vem kaj ker mi ga jutri razkopljejo). strošek bo okoli 500-800 € pri dobrem a ne pooblaščenem serviserju. nevem, pri teh km se mi zdi to čisto normalno, isto je bilo pri renaultu (express, 2x scenik), 2 drugih citroenih (AX in ZX) in bmw-ju.

no jaz sem zadovoljen, sploh ker je avto tako poceni odkar je zunaj nov C4 picaso.

se pa spomnim da je bil prvo leto ko je prišel model ven en bencinc katastrofalno podhranjen in ni šel nikamor in dosti pil ampak ne vem če je to bil 1,6 ali je bil še kateri z bolj švoh mašino.

pomoje ne moreš falit z tem avtom če je 2.0 hdi, bencinca pa le probaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju je konkurenca na trgu osebnih avtomobilov v zadnjem času tako huda da je vse en drek kaj kupiš.

In na kakšnih temeljih stoji to tvoje mnenje? Morda na Twingu od soseda ki ga ima že 10 let pa ni še nič menjal(ima pa 25.000 km) in pa morda še na stričevem polotu, ki je v 12ih letih nabral 52.620 km-jev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V čem je pa citroen ali reno slabši od ostalih proizvajalcev? Po mojem mnenju je konkurenca na trgu osebnih avtomobilov v zadnjem času tako huda da je vse en drek kaj kupiš.

:lol1: Alice v čudežni deželi :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!