Skoči na vsebino

Citroen


Ice

Priporočene objave

In na kakšnih temeljih stoji to tvoje mnenje? Morda na Twingu od soseda ki ga ima že 10 let pa ni še nič menjal(ima pa 25.000 km) in pa morda še na stričevem polotu, ki je v 12ih letih nabral 52.620 km-jev?

Moje mnenje stoji na temeljih zdrave konkurence. Po tvoje je očitno popolnoma logično je da tržišče osvajajo avtomobili katerih zanesljivost je na ničli. :rolleyes: Resno misilš da bi podjetja ki bi bruhala takšna in drugačna skropucala obdržala svoje kupce? Lahko mi pa gospod veleumni našteješ katere znamke so zanič in katere so superduper ultra kul; potem bomo prešteli koliko teh in onih se vozi po cestah z 200k km+. In absolutno verjamem da si najpametnejši od vseh 6 miljard ljudi ter zato točno veš kateri avto je najboljši. Prosim razsvetli mene in preostale prebivalce planeta zato da bomo vsi kupovali eno samo znamko in da se ne bomo slučajno nadrsali s katerim od ponesrečenih proizvodov. Seveda ne pozabi upoštevati tudi razmerja cena/kaj dobiš, da ne boš slučajno človeku s 800€ plače svetoval kakšnega preserantskega letala. Odgovor pričakujem v obliki seznama...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1: Alice v čudežni deželi :slap:

Kaj pa ti? zate je pa BMW najboljši? mogoče Audi? ali celo alfa? zakaj zaboga potem sploh delajo ostale znamke?? :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In na kakšnih temeljih stoji to tvoje mnenje? Morda na Twingu od soseda ki ga ima že 10 let pa ni še nič menjal(ima pa 25.000 km) in pa morda še na stričevem polotu, ki je v 12ih letih nabral 52.620 km-jev?

če nisi ravno pozabil ene nule dat pri kilometrih zraven potem to ni merodajno ker na nobenem avtu razen če maš smolo in dobiš tovarniško napako ne menjavaš nič pomembnega pred 120.000 km, leta pa ne štejejo.

no mogoče imamo pri nas srečo da smo v 30 letih menjali kar nekaj citroenov, renaultov, celo fiata vmes in bmw pa na nobenem ni bilo nič resnega razen potrošni material kot zavorne obloge, sklopke, jermeni in podobno ampak vse večje zadeve na 120.000 km ali več.

še popravek, moja skopka ne potrebuje menjave zaenkrat bo pa nekoč, šobe pa bo treba menjat.

Popravljeno . Popravil PERVY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa ti? zate je pa BMW najboljši? mogoče Audi? ali celo alfa? zakaj zaboga potem sploh delajo ostale znamke?? :krneki:

Da lahko egocentrični in prenapihnjeni junaki........drago plačajo........zgolj prevozno sredstvo povprečne kvalitete!!!

Dovolj razumljivo :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

povprečna kvaliteta tukaj ne more bit merilo, ker obstaja samo en proizvajalec (v najboljšem primeru celo dva ali trije) ki je NEPRIMERNO boljši od ostalih. vse ostalo je direkt iz fabrike za na odpad.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje stoji na temeljih zdrave konkurence. Po tvoje je očitno popolnoma logično je da tržišče osvajajo avtomobili katerih zanesljivost je na ničli. :rolleyes: Resno misilš da bi podjetja ki bi bruhala takšna in drugačna skropucala obdržala svoje kupce? Lahko mi pa gospod veleumni našteješ katere znamke so zanič in katere so superduper ultra kul; potem bomo prešteli koliko teh in onih se vozi po cestah z 200k km+. In absolutno verjamem da si najpametnejši od vseh 6 miljard ljudi ter zato točno veš kateri avto je najboljši. Prosim razsvetli mene in preostale prebivalce planeta zato da bomo vsi kupovali eno samo znamko in da se ne bomo slučajno nadrsali s katerim od ponesrečenih proizvodov. Seveda ne pozabi upoštevati tudi razmerja cena/kaj dobiš, da ne boš slučajno človeku s 800€ plače svetoval kakšnega preserantskega letala. Odgovor pričakujem v obliki seznama...

Lej karkoli tule klofam je zate in tebi podobne čisto brezveze-ti osebno si se odločil, da so vse znamke na glih. Nekdo drug pa, da je naj naj oh in sploh pač Reno. In to na podlagi 3-5ih znanih vozil. Jaz si služim denar v avtoservisni dejavnosti že več kot 20 let. Menda vem kaj in koliko šraufamo različne znamke. To ni 5 vozil, ampak na tisoče vozil. Veliko od njih spremljam od prvega do zadnjega kilometra, vem kdo jih vozi in kako jih vozi in sem prepričan, da imam veliko boljši generalni vpogled v kakovost avtomobilskih znamk, kot velika večina samooklicanih mojstrov tule gor.

Pa še nekaj BTW: najboljšega avta ni!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz si služim denar v avtoservisni dejavnosti že več kot 20 let. Menda vem kaj in koliko šraufamo različne znamke.

no potem pa prosim da iz prakse poveš kaj o citroenih, po možnosti xsari picasso in dodaš nekaj konstruktivnega v debato.

bemti, počasi bodo vse teme iste in bi se lahko združile! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no potem pa prosim da iz prakse poveš kaj o citroenih,

Rak rana so zavore. In to skoraj na vseh francozih. Jebelacesta da je potrebno menjavati diske pri 50.000 km-jih, medtem ko marsikateri japonc ali korejc naredi z diski tudi preko 300.000. Ali pa zavorni cilindri spuščajo po 3 letih!!! Pa zavorne obloge se odlimavajo francozom še od časov katrc-to je zame enostavno nepredstavljivo!!! Naslednja stvar je prema: preslaba kvaliteta drogov stabilizatorja, premnikov in volanskih končnikov. Če voziš po slabi cesti(katera pa pri nas ni :devil: )boš kaj hitro poslušal ropotanje. Rešitev:obnovljeni vrhniški končniki :) . Pa zelo radi se tudi podpišejo na tla. Preden prevoziš 100.000 km-jev. Izpušni sistem tudi ni ravno biser. Pa še kup raznoraznih manjših popravil ki jih ne mislim naštevat, ker ne pridem nikamor. Bo za začetek? Če te zanima še katera specifika pa kr povej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rak rana so zavore. In to skoraj na vseh francozih. Jebelacesta da je potrebno menjavati diske pri 50.000 km-jih, medtem ko marsikateri japonc ali korejc naredi z diski tudi preko 300.000. Ali pa zavorni cilindri spuščajo po 3 letih!!! Pa zavorne obloge se odlimavajo francozom še od časov katrc-to je zame enostavno nepredstavljivo!!! Naslednja stvar je prema: preslaba kvaliteta drogov stabilizatorja, premnikov in volanskih končnikov. Če voziš po slabi cesti(katera pa pri nas ni :devil: )boš kaj hitro poslušal ropotanje. Rešitev:obnovljeni vrhniški končniki :) . Pa zelo radi se tudi podpišejo na tla. Preden prevoziš 100.000 km-jev. Izpušni sistem tudi ni ravno biser. Pa še kup raznoraznih manjših popravil ki jih ne mislim naštevat, ker ne pridem nikamor. Bo za začetek? Če te zanima še katera specifika pa kr povej.

Zelo lepo si opisal hibe, z nekaterimi sem imel tudi sam opravka (Xsara 140kkm - stabilizator, končniki, zavore; ZX 140kkm - izpušni sistem, zavore; clio 90kkm - izpušni sistem, zavore; R9 240kkm - brez problema). Ampak če narediš overall računico (zgolj s finančnega stališča - bognedaj da da se žlajfi pokvarijo med vožnjo): Za isti razred japonca daš cca 1/3 več denarja v štartu in imaš zato manj stroškov z nepredvidenimi popravili (HRV - brez težav pri 200k km), so pa zato predvidena malenkost dražja. Za citroena daš v štartu nekaj manj keša in ga zato več zmečeš za zgoraj našteto. V življenjski dobi škatle si praktično na istem, s tem da te pride francoz vseeno malo cenejši ker je v ceno vštet še izgubljen čas na servisih. Zato ne moreš rečt da so francozi en drek, japonci pa super... Vsaka firma ima svojo filozofijo, politiko trženja in s tem pritegne kupce. Pregovorno so japonci nepokvarljivi, očitno ciljajo na tako skupino ljudi ki jim to veliko pomeni in so to pripravljeni tudi plačat. Verjemi da kljub izjemno sofisticirani današnji družbi še vedno velja zakon močnejšega in podjetja s slabimi proizvodi enostavno ne preživijo. Razlike seveda so prisotne, ampak so neznatno majhne. Če izvzamemo prestižne znamke je količina kvalitete pri ljudskih proizvajalcih praktično enaka povsod, le drugače je razporejena. Odvisno kaj ti več pomeni; električne šipe s slabimi žlajfi, nepokvarljivost z visoko porabo, udobna vožnja s slabimi stikali, dobra lega na cesti z bolečim hrbtom....

Nenazadnje je človek vprašal po enoprostorcu do 12k €. Svetuj torej kaj podobnega kar ni francoz in je primerljivo. Če si pa že na volji lahko poveš s katerimi znamkami (če se spomniš tudi modelov) si imel najmanj popravil, to namreč zanima tudi mene; zelo rad bi namreč avto z začetno investicijo francoza in zanesljivostjo japonca, ki pa po moji teoriji ne obstaja...

@iskalec enoprostorca:

Če si zaradi takšnih ali drugačnih načel proti francozom, lahko predlagam še Ford Galaxy, Opel Zafira, VW Sharan, Toyota corolla verso, Honda Stream.... Kilometrina, oprema, dizajn pa po želji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da lahko egocentrični in prenapihnjeni junaki........drago plačajo........zgolj prevozno sredstvo povprečne kvalitete!!!

Dovolj razumljivo :rolleyes:

:worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

smo imeli in imamo pri hiši skoraj vse citroene od amijev, gsov ax, bx, zx, xantia, xm in xsara picasso. Ne bom vas obremenjeval s podrobnostmi, v vseh letih očetovih, bratovih in mojih citroenov niti ene same slabe iskušnje, vse smo kupili nove razen amija ki je letnik 1965 in je danes popolnoma restavriran in vozi kot nov. Absolutni rekorder po kmjih je bil prvi gs pallas 1,2 ki je od rojstva leta 1974 do prodaje 1984 skup spravil neverjetnih 280.000 km brez generalne, ter xm ki je bil zadnji model na svetu saj sem ga kupil novega leta 2000, naredil z njim v treh letih 168000 ter prodal brez "odpret" haube. To je mnenje na podlagi izkušenj ne pa neko larifari nabijanje. Po vmesnih bmw-jih 316, 520 530d spet vozim francoza tokrat peugeot

Popravljeno . Popravil bernardek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še tukaj vprašal. Je komu kaj znano o pokanju vzmeti na Citroenih C3? Na citroen forumih sem zasledil da se to kar pogosto dogaja. Kdo kaj ve o tem?

Drugač pa škoda besed. Enkrat Citroen, nikoli več Citroen. (če koga zanima se lahko razpišem o tem, je kar lepa štorija)

Niti predstavljate si ne, kaj vse lahko C i t r o ë n stori za vas :headbang: (še dobro da si ne)

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

c3 ni citroen :devil:

Potem naj ga pa prodajajo kot Renault Dacie, če je že tako. :)

Tudi C4 in Picasso me nista prepričala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

očitno smo familija srečkotov, vse zgoraj opisano se nam še ni zgodilo pri vse renaultih in citroenih v familiji. se pravi kaki jermen in normalno ploščice - ja! diski, puščanje olaj, prema,... - ne!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rak rana so zavore. In to skoraj na vseh francozih.

Jaz bi dodal še vzmeti na amortizeru - prvič sem videl, da je avtu brez kakšne prometne nesreče počila vzmet - Citroen Berlingo letnik 2000, pri cca. 130000km. :eek:

In ko sem kolegu razlagal, kak šrot je Citroen, je dejal, da je tudi na njegovem Renaultu moral menjati vzmet, ker je počila... :rolleyes: In da so mu na servisu rekli, da še zdaleč ni edini... :slap:

Absolutni rekorder po kmjih je bil prvi gs pallas 1,2 ki je od rojstva leta 1974 do prodaje 1984 skup spravil neverjetnih 280.000 km brez generalne, ter xm ki je bil zadnji model na svetu saj sem ga kupil novega leta 2000, naredil z njim v treh letih 168000 ter prodal brez "odpret" haube.

In kaj je tu neverjetnega? :hmm:

Bom še tukaj vprašal. Je komu kaj znano o pokanju vzmeti na Citroenih C3? Na citroen forumih sem zasledil da se to kar pogosto dogaja. Kdo kaj ve o tem?

Drugač pa škoda besed. Enkrat Citroen, nikoli več Citroen. (če koga zanima se lahko razpišem o tem, je kar lepa štorija)

Niti predstavljate si ne, kaj vse lahko C i t r o ë n stori za vas :headbang: (še dobro da si ne)

Beri zgoraj...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi dodal še vzmeti na amortizeru -

Brez pretiravanja mislim da sem jih zamenjal že kšnih 150. Ampak to štejem pod raznorazne manjše okvare. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bojč.....ti ko si tak mehanik boš verjetno vedel:

imam citroen saxo 1.1 letnik 2001.....ali ima ta avto sklopko še na zajlo, ali ima mogoče hidravlično :hmm: ker ko stisnem pedal se sliši (sicer bolj tiho) neko škripanje, to škripanje se čuti tudi na pedalu (malo stopničasto hodi in ne gladko kot bi moral), ima pa avto nekaj malega čez 30.000km, realnih.....ali je zajla potebna menjave, če jo sploh ima :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da ne. Prej bi dejal, da je potrebno malce namazati vse premične spoje. Mast v spreju je super.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V čem je pa citroen ali reno slabši od ostalih proizvajalcev? Po mojem mnenju je konkurenca na trgu osebnih avtomobilov v zadnjem času tako huda da je vse en drek kaj kupiš.

Kaj pa ti? zate je pa BMW najboljši? mogoče Audi? ali celo alfa? zakaj zaboga potem sploh delajo ostale znamke?? :krneki:

Jaz nisem omenjal nobenih znamk. Ti si jih. Očitno te malo žolč daje, al kaj :?

Zelo lepo si opisal hibe, z nekaterimi sem imel tudi sam opravka (Xsara 140kkm - stabilizator, končniki, zavore; ZX 140kkm - izpušni sistem, zavore; clio 90kkm - izpušni sistem, zavore; R9 240kkm - brez problema). Ampak če narediš overall računico (zgolj s finančnega stališča - bognedaj da da se žlajfi pokvarijo med vožnjo): Za isti razred japonca daš cca 1/3 več denarja v štartu in imaš zato manj stroškov z nepredvidenimi popravili (HRV - brez težav pri 200k km), so pa zato predvidena malenkost dražja. Za citroena daš v štartu nekaj manj keša in ga zato več zmečeš za zgoraj našteto. V življenjski dobi škatle si praktično na istem, s tem da te pride francoz vseeno malo cenejši ker je v ceno vštet še izgubljen čas na servisih. Zato ne moreš rečt da so francozi en drek, japonci pa super...

Če imaš ti čas in živce se vlačit po servisih.... Je tebi v užitek, ko imaš naložen avto za na dopust, štartaš, in ti avto dela samo na treh cilindrih? Se za vikend pelješ proti morju in ti zablokirata zadnja kolesa? Hudo, sem vsaj prišparal 1000€ pri nakupu novega, imam še nekaj dobroimetja :naughty: Si v tisto izenačenje cene in stroškov vračunal tudi kravžlanje svojih živcev in izgubljen čas?

V bistvu si že sam priznal, da so pač boljši in slabši avti, najboljšega pa ni (by @bojč).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bojč.....ti ko si tak mehanik boš verjetno vedel:

imam citroen saxo 1.1 letnik 2001.....ali ima ta avto sklopko še na zajlo, ali ima mogoče hidravlično :hmm: ker ko stisnem pedal se sliši (sicer bolj tiho) neko škripanje, to škripanje se čuti tudi na pedalu (malo stopničasto hodi in ne gladko kot bi moral), ima pa avto nekaj malega čez 30.000km, realnih.....ali je zajla potebna menjave, če jo sploh ima :?

na našem tud mal cvili pa škripa :D :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. xm 2.1 td kupljen 1990, pocile 4 fedrce (od 8) v plosci sklopke pri ca. 170k km (tista odmicna stvar, ki deli masino in menjalnik ko stisnes sklopko), pocene cevi hladilnega sistema nad masino (kdo se je spomnil te cevi napeljati cez masino ?!) pri ca. 185k km. prodan (zamenjan) 1997 z 198.800 km za xantio hdi (imam se danes).

2. xm 2.5 td kupljen 1997, se danes v lasti. ima ca. 135k km. zarnice so ena slaba tocka, druga kontakti gretja sedezev, tretja tocke za dviganje vozila pri menjavi gume (tovarniska napaka, niso dovolj stabilne). drugace nic.

3. xantia hdi 110 kupljen 1999, danes ca. 210k km. menjal 3x izpusni lonec, 2x diske spredaj, pumpo goriva v rezervoarju, ostalo menjajo po servisnem spisku in potrebi (jermen, ploscice itd.).

overall zadovoljen z vozili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

je mel kdo od vas xsaro coupe 2.0 16v vts?...namrec zanima me priblizna poraba...pa kak je kaj s temi masinami?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!