andrej honda Objavljeno Januar 11, 2005 Opozori Objavljeno Januar 11, 2005 Ne bi rad načel nove teme,imam pa eno vprašanje.Prijatla zanima,če ima kdo kakšne izkušnje z slick gumami pirelli supercorsa(tiste namenjene za dirkališča, čisto brez profila).Zanima ga predvsem njihova uporaba na navadnih cestah,kakšna je vožnja po mokrem cestišču in ali so kakšni problemi z zakoni.Za odgovore se vnaprej zahvaljujem.
bLuZoNdEr Objavljeno Januar 11, 2005 Opozori Objavljeno Januar 11, 2005 ugibaj: če ti na tehničnem že tako težijo če imaš premalo profila in če ti tudi policaji na cesti gledajo profil......a misliš da potem s slick gumami ne bo problemov kar se zakona tiče? :slap: :grrr
andrej honda Objavljeno Januar 11, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 11, 2005 ugibaj: če ti na tehničnem že tako težijo če imaš premalo profila in če ti tudi policaji na cesti gledajo profil......a misliš da potem s slick gumami ne bo problemov kar se zakona tiče? :slap: :grrr ← Že prav.Ampak bi že nekako rešili ta problem.Je pa tudi res da ima novi motor in mu ni treba iti na tehničnega.No sedaj vozi gume supercorsa za cestno rabo z profilom.
bLuZoNdEr Objavljeno Januar 11, 2005 Opozori Objavljeno Januar 11, 2005 Ta problem nebi nikakor rešili, to je tako kot z rori ki so za dirke (ko te policaj ustavi se mu ne boš zmazal), take stvari ne sodijo na cesto! Če pa že gledaš kako bi čim manj upošteval zakone potem pa sploh brezveze registrirat motor :BUA: .
andrej honda Objavljeno Januar 12, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 12, 2005 Ta problem nebi nikakor rešili, to je tako kot z rori ki so za dirke (ko te policaj ustavi se mu ne boš zmazal), take stvari ne sodijo na cesto! Če pa že gledaš kako bi čim manj upošteval zakone potem pa sploh brezveze registrirat motor :BUA: . ← No to je samo odgovor na eno vprašanje.Zdaj pa še nekaj o sami uporabi na cestah.
pirrulz Objavljeno Januar 12, 2005 Opozori Objavljeno Januar 12, 2005 No to je samo odgovor na eno vprašanje.Zdaj pa še nekaj o sami uporabi na cestah. ← nadvse škodljiva za denarnico. :grim
Dave Objavljeno Januar 12, 2005 Opozori Objavljeno Januar 12, 2005 No to je samo odgovor na eno vprašanje.Zdaj pa še nekaj o sami uporabi na cestah. ← Ponavadi slick gum (govorim nasplosno, nimam izkusenj s prirelli) ne bos mogel dovolj segreti, da bi zacele prijemat. Delovna temperatura je obicajno kar kakih 40 stopinj visja kot za cestne gume. O nesegretih dirkalnih gumah na cesti lahko najdes kar veliko zapisanega tudi na tem forumu. Na drugih je velikokrat tudi slikovni materijal (ce te boli srce ko gledas polomljen pleh, potem raje ne isci teh tem). To da na gumah pise track use only in da niso homologirane ni zato, ker bi bili ljudje tolk povrsni ampak zato, ker so na cesti nevarne. Torej minusi ki jih vidim: - cena - zelo slab oprijem, ko so mrzle (prakticno nic) - zelo tezko jih je obdrzat na delovni temperauri na cesti - zelo hitro se porabijo - Slick gume niso narejene za cikluse segrevanja in ohlajanja kot je to obicajno pri cestnih gumah. Eni vozniki jih vrzejo stran po dveh ali treh ciklusih segrevanja/ohlajanja, ker izgubijo svoje vozne lastnosti Plusi - Izpades car pred ravno prav neukimi mnozicami (tisti ki o tem nic ne vejo itak ne opazijo, tisti ki o tem vejo dovolj si misljo "lej ga pozerja") - Mislis si da bojo gume ful drzale (razen ko so mrzle), torej realno namesto mogoce 60% oprijema ki ga (cestna) guma omogoca izkoriscas mogoce 55% ki ga omogoca slick. Ne vem sicer kako dober je tvoj prijatelj ampak do sedaj na cesti se nisem naletel na situacijo kjer bi si rekel "Matr ce bi mel slajke bi lahko gume in motor se bolj izkoristil".
andrej honda Objavljeno Januar 12, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 12, 2005 Ponavadi slick gum (govorim nasplosno, nimam izkusenj s prirelli) ne bos mogel dovolj segreti, da bi zacele prijemat. Delovna temperatura je obicajno kar kakih 40 stopinj visja kot za cestne gume. O nesegretih dirkalnih gumah na cesti lahko najdes kar veliko zapisanega tudi na tem forumu. Na drugih je velikokrat tudi slikovni materijal (ce te boli srce ko gledas polomljen pleh, potem raje ne isci teh tem). To da na gumah pise track use only in da niso homologirane ni zato, ker bi bili ljudje tolk povrsni ampak zato, ker so na cesti nevarne. Torej minusi ki jih vidim: - cena - zelo slab oprijem, ko so mrzle (prakticno nic) - zelo tezko jih je obdrzat na delovni temperauri na cesti - zelo hitro se porabijo - Slick gume niso narejene za cikluse segrevanja in ohlajanja kot je to obicajno pri cestnih gumah. Eni vozniki jih vrzejo stran po dveh ali treh ciklusih segrevanja/ohlajanja, ker izgubijo svoje vozne lastnosti Plusi - Izpades car pred ravno prav neukimi mnozicami (tisti ki o tem nic ne vejo itak ne opazijo, tisti ki o tem vejo dovolj si misljo "lej ga pozerja") - Mislis si da bojo gume ful drzale (razen ko so mrzle), torej realno namesto mogoce 60% oprijema ki ga (cestna) guma omogoca izkoriscas mogoce 55% ki ga omogoca slick. Ne vem sicer kako dober je tvoj prijatelj ampak do sedaj na cesti se nisem naletel na situacijo kjer bi si rekel "Matr ce bi mel slajke bi lahko gume in motor se bolj izkoristil". ← Dave hvala za odgovor mu bom tole posredoval.Kar pa se tiče same vožnje pa ti lahko povem,da se nebi rad nikoli znašel na njegovem zadnjem sedežu,pa da neboš mislil da jaz počasi vozim.
Zoolo Objavljeno Januar 12, 2005 Opozori Objavljeno Januar 12, 2005 (popravljeno) OK, še malo bonusa, ... celo carji na pisti v dežju menjajo gume za profilirane, ... ergo v dežju, rosi, nekaj kapljah vode iz klima naprave iz avtobsa pred tabo, se lahko samo še pripraviš na krivljenje in lomljenje tako pleha kot kosti. Seveda, pod pogojem da si preživel v enem kosu vožnjo po suhem, ki jo je že Dave lepo in nazorno opisal. :OK: In še en podatek, kar se denarnice tiče, ... policaj bo prej spregledal odprte rore, kot race track obutev na cesti. Kazen in postopek sta ista kot v primeru odprtih rorov ali ostalih nehomologiranih predelav vozila. Na brezvetrje, sonce in varne kilometre pred nami. Z.t.H. :blink: P.S.: na CB 1300 prva obutev D 220, ... ma zaenkrat ne pogrešam pravnič pri tej gumi, prej vozil D 207 na Bulldogu pa moram priznati neke razlike med gumama ni. Popravljeno Januar 12, 2005. Popravil Zoolo
andrej honda Objavljeno Januar 13, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2005 Vozi Kawasaki ZX-6R in že zdaj ne ustreza predpisom,ker vozi Akrapo.open verzijo,sam motor pa brez žmigavcev in ogledal.Že lani se je vozil brez tablice seveda motor in sebe je imel zavarovano in po štirih poskusih zaustavitve modrianov ni ustavil niti enkrat.Hvala za odgovore.Mislim da smo ga z vašimi odgovori in mojim posredovanjem prepričali v to noro odločitev,tako da zdaj spet razmišlja o nabavi supercorse za cestno rabo.
Dave Objavljeno Januar 13, 2005 Opozori Objavljeno Januar 13, 2005 Vozi Kawasaki ZX-6R in že zdaj ne ustreza predpisom,ker vozi Akrapo.open verzijo,sam motor pa brez žmigavcev in ogledal.Že lani se je vozil brez tablice seveda motor in sebe je imel zavarovano in po štirih poskusih zaustavitve modrianov ni ustavil niti enkrat.Hvala za odgovore.Mislim da smo ga z vašimi odgovori in mojim posredovanjem prepričali v to noro odločitev,tako da zdaj spet razmišlja o nabavi supercorse za cestno rabo. ← Sport rider celo priporoca Diablo Corsas (ces da ni potrebe po supercorsi). Vozniki ZX6R imajo za povedat tole o supercorsas: I tried this tire once and can honestly say I didn't notice any difference compared to the Diablo Corsa. I know a lot of guys do trackdays with these but I wonder if the use of these is not just overkill for a lot of them...
c0Li Objavljeno Januar 13, 2005 Opozori Objavljeno Januar 13, 2005 (popravljeno) Kot je ze Dave povedal, neglede kako dobro se prijatelj vozi z slik gumami nima na nobeni cesti kaj iskat!!!! Da ne bom predolg! Vsi proizvajalci slick pnevmatik delajo gume po specifikaciji, ki je ne samo predpisana za tocno doloceno pisto, (Slick guma za grobnik, je neuporabna na Hockenheimu ali Mugellu) marvec definirajo strukturo tudi za tocno dolocen letni cas(temperature) doticnega dirkalisca! Torej konkretno , ce zelis vozit slick na Grobniku, bos kontaktiral proizvajalca, narocil bos vsaj 10 kompletov gum za junija, (za manj se sploh ne bodo hoteli pogovarjati )oni jih bodo pripravili pa vsaj 30 kompletov! Glede na temperaturo ti bodo pa dali na voljo 10 kompletov najustreznejse mesanice v tistem momentu! No in nekomu je sedaj ostal par teh gum in eden od potencijalnih kupcev te nihce ne ve vec kaksne gume je tvoj prijatelj, ki bo olupil motor na ze tretjem ovinku lokalne ceste... Ce kdo vidi kakega nadebudneza, ki mu kaze slicke v garazi, se mu naj raje zasmili, kot pa naredi vtis nanj ;) Popravljeno Januar 13, 2005. Popravil c0Li
chris Objavljeno Avgust 1, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2005 Sem prebral vase odgovore na temo. Pa me sedaj nekaj zanima, ce kdo TOCNO ve, ne da ugiba, ce ves tocno napisi oz. se bolje nekdo ki prakticira. Ce imam zadnjo gumo na R1 190/50-17, in imam dirkalno gumo "slick" 195/75-17, ali take dajete na svoje motorje ker vem da jih kar nekaj vozi z slick gumami, oz. ce kdo ve ali se take dimenzije dajo gor, ali ne pase...Zanima me ker nameravam dat za ene 14 dni tako gumo gor, da vidim oz. mal probam kako se kaj obnese...(nic pretiravanja,pac voznja sama kaka je...) LP;Rock
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se