Stupo Objavljeno Januar 13, 2005 Opozori Objavljeno Januar 13, 2005 Ko sm menju navadne lučke za ledice v armaturki so se začel pojavlat čudni problemi: 1. Ko mam vklopljeno navadno luč in preklopim na dolgo traja cca 3sek, da se prižge dolga in obratno! 2. Luč full slabo sveti :angry2: 3. Če imam samo kontakt in držim stikalo za hupo, se zraven še prižge zelena lučka za pozicijske luči, ampak sveti čisto malo :blink: Se mogoče komu sanja kako odpravt te težave? LP
_Roba_ Objavljeno Januar 13, 2005 Opozori Objavljeno Januar 13, 2005 1. Ko mam vklopljeno navadno luč in preklopim na dolgo traja cca 3sek, da se prižge dolga in obratno! 2. Luč full slabo sveti ← Slisi se kot premocna zarnica oz. nekaj ti jemle prevec toka...ko pa dopusca elektrika
Stupo Objavljeno Januar 13, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2005 Bom probu nekje dobit od runnerja 50luč pa probat, če bo kej bolš! (Zdej mam od 180ke luč). Ampak men se zdi, da mata iste žarnce!
nitro freek Objavljeno Januar 13, 2005 Opozori Objavljeno Januar 13, 2005 Al pa če maš slab štrom men tut na nrgju ni hotl fajn svetit. pol sm pa magnet pa navitje menov pa je blo ful bolš. Stem da je men pr 70km/h zgubu mal obratov pol je pa slabš šlo. Poglej če maš kej štrom zjeban.
Stupo Objavljeno Januar 13, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2005 Kako pa nej ugotovim, če mam štrom zjeban? :hmm: No sej možno bi blo use, glede na to, da bo hmal 40.000km :cry:
_Roba_ Objavljeno Januar 14, 2005 Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 Bom probu nekje dobit od runnerja 50luč pa probat, če bo kej bolš! (Zdej mam od 180ke luč). Ampak men se zdi, da mata iste žarnce! ← Premocne zarnice vrjetno.
tato Objavljeno Januar 14, 2005 Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 Jaz pa mislim,da je problem nekje tule! :hmm: Ko so navadne "žarnice" lepo na svojem mestu,le te vsaka preko sebe spusti nek določen tok in s tem omogoči naslednji žarnici, da je zvezana na maso ali plus (ni nujno) in tako naprej! Sedaj ko pa si dal not ledice in upore(predvidevam) :grim si stem omejil tok skozi te lučke. S tega sledi, da ti vse deluje ampak bol švoh! :cry: Tole je moj predlog in razmišlanje,zato se mogoče motim! :whistle: Za kaj več bi moral zadevo videt pa mogoče..... Lp tato!
Stupo Objavljeno Januar 14, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 Bom probu dt za začetk originalne žarnce nazaj not... A mogoče kdo ve kje bi dubu tele podložke, v katere gre žarnca not, k sm jih nekam založu :?
SHARKi Objavljeno Januar 14, 2005 Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 glede na to kar si opisal, je možno da ti nekje jemlje, oz. prebija. Poglej izolacijo v bližini!!!
vuca77 Objavljeno Januar 14, 2005 Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 Akumolator je novi ?? Poglej še malo tam kako je. Ali ti luč kaj malo bolj zasveti ko daš gas ??? Če ti ne pogej štrom . LP
Stupo Objavljeno Januar 14, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 Akumolator je novi ?? Poglej še malo tam kako je. Ali ti luč kaj malo bolj zasveti ko daš gas ??? Če ti ne pogej štrom . LP ← Po izolaciji sem gledal, pa ne najdem nič, kar bi bilo lahko narobe! Akku je star 1 leto, ampak luč je vezana direktno in ne preko akumulatorja. Če dam gas zasveti malenkost bolje, ampak ni tisto pravo! Sej če gledam direktno v žarnico imam tak občutek, kot da sveti normalno, ko je pa žarnica v luči, se pa vidi samo en flekec na cesti in je res malo zoprno voziti ponoči. Grem probat luč priklopt direktno na akku, če bo svet kej bolš, pa pol še mal poročam! Thnx ;)
tato Objavljeno Januar 14, 2005 Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 Bom probu dt za začetk originalne žarnce nazaj not... A mogoče kdo ve kje bi dubu tele podložke, v katere gre žarnca not, k sm jih nekam založu :? ← Pojdi do najbližje katrce (ja renault 4 gtl) in v števcu maš same take lučke in plastike! :grim Ce pa nimaš katre pa mam jaz ene tri (lučke ne katre)! .)
Stupo Objavljeno Januar 14, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 Iz kje pa si? (rabm sam še 1 ta čepk, ostale sm že najdu) Zdej sem ugotavljal kaj je narobe: -Masa je vredu, sem probal zamenjati maso sveti isto! -Vsi + (pozicijska, kratka, dolga) svetijo slabo -Če vežem luč direkt na akumulator skor oslepim B) Tko zgleda če je vezan na akku: Tko pa če normalno svet: Zdej bom probu zamenjat ledice v armaturi z navadnimi žarncami, pa bomo vidl če bo kej razlike! :wacko:
Stupo Objavljeno Januar 14, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 Še zmer tko klinčev svet in mi je zmankal idej kaj nej še nardim. Razn če vežem direkt na akku luč :?
_Roba_ Objavljeno Januar 14, 2005 Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 Napeljava,magnet....tu je nekaj..
Stupo Objavljeno Januar 14, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 OKy, bom takoj k bom šu po volt meter mal pomeru tm okol, da vidm kašna je napetost, pa bom pomeru na večih mestih, da vidm če je res magnet. Na luči more bit najbrš malo čez 12V, ane?
nitro freek Objavljeno Januar 14, 2005 Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 A prej ti je pa čist lepo delal al ne.Probi svojo luč na enem drugem runnerju pa boš vidu če tam tut tak dela,al je bolš.Ta tvoja luč je od 125 al pa 180 runnerja kr 125 pa 180 mata luči vezane na akumulator zato ti pomoje ne sveti dost. Upraš zazy-ja pa ti bo povedu kak ma luč zvezano na 180 ki.
Stupo Objavljeno Januar 14, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 (popravljeno) OKy, thnx! Sam žarnce se mi zdi da so iste kot na 50tki! Slabo mi je začela svett, k sm zamenu ledice v armaturni in sprednjo luč, ampak zgleda da ledice niso krive! :lol: ZAZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Popravljeno Januar 14, 2005. Popravil Stupo
zazy Objavljeno Januar 14, 2005 Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 ta luc je drugace zvezana kot pri 50!tocno kak je pa nevem mogla bi ti pa svetit tak kot ce je direkt na akumulator!
Stupo Objavljeno Januar 15, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 15, 2005 OK, zhnx k men je to en mehanik delu, pa zgleda, da bi blo bol če bi sam! Bom mal napeljavo podru, pa da vidm kje bi lahko biv problem! Thnx!
k&4 Objavljeno Januar 18, 2005 Opozori Objavljeno Januar 18, 2005 (popravljeno) eeee kaj pa tisto ko je reku da ko hupo stisne mu sveti luč za parkirne pomoje je nekaj narobe zvezan oz nekej je kontakt kjer naj ga nebi blo v luči sprenji pomoje ni problem ker če bi potegnla preveč toka bi varovalka šla napetost pa je pri vseh runerjih ista in tudi na ustalih motorjih in avtih je 12V samo kamijoni majo več pa kaki stroji ker je močnejša žarnica ( P=UI napetost pa je ista se lahko spremeni samo tok ) samo tok je pa omejen z varovalko tka da pomoje je problem pri vezavi Popravljeno Januar 18, 2005. Popravil k&4
Stupo Objavljeno Januar 19, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 19, 2005 OK, sm že zrihtu! Tist + ki je bil vezan na stikalo za prižgat luči sem stran odrezu, pa dav gor + iz ključavnice! Tko da zdej če dam kontakt in prižgem luči svet super! :OK:
lukaaa1 Objavljeno Februar 27, 2007 Opozori Objavljeno Februar 27, 2007 Pozdravljeni! Danes sem se še vozil, potem sem pa runnerco opral z puromatom in potem ni več vozil normalno, nekaj ga je dušilo. Zdaj pa noče vžgati. Kje je problem? hvala in lp
Matex_46 Objavljeno Februar 27, 2007 Opozori Objavljeno Februar 27, 2007 Pozdravljeni! Danes sem se še vozil, potem sem pa runnerco opral z puromatom in potem ni več vozil normalno, nekaj ga je dušilo. Zdaj pa noče vžgati. Kje je problem? hvala in lp Preberi si navodila : mogoče si izpuh čistil z vodo :naughty: pa si ga na noter opral
Cilindr Objavljeno Februar 27, 2007 Opozori Objavljeno Februar 27, 2007 A si pocaku da se posusi? pocak mau ksn dan :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se