Skoči na vsebino

daelim virago


rogisisi

Priporočene objave

Po kar nekaj letih sem se odločil kupiti motor,predvsem za nedeljske vožnje,verjetno ne dolgih relacij tako bolj za "pobege" pred ženo in otroci.

Verjetno ne več kot 2000km letno tako da malo gledam tudi stroške reg. in ostalih stvari.Vem da je bilo že kar nekaj napisanega pa vseeno bi rad slišal vaše mnenje.

Daelim je samo 125, pa vendar se mi zdi da ni tako velike razlike v hitrosti v primerjavi z virago 250,ker pa kupujem rabljen motor je zelo velika razlika v ceni

Vaše mnenje je zelo dobrodošlo,morda še to brez motorja sem več kot 15 let,nazadnje suzuki gs 1100 doch

hvala in lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po kar nekaj letih sem se odločil kupiti motor,predvsem za nedeljske vožnje,verjetno ne dolgih relacij tako bolj za "pobege" pred ženo in otroci.

Verjetno ne več kot 2000km letno tako da malo gledam tudi stroške reg. in ostalih stvari.Vem da je bilo že kar nekaj napisanega pa vseeno bi rad slišal vaše mnenje.

Daelim je samo 125, pa vendar se mi zdi da ni tako velike razlike v hitrosti v primerjavi z virago 250,ker pa kupujem rabljen motor je zelo velika razlika v ceni

Vaše mnenje je zelo dobrodošlo,morda še to brez motorja sem več kot 15 let,nazadnje suzuki gs 1100 doch

hvala in lep pozdrav

Glede na to kakšen motor si že vozil bi ti priporočal Yamaho Virago 250, jo ima en prijatelj in mu dela kot urca. :OK:

Dealim je nekoliko sibkejši in tudi malo slabše kvalitete, ampak se na www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) prodajajo za kar zelo ugodne cene. :OK:

Po mojem mnenju je boljša Yamaha (lažje se dobi rezervne dele),

:topic: drugače pa tudi jaz razmišljam o nakupu TM racing hard enduro, za katerega se v sloveniji tudi malce težje dobijo deli

Odločitev je v tvojih rokah!!!!!

P.S.: saj te lahko tikam, kajne :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm kokr sm jst furu v AŠ daelima se mi je zdel zlo švoh motor. 125 4T pa še čopr...res zaspano. Torej ti jst priporočam Yamaho. Boljša kvaliteta pa še YAMAHA je. Sicer pa ma jax tu na motosvetu daelima pa ti lahko kaj več pove o njem.

Crownless

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nek znanec moj si je kupu 125 daelima, da se malo po mestu vozi in gre na kak kofe malo dlje.

Glede na tvoje potrebe ti 125 nič ne fali, samo ne smeš met preveč kil :) . Na ravnini računaj na ene 100kmh brez vetra. Pa še cene so ful ugodne.

Virago 250 pa ni slaba izbira, ker ni tolk občutljiv na čelni veter ali klančke. Pa še kakega sopotnika boš lahko gor nataknu. Glede vzdržljivosti in servisov obeh, pa se mi zdi da ni kake sile.

Pa mislim da ni kake blazne razlike v registraciji in stroških vzdrževanja. Edino nabavna cena se kar dost razlikuje. Pa če misliš moped met par let pol se mi zdi kar v redu viragiča kupit.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

daelim je zelo vzdržljiv motor, kako žarnico bo pokuril za ostalo pa se ni za bat....je imel kolega Vt pa je z njim 25.000 km v dveh sezonah naredil BP...le ko ga je dež ujel je rad crknil in pa kot sem omenil žarnice...

glede na zadnji motor, ki si ga imel pa ti je težko priporočat čoper klaso 125-250 Ccm....zavedati se moraš da gre za zelo švoh motorje, ki so bolj primerni za začetke motociklizma in mlajše osebe...če motorje fajn naložiš izgubijo moč in vožnja lahko postane mučna...

v kolikor si želiš čoper klaso raje vzemi virago 535...motor je poceni in zelo hvaljen...tudi stroški vzdrževanja niso dragi in poraba z registracijo tudi ne...ker sem prepričan, da se boš kljub dolgi dobi neaktivnosti v motociklizmu omenjene motorje 125-250 ccm kmalu naveličal oz. "prerasel"..

brez veze pa je, da boš čez 14 dni na motorju trpel namesto, da bi užival...

če ni denarja pa še eno leto počakaj pa boš potem lažje lahko si kaj "boljšega" privoščil....

pa srečno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brez veze pa je, da boš čez 14 dni na motorju trpel namesto, da bi užival...

Thundercat, jaz s takim motorjem uživam že skoraj pet let in sem prevozu več kot 35.000 prečudovitih in ne trpečih kilometrov (Virago 250). Vsakdo si čez čas zaželi kaj več, vendar to ne pomeni, da zaradi tega trpi. Pa brez zamere.

Za plitki žep odlična izbira, dela kot urca, majhni stroški registracije, da o majhni porabi sploh ne govorim.

Se pa s Thundercatom strinjam, da ti bo verjetno švoh glede na to kaj si v preteklosti že imel. Ko se enkrat navadiš na nekaj močnejšega , je verjetno presedlat na nižje full teško.

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za odgovore.Tudi sam se nekako bolj nagibam na viragico,seveda pa motor mislim imeti kar nekaj let,in z njim uživati nekajkrat na leto,ko bo dopuščal čas (in žena seveda),kar pa nebo prav pogosto verjetno se tudi na vikend ne bom nikoli peljal z motorjem smo trije robe pa toliko kot da se selimo.Je pa res da se nikoli ne ve in tudi žena se ni uprla nakupu bi pa verjetno ponovno sedla na motor če bi to bil chopper ,namreč "tahudih ne je#e več", posledica padca, in se moram malo prilagoditi.

Torej išče se Yamaha ki je ,poceni ,lepa ,nerazbita,z dodatno opremo,.....

Morda kakšen predlog? Jasa od kod si , morda se kaj zmeniva...

L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

virago 250 je čisto OK motor in boljša izbira kot daelim 125, ki je res podhranjen (kot vsi 125 čoperji), AMPAK pri nas imajo ti mali virageci nenormalno visoko ceno! preglej malo cene v tujini in ga nabavi gor ali pa premisli o hyosung-u aquili 250, je močnejši, se dobro pelje in je rabljen dosti cenejši kot precenjeni viragoti.

PS: računaj, da boš itak naslednje leto kupoval kaj večjega, samo da se žena spet malo navadi .) , tebi pa bo že po 100 km premalo moči. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No,da še jest piskrčk pristavm......

Da se mal v bran Daelima postavm: Mam VT 125, letnik '99,prevoženih ma 26600+ km (minus tistih 15530 km,k sm ga kupu :) )pa nism mel resnih problemov(ala "crkne v dežju,snegu ipd.") Žarnca je res že šla, pa v kolenu pr avspuhu ropota nekej(ne moti delovanja motorja,pač pa sm ropota-bom hmal uredu :))-to je pa to. Voz se zelo vredu,končna okol 110 km/h, je pa res mal podhranjen pri kšnem prehitevanju nad 80 pa vožnjo v klanec. Stroškov pa s tem mopedom ne boš mel. Registracija 25 k,gume se ne rabjo spljoh, za benz ti pa tud ni treba skrbet- 2,8 litra/100 km. Sm se tud že 300 km prepelov,predn sm sploh na rezervo pretaknil .)

Uglavnem,če ga boš sam za to rabu,za kar si napisov,je to kr primerna rešitev.Cena rabljenih je pa tm okol 300k SIT-moj je bil 330,pa mi ni žal.Kr se rezervnih delov tiče, je svoj čas res obstajal problem, toda to se je uredilo.Sicer pa,Daelim ne potrebuje rezervnih delov :D

U primerjavi z Viragotom je res eksotika,sam men je lih to všeč,da nimam tazga motorja k vsak drugi Janez Novak iz Spodnjega Kašlja.... :)

Lp Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem vozil Viraga, z Daelimom pa imam samo izkusnje na daljavo. Daelim je pocasen. Sem ze omenil, da je pocasen? Daelim je zelo pocasen. Moja edina izkusnja z njim za mano je bila, ko smo se skupno odpravili na Bled leta 2003 (na FS). Vozil sem prvi, za mano Daelim 125. Nikoli nisem mogel iti vec kot 80. Ampak res. Prazna cesta, ravnica. 80kmh. Pred nami traktor, ki gre 60, jaz prehitim, pogledam v ogledalo, nekje v daljavi za mano Daelim, ki je komaj se prepoznaven. NAslednje tri kilometre vozim 40, Daelim me dohiti, pa spet 80. Do Bleda smo se vozili 2 uri. Brez heca, to je res problem. Pozabi na kaka prehitevanja. Pozabi na to, da bos lahko malo pospesil, ce bo pot postala monotona ali pa bos po pomoti zavil na avtocesto.

Ko sem razmisljal o 250 kubicnem motorju mi je najbolj sedel Kawasaki eliminator 252. Se pa sicer strinjam tudi s pervijem, ce ze, potem raje aquila.

Res je sicer da je bil takrat nov EL252 malo drazji (mislim da okrog 200.000 vec), vendar je res tudi, da je bil nakup smiseln iz drugih pogledov. Virago je sel malo manj kot 100 km/h uro, ko sem bil na njem sam. EL252 po stevcu 140. Virago ima mensezdi 24 konjev, EL252 24KW, EL vodno hlajen, virago ne. Ne vem ali je to problem pri Viragu (ne vem zakaj ne bi bil) ampak pri dragstarju 650, ki je tudi zracno hlajen pise v navodilih, da se je pametno mal ustavljat med daljso voznjo v klanec, da se masina ne pregreje in ne ribne. Takih problemov zagotovo ne bos imel na Kawasakiju.

Dovoli, da se malo pomodrujem -> Ko sem kupoval svoj prvi motor, nisem vedel o njih nic. Neki se mi je megleno sanjalo, da so tisti iz jogurt lonckov za norce in kamikaze in da umirjeni, odrasli ljudje vozimo coperje. Vsaj mislil sem tako. Zdelo se mi je, da itak vsak motor opravlja svojo funkcijo in da gre samo zato kako izgleda. In potem sem videl dragstarja 650 in si mislil da je to to. Motor res zgleda dobro pa se cenejsi je kot harley, ampak mu zelo podoben. Pravi custom, nizek in dolg. 45 konjev, cez glavo, sem si mislil. Navora polna skleda, 6 sekund do 100, vec pa itak nikol ne bom rabu, pa se vedno precej hitreje pospesuje kot moj avto, tko da tut prehitevat ne bo problem. Imel ga bom za po mestu in za po opravkih, sem si mislil, itak ful manj zre kot avto. V roku par mesecev sem dojel kje vse sem se zmotil:

- Prvic, to da vozis coperja ni indikator odraslosti ali zrelosti. Prvic ko sem se vozil po neskoncni ravnini nekje na dolenjskem in sem hotel cimprej skozi, sem dojel da vsi motorji ne opravljajo svoje funkcije - res je, da je bila koncna 140, ampak je bila voznja nevzdrzna, pocutil sem se kot da vozim tank. Dolgcas mi je bilo. Pa da ne bos mislil, da sam norim z motorjem. Tudi zdaj, z motorjem, ki ima vec kot se enkrat vec konjev in skoraj dvakrat vec navora kot dragstar potovalno vozim okrog sto, ampak ce hocem grem lahko pa tudi dvesto. Sam nocem. Ponavadi.

- Drugic, ko sem vozil sopotnico in moral sunkovito zavirati sem opazil, da so nasplosno zavore na coperjih (razen na tistih v vrhu razreda) bolj za okras kot ne. Ce sem stisnil prvo, je motor kar vozil, sploh se ni obcutno ustavljal. Jasno, 250 kg razvije vztrajnostni moment. Ampak se vedno zelo strasljivo. Na svoj motor sem zacel gledat kot na accident waiting to happen

- po vsakih prevozenih 150km me je zacel bolet kriz. Najprej mi ni bilo jasno zakaj, pred tem sem uporabljal kmecko logiko - zdelo se mi je da so sportni motorji ze po defaultu bolj neudobni, jasno ce pa skoz visis na rokah, sem mislil. Ampak ce malo pomislis, dojames, da na coperju hrbtenica pobira vse neravnine na cesti - ker je vzravnana in vse kar lahko naredi je, da absorbira sunek. Na sportnih / naked motorjih je hrbtenica uslocena in se zvije ob sunku - tako je kot da bi jahal konja. In da sploh ne govorimo o vzmetenju, ki si itak (spet razen pri nekaterih coperjih v vrhu razreda) ne zasluzi tega imena. Zadnji feder je itak pobran iz kakega razsutega jogija in navit okoli tulca polnjenga s kuhinjskim oljem.Res muka.

- Opazil sem tudi, da dragstar ni bil cisto nic ekonomicen kar se porabe tice - tam okrog sedem litrov je bila. In dojel sem tudi, da je voznja po mestu kar precejsnja muka.

- Ko sem se prvic vozil z drugimi so me ljudje prehiteval kot za stavo, men pa nic jasno. Na ravnini so mim mene padal ljudje s skuterji, tisti, ki me niso prehiteli na ravnini so me pa na ovinkih. Dolga medosna razdalja sicer poveca stabilnost, ampak motor metat v ovinek pa ni sala.

- Dobr sem si rekel, mam vsaj navor (ce je ze voznja skozi ovinke muka, boli me kriz, bremze mi ne primejo, ko se vozim po cesti me prehitevajo kamioni)... ampak a res mam navor? Jasno da z mesta prehitis katerikoli avto, ampak to ne pomeni, da v resnici lahko tudi med voznjo prehitevas. Ce traja in traja da pospesis do tocke, kjer lahko prehitis je dovolj samo en kreten, ki v avtu pospesuje s tabo, pa ga nikol ne bos prehitel. In ko se bos umaknil za njega bo spet spustil hitrost na 50 i tako deset puta (been there done that). Zgodilo se mi je tudi ze, da je clovek pred mano vozil 55 po ravni in pregledni cesti in vsakic ko sem ga povsem korektno poskusal prehiteti (pogled, zmigavc itd) je vstric z mano pospesil. Sekunde na drugem pasu so se vlekle v nedogled in vse kar sem razmisljal je, da ce zdej kdo uleti 100+ proti meni, men bremze ne bojo prjele, motor se itak obnasa kot mrtev prasec in cao miki, se vidimo na urgenci. OK, bi si zdej lahko kdo rekel sej ti ni treba prehitevat in takemu geniju lahko recem samo dve stvari a) verjetno se nikoli ni vozil v crnem ledru 50 na uro po monotoni ravnici sredi julijskega popoldneva pri 40 stopinjah celzija. B) dovolj je samo enkrat dozivet da te pri 70 na uro brutalno v skarje prehiti razsuta katrca, ki se izmika nasproti vozecemu kamijonu in te posledicno stisne ob rob ceste. Zvok kamnckov iz bankine, ki jih gume mecejo vate je nekaj kar ne pozabis tako zlahka. Rabis moc, brez heca. Ne zato ker si norc, ampak zato, ker se z njo lahko izognes kaki na moc neprijetni situaciji.

- Dobr ampak vsaj z mesta lahko pospesim ne? To sem verjel kar par mesecev dokler me ni z mesta mirne duse brez kakega posebnega napora snel nek tip z SV650. Matr sem si mislu, neki je narobe, isto kubikov mava ampak on ma ful vec konjev, tko da bi posledicno moral jaz harat s svojim navorom. Enacba se mi je zdela preprosta - pri isti kubaturi si isto kolicino snovi X razdelis med moc in navor. Vec moci, manj navora.... Seveda sem pri tem rahlo pozabil na to, da sedim na agregatu, ki je ze dvajset let isti in vsekakor ni svicarsko natancno izdelan. Sej ni treba ne, sej je itak vsaka hitrost nad trideset s tistim strojem smrtno nevarna.

- Torej na coperju:

- nimam navora

- nimam moci

- nimam bremz

- ne morem ga nagibat ker je tezek in ker tacke takoj podrsajo

- nimam udobja

- sopotnica se matra

Kaj sploh mam? Ja, lep je bil, to pa je definitivno res. Ni pa bil funkcionalen.

In sem se ga navelical in se nisem rad vozil in sem naklepal v celi sezoni 4.800 kilometrov (z naslednjim motorjem v naslednji sezoni - 14.000).

Mogoce se zdi, da zdej pa ze prevec :topic: nabijam, ampak mogoce se bos nasel v tej zgodbi, ker verjemi, vse zgoraj napisano bolj ali manj drzi tudi za manjse coperje.

In ce bi meni kdo rekel, da se ga bom prehitro navelical, da je premalo moci in tko naprej, bi mu rekel, da nej ne naklada, sej nisem divjak. Imel sem 1000 razlogov zakaj se cel svet moti jest pa ne in ko so mi to rekl, se nikol nisem odkrito strinjal z njimi, ampak na koncu sezone sem ga vseeno potiho odpeljal v TC in ga cez zimo prodal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....Virago je sel malo manj kot 100 km/h uro, ko sem bil na njem sam. EL252 po stevcu 140 .....

O katerem Viragu ti to (definitivno ne o 250?!? )

LP Jaša

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O katerem Viragu ti to (definitivno ne o 250?!? )

250. Ne vem a je blo kej narobe z njim al ne. Res je, da sem ga vozil samo enkrat.

Vsekakor pa to ni poanta mojega posta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa da še povemo kaj v prid Daelim Daystara. Motor sem dobil lani, par dni pred septembrom in je bil moj prvi motor. Na števcu je imel okoli 7700 km, letnik 2001 in prodajal se je za 390.000 sit. Danes mi motor počiva v garaži s točno 30373 km. V prvem letu mi je uspelo narediti okoli 20000 km :)

Motor je podhranjen. To se vidi predvsem pri vožnji s sopotnikom in pri vožnji v klanec. Ob teh dveh situacijah znajo biti problemi. Tu se Virago bolje odreza. Konkretno primer, v rahel klanec je z sopotnikom bolje vlekel, kot moj Daelim brez sopotnika. Je pa tudi vredno omeniti, da jaz nisem ravno majhen človek. Malo lažje tudi dosega višje hitrosti, samo bi pa poudaril besedico malo. Nevem kakšne razlike ni...

Je pa še nekaj vredno omeniti. Poraba Daelima je 2,8 litra, tank ima pa 17 litrov...

Če imaš na izbiro vzemi Viragota. Tistih par konjičev in par N/m po mojem mnenju le naredi razliko, ki govori v prid Viragota...

Čeprav, po drugi strani, se pa zelo strinjam z Daveom. Jaz sem v tej sezoni ugotovil isto. Čoper - never again...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

osebno bi ti najbol priporočav Yamaho drag star 650, ali virago 535

z nijma boš bolj zadovoljen in se ti ne bosta po kakšnem letu ali še prej zdeli prešvoh

Kot si že slišal je dealim zelo švoh (4T, 10 KM, slaba max hitrost in pospeški), virago 250 je že kar boljša (glede na Suzuki gs 1100, ki si ga vozil, se boš tudi 250ccm kmalu naveličal), drag star 650 ima pomoje nekaj čez 50 KM, tudi virago 535 jih nima veliko manj, imata tudi majhno porabo, cena pa tudi ni ravno previsoka (obe se dobi letnik 95 pod 400k SIT), motorja sta pa baje tudi zelo vzdržljiva

Upam, da se boš pravilno odločil in da ti ne bo po enem letu (ali še prej) žav, da si ga kupil!!!

Veliko sreče pri nakupu..... :OK:

P.S.: poglej na www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.), tam boš sigurno našel kakšno ugodno ponudbo :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

osebno bi ti najbol priporočav Yamaho drag star 650, ali virago 535

...

Upam, da se boš pravilno odločil in da ti ne bo po enem letu (ali še prej) žav, da si ga kupil!!!

Motoristico - Ce bi prebral moj post bi ugotovil, da mu odsvetujem dragstar 650, ker sem se ga navelical po enem letu in ker poraba ni mejhna, sicer pa je 45 in ne 50 konjev. Za priblizno isti denar kot rabljen dragstar dobis tudi rabljen suzuki SV650, ki ima 75 konjev, boljse bremze, vec navora, boljse fedre, boljsi gestel in ne ubija hrbtenice...

Letnik 95... mislim, let's not go there...

Ampak verjetno je res pretezko prebrat poste, ki so daljsi kot dve vrstici in ne vsebujejo nobenega smajlija... :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preden začnete priporočati motorje višje kubature, bi bilo razumno še enkrat prebrati prvi post. Z željenim motorjem naj bi se na sezono naredilo okoli 2k km in stroški registracije so tudi dejaven faktor...

Za take načtre bi pa Virago bil kar primeren motor... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ker vidim že dva nasveta za Aquilo GV 250, se oglašam kot bivši lastnik.

Imel sem jo, Orlico in jo imel zelo rad. Naredila sva cca 25.000km v nepolnih dveh sezonah. Vozil sem se skupaj z drugimi in sva z mojo neskromno težo preko centa krasno polagala ovinke in tudi počasi krusala, kakor nama je pasalo.

Vendar:

Aqula je motor narejen za višje obrate in se tudi zelo rada vrti. In če hočeš kam priti, jo je vrteti treba.

Na koncu pa je punca odpovedala poslušnost. Šel je ležaj ene od ojnic in posledično še bat in ventil. Še danes ne vem, ali je bila to posledica neoriginalnega oljnega filtra, moje prevelike teže ali kaj vem česa. Potem sem se od nje poslovil.

Torej, da povzamem. Po mojih izkušnjah, ker sem vozil vse tri motorje o katerih govorimo, je Aquila GV 250 po moči, največji hitrosti in ciklistiki daleč najboljša. Zameril sem ji le okvaro. Ti pa se sam odloči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motoristico - Ce bi prebral moj post bi ugotovil, da mu odsvetujem dragstar 650, ker sem se ga navelical po enem letu in ker poraba ni mejhna, sicer pa je 45 in ne 50 konjev. Za priblizno isti denar kot rabljen dragstar dobis tudi rabljen suzuki SV650, ki ima 75 konjev, boljse bremze, vec navora, boljse fedre, boljsi gestel in ne ubija hrbtenice...

Letnik 95... mislim, let's not go there...

Ampak verjetno je res pretezko prebrat poste, ki so daljsi kot dve vrstici in ne vsebujejo nobenega smajlija...  :angry2:

Tvoj post sem prebrav, vendar sem od drgugih slišal, da je to kar vredu in zanesljiv motor, letnik 95 sem dav samo za primerjavo........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to kakšen motor si že vozil bi ti priporočal Yamaho Virago 250,

osebno bi ti najbol priporočav Yamaho drag star 650, ali virago 535

make up your mind man.... <_< :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... letnik 95 sem dav samo za primerjavo........

No, bomo vidl ce se res splaca kupovat motorje letnika 95.

Naj ljudstvo presodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tvoj post sem prebrav, vendar sem od drgugih slišal, da je to kar vredu in zanesljiv motor, letnik 95 sem dav samo za primerjavo........

no dragstara 95 še itak ni blo, drugače pa se človek odloča med 125 in 250 alternativami in ne 650 :slap: ker (predvidevam) noče plačati višjo ceno, noče plačevati višje zavarovanje, dražje vzdrževanje,.......Razumeš? :glare:

125 čoper alternative:

- daelim daystar ali custom

- kymco Zing

- hyosung aquila 125

- yamaha sr 125

- yamaha virago 125

- kawasaki ER 125

prvi trije so relativno enakovredi in poceni (izgled je stvar okusa), zadnji trije so dražji in nič boljši, razen mogoče v kakovosti izdelave in vzdržljivosti pa še to ni nujno.

sam bi se verjetno odločil za enega od prvih treh, odvisno od cene in ponudbe. vzel bi prvega, ki bi bil za normalno ceno in dobro ohranjen, neglede na to kateri od teh treh je (isto sr...., drugo pakovanje).

250 čoper alternative:

- hyosung aqulia 250

- yamaha virago 250

- kawasaki EL 252

kawasaki ni čoper ampak bolj naked, je krepko močnejši, ima dosti boljše vozne lastnosti in zavore od drugih dveh ampak je tudi dražji.

virago je precenjen, zato bi vzel kawo, če bi imel denar, drugače pa aquilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pervy točno tako , nočem plačevati dragega zavarovanja in vzdrževanja motorja katerega bom uprabljal občasno torej bom NEDELJSKI voznik pa še to bolj poredko.Tudi sam se strinjam da so to bolj "švoh" motorji ampak 2000km letno verjetno bo.Seveda pa obstaja nevarnost da me spet "prime" imeti pravi motor takrat pa bo veliko več prevoženih km in o stroških nebo več govora,ker se užitek pač plača.Z prijateljem,ki je še vedno motorist,bereva vaša mnenja in njegovo razmišlanje je tako: kupi moped recimo daelima vozi se sezono pa če te zagrabi ,prodaš,ob tem ne izgobiš dosti denarja,manj kot na yamahi, in kupiš nekaj močnejšega,če pa bom zadovoljen pa tudi vredu.Kaj naj rečem, še dobro da je zima in imam nekaj časa za razmislek.Kakorkoli vaša mnenja so zelo zanimiva,vidim da večina razmišlja da bo moč kmalu premajhna,pa vendar letos bo nekaj bolj švoh če me pa prime potem pa bom čez eno leto spet spraševal za nasvet.Vas pa vsekakor obvestim o nakupu in modelu.

L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mnenje tvojega prijatelja se mi ne zdi tako zelo napačno, premisli.

Drugače pa ti tudi jaz povem, da ti bo moči na 125ccm 4t chopperju zagotrovo premalo, kar pa ne pomeni, da 125ccm motor ni opcija za nakup. Kot praviš se vozil ne boš veliko, stremiš k majhnim stroškom, torej zakaj pa ne. :OK:

Naj ti povem še mojo izkušnjo s 125ccm chopperjem. Skoraj tri leta sem se naokoli prevažal s Kawasaki Eliminatorjem 125. Moje izkušnje so zelo dobre, ob nakupu je imel motor 15k km, jaz sem jih z njim naredil še dodatnih 20k in nikoli nobenih problemov. :) Poraba je bila zelo majhna cca 3l 100km, pa je šlo skoz na polno. Tudi sama lega v ovinkih, se mi je zdela za 125ccm chopper presenetljivo dobra. Ker sem iz Cerknice sem bil reden obiskovalec Planinskoh rid in lahko rečem, da nisem vozil ravno počasi. Ko sedaj pomislim, je bila moja vožnja večkrat celo zelo nespametna(beri idiotska) in neprimerna za tak tip motorja, vendar kljub temu nisem nikoli imel nobenih problemov(tok tok), razen kakšnega rahlega kontroliranega zdrsa zadnje gume. No tega ti vsekakor ne pišem zato, da bi ti ta motor svetoval, da boš lahko z njim norel, ker temu tako in tako ni namenjen, venadar hočem s tem povedat, da se motor v ovinkih obnese zelo dobro, kar pa je precej pomemben podatek. Zavore so tudi bile zadovoljive, saj je s svojimi 135kg lažji od npr. daelima ali viragota, kar pomeni boljšo zavorno moč. Končna hitrost je 110-115km/h(brez vetra), vendar je taka vožnja vse prej kot prijetna, ker se cel motor že zelo trese, občutek je pa tak, da ti bo vsak čas razneslo mašino. Vožnja pri 90-100km/h je prijetnejša in mirnejša. Skratka po mojem mnenju je Eliminator125 zelo uredu motorček. Meni je bilo na njem všeč tudi to, ker zelo lepo zgleda, hkrati pa jih je v Slo zelo malo in se počutiš z njim prav nekaj posebnega. Jaz nisem poleg mojega v živo videl še nobenega drugega. Klub temu pa z dobavo rezervnih delov ni problemov, v Elisi so po mojih izkušnjah zelo korektni in hitro zrihtajo kar rabiš..

Pa še moje izkušnje z nekaterimi drugimi 125ccm chopperji:

Kawasaki El 125 vs. Virago 125 - pri pospeševanje do 100km/h virago odzadaj kar nekaj metrov, potem pa se je razdalja le še povečevala..

Kawasaki El 125 vs. Daelim Daystar 125 - pospeševanje pri Kawasakiju precej boljše, končna približno enaka.

Kawasaki El 125 vs Kymco Zing 125 - Kawasaki zopet boljši v pospeških in končni hitrosti (precejšnja razlika)

Ne bom pa trdil da je stanje zagotovo tako, to so le izkušnje mene in mojih prijateljev, ki nismo imeli nič bolj pametnega za počet, kakor priganjat 125-ke po dvokilometerski ravnini do Cerkniškega jezera. :OK:

Predvidevam, da v prid Kawasakiju deluje predvsem manjša teža..

PS. Cena je malo večja kakor pri npr. Daelimu, jaz sem svojega prodal pred dobrim mesecom za 380.000sit - letnik 99.. Pa še zelo težko je dobit rabljenega, ker jih praktično ni..

LP, DeX

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

venadar hočem s tem povedat, da se motor v ovinkih obnese zelo dobro, kar pa je precej pomemben podatek

za čoperja 125 ccm verjetno misliš....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!