Majesty Objavljeno Avgust 19, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2008 Ej, Xenon 900 a maš mogoče opcijo da nalimaš gor ruto tele tvoje zanimive poti... ?
suhi Objavljeno Avgust 21, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2008 xenon900 sej ne vem ali si že napisal ali ne - samo zanima me kdaj si pa bil v Švici, da si imel tako lepo vreme? Ker jz sm trofil obdobje vsakodnevnega dežja - in rekli so da tako je že neki časa in da še tudi bo. ajd
yamaha Objavljeno Avgust 21, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2008 xenon900 sej ne vem ali si že napisal ali ne - samo zanima me kdaj si pa bil v Švici, da si imel tako lepo vreme? Ker jz sm trofil obdobje vsakodnevnega dežja - in rekli so da tako je že neki časa in da še tudi bo. ajd Resda je bilo letos precej hladneje kot ostala leta, tako so zatrjevali tudi domačini,ampak za info- v Švici je bil visoki tlak in s temposledično lepo vreme (Matterhorn brez oblačka) v Sloveniji pa dež in okoli 16 stopinj, mislim da nekje okoli 24 julija :whistle: .. Se pa definitivno splača odrinit med tednom, ni pretirane gužve in prazne ceste..Izhodiščna točka pa je bila Andermatt B) ..
blu Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Včeraj se je končalo moje tri dnevno potepanje z motorjem. Sicer tole ni bilo potovanje po Švici, kot se glasi tale post, temveč bolj kratek izlet do tja. Po dolgem času sem na motor nataknila tudi stranska kovčka, zadnji kovček pa je ostal prazen, razen par drobnarij in pa prostor za čelado, da jo natri spravim, ko se ustavljam in pohajkujem naokrog. Zastavila sem si cilj, da prvi dan pridem do Livigna, zato sem si izbrala bolj hitre ceste. Štart v nedeljo zjutraj in po Avstiji do Toblacha, mimo Brunica do Brixena in Vipitena ter čez Jaufenpass do Merana. Od Merana pa po dolini polni nasadov jablan do Glumsa v Švico in čez Ofenpass do Livigna. Do Livigna bi lahko šla tudi čez prelaz Stelvio, pa sem se rajši odločila za to varianto, ker sem se čez Stelvijo letos že peljala. Tako se je nabrala 557 km, čeprav jih po zemljevidu kaže manj. Najbrž je kriva trema in pa veselje, da se odpravljam spet na daljšo pot, da sem doma pozabila potni list, ki bi ga lahko rabila na meji s Švico. Ko sem bila že ven iz Jesenic sem se spomnila, da ga nisem vzela in zato sem se vrnila po potni list, kar je naneslo dodatnih nekaj kilometrov. Dodatni kilometri so se tudi nabrali po Brixenu, ker sem zgrešila odcep za Vipiteno. Mislim, da bi sedaj znala Brixen z zaprtimi očmi prevozit. Pa bi bilo še vse v redu če nebi bila taka neznosna vročina, da mi je kar dih jemalo. Veliko časa pa sem porabila ko sem od Merana naprej iskala bencinsko črpalo, ki ni bila samopostrežna. Na eni črpalki se mi je prijazni gospod ponudil, da mi pomaga, pa s pomočjo ni bilo nič, ker je avtomat »požrl« 5 € in potem si ni upal nobeden več pomagat. Tudi ostalim je lepo po spisku jemalo denar, bencina pa nismo mogli tankat. Pa kam naj se sedaj pritožim :angry: . Končno mi na eni izmed mnogih bencinskih črpalk uspe natankat za 10 €, kar pomeni, da sem prišla do Livigna z dokaj polnim tankom, tam pa bencin po 0,92 do 0,95 €. V Livigno sem prispela ob 19,00 uri in si tudi hitro našla prenočišče. Livigno se mi je dopadel že pred dvemi leti, ko smo se samo peljali skozenj in že takrat tam tankali najcenejši bencin. Livigno je eno lepo turistično mestece in so meni tam všeč njihove lepo urjene lesene hiške in celo mesto je grajeno v tem stilu. Drugi dan se je začel z lepim in svežim jutrom. Po zajtrku in ko sem v Livignu do fula tankala sem se podala čez prelaz Forcola v Švico do St. Moriza in Malojapass spet v Italijo do Chiavenna Prata. Od tu pa se strmo in ostro vzpenja cesta do Splügenpassa, kjer je pred prelazom ogromno akumulacijsko jezero. Pokrajina tukaj gor mi je delovala turobno, verjetno ker je bilo tudi turobno in megleno vreme. Sledil je spust do mesta Splügen in potem po čudoviti dolini oz. že bolj soteski do Thusina. Od Thusina pa potem čez Julierpass do St. Moriza spet čez prelaz Forcola do Livigna. V Livignu pa postanek za eno kavo in razmislek kje in kod naprej. Iz Livigna sem štartatla proti Bormiu čez prelaz Foscagno in da bi šla naprej proti prelazu Stelvijo, ker sem si želela enkrat prevozit Stelvio tudi iz te smeri. Ko sem se vzpenjala proti prelazu Foscano, pa me je presenetila neprekinjena kolona vozil. Ker je bilo že bolj pozno popoldan in ker so iz švicarske strani že prihajali grozeči, črni oblaki sem se odločila, da obrnem nazaj proti Livignu in od tam čez Švico in ponovno čez Ofenpass proti Meranu. V Merano sem prispela okoli 19. ure in se zapeljala naprej proti St. Leonhardu, kjer sem si potem tudi poiskala prenočišče. Malo po tistem ko sem parkirala motor in se namestila v sobi, pa se je pošteno ulilo. Ta dan sem 5 x prestopila mejo med Italijo in Švico in prevozila 424 km. Tretji dan sem se zbudila v oblačno jutro in zgodaj zjutraj je tudi malo deževalo, vendar pa so bile ceste že suhe, ko sem po zajtrku nadaljevala pot proti domu. Na Jaufenpassu me je pričakala gosta megla in pa tudi čisto razmočena cesta. Od Vipitena naprej pa je bilo malo oblačno in dokaj toplo. V Bruniku me je zamikalo, da bi se zapeljala v Dolomite in v Corvaro in še tam obdelala kakšne prelaza. Pa sem si premislila, ker je bila ta smer vsa v oblakih. Sem se potem v Innichenu odločila da grem proti Santa Stefanu do Sappade in Ville Santine do Tolmezza, v Trbiž in proti domu. Odločitev je bila prava, ker je bil ta kos poti prav umirjen in brez prometa. Zadnji dan je bilo prevoženih 350 km. Ko sem prvi dan v neznosni vročini "zalutala" v Brixenu in iskala pot do Vipitena sem se že spraševala kaj hudirja me žene v motorizem :wacko: . Mar bi bila doma, lepo odmarala ali se hladila nekje ob vodi. Težka tale motoristična ampak hkrati noooooro dobro. No zadnji dan poti, pa sem bila prav zadovoljna , saj sem imela dokaj srečo z vremenom, pa tudi sama pot je bila prijetna in moj motorček mi je prav fino služil in v teh treh dneh sva bila nerazdružljiva kot »rit in hlače« in zvečer je obema pasalo, da si malo odpočijeva. Sedaj se že po malem delajo plani za naprej. Sem pa ugotovila, da si bo za Švico naslednjič treba vzet malo več časa, sploh če se bom želela zapeljat čez Furkapass, Grunselpass, Nufenepass ali pa do vznožja Matterhorna . Naštudirat bo treba tudi po kateri poti se zapeljat ta. Ali se izbere malo hitrejše cesta, da si hitreje na cilju ali pa si že pot do cilja olepšat z raznimi stranskimi in zanimivimi cestami. To je večna dilema, ker te zmeraj po malem priganja čas. HyperJack, JANUSKA in lenci 3
RSTDRIVER Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 ....bolj kratek izlet do tja.... zanima me, če za tisti košček prevožene švice potrebuješ vinjeto ali ne? pasuša za švico pa ne rabš....
RSTDRIVER Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Ko sem prvi dan v neznosni vročini "zalutala" v Brixenu.... ti si se naučila, za ostale, ker je cesta tam italijansko precej prometna.... jap, s strani toblacha je zadnji krožni pred brixnom(kokrkol, al pa pred cestninsko za avtocesto brener/bolzano) treba pičt desno za staro cesto čez brener, če hočeš v vipiteno-merano-in kamor motor vleče dalje al pa brener pa insbruck pa....
Bremzer Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 zanima me, če za tisti košček prevožene švice potrebuješ vinjeto ali ne? pasuša za švico pa ne rabš.... V Švici je najbolje, da na meji takoj kupiš vinjeto, kajti moraš jo imeti za vsak košček AC saj to je ja popoplnoma jasno.Vinjeta je proti naši celoletni poceni,dobiš SAMO celoletno cena vinjete za motor je enaka kot za avto stane ca 43 SFR.(33€). Švica ima ca 3K kil. AC to je 3X toliko AC kot je imamo mi v SLO.
Metlca Objavljeno Avgust 26, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2010 V Švici je najbolje, da na meji takoj kupiš vinjeto, kajti moraš jo imeti za vsak košček AC saj to je ja popoplnoma jasno.Vinjeta je proti naši celoletni poceni,dobiš SAMO celoletno cena vinjete za motor je enaka kot za avto stane ca 43 SFR.(33€). Švica ima ca 3K kil. AC to je 3X toliko AC kot je imamo mi v SLO. Ne razumem zakaj bi kupoval vinjeto če ne greš po AC:hmm:
RSTDRIVER Objavljeno Avgust 26, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2010 V Švici je najbolje, da na meji takoj kupiš vinjeto, kajti moraš jo imeti za vsak košček AC saj to je ja popoplnoma jasno.Vinjeta je proti naši celoletni poceni,dobiš SAMO celoletno cena vinjete za motor je enaka kot za avto stane ca 43 SFR.(33€). Švica ima ca 3K kil. AC to je 3X toliko AC kot je imamo mi v SLO. hvala za odgovor ampak tolk tup, da ne bi vedel, da za avtocesto in hitro cesto potrebuješ vinjeto pa spet nisem. vprašal sem za konkretno pot... JA al NE? zakaj? zato, ker se mi zdi strošek dveh vinjet za ovinek pri plezanju čez dolomite kar precej in ker nisem čist zihr, da bom do naslednjega septembra bluzil po švici in izkoristil to kar bi kupil... ZdenkoK, kat, Cartman in 1 other 1 3
blu Objavljeno Avgust 26, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2010 hvala za odgovor ampak tolk tup, da ne bi vedel, da za avtocesto in hitro cesto potrebuješ vinjeto pa spet nisem. vprašal sem za konkretno pot... JA al NE? zakaj? zato, ker se mi zdi strošek dveh vinjet za ovinek pri plezanju čez dolomite kar precej in ker nisem čist zihr, da bom do naslednjega septembra bluzil po švici in izkoristil to kar bi kupil... Halo RSTDRIVER evo konkreten odgovor. Ne za tistih nekaj prevoženih km po Švici nisem plačala vinjete. Pelje pa vzporedno z lokalno cesto od Splügna pa do Thusa tudi AC, samo zakaj bi se peljal po njej, ker boš potem prikrajšan za ogled soteske. Potnega lista tudi niso nikjer zahtevali, te pa cariniki kar prečekirajo, potem pa ti pomahnerjo da lahko nadaljuješ pot. No mogoče samo še podatek, da ko se pelješ čez jez v Livignu plačaš 8,00 €.
xenon900 Objavljeno Avgust 27, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2010 (popravljeno) Včeraj se je končalo moje tri dnevno potepanje z motorjem. Sicer tole ni bilo potovanje po Švici, kot se glasi tale post, temveč bolj kratek izlet do tja. Tale mi je najbolj všeč http://www.motosvet.com/tabla/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=168670 Popravljeno Avgust 27, 2010. Popravil xenon900
Fireman Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 Tudi midva z boljšo polovico sva opravila enajst dnevno potepanje po Švici. http://www.motosvet.com/album/admin_img.php?cid=2_2435 Vreme nama je bilo naklonjeno, saj sva startala in se vrnila v dežju, vmes pa je bilo vreme primerno za vožnjo.
Snečer Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 hvala za odgovor ampak tolk tup, da ne bi vedel, da za avtocesto in hitro cesto potrebuješ vinjeto pa spet nisem. vprašal sem za konkretno pot... JA al NE? zakaj? zato, ker se mi zdi strošek dveh vinjet za ovinek pri plezanju čez dolomite kar precej in ker nisem čist zihr, da bom do naslednjega septembra bluzil po švici in izkoristil to kar bi kupil... Pri tem izjemno pomaga navigacija, kjer vklopiš izogibanje plačljivim cestam, ruto pa si pogledaš tudi doma.
RSTDRIVER Objavljeno September 17, 2010 Opozori Objavljeno September 17, 2010 (popravljeno) Pri tem izjemno pomaga navigacija, kjer vklopiš izogibanje plačljivim cestam, ruto pa si pogledaš tudi doma. sicer si mao pozn ampak.... ne na tisti cesti ne rabš plačat ničesar. na motorju ne uporabljam navigacije, pa se zaenkrat še nism tolk zgubu, de ne bi znov domu.... v švici plačaš(se pravi rabiš vinjeto) za vse ceste, ki so označene z zeleno barvo. označene so pa dobro, tudi kažipoti tako, da nisi opozorjen na plačilo po tistem, ko si že na plačljivi cesti... ker si me pa glih spomnu, pa za ostale napišem: NE, cesta Landeck(AT)-Scoul(CH)-Zernez(CH)-St.Moritz(CH)-Bernina(CH)-Livigno ali Tirano(IT) ni plačljiva. sam, de sm to zvedu sm pr vseh motosvet koleščkarjih mogu sam tja.... če bi pa upošteval ex. @brumerja bi pa kar na carin kupu nekej, kar ne rabm.... za dva motorja cena enaka apartmaju ~60m2 za 4 osebe na noč.... al pa ena ornk večerja za 3 osebe... kar je v 5-ih dneh potepanja enako 20% stroška za eno ali drugo stvar... Popravljeno September 17, 2010. Popravil RSTDRIVER
Snečer Objavljeno September 17, 2010 Opozori Objavljeno September 17, 2010 No pa za drugič. Zato pa ti pravim, da ne bi rabil nobenega vprašat, ampak bi doma preprosto (npr. Garmin Mapsource) pogledal načrtovano ruto z izogibanjem plačljivih cest pa bi ti točno pokazalo (vsebuje tudi sezonske zapore cest itd.). Ne gre za to, da bi se zgubil, ampak da ti zadeva ob pravilni uporabi olajša izlet ter znatno pomaga po začrtani poti, razen če ti je vseeno kje voziš. Ker zemljevid pa ziher uporabljaš...
RSTDRIVER Objavljeno September 17, 2010 Opozori Objavljeno September 17, 2010 No pa za drugič. Ker zemljevid pa ziher uporabljaš... ....tud garmina kadar mislim, da mi pride prov.... pa se mi nekak ni dal za tistih slabih 200km, ostalo v začrtani poti pa več al mn 'poznam na pamet'.... (valjda, da pri izkušnjah, ki vejejo tukaj pričakujem, da se strese odgovor iz rokava.... al pa tud ne? ) Majesty 1
matjazek Objavljeno September 17, 2010 Opozori Objavljeno September 17, 2010 Jaz sem včasih veselo nosil gps s seboj, od letos pa ne več. No, če sem pošten, ga imam na telefonu in v rezervi za vsak slučaj, če iščem kaj konkretnega v kakem mestu. Drugač pa mi je vedno bolj všeč vožnja le z zemljevidom...sej oznake na ceti že vidiš kaj pomenijo, pol pa se sprot odločiš...in...ni ga lepšga, ko se pelat nekam, ko nisi mel plana sicer pa smo že mal offtopic... ZdenkoK 1
blu Objavljeno September 18, 2010 Opozori Objavljeno September 18, 2010 RSTDRIVER ti si pa res "zapel" s tole cestnino. Če se ne motim, sem ti odgovorila, da jo jaz tam kjer sem se vozila po Švici nisem plačala, odgovore so ti pa dali tudi drugi. sicer si mao pozn ampak.... ne na tisti cesti ne rabš plačat ničesar. na motorju ne uporabljam navigacije, pa se zaenkrat še nism tolk zgubu, de ne bi znov domu.... v švici plačaš(se pravi rabiš vinjeto) za vse ceste, ki so označene z zeleno barvo. označene so pa dobro, tudi kažipoti tako, da nisi opozorjen na plačilo po tistem, ko si že na plačljivi cesti... ker si me pa glih spomnu, pa za ostale napišem: NE, cesta Landeck(AT)-Scoul(CH)-Zernez(CH)-St.Moritz(CH)-Bernina(CH)-Livigno ali Tirano(IT) ni plačljiva. sam, de sm to zvedu sm pr vseh motosvet koleščkarjih mogu sam tja.... če bi pa upošteval ex. @brumerja bi pa kar na carin kupu nekej, kar ne rabm.... za dva motorja cena enaka apartmaju ~60m2 za 4 osebe na noč.... al pa ena ornk večerja za 3 osebe... kar je v 5-ih dneh potepanja enako 20% stroška za eno ali drugo stvar... Ja odlično, da si šel in si nabral novih izkušen in upam da ne samo zato, da si ugotovil kako je s plačilom cestnine v Švici. Napiši nam še malo kako si se imel na poti in pa kakšno slikco še priloži zraven . Ko sem se pred tremi leti podala v motoristične vode, sem imela 1000 in 1 vprašanje. Po vrnitvi iz prve poti po Dolomitih pa sem ugotovila, da mi nobeden nebi mogle opisat tistega, kar se mu dogaja na poti, enostavno se je treba odločit in podat na zmeraj nove in nove pot.
RSTDRIVER Objavljeno September 18, 2010 Opozori Objavljeno September 18, 2010 RSTDRIVER ti si pa res "zapel" s tole cestnino. Če se ne motim, sem ti odgovorila, da jo jaz tam kjer sem se vozila po Švici nisem plačala, odgovore so ti pa dali tudi drugi. mogoče @blu: "Ne za tistih nekaj prevoženih km po Švici nisem plačala vinjete." ni odgovor na to al rabš al ne? loks si mislila tudi: sem se švercala... ? slikce? za dokaz? al koko? evo ti ene iz bernine:
blu Objavljeno September 18, 2010 Opozori Objavljeno September 18, 2010 mogoče @blu: "Ne za tistih nekaj prevoženih km po Švici nisem plačala vinjete." ni odgovor na to al rabš al ne? loks si mislila tudi: sem se švercala... ? slikce? za dokaz? al koko? evo ti ene iz bernine: Lepa slikca , skoraj čisto eno tako sem naredila tudi jaz. Danes mi je uspelo naredit album te moje poti v Švico, pa lahko preveriš.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se