Skoči na vsebino

Potovanja - V Švico z motorjem


Priporočene objave

Objavljeno

Ej, Xenon 900 a maš mogoče opcijo da nalimaš gor ruto tele tvoje zanimive poti... ?

Objavljeno

xenon900 sej ne vem ali si že napisal ali ne - samo zanima me kdaj si pa bil v Švici, da si imel tako lepo vreme? Ker jz sm trofil obdobje vsakodnevnega dežja - in rekli so da tako je že neki časa in da še tudi bo.

ajd

Objavljeno
xenon900 sej ne vem ali si že napisal ali ne - samo zanima me kdaj si pa bil v Švici, da si imel tako lepo vreme? Ker jz sm trofil obdobje vsakodnevnega dežja - in rekli so da tako je že neki časa in da še tudi bo.

ajd

Resda je bilo letos precej hladneje kot ostala leta, tako so zatrjevali tudi domačini,ampak za info- v Švici je bil visoki tlak in s temposledično lepo vreme (Matterhorn brez oblačka) v Sloveniji pa dež in okoli 16 stopinj, mislim da nekje okoli 24 julija :whistle: ..

Se pa definitivno splača odrinit med tednom, ni pretirane gužve in prazne ceste..Izhodiščna točka pa je bila Andermatt B) ..

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Včeraj se je končalo moje tri dnevno potepanje z motorjem. Sicer tole ni bilo potovanje po Švici, kot se glasi tale post, temveč bolj kratek izlet do tja. Po dolgem času sem na motor nataknila tudi stranska kovčka, zadnji kovček pa je ostal prazen, razen par drobnarij in pa prostor za čelado, da jo natri spravim, ko se ustavljam in pohajkujem naokrog.

Zastavila sem si cilj, da prvi dan pridem do Livigna, zato sem si izbrala bolj hitre ceste. Štart v nedeljo zjutraj in po Avstiji do Toblacha, mimo Brunica do Brixena in Vipitena ter čez Jaufenpass do Merana. Od Merana pa po dolini polni nasadov jablan do Glumsa v Švico in čez Ofenpass do Livigna. Do Livigna bi lahko šla tudi čez prelaz Stelvio, pa sem se rajši odločila za to varianto, ker sem se čez Stelvijo letos že peljala. Tako se je nabrala 557 km, čeprav jih po zemljevidu kaže manj.

Najbrž je kriva trema in pa veselje, da se odpravljam spet na daljšo pot, da sem doma pozabila potni list, ki bi ga lahko rabila na meji s Švico. Ko sem bila že ven iz Jesenic sem se spomnila, da ga nisem vzela in zato sem se vrnila po potni list, kar je naneslo dodatnih nekaj kilometrov. Dodatni kilometri so se tudi nabrali po Brixenu, ker sem zgrešila odcep za Vipiteno. Mislim, da bi sedaj znala Brixen z zaprtimi očmi prevozit. Pa bi bilo še vse v redu če nebi bila taka neznosna vročina, da mi je kar dih jemalo. Veliko časa pa sem porabila ko sem od Merana naprej iskala bencinsko črpalo, ki ni bila samopostrežna. Na eni črpalki se mi je prijazni gospod ponudil, da mi pomaga, pa s pomočjo ni bilo nič, ker je avtomat »požrl« 5 € in potem si ni upal nobeden več pomagat. Tudi ostalim je lepo po spisku jemalo denar, bencina pa nismo mogli tankat. Pa kam naj se sedaj pritožim :angry: . Končno mi na eni izmed mnogih bencinskih črpalk uspe natankat za 10 €, kar pomeni, da sem prišla do Livigna z dokaj polnim tankom, tam pa bencin po 0,92 do 0,95 €.

V Livigno sem prispela ob 19,00 uri in si tudi hitro našla prenočišče. Livigno se mi je dopadel že pred dvemi leti, ko smo se samo peljali skozenj in že takrat tam tankali najcenejši bencin. Livigno je eno lepo turistično mestece in so meni tam všeč njihove lepo urjene lesene hiške in celo mesto je grajeno v tem stilu.

Drugi dan se je začel z lepim in svežim jutrom. Po zajtrku in ko sem v Livignu do fula tankala sem se podala čez prelaz Forcola v Švico do St. Moriza in Malojapass spet v Italijo do Chiavenna Prata. Od tu pa se strmo in ostro vzpenja cesta do Splügenpassa, kjer je pred prelazom ogromno akumulacijsko jezero. Pokrajina tukaj gor mi je delovala turobno, verjetno ker je bilo tudi turobno in megleno vreme. Sledil je spust do mesta Splügen in potem po čudoviti dolini oz. že bolj soteski do Thusina. Od Thusina pa potem čez Julierpass do St. Moriza spet čez prelaz Forcola do Livigna. V Livignu pa postanek za eno kavo in razmislek kje in kod naprej. Iz Livigna sem štartatla proti Bormiu čez prelaz Foscagno in da bi šla naprej proti prelazu Stelvijo, ker sem si želela enkrat prevozit Stelvio tudi iz te smeri. Ko sem se vzpenjala proti prelazu Foscano, pa me je presenetila neprekinjena kolona vozil. Ker je bilo že bolj pozno popoldan in ker so iz švicarske strani že prihajali grozeči, črni oblaki sem se odločila, da obrnem nazaj proti Livignu in od tam čez Švico in ponovno čez Ofenpass proti Meranu. V Merano sem prispela okoli 19. ure in se zapeljala naprej proti St. Leonhardu, kjer sem si potem tudi poiskala prenočišče. Malo po tistem ko sem parkirala motor in se namestila v sobi, pa se je pošteno ulilo. Ta dan sem 5 x prestopila mejo med Italijo in Švico in prevozila 424 km.

Tretji dan sem se zbudila v oblačno jutro in zgodaj zjutraj je tudi malo deževalo, vendar pa so bile ceste že suhe, ko sem po zajtrku nadaljevala pot proti domu. Na Jaufenpassu me je pričakala gosta megla in pa tudi čisto razmočena cesta. Od Vipitena naprej pa je bilo malo oblačno in dokaj toplo. V Bruniku me je zamikalo, da bi se zapeljala v Dolomite in v Corvaro in še tam obdelala kakšne prelaza. Pa sem si premislila, ker je bila ta smer vsa v oblakih. Sem se potem v Innichenu odločila da grem proti Santa Stefanu do Sappade in Ville Santine do Tolmezza, v Trbiž in proti domu. Odločitev je bila prava, ker je bil ta kos poti prav umirjen in brez prometa. Zadnji dan je bilo prevoženih 350 km.

Ko sem prvi dan v neznosni vročini "zalutala" v Brixenu in iskala pot do Vipitena sem se že spraševala kaj hudirja me žene v motorizem :wacko: . Mar bi bila doma, lepo odmarala B) ali se hladila nekje ob vodi. Težka tale motoristična ampak hkrati noooooro dobro. No zadnji dan poti, pa sem bila prav zadovoljna :worship: , saj sem imela dokaj srečo z vremenom, pa tudi sama pot je bila prijetna in moj motorček mi je prav fino služil in v teh treh dneh sva bila nerazdružljiva kot »rit in hlače« :wub: in zvečer je obema pasalo, da si malo odpočijeva. Sedaj se že po malem delajo plani za naprej. Sem pa ugotovila, da si bo za Švico naslednjič treba vzet malo več časa, sploh če se bom želela zapeljat čez Furkapass, Grunselpass, Nufenepass ali pa do vznožja Matterhorna . Naštudirat bo treba tudi po kateri poti se zapeljat ta. Ali se izbere malo hitrejše cesta, da si hitreje na cilju ali pa si že pot do cilja olepšat z raznimi stranskimi in zanimivimi cestami. To je večna dilema, ker te zmeraj po malem priganja čas.

post-20260-003053500 1282757297_thumb.jpg

post-20260-004010300 1282757317_thumb.jpg

post-20260-058708800 1282757333_thumb.jpg

post-20260-082476500 1282757354_thumb.jpg

post-20260-023200100 1282757380_thumb.jpg

post-20260-018572700 1282757400_thumb.jpg

post-20260-062821600 1282757421_thumb.jpg

post-20260-016992000 1282757438_thumb.jpg

post-20260-083525200 1282757463_thumb.jpg

post-20260-046350600 1282757481_thumb.jpg

post-20260-088587900 1282757497_thumb.jpg

post-20260-070620900 1282757516_thumb.jpg

post-20260-071891600 1282757540_thumb.jpg

post-20260-012453600 1282757561_thumb.jpg

post-20260-012469000 1282757600_thumb.jpg

post-20260-072964600 1282757615_thumb.jpg

post-20260-005204800 1282757636_thumb.jpg

post-20260-020536100 1282757660_thumb.jpg

post-20260-057350600 1282757678_thumb.jpg

post-20260-033525600 1282757692_thumb.jpg

post-20260-099470300 1282757700_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

....bolj kratek izlet do tja....

zanima me, če za tisti košček prevožene švice potrebuješ vinjeto ali ne?

pasuša za švico pa ne rabš....

Objavljeno

Ko sem prvi dan v neznosni vročini "zalutala" v Brixenu....

ti si se naučila, za ostale, ker je cesta tam italijansko precej prometna....

jap, s strani toblacha je zadnji krožni pred brixnom(kokrkol, al pa pred cestninsko za avtocesto brener/bolzano) treba pičt desno za staro cesto čez brener, če hočeš v vipiteno-merano-in kamor motor vleče dalje al pa brener pa insbruck pa....

Objavljeno

zanima me, če za tisti košček prevožene švice potrebuješ vinjeto ali ne?

pasuša za švico pa ne rabš....

V Švici je najbolje, da na meji takoj kupiš vinjeto, kajti moraš jo imeti za vsak košček AC saj to je ja popoplnoma jasno.Vinjeta je proti naši celoletni poceni,dobiš SAMO celoletno cena vinjete za motor je enaka kot za avto stane ca 43 SFR.(33€). Švica ima ca 3K kil. AC to je 3X toliko AC kot je imamo mi v SLO.

Objavljeno

V Švici je najbolje, da na meji takoj kupiš vinjeto, kajti moraš jo imeti za vsak košček AC saj to je ja popoplnoma jasno.Vinjeta je proti naši celoletni poceni,dobiš SAMO celoletno cena vinjete za motor je enaka kot za avto stane ca 43 SFR.(33€). Švica ima ca 3K kil. AC to je 3X toliko AC kot je imamo mi v SLO.

Ne razumem zakaj bi kupoval vinjeto če ne greš po AC:hmm:

Objavljeno

V Švici je najbolje, da na meji takoj kupiš vinjeto, kajti moraš jo imeti za vsak košček AC saj to je ja popoplnoma jasno.Vinjeta je proti naši celoletni poceni,dobiš SAMO celoletno cena vinjete za motor je enaka kot za avto stane ca 43 SFR.(33€). Švica ima ca 3K kil. AC to je 3X toliko AC kot je imamo mi v SLO.

hvala za odgovor ampak tolk tup, da ne bi vedel, da za avtocesto in hitro cesto potrebuješ vinjeto pa spet nisem. vprašal sem za konkretno pot...

JA al NE?

zakaj? zato, ker se mi zdi strošek dveh vinjet za ovinek pri plezanju čez dolomite kar precej in ker nisem čist zihr, da bom do naslednjega septembra bluzil po švici in izkoristil to kar bi kupil...

Objavljeno

hvala za odgovor ampak tolk tup, da ne bi vedel, da za avtocesto in hitro cesto potrebuješ vinjeto pa spet nisem. vprašal sem za konkretno pot...

JA al NE?

zakaj? zato, ker se mi zdi strošek dveh vinjet za ovinek pri plezanju čez dolomite kar precej in ker nisem čist zihr, da bom do naslednjega septembra bluzil po švici in izkoristil to kar bi kupil...

Halo RSTDRIVER evo konkreten odgovor.

Ne za tistih nekaj prevoženih km po Švici nisem plačala vinjete.

Pelje pa vzporedno z lokalno cesto od Splügna pa do Thusa tudi AC, samo zakaj bi se peljal po njej, ker boš potem prikrajšan za ogled soteske.

Potnega lista tudi niso nikjer zahtevali, te pa cariniki kar prečekirajo, potem pa ti pomahnerjo da lahko nadaljuješ pot.

No mogoče samo še podatek, da ko se pelješ čez jez v Livignu plačaš 8,00 €.

Objavljeno (popravljeno)

Včeraj se je končalo moje tri dnevno potepanje z motorjem. Sicer tole ni bilo potovanje po Švici, kot se glasi tale post, temveč bolj kratek izlet do tja.

Tale mi je najbolj všeč :OK:

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=168670

Popravljeno . Popravil xenon900
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

hvala za odgovor ampak tolk tup, da ne bi vedel, da za avtocesto in hitro cesto potrebuješ vinjeto pa spet nisem. vprašal sem za konkretno pot...

JA al NE?

zakaj? zato, ker se mi zdi strošek dveh vinjet za ovinek pri plezanju čez dolomite kar precej in ker nisem čist zihr, da bom do naslednjega septembra bluzil po švici in izkoristil to kar bi kupil...

Pri tem izjemno pomaga navigacija, kjer vklopiš izogibanje plačljivim cestam, ruto pa si pogledaš tudi doma.

Objavljeno (popravljeno)

Pri tem izjemno pomaga navigacija, kjer vklopiš izogibanje plačljivim cestam, ruto pa si pogledaš tudi doma.

sicer si mao pozn ampak.... ne na tisti cesti ne rabš plačat ničesar. na motorju ne uporabljam navigacije, pa se zaenkrat še nism tolk zgubu, de ne bi znov domu.... :) v švici plačaš(se pravi rabiš vinjeto) za vse ceste, ki so označene z zeleno barvo. označene so pa dobro, tudi kažipoti tako, da nisi opozorjen na plačilo po tistem, ko si že na plačljivi cesti...

ker si me pa glih spomnu, pa za ostale napišem: NE, cesta Landeck(AT)-Scoul(CH)-Zernez(CH)-St.Moritz(CH)-Bernina(CH)-Livigno ali Tirano(IT) ni plačljiva. sam, de sm to zvedu sm pr vseh motosvet koleščkarjih mogu sam tja....

če bi pa upošteval ex. @brumerja bi pa kar na carin kupu nekej, kar ne rabm.... za dva motorja cena enaka apartmaju ~60m2 za 4 osebe na noč.... al pa ena ornk večerja za 3 osebe... kar je v 5-ih dneh potepanja enako 20% stroška za eno ali drugo stvar...

Popravljeno . Popravil RSTDRIVER
Objavljeno

No pa za drugič.

Zato pa ti pravim, da ne bi rabil nobenega vprašat, ampak bi doma preprosto (npr. Garmin Mapsource) pogledal načrtovano ruto z izogibanjem plačljivih cest :) pa bi ti točno pokazalo (vsebuje tudi sezonske zapore cest itd.).

Ne gre za to, da bi se zgubil, ampak da ti zadeva ob pravilni uporabi olajša izlet ter znatno pomaga po začrtani poti, razen če ti je vseeno kje voziš.

Ker zemljevid pa ziher uporabljaš...

Objavljeno

No pa za drugič.

Ker zemljevid pa ziher uporabljaš...

....tud garmina kadar mislim, da mi pride prov.... pa se mi nekak ni dal za tistih slabih 200km, ostalo v začrtani poti pa več al mn 'poznam na pamet'.... :)

(valjda, da pri izkušnjah, ki vejejo tukaj pričakujem, da se strese odgovor iz rokava.... al pa tud ne? )

Objavljeno

Jaz sem včasih veselo nosil gps s seboj, od letos pa ne več. No, če sem pošten, ga imam na telefonu in v rezervi za vsak slučaj, če iščem kaj konkretnega v kakem mestu.

Drugač pa mi je vedno bolj všeč vožnja le z zemljevidom...sej oznake na ceti že vidiš kaj pomenijo, pol pa se sprot odločiš...in...ni ga lepšga, ko se pelat nekam, ko nisi mel plana ;)

sicer pa smo že mal offtopic...

Objavljeno

RSTDRIVER ti si pa res "zapel" s tole cestnino. Če se ne motim, sem ti odgovorila, da jo jaz tam kjer sem se vozila po Švici nisem plačala, odgovore so ti pa dali tudi drugi.

sicer si mao pozn ampak.... ne na tisti cesti ne rabš plačat ničesar. na motorju ne uporabljam navigacije, pa se zaenkrat še nism tolk zgubu, de ne bi znov domu.... :) v švici plačaš(se pravi rabiš vinjeto) za vse ceste, ki so označene z zeleno barvo. označene so pa dobro, tudi kažipoti tako, da nisi opozorjen na plačilo po tistem, ko si že na plačljivi cesti...

ker si me pa glih spomnu, pa za ostale napišem: NE, cesta Landeck(AT)-Scoul(CH)-Zernez(CH)-St.Moritz(CH)-Bernina(CH)-Livigno ali Tirano(IT) ni plačljiva. sam, de sm to zvedu sm pr vseh motosvet koleščkarjih mogu sam tja....

če bi pa upošteval ex. @brumerja bi pa kar na carin kupu nekej, kar ne rabm.... za dva motorja cena enaka apartmaju ~60m2 za 4 osebe na noč.... al pa ena ornk večerja za 3 osebe... kar je v 5-ih dneh potepanja enako 20% stroška za eno ali drugo stvar...

Ja odlično, da si šel in si nabral novih izkušen in upam da ne samo zato, da si ugotovil kako je s plačilom cestnine v Švici. Napiši nam še malo kako si se imel na poti in pa kakšno slikco še priloži zraven :).

Ko sem se pred tremi leti podala v motoristične vode, sem imela 1000 in 1 vprašanje. Po vrnitvi iz prve poti po Dolomitih pa sem ugotovila, da mi nobeden nebi mogle opisat tistega, kar se mu dogaja na poti, enostavno se je treba odločit in podat na zmeraj nove in nove pot.

Objavljeno

RSTDRIVER ti si pa res "zapel" s tole cestnino. Če se ne motim, sem ti odgovorila, da jo jaz tam kjer sem se vozila po Švici nisem plačala, odgovore so ti pa dali tudi drugi.

mogoče @blu: "Ne za tistih nekaj prevoženih km po Švici nisem plačala vinjete." ni odgovor na to al rabš al ne? loks si mislila tudi: sem se švercala... ?

slikce? za dokaz? al koko? evo ti ene iz bernine:

post-5414-053981000 1284796761_thumb.jpg

Objavljeno

mogoče @blu: "Ne za tistih nekaj prevoženih km po Švici nisem plačala vinjete." ni odgovor na to al rabš al ne? loks si mislila tudi: sem se švercala... ?

slikce? za dokaz? al koko? evo ti ene iz bernine:

post-5414-053981000 1284796761_thumb.jpg

Lepa slikca :), skoraj čisto eno tako sem naredila tudi jaz.

Danes mi je uspelo naredit album te moje poti v Švico, pa lahko preveriš.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!