RAN Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 Poglejte si to čudo, ki ga je razvila in projektirala Motor Union Italia. Nobene ojnice in klasične glavne gredi z ročicami. Ekscentrični profil podobno kot na odmični gredi, ki krmili ventile. Ekscentrični profil krmili hod bata. Prava mala revolucija . Pa pravijo da je že vse izumljeno. Menijo da bodo prihranili 20 - 30 % goriva za isti učinek kot klasična naveza bat, ojnica, ročica glavne gredi. Več pa na strani : http://www.ducati.com/bikes/techcafe.jhtml...ternal&artID=11 lp RAN
miki Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 to sem ze jaz videl par let nazaj, tako da ni nic novega (za mene) ran ...porihtano Popravil/a - miki dne 12/02/2002 ob 12:18:53
miki Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 tole sem kopiral iz zgornjega linka (prevajal ne bom): The piston must follow the eccentric profile because it is linked with it by a roller (coaxial with the piston pin) and by a retainer (a small con-rod guided in a profiled groove in the eccentric). The roller turns without sliding on the cam profile which, unlike a crank, does not have a fixed radius but consists of a sequences of arcs of a circle, whose parameters can be changed (obviously, in the design phase) to adjust the vertical motion of the piston during each phase (in the intake phase the piston's downward movement is actuated by the retainer). torej, se vedno imamo neko vrstoojnice. BTW: to je 6-taktni motor Popravil/a - miki dne 12/02/2002 ob 14:06:29
premza Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 quote:Ali tukaj nekaj manjka, ali pa sem jaz preveč fiziko šprical Ali pa sem preveč len, da bi si prebral članek. Zdaj mi je pa vse jasno. Hvala
Leteči Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 Po moje bo zadeva ravno toliko uspešna kot znameniti wanklov motor. Ostajam pri ojnici in vseh zadevah ki pasajo zraven. Shit happens, unfortunetly all the time! Leteči
Rocky Objavljeno Februar 13, 2002 Opozori Objavljeno Februar 13, 2002 Wanklov motor je čisto druga stvar in nima s tem nobene veze, čeprav vsa zadeva v karterju izgleda slikovno podobna. Da pa bi ta stvar porabila do 30% manj goriva pa skoraj ne verjamem. Še najmanj pa italjanom. Miki, 6 taktni motor?! Kako se imenujeta potem 5 in 6 takt? Premza, od kdaj pa kakšna vzmet vleče bat navzdol?
klimbra Objavljeno Februar 13, 2002 Opozori Objavljeno Februar 13, 2002 quote: Wanklow motor je zakon. Če bi bilo v razvoj Wankla in zgoraj omenjenega 6-takterja vloženega toliko znanja in denarja, kot v klasične zasnove, bi bil motor že zdavnaj splošno uporaben in uporabljan. Sicer si pa NATANČNO preberite članek, predvsem del o predvžigu (ki ga v tem motorju ni), pa bo marsikaj bolj jasno. hotschko Popravil/a - hotschko dne 13/02/2002 ob 14:56:15 wankel.......a se še kdo spomne NSU ro80........ Verjeli al pa ne sem tak primerek videl pred kakim mesecem na avtosejmu v Ljubljani.....pa ni bil zastojn....delal je kot švicarska uca,nič kadil zadaj.....cena pa....MALENKOST 5000 DEM. DA NE BOM ČIST V ETMO BRCMU....KM JE MEU OKOL 400K,dedek k ga je prodajal pa peš vsaj 10x tok.Gužve okol je blo velik.....če ga je prodal, se mi pa ne sanja.MORDA kakšnemu ljubitelju. Klimbra.....saj le najmehkejši je dovolj nežen
Ice Objavljeno Februar 13, 2002 Opozori Objavljeno Februar 13, 2002 mazda RX 7 ima tudi wankl-masino,tudi novi model. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
vrho1679 Objavljeno Februar 13, 2002 Opozori Objavljeno Februar 13, 2002 Wenkle so imeli tudi Norton in Suzuki, a se ni nikjer preveč obnesel, tako kot se ne bo po vsej verjetnosti zgornje čudo. Ves razvoj je preveč usmerjen le v razvoj klasičnih 4-t mašin in dizlov. DDV in baterije ze vkljuceni v ceno
Codeine Objavljeno Februar 13, 2002 Opozori Objavljeno Februar 13, 2002 quote: mazda RX 7 ima tudi wankl-masino,tudi novi model. Ima ga tudi nova Mazda RX-8 --- Legends may sleep, but they never die!
Diablo Objavljeno April 26, 2009 Opozori Objavljeno April 26, 2009 quote: mazda RX 7 ima tudi wankl-masino,tudi novi model. Ima ga tudi nova Mazda RX-8 --- Legends may sleep, but they never die! V kateri prav lepo deluje sprobano, ker ga vozim. Wanklov motor ni nobeno čudo več le privrženci klasike se boste morali sprijaznit, da obstaja zmogljivejši motor. Sicer pa v ameriki so že naredili 150000milj in še zmeraj deluje. Pri nas tud že obstajajo z 130000km in brez težav. Če pa folk kupi avto in na olju špara pa itak, da bo crknil kateri motor pa nebi? Ziher se bo kak pameten najdo in bo reko kurba pije 20L.... Eeeeee napaka normalna dinamična vožnja z močnimi prehitevanji 12L če bi pa malce več hotel pa bi verjetno spil 15L kar je za teh 231 konjev čist normalno.
SF Objavljeno April 26, 2009 Opozori Objavljeno April 26, 2009 Diablo nam lahko podaš malce primerjave, koliko stane vzdrževanje tvojega agregata in koliko vzdrževanje klasičnega agregata s podobno močjo?
motofrik Objavljeno April 26, 2009 Opozori Objavljeno April 26, 2009 ''Poglejte si to čudo, ki ga je razvila in projektirala Motor Union Italia.'' ...sedem let po tej novici... Nič konkretnega. Izgleda, ostalo na papirju...
sesir Objavljeno April 26, 2009 Opozori Objavljeno April 26, 2009 V kateri prav lepo deluje sprobano, ker ga vozim. Wanklov motor ni nobeno čudo več le privrženci klasike se boste morali sprijaznit, da obstaja zmogljivejši motor. Sicer pa v ameriki so že naredili 150000milj in še zmeraj deluje. Pri nas tud že obstajajo z 130000km in brez težav. Če pa folk kupi avto in na olju špara pa itak, da bo crknil kateri motor pa nebi? Ziher se bo kak pameten najdo in bo reko kurba pije 20L.... Eeeeee napaka normalna dinamična vožnja z močnimi prehitevanji 12L če bi pa malce več hotel pa bi verjetno spil 15L kar je za teh 231 konjev čist normalno. No,no... avto pije olje kot pumpa.Pod 5500vrtljaji res popolnoma nikamor ne gre!S tem,ko si "prisiljen" vozit višje pa pije okol 16,5L.V primerjavi z hondo S2000 je jajc v vseh pogledih!Res pa izredno stoji na cesti in nudi več povratnih inf. kot s2000!
Diablo Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 No,no... avto pije olje kot pumpa.Pod 5500vrtljaji res popolnoma nikamor ne gre!S tem,ko si "prisiljen" vozit višje pa pije okol 16,5L.V primerjavi z hondo S2000 je jajc v vseh pogledih!Res pa izredno stoji na cesti in nudi več povratnih inf. kot s2000! Čudno pod 5000rpm je mašina čist normalno odzivna kot 2.0 od BMW-ja če ne bolj. Olja porabi tud skoraj enako kot m51 motor od bimmerja mogoče kak liter več. RAZEN takrat, ko ga siliš v 10000rpm. Sicer pa vsak si kupi kar mu je všeč.
Diablo Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 Diablo nam lahko podaš malce primerjave, koliko stane vzdrževanje tvojega agregata in koliko vzdrževanje klasičnega agregata s podobno močjo? BMW 523i 230€ RX8 170kw 162€
Ice Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 ne spada tole pocasi med avtomobilski del foruma ?!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se